Idyllinen Kajaani on muuttumassa turvattomaksi

TähänköOnJoTultu

28

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain1v2kk.kotoutumista

      Jo tavanomaista uutisointia EU-suomessa.

      Keski-ikäinen mies vankilaan 16-vuotiaan raiskauksesta bussissa
      Julkaistu: 6.10. 10:49
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1444094217955.html
      Jo käräjäoikeus piti tekoa erittäin nöyryyttävänä ja tuntuvaa kärsimystä aiheuttavana. 46-vuotiaalle Abdikadir Nure Elmille tuomittiin 2 vuotta 7 kuukautta vankeutta.

      • niiontoki

        minähi olin uimahallissa ja joku kahto minua tai sitten se kahto sitä toloppaa tai en tiiä kun en uskaltanu kahtoo sitä kohti. van varmaan oli pakolainen ja vähintäänkin isis ukko tai joku iitä raiskareita kuitennii. en uskaltanu kahtoo kohti ettei heti raiskoo. van oli semmonen läheltä piti tilanne kuitennii! ja tämä on tosi. naapuri kerto että minulle ja siskollekki on käyny samat.


      • TEHTYEPSANJASSA

        EIKÖS MV-LEHTI OLE SE BANDIDOS PORUKAN LEHTI


    • qweqweew

      Idyllinen Kajaani, ikinä ollut. Ihan perseestä koko kylä.

    • Nakkifakiiri

      Suomi meni pilalle muutamassa viikossa.

      • Nakkifakiiri

        Sori, piti sanoa että suomi meni pilalle kun minä synnyin.


    • 5t5t5t5t5t
      • fgnbhfgtrftds

        Se, ettei rikosilmoitusta ole tehty, ei tarkoita, etteikö kertomuksia ole tapahtunut. Ja eihän rikosilmoitusta mutiaisen tekemisistä muutenkaan nyt voi tehdä. Sehän olisi rasismia ja matu pahoittaisi mielensä.


    • riittavaikukaseoli

      elä muuta sano minulle on käyny ihan samat ja vielä uimahallissa meinasivat näyttää munnaa ja naapurille ja serkulle ja veljen siskolle on käyny samat. ja kaikille muillekkii meille perussuomalaisille on käyny noin. joka päevä ja kahesti!

    • tr4ewgtree

      Jos asetelma olisi toisinpäin ja kantaväestö ahdistelisi matuja, koko Kajaanin tinanappikööri ajaisi pillit päällä pitkin kaupunkia ja kantaväestöläiset olisivat jo saaneet 10v tuomiot. Samalla kainarissa ja muissa roskalehdissä toitotettaisiin kuinka rasismi kukoistaa ja voivoi kun on pikku matulla paha olla.

      Mutta kun ahdistelijana on matu ja uhrina suomalainen, asioita vähätellään eikä poliisia kiinnosta paskan vertaa. Tällä menolla ihmiset ottavat jossain välissä oikeuden omiin käsiin mikä on täysin ymmärrettävää. Jos tinanapit eivät hoida hommiaan, jengi hoitaa ne itse.

      • pieleen_sekin

        Ei ole Kasa Veikkonen kumppaneineen halailemassa(oletettua) uhria.


      • suomalaistentuomitse

        Olet aivan oikeassa. Jotain on nyt pahasti pielessä. Oma tytär pelkää kulkea iltaisin, samoin hänen kaverinsa. Ja tämä pelko juontuu kokemuksista; ahdistelua ja häiriköintiä.

        En ymmärrä enää tätä yltiöhumanismia, jota voisi jo kutsua tyhmyydeksi; kyllä meitä nyt kusetetaan ja oikeasti meille nauretaan.

        Jokainen meistä haluaa auttaa hädässä olevaa mutta realismikin on sallittua; hyvin monella tänne tulleella on ihan toinen motiivi kuin kärsimänsä hätä ja akuutti avuntarve.

        Mutta kun nämä ikuisesti ymmärtäjät tuomitsevat jokaisen, joka vähänkin uskaltaa vihjata "ettei keisarilla ole vaatteita" ja leimaavat ymmärtämättömäksi ja usein juntiksi yms. ei viitsi enää kommentoida eli siis eivät ymmärrä toista näkökulmaa ja siinä suhteessa käyttäytyvät kuin parhaatkin rasistit; jos et ole meidän puolella olet meitä vastaan.

        Ei voi mitään, jos joka puolella hyssytellään eikä tosiasioita tunnusteta, meidän on pakko olla hiljaa ja koittaa kestää; jälkiviisaana voimme sitten todeta, että minähän sanoin...sinällään laiha lohtu.


      • uutisissanähtyä

        vaikka oikeitakin idiootteja on olemassa, on myös ihan yhtä mahdollista että näitä keskusteluja trollataan Venäjältä käsin.


      • wetrwerwer
        pieleen_sekin kirjoitti:

        Ei ole Kasa Veikkonen kumppaneineen halailemassa(oletettua) uhria.

        Kasa ei pääse kävelemään niin rivakasti että ehtisi joka mamua halaamaan. On tuhtissa kunnossa.


    • Hannu_Runkku

      Ei ole ongelmaa turvallisuuden kanssa

    • ajankysymyss

      Maahanmuuttajat ovat yrittäneet jo useita raiskauksia Kajaanissa. Jollekkin käy kohta huonosti.

      • EI_VALHETTA_TODISTEITTA

        JA MISTÄHÄN SE SINÄ SEN TIEDÄT? Helvetti osa valehtelee ihan vaan siksi ettei siedä maahanmuuttajia ja jutut leviää ja paisuu. Ainoastaan poliisi voi sanoa kuinka monta raiskauksen yritys tutkintaa on aloitettu.

        Joka tapauksessa tullaan taas tähän vanhaan asiaan, KOSKAAN EI VOI TIETÄÄ, joten naiset liikkukaa varoen yöllä ja hämärissä ja varsinkin välteltkää isoja mies joukkoja. Tämä ei erittele ulkoomalais tai suomalaisporukoita, koska mahdollisuus on olemassa kumpienkin kanssa. Kaikki lähtee siis omasta varauksellisuudesta. Miehet, seuratkaa kaupunkikuvaa, jos näette naisten olevan ongelmissa, menkää väliin ja jos tilanne on vakavampi, soittakaa poliisit myös avuksi.


      • barrikaadeille
        EI_VALHETTA_TODISTEITTA kirjoitti:

        JA MISTÄHÄN SE SINÄ SEN TIEDÄT? Helvetti osa valehtelee ihan vaan siksi ettei siedä maahanmuuttajia ja jutut leviää ja paisuu. Ainoastaan poliisi voi sanoa kuinka monta raiskauksen yritys tutkintaa on aloitettu.

        Joka tapauksessa tullaan taas tähän vanhaan asiaan, KOSKAAN EI VOI TIETÄÄ, joten naiset liikkukaa varoen yöllä ja hämärissä ja varsinkin välteltkää isoja mies joukkoja. Tämä ei erittele ulkoomalais tai suomalaisporukoita, koska mahdollisuus on olemassa kumpienkin kanssa. Kaikki lähtee siis omasta varauksellisuudesta. Miehet, seuratkaa kaupunkikuvaa, jos näette naisten olevan ongelmissa, menkää väliin ja jos tilanne on vakavampi, soittakaa poliisit myös avuksi.

        Mistä vitusta sinäkin kuvittelet tietäväsi kuka valehtelee? Löytyykö näyttöä valehteluväitteillesi? Monet raiskauksen uhrit eivät uskalla rikosilmoitusta tehdä, peläten mahdollista jälkikostoa ja häpeäntunnetta, likaisuutta. Lisäksi kun raiskaajana on matu, myös rasismisyytteen/maineen pelko nostaa perkeleesti kynnystä kääntyä viranomaisten puoleen. Tavallaan tämä on ymmärrettävää, koska matujen tekemisiin ei uskalleta puuttua ja niiden tekemiset koitetaan aina kääntää kantaväestön syyksi. Raiskauskulttuurin edustajien saastuttaessa maatamme yhä enemmissä määrin, ei ole mikään ihme, että etenkin suomalaiset naiset joutuvat yhä useammin väkivallan kohteeksi.


    • korpilakikäyttöönheti

      Pistäkäähän kainuulaiset matuille (maahantunkeutujulle) luu kurkkuun jotta ette näytä niin nössöiltä mitä nyt selvästi olette.

      • korpilakikäyttöönheti

        Unohtui mainita että olen epävarma, täysin toisten mielipiteiden johdateltavissa oleva kouluttamaton, työtön, köyhä ja tyhmä vätys. Entinen koulukiusaaja, nykyinen valtion kustannuksella elävä, syrjäytynyt vässykkä.


    • KYYYYYYYYYRRRRPÄÄÄÄÄÄÄ

      AIRASTA PORUKAA..EI OSAA MUUTA KUIN KIROILLA JA KÄYTTÄÄ ALATYYLISIÄ SANOJA


      ON JÄÄNYT PERUSKOULU KESKEN

      • Niin_olet_kun

        homoilet toisten nimimerkkejä, vaikka saavutushan se on sekin tuollaiselle suvakkivajakille, jolla äly ei muuhun riitä.


      • Tukiviestiää-ää

        Ennen oli ns. apukouluja. Ugandassa keskimääräinen älykkyysosamäärä tarkoittaa Suomessa älyllistä kehitysvammaisuutta edesmeneen Tatu "Matin isä" Vanhasen mukaan.


      • Tukiviestiää-ää

        "edesmeneen". Missä on apukouluja?


    • JopaOliVitsi

      Idyllinen Kajaani

    • milloinkas

      Milloin Kajaani...Tuo p...ersläpien sisäsiittoisten idioottien paikka on ollut idyllinen?

    • silloinennen

      1800-luvulla:)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe