Trollien tavat toimia

trolli-imuri-käynnistyy

Jos jollekulle vielä on epäselvää, trollit hakevat huomiota eri tavoilla:

1. Trolli käyttää jonkun toisen nikkiä: haluaa huomiota alkuperäiseltä kirjoittajalta/ haluaa tietää kirjoittaako kyseinen nikki parasta aikaa palstalle puskista/lukee palstaa.
=odottaa alkuperäisen nikin tai hänen ystävänsä reaktiota, mielellään suuttumusta

2. Trolli nimeää palstan pedofiilejä, impotensseja, vanhuksia, eri sukupuolta esittäviä:
trolli haluaa selvittää näiden nikkien ja heidän ystäviensä sen hetkisen palstalla olon. Trollia aina häiritsee toinen trolli tai puska, jos se keskustelee palstalla trollia häiritsevään tapaan eikä trolli tiedä, kuka on kyseessä. Hän siis testailee eri nikkejä mainitsemalla.Trolli hakee loukkaavinta mahdollista ilmaisua/nimitystä, mutta ei ymmärrä, että toisto menettää tehonsa ajan kuluessa.

3. Trolli kirjoittaa uloste- ja anaalikirjoituksia naisille: ainoa myönteinen huomionosoitus naisille, minkä osaa trollina. Tavoitteena suuttumus. Jos kohde ei suutu, seuraa pettymys.

4. Trolli käyttää myös omaa mahdollista rekattua nikkiä aloituksissaan, joissa solvataan esim. pedofiiliksi. Tämä syystä, että trolli kokee olonsa uhatuksi ja pelkää paljastuvansa.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittämättätrolleista

      Hyvin kiteytetty. Nämä kun tietää, palstalla on helppo luovia.

    • Ajatella, jos mielenvikaisuuden saisi valjastettua, niin mikä voimavara se olisi yhteiskunnalle.

      • niiiiii-in

        Eilen trolli halusi selvittää, kenen kanssa väittelet logiikan kuolema-ketjussa.


      • hehehehhahah
        niiiiii-in kirjoitti:

        Eilen trolli halusi selvittää, kenen kanssa väittelet logiikan kuolema-ketjussa.

        Herää kysymys, oliko trolli modelli itse?


      • Se tässä viimeisessä uudistuksessa meni pieleen ettei voi verkostoitua (priva viestit), mutta toisaalta se blokkas tietyn epämääräisesti käyttäytyvän ryhmän pois. Eillinen trolli vaikutti tosi turhautuneelta.


      • hehehehhahah kirjoitti:

        Herää kysymys, oliko trolli modelli itse?

        Ei ollut! En muistaakseni ole koskaan syyllistynyt vastaavaan.


      • Niin minun voimavarani on valjastettu ja täällä jaan energiaani muille.


      • niiiii-in
        modelli kirjoitti:

        Se tässä viimeisessä uudistuksessa meni pieleen ettei voi verkostoitua (priva viestit), mutta toisaalta se blokkas tietyn epämääräisesti käyttäytyvän ryhmän pois. Eillinen trolli vaikutti tosi turhautuneelta.

        Trolli turhautui kun ei päässyt selvittämään kuka kirjoitti nikillä "seolisitäaikaa". Hän alkoi kirjoittaa jatkuvalla syötöllä pedofiili- ym. aloituksia. Ennen vanhaan hän olisi verkostautunut privaviesteissä ja päässyt siellä pohdiskelemaan, kuka on kyseessä.


      • viheltelee
        modelli kirjoitti:

        Niin minun voimavarani on valjastettu ja täällä jaan energiaani muille.

        Kiitos, minä ainakin sain nyt energiapaukkuni sinusta. Tuli onnistunut fiilis, jes!


    • tehokasjatoimiva

      Hah, hyvä nimimerkki sulla.

    • epäonnistunut.aloitus

      Trolli haluaa vain vittuilla, turha sitä on noin monimutkaiseksi kuvitella.

      • trollinkiukku

        Lyhyesti sanottuna noin, tarkemmin kuvailtuna kuten aloituksessa. Trolli ei mieti, mutta tuntee syvästi. Buhaha.


    • Simo______Toini

      Lääkelehtinen on palstan pahin trolli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe