News2000. Kaikista ei tulee palkansaajaa

AngelicaDeRain

Evening, short afternoon news...

Kaikki eivät löydä töitä. 100% työllisyys on mahdotonta, niinkuin about 1/3 osa eli aikuinen väestö on työkykyinen, joista 1/3 ovat OIKEITA työn raatajaa horoskoopillisesti. Aikuisen väestöstä vaikka aikuisen sopii olla terve ja valmis taistoon, niin heistäkin tyhmän loogisesti ajatelleen, on osia, jotka eivät sovellu työntekoon.

Ja kun miettiin yksinkertaistaen, niin kun kaikki olisivat oikeutettuja palkansaajaksi objektiivisesti, niin tuskin kaikki saisivat palkan, koska luonnon laki tuntee poikkeuksia aina ketkä nyt ne ovat, jotka haluavat uudistaa. Esimerkiksi Vesimies innovaattori, joka rikkoo ja uudistaa ja häipyy. Suuri määrä saa palkaa ja joku kieltäytyy ja tekee työt vapaaehtoisesti. Tulevaisuudessa pitää suoda lisää mahdollisuuksia tehdä töitä vapaaehtoisesti, mutta että saisi ruokaa ja kotia ja vaatteita.

Toiset kieltäytyvät Rahasta, koska raha tuo epäonnea. Kun koskettaa rahaa, niin alkaa heti ajatella massapsykoosia, kulkea samaan suuntaan ja aikansaada suurta painolaastia yhteiskuntaan, jonka nimi on Markkinaarvo.

"Menee töihin!!" - huutaa isäukki.
Töihin siitä loinen - huutaa tuntematon.

Kuitenkin opponenttiä tarvitaan kuin ankkuria, joka pitää muita kiinnitettynä maan kamaralla muistuttamassa reaaliarvoista kun emoalus liukuu kauas tutkimusretkille.

Joku tyhmä aina jää jälkeen ja huutaa kovaa kun alus alkaa palaa tai muuta, koska kaukaa näkyy paremmin.

Miksi pitää olla työttömiä, jotka eivät saa palkkaa...juuri siksi, että palkansaajat saisivat niin paljon palkkaa, ettei tarvitsisi kilpailuttaa palkanmaksut...jos ajattelemme tyhmän kulttuuriekonomistisesti....keinottelevasti.

Toisin sanoen mustalla taustalla valkoinen näyttäytyy selkeämmin.

Mutta ei ole suomalainen työtön vielä päässyt rahattomaksi, eikä kokeillut onnea totaalisena kieltäytyjänä, kuten Youtube videoissa on mainintoja kun joku luopui rahasta kokonaan. Sen sijaan kehitysmaissa on paljon, vaikka aika moni elää kerjuulla, niin saa Suomi neiti valita itse, haluaako kerjäläisiä vai työttömiä, koska myös kehitysmaihin ollaan luomassa peruspalveluja paremmin ja paremmin. Odotan ja toivon.

Global State Earth and Citizen Payment.

Liikarikkaat rahajakoon. Veromaksu on kulttuurinen oikeutus kun tönivät aikaisessa vaiheessa köyhää.

Ja aina - uskon - missä on ihminen, siellä on ihmisyyttä ja missä on ihmisyyttä, niin siellä on käytäntöä kuinka ihmisyyttä ja sen tuomaa ongelmaa voisi hoitaa. Ratkaisun teko on elämän kannalta edullista tehdä.

Missä ovat suuret poliitikot, jotka työntävät Global Earth and Citizen Payment uudelle tasolle, että sana kuuluu G maiden gogougsissa ja Donaldit ja Gatesit jakaisivat veroina omaisuuttaan köyhille usalaisille ja amerikkalaisille ja maailmalle!!

Minä taiteilja, lähetän maailmalle RUUSUJA! Jotka täyttäkööt kaikkien sydämet!!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        368
        4543
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        85
        1865
      3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        65
        1600
      4. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1556
      5. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        213
        1397
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1390
      7. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        59
        1361
      8. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        54
        1347
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1235
      10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        8
        1218
      Aihe