honor 7 ja Whatsapp

Honor7

onko muilla kokemuksia semmosesta että whatsapin viestit tulee vasta kun avaa ite sovelluksen eikä silloin kun ne lähetetään? kyseessä siis huawei honor 7

45

5788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YleinenVika

      Monella sama juttu eli on yleinen vika honor 7 puhelimessa kautta mailman.Korjaus on tuloillaan mutten tiedä milloin.

    • tuttuahuuweita

      Tuttua Huuweita:D

      • hehehhehhhh

        tuttua hullu vapusta


    • Hfjfjfjfjxj

      Mobiilidatalla vai Wlanilla? Oletko asentanut Whatsappin uudestaan?

    • Tsekkaa

      Ollut 1 huawei ja se otti ilmoituksia pois käytöstä virransäästön takia joten tsekkaa asetuksista

      • Honor7

        Mutta miten sen sais päälle sitte, kun en oo löytäny semmosta?


    • Miklon

      Täällä kans sama honor 7.ssa tulee välillä heti viesti ja välillä menee useempi tunti..

    • Kokeiles_tätä

      Ainakin Huawei Ascend G6:ssa on virranhallinnassa 3 moodia: Smart, Endurance and Normal. Whatsapp käyttäytyy juurikin niin että viestit tulevat perille vasta kuin menee ohjelmaan, siis vaikka ohjelma pyörii taustalla. Edellä mainittu ilmenee Smart ja Endurance virtamoodeilla. Kun virtamoodiksi laittaa Normal niin viestit tulevat heti ja Whatsapp toimii oikein.

      En tiedä toimiiko Honor 7:ssa mutta kokeile.

    • Vivivi

      Oon ostin tuon honor 7 saunalahden sivuilta. Onko hyvä puhelin?

    • perkele77

      sama ongelma

    • Nokia3310

      Oli sama vika. Ei kannata ostaa kännykkää mikä on ominaisuuksiinsa nähden edullinen. Pidin Honor 7 3 viikkoo ja vitutus oli liian kova ni ostin iPhone 6s Plussan. Maksaa paljon vähän ominaisuuksia = neki vähät toimii.

      • sygteryy

        Nyt on kyllä ollut tois kov vitutus jos on pitänyt iphoneen alentua


    • HOnor7

      Mahtaakoha tuo korjaus olla milloin tulossa? Vai oletteko löytäneet jo ongelmaan jonkun muun ratkaisun?

      • itseratkaisintämän

        Löysin ratkaisun. Ostin Sonyn puhelimen ja myin Huawein. Hyvin pelaa kaikki ja tietoturva parempaa.


    • ncncnc

      Sama ongelma täällä eikä asetusten muutos auta mitään. Ihme juttu että puhelinta ylistetään arvosteluissa, mutta sitten kuitenkaan sen perustoiminnot ei toimi! Kusetettu olo.

    • frederik

      mulla autto se, että en sulje whatsappii erikseen. toimii ainakin mulla, virransäästötilalla ei merkitystä!!

      • honor7

        Voi myös tehdä niin, että laittaa whatsapp widgetin jollekkin näytöistä ni rupee pelittää. Ei oo pakko pitää whatsappii koko ajan päällä.


    • frederik

      ultraa en ole tietenkään kokeillu...

    • HONOR7

      Käyttäkää toistaseks tätä videossa esiteltyä tyyliä, eli suljette alhaalta kaikki appit kerralla niin yhteys ei katkea push notificationeja käyttävissä sovelluksissa. Erikseen kun sulkee mm. whatsappin niin sitten viestit ei kulje vasta kun käynnistää whatsappin / tai käyttää SUTO-SYNC OFF ja takasin ON.

      https://www.youtube.com/watch?v=85L_UPBxKS8

      • HONOR7

        *AUTO-SYNC


      • HONOR7

        Voihan niitä appeja sitten lukita vetämällä alas mitä ei halua suljettavan kun käyttää tuota "Flick up to clear all apps" toimintoa. Eiköhän sieltä ole päivitys tulossa kun kuulemma tuo tuorein B121 päivityksen jälkeen nimenomaan ilmeni tämä vika. B100 versiossa toimi moitteetta. Eiköhän näillä tule toimeen sen aikaa.


      • uusi_omistaja
        HONOR7 kirjoitti:

        Voihan niitä appeja sitten lukita vetämällä alas mitä ei halua suljettavan kun käyttää tuota "Flick up to clear all apps" toimintoa. Eiköhän sieltä ole päivitys tulossa kun kuulemma tuo tuorein B121 päivityksen jälkeen nimenomaan ilmeni tämä vika. B100 versiossa toimi moitteetta. Eiköhän näillä tule toimeen sen aikaa.

        kiitti toi toimii


    • Vastausongelmaan

      Sovellusasetuksista pois se kohta että sulkee sovelluksen puhelimen mennessä lepotilaan. tulee heti perille viestit.

      • Minäpäminävaan

        Ei auttanu mulla.


    • Amatöörikö

      Onko kenelläkään tietoa miten saa vai saako whatsapin viestit näkymään lukitusnäytöllä. Asetuksien mukaan pitäisi näkyä mutta ei vaan näy!

      • hehehehheh

        Lisää hullu vapusen paskaa saa Bittisky nikillä


    • näin

      Asetukset>hallinnoi sovelluksia>sit etit whatsapin siitä 'kaikki' kohdasta> näytä ilmoitukset.

    • Hönöri

      Tänää tuli päivitys honor7 niin nyt toimii

    • Savol

      Honor5 whatsapp kuvakkeessa ei näy saapuneet viestit. Asetuksissa on täppä kohdassa näytä saapuneet ilmoitukset. Miten saisi toimimaan?

      • emtauttoko

        Minulla itellä on y5 huawei Ja jotta sain sen näkymään niin piti päivittää Tämä whatsappi


    • Honor7

      https://youtu.be/t_fAXGVe-us
      Tässä on nopea ja helppo ohje miten saa kaikkien sovellusten ilmoitukset toimimaan. Kokeilkaa tätä ja pitäisi tulla ilmoitukset läpi oli näyttö ja sovellus lulittu tai ei.

    • iipsku

      Viestit näkyy kun menee sinne missä näkyy auki olevat sovellukset ja pyyhkäisee alaspäin ja tulee pieni lukon kuva. Sillon se on kyllä auki kokoajan

    • Honor7

      Mulla kans tää honor 7 ja sama ongelma.. Oon 2kk sit ostanu ja heti ensimmäise huollo jälkeen alko tekee tätä, et wa ilmotuksia ei näytä. Joko joku päivitys on tullu että asia korjautuu, vai mitä tässä tehdä? Auttaako jos huoltoon vie? 🙄 Jos sammutan puhelime ja laitan uusiks pääl, ni sit toimii ainaki 2-4h mut sit taas yhtäkkii lakkaa pelittämäst, näkyy vaa sii wa sovellukse yläreunast punane pallura et kuimont kappalet on tullu viestii.. Mut ilmotuspaneelis ei näy mittää et keneltä. Se kans et kaikki mahdolliset asetukset koluttu läpi mutta mikään ei auta. Ois iha kiva jos tähä ois joku ratkasu ja noi video sydeemit ja muut ni ei ainakaa auta, kokeiltu on! Pitäskö tässä mennä vaihtaa puhelinta

    • honor7premium

      Aikaisemmin oli käytössä honor 7, tässä ei ilmennyt tätä ongelmaa. Mutta nyt honor 7 premiumissa ohjelmistopäivityksen jälkeen whatsappista ei ole tullut ilmoituksia. Asetuksista olen yrittänyt laittaa takaisin ja myös poistaa sovelluksen ja ladata uudestaan. Ei auta 😢

      • Juuses

        Mulla sama homma honor 7 premiumissa


    • Juketzi

      Joko tähän on joku löytänyt jostakin ratkaisun,tai jotain järkeä koko hommaan?

      • Soittakaajosasiaa

        Ite kans kolunnu intterwebin läpi eikä vaan ratkasua löyry, täytynee tästälähin vartin välein sekata puhelinta....


    • ymmällään

      Viestit lähtee ja saapuu miten sattuu, välillä monien tuntien viiveellä! Wtf!?
      On asennettu wassappia uudelleen, mut eilöydy ratkaisua.

    • ongelmaratkaistu

      Mulla huawei P9 lite ja näin sain toimimaan. Eli mene asetuksiin, sieltä lisäasetukset ja sitten akun hallinta. Sieltä löytyy kohta suojatut sovellukset josta voit valita kaikki tai vaikka vain whatsappin lähettämään ilmoitukset ym vaikka puhelin on suljettuna.
      Muut kenellä ei ole juuri tätä puhelinta niin etsikää sieltä akun hallinta kohta !

      • Paljon kiitoksia hyvästä vinkistä, joka toimii myös Honor6:ssa.


      • HermoMenee

        Mulla ei auta tämäkään kikka. Kaikki ohjeet ja konstit olen yrittänyt tehdä vaan ei auta mikään.. Kohta vaihtuu puhelin.


    • Prerium

      Onko tullut mitään ratkaisua näihin ilmoitusongelmiin? Itsellä ollut vähän yli viikon käytössä kyseinen puhelin ja voin samaistua tähän samaan ongelmaan joka ottaa todella pattiin. Kik ja whatsapp viesteistä ei tule mitään ilmoituksia ja kaikkea kokeillut..

    • Otsalaastari

      Minäkin takkuan saman ilmoitusten puutteen kanssa....Xperia toimi tässä suhteessa moitteettomasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe