Missä uudehkot Accordit on valmistettu ?

Tsi

Itselläni ollut vm. 2008 Accord 2.0 Sport sedan. Tämä oli aito Japsi ja olin tyytyväinen.
Missä uudemmat Accordit on valmistettu ?

12

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HondaMan100

      Eiköhän noi uuudemmatkin Accordit ole japanilaista alkuperää, onneksi!

    • tää_onnea_on

      Jos tuohon on tyytyväinen, niin kyllä silloin ihan kaikki kelpaa.

      • HondaMan100

        Huomaa, että autotietämyksesi on lapsen kengissä :-) Onnea tiedon metsästämiseen!


    • Tsi

      Nimimerkki Tsi ei ole sattumaa, vaan mustuttaa minua aina mihin skeidaan voi kätensä lyödä.

    • dr.mon

      Mm. omistamasi ja sitä uudemmat accordit on valmistettu japseissa ja sen kyllä huomaa vähävikaisuudessa.

      Ps. Olen muuten vieraillut kyseisellä tehtaalla japaniassa, ihan työn puolesta. Tehdas on kokonaisuutena niin puhdas, että harvalla olohuone on samaa tasoa. Homma toimii, työntekijät ovat motivoituneita ja kyllähän sen tuotteista huomaa. Tekevät samalla tehtaalla myös ilmailuun liittyvää ns. korkeampaa teknologiaa. Harmi, että accordin myyni Suomessa loppuu. Auto on vain yksinkertaisesti liian kallis, eli hinta/brändivaikutelma ei kohtaa ja 40keur saa jo kartanomallin Volvon. Siinä lähtee taas eräs parhaimmista autoista pois markkinoiltamme.

    • Honrol

      Chervolet Lumina oli hyvä nyt mulla Honda Accord 2.4 kyllä pelittää, ei vikoja!

    • w4RT

      itsellä ollut taasen 3 accoo vm. 2008-2011 . pari bensaa , yks diesel . laatuvaikutelmasta osittain erikuva . noissa kaikissa lomessa takuuvikoja kohtuullisen paljon . jotenkin tuli mieleen laadun lasku,taikka sitten vaan osu kolme maanantai kappaletta itselle .

      • tuskinmitäänoli

        Mitähän nuo viat oli? Äläkä kopioi tilastoja.


    • riisikasa

      Sama se missä nuo rottelot tehdään! Kannattaa kiertää ne kaukaa!

      • sekateus

        Tarkotit, että jäät ritsallas kauas valoissa.


    • ihanmielenkiinnostavaan

      Missä vaiheessa Accordit siirtyi takaisin Japanissa valmistettavaksi? 90-luvullahan niitä tehtiin Briteissä.

    • Hondamies089787877878

      Oisiko ollut 2003 lähtien? Itellä 2007 Accord ja ihan aito Japanilainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe