En ota selvää miehestä.....

Ellipillitä

Olen kovasti ihastunut mieheen, joka silloin tällöin luonani ja pidetään hauskaa lakanoiden välissä.... Jo 2,5 vuotta ollaan puuhailtu... Mies on ujo ja hiljainen ja sen takia vaikeasti lähestyttävä.... Olen jo saanut vähän puhuttua miehen kanssa, mutta en ole uskaltanut kertoa miehelle tunteistani. Jokin aikaa sitten kyselin kovasti miehen elämän tilanteesta, jonka jälkeen kerroin exästäni, joka on kohdellut minua huonosti.... Tämän jälkeen tuntui, kuin mies olisi jotenkin suuttunut esim. seuraavan kerran tavattuamme oli tavallistakin hiljaisempi ja selvästi huonotuulinen.... Ja lisäksi selvisi, että mies on paneskellut minua takaapäin jo jonkin aikaa ilman kumia siis aina hetken aikaa ennen kuin laittaa kumin.... Olisihan siitä pitänyt suuttua, mutta kun ihastunut olen.... Sitten kun kysyin peräti kahteen otteeseen, että mitäs jos tulen raskaaksi, niin toinen vaan myhäili tyytyväisenä, että niin mitäs sitten ja ihmetteli ääneen, että kuinkas niitä lapsia tehdään..... Miten tässä tilanteessa pitäisi toimia.... ??? Hyvät neuvot tarpeen.......

15

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonvarattumies

      Janneko?

    • seonvarattumies

      Laurako

    • Onkonytjotainjäänyväliin

      Ei tuota voi oikein rakkaudeksi ja rakastamiseksi sanoa, jos harrastatte pelkkää seksiä. Ehkä teidän pitäs opetella tuntemaan toinen toisensa muulla tavalla ja myös opetella puhumisen taito sekä se arjen keskinäinen kanssakäyminen ensin ennen kuin se lapsi tosiaan putkahtaa maailmaan. Neuvosin tosiaan lopettamaan sekstailut stop tykkänään ja tekemään yhdessä jotain muuta, niin aika näyttää mitä mies tosiaan haluaa. Ja ihan lopuksi, vastuu se ehkäisystä on sullakin ja kyllä se mies paljaalla tykkää panna mieluummin.

      • hohhoijjaavaan

        Aloitus on typerä provo.


    • Provoa.pukkaa

      Kuka lakanoihin sotkeentuu paneskelemaan tuntematta miestä?

    • Ellipillitä

      No, ei ole mikään provo.... Itse päädyin eron jälkeen....

      • siltiollaprovo

        Eron jälkeen moni, ainakin minun tuntemistani ihmisistä onkin elänyt melko villisti hypellen suhteesta toiseen. Terffaillut miehiä ja hakenut seksiä, mutta sitä ei kannata harjoittaa kenekään sellaisen kanssa, johon syvempiä tunteita olisi (siis jos puhutaan siitä, että suhteesta ei enempää saa eikä halua). Ja sitten ovat osa melko piankin löytäneet sen kumppanin, jonka kanssa rakentaneet kestävämmän suhteen. Moni haluaakin vaatimuslistojensa kanssa katsastaa, että tärkeät asiat täyttyvät ts. on hyvä luonne, uskollinen, riittävä tulotaso, koulutus kohdillaan, ei päihde-ja alkoholiongelmia, lapsiystävällinen tms. Mutta aloitus taisi


    • Ellipillitä

      Tuota noin miksi ihmeessä aloitus tuntuu provolta?? Siis tarina on aivan totta ja kaipaan oikeasti hyviä neuvoja... Toki voisin jatkaa suhdetta entiseen tapaan ja vaan paneskella, mutta toisinaan tuntuu, että miehelläkin voisi olla tunteita ja sitten toisinaan taas ei tunnu.... Joskus mies puhui matkoista, muttei kumpikaan saanut kysyttyä, jos olisi menty yhdessä matkalle.... Suhteen alussa mies nukkui parina yönä vieressäni, mutta itselleni ainakin oli yhdessä nukkuminen tosi hankalaa, kun ei tunnettu kunnolla ja varmasti oli myös ujolle miehelle.... Eli siksi päättelen, että mies haluaa vaan seksiä, kun lähtee heti sen jälkeen kuitenkin aina pois luotani..... Eli jos mies jäisi yöksi, niin olisin jo varmasti kysynyt haluaako hän muutakin.... Olen miettinyt uskaltaisinko kysyä miestä matkalle... Ei kai miestä voi sillä karkottaa, jos ehdottaa yhteistä matkaa vaikka ihan kaveripohjalta..... Mutta olen siis kiintynyt mieheen, että suhteen katkaiseminen tuntuu lähes mahdottomalta.....

    • varoituksenääni

      Varoituksen ääni,kertoo omista kokemuksistaan,että toivon,ettei sulle tule ongelmia sellaisia,joita mulle tuli,kun toimin just noin lapsellisen sinisilmäisesti.Sitäpaitsi tollaisesta tapaamisista mulla oli toistuvasti henkisesti huono olo,

    • Ellipillitä

      Niin kyllähän sitä itsekin jatkuvasti mielessäni vatkaan, että miten päästä eteenpäin miehen kanssa, päivittäin on mielessä.... Voitko kertoa millaisia ongelmia sinulle tuli? Kyllähän tässä välillä tuntuu, että ihan kuin mies olisi noitunut minut sen verran taitavasti pitää otteessaan.....

    • UnohdaUnohda

      Varattu mies, ilmiselvästi.

    • Ellipillitä

      Mies ei ole varattu... Ei varattu mies pääse juhlapyhinä tulemaan...

      • Onkonytjotainjäänyväliin

        Perimmäinen ongelmasi on, että olet vain jäänyt koukkuun niihin petitouhuihin ja tunteet on tullut vielä päälle päätteeksi mukaan ja haluaisit suhteelta kuitenkin paljon enemmän. Otapa tosiaan iteäsi niskasta kiinni ja nollaa tilanne. Kerro miehelle, että haluat suhteelta enemmän ja tutustua häneen muutenkin eikä vain seksin merkeissä. Sopikaa muuta yhteistä tekemistä, mikä miestäkin kiinnostaa ja käykää yhdessä treffeillä ja opetelkaa tutustumaan toisiinne ihmisinä. Jos sellainen ei miehelle sovi, niin se oli siinä eli hän ei halua mitään muuta kuin pelkän seksisuhteen kanssasi eikä halua sitoutua sinuun mitenkään muuten, joten itse päätät jatkatko pelkän seksisuhteen merkeissä vai alatko etsimään elämääsi sellaista miestä, joka haluaa muutakin.


    • Itkuiikka

      Niin tosiaankin ongelmani on se, että olen koukussa seksiin tämän miehen kanssa ja tosiaan tunteetkin tulivat sitten mukaan vaikka pitkään luulin, ettei tunteita tule sen kummemmin... Niin ja voihan tässä parhaassa tapauksessa käydä jopa niinkin, että mies ei haluakaan luopua minusta ja ehkä huomaa omatkin tunteensa, jos kertakaikkiaan sanon, ettei näin voi jatkua.... Niin minulla on jo ikää 38-vuotta, että jos nyt jumitan tässä miehessä, niin onko se viisasta... Toisaalta olen ajatellut, että jos ihastun johonkin toiseen, niin ehkä tämä seksisuhde lopahtaa sitten itsestään... Toisaalta minä itse ansaitsen ja mahdollisesti joku uusi kumppanikin ansaitsee rakkauden puolin ja toisin, ilman keskeneräisiä tunteita muihin miehiin.... En sitten tiedä olisiko se ihan maailmanloppu, jos tämä seksisuhde loppuisi... Tuskin enää ikinä tulen saamaan yhtä ihanaa seksiä......

      • eipähäntiedä

        Se on tuo seksijuttu vähän kaksipiippuinen juttu. Minun mielestäni seksi on tärkeä juttu suhdetta ja haluaminen ja se, että toinen haluaa on ainakin minulle tosi tärkeää. Mutta itkuiikka, kannattaa tosiaan selvittää onko teillä jotakin enempääkin siinä, jotakin muutakin kuin pelkkää seksiä. Miehethän varmaan pystyy pelkkään seksisuhteeseen, mutta naisillahan hormonitkin jo vaikuttaa siten, että toiseen kiintyy, toista ajattelee muulloinkin ja tunteet tulevat mukaan. Ja ehkä tosiaan etsiä jotakin muutakin, jos toinen vain seksiä haluaa sinulta, kyllähän se toinenkin todennäköisesti silloin etsii jotain muuta. Ihannehan on sellainen suhde, jossa olisi sitä rakkautta, hellyyttä ja hyvää seksiä. Toivotan onnea sinulle ap.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe