AUTTAKAA, OIKEESTI TÄRKEETÄ !

Epätoivoinenpoikarna

Oon ihastunu yhtee tyttöö mun koulus ja luulen että seki on muhu. En siis tunne tätä tyttöö yhtää mut haluisin tutustuu hänee. Mut oon vaa nii ujo etten uskalla mennä puhuu. Nyt oon aatellu että mun pakko mennä puhuu sille mut en yhtää tiiä mistä ja miten. Elikkä sanonko sille vaa iha randomil käytäväl vaa moi ja jatkan matkaa (jos se vaik kävelee vastaa) vai meen vaa vaik puhuu sille, tai meen istuu sen vieree esittelen itteni ja kysyn nimee. Kertokaa joku tapa mikä toimis, ja jos omii kokemuksii nii kertokaa niistä. Tää on tärkeet nii pliis kommetoikaa jos osaatte auttaa ku haluun mennä juttelee sille ennen syyslomaa :(...

20

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkoitanauttaa

      No meet vaa juttelee ja oo oma ittes. Ja sit voit vaik kehuu esim. sen hiuksia.

    • addf

      Älä huoli, se menee ohi

    • hydj6

      Hanki sen numero

    • Epätoivoinenpoikarna

      Se kysymys onki miten...

      • luvuuuu

        Kysy vaikka että mitä tekee lomalla ja samalla vaikka ehdotat että voisitte tehdä jotain yhdessä ja sitten pyydät numeroa


    • 3452345

      Hmm.. Kenties ruokailussa menet hänen pöytäänsä ja sanot jotain rasauttavaa? Tai ihan välkällä menet istumaan hänen viereensä tai jotain :-D

    • KukkaNeiti46

      Voi voi, sinun kanssasi ! olet vielä pikkuvauva joka ei tiedä mitään seurustelusta. Sinun ikäisesi pitäisi vielä leikkiä pikkuautiolla !!!

      • Epätoivoinenpoikarna

        Taidan kyllä olla vanhempi ku sä joten...en vaa osaa näitjuttui...
        Voisiks joku kertoo mistä kannattais puhuu tytön kaa...


      • teini01tyttö

        Tiedän tunteen sama juttu yhen pojankaa
        mut koita kysyy etmitä tekee lomalla ja että tulisko lefa sit vaihatte puhelinnumerot keksit jonku iskurepliikin ja onnea sinulle pystyt siihen kyllä oon 90%varma et toimii sä kyl löydät sen oikeen lupaan sen :)


      • järkevämpikusä

        Puhut varmaa itsestäs ipana


      • teini01tyttö
        järkevämpikusä kirjoitti:

        Puhut varmaa itsestäs ipana

        Ö oletko 6v koitan vaa auttaa


    • Makeboy8

      Voi vitun seiska luokkalaiset t make

      • ejrotkurkflrjtk

        Voi vitun sinä


      • esjacs

        Voi vittu mikä kaikilla on seiskoi vastaa


      • ueorpfk

        Niimpä


      • viemärirottaaaaa

        rauhotu saatana oot vrm pappila


    • Menet vaan, moikkaat, kysyt vaikka että mitä kuuluu ja sanot että ois kiva tutustua ja ehdotat, että näkisitte jossain kouluajan ulkopuolella. Esimerkiksi näin. Ja tottakai kaikki uusi pelottaa, mutta voin kertoo, että tunnet ittes kuninkaaks, jos nyt lähestyt sitä ja jossain vaiheessa tajuat, ettei se niin vaikeeta ollutkaan :P

    • Saaad

      Itellä oli/on sama ongelma mut mulla vaa on sen puhelinnumero mut en vaa uskalla jutella sille ja tänää alko syysloma:((

    • Epätoivoinenpoikarna

      Vituttaa iha sairaasti ku en menny juttelee sille ja nyt en nää viikkoo!! Saatana :'( Meen vittu iha varmasti heti syysloman jälkepuhuu!!

    • Aikahauskaa

      Ei jumalauta mikä pikkupoika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe