Olen se stalkattu loinen itse!

kuolemanselliloinen

Olen eräs stalkattu. Jos tässä tarkoitetaan työtöntä runkkaria niin olen syyllinen. Tiesittekö että kärsin pysyvistä vammoista? Syytä siihen voin vain arvailla. Kivut ovat arkipäivää ja joku dokaamisen tai tupakanpolton lopetus ei tunnu siinä missään.

Vaatteeni on rikottu ja ruokani sotkettu. Jos hetken mietittä niin normaali eläminen ei ole mahdollista. Tottakai ihminen oireilee.

Kohta tulee puolivuotta täysraittiutta ja tupakkaa en enää polta. Pesen pyykkiä ja naisen niin kuin ihmiset tekee. Ehjiä vaatteita on vähän ja rahatilanne heikko.

TYP aika on jo varattu joten työttömyys muuttuu.

Elän elämää missä joka päivä kuolemani on mahdollinen. Se on raskasta mutta en voi asioille mitään. Se kun ei ole minun käsissäni kuolenko vai elänkö.




Teksti hieman sekava koska kivut haittaavat sekä jatkuva rasitus. Ihmiset soittakaa minulle ja kysykää suoraan asioista. Teillä on asioista yksipuolinen kuva.

23

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VPNLoinenAlkuperäinen

      Myönnän että olin potkun perseelle ansainnut. Se alkoholiin piiloutuminen typerintä mitä tehdä. Murrosiästä en päässyt yli kun aina piti juoda mikä esti henkisen kasvun.

      Se että onko se kuolemantuomio on teidän käsissä. Itse yritän kasvaa ihmisenä ilman päihteitä ja ymmärtää/käsitellä asioita. Henkiseen kasvuun ei riitä ihmisinä mutta eteenpäin menty.

      En ole katkera tai vihainen enää. Ei se auta asiaa. Olen itsekin sitä mieltä että ansaitsen sen mitä saanut ja nyt on elettävä muutoksen tietä.

      • olisise

        Eikö se olisi suorastaan helpotus sinunlaisellesi?


    • htomerkkejä

      Kauheen mielenkiintoista. Kerro toki lisää. Miten on mahdollista, että noinkin huono ihminen tosi varmasti herättää noinkin suuria tunteita ja hystereesiä ?

    • VPNSingaporemexico

      Ei ole hysteriaa, enään kun hyväksynyt asiat ja sen ettei lopputulema ole omissa käsissä.

      Itseäsi voit ylentää se kun on täysin sinun elämä ja sinun valintasi.

    • francehollandVPN

      Voisiko joku asioista tietävä soittaa tai tulla ihan livenä juttelemaan? Sitäkin olen miettinyt miksi minulta itseltäni salataan syytökset mitä minusta esitetään. Se että on työtön tuomari julkais tuskin syynä kaikkeen?


      Tulkaapa rohkeasti juttelemaan tai ilmoittakaa minne voin tulla itse asioitani selvittämään. Mitään salattavaahan minulla ei enään ole.


      Niin paljon vihaa mutta kukaan ei uskalla tavata????

      • häivytäältä

        Kukaan ei tule tollaista hullua auttamaan.


      • flfkifufufkfnf
        häivytäältä kirjoitti:

        Kukaan ei tule tollaista hullua auttamaan.

        No voisiko minut jättää rauhaan??


    • americaspainVPN

      Sanakirja muokkasi. Tarkoitin työtön runkkari juokale.

    • deathcell

      KÄRSIMYSTÄ!

    • jatkakaa___

      Loistavaa hahahaha

    • syyTähän

      Äänestäkää vaan porvaria....hhahhaa..kuolette nälkään

    • xksis88wjejs

      Kyllä tässä työtön, kohta TYPin asiakas jos johonkin kuolee ja siltä kovasti tuntuu että muuhun kuin nälkään.

      Työttömiä on helppo tuhota kun ne ovat köyhiä eivätkä voi puolustautua.

      Kärsimykselle nauraminen kai nykypäivän viihdettä.

      Eikö kivulle ja kärsimiksemme oleminkäänlaista rajaa?

    • aamuvuoro

      Ruokatunti-kahvitunti-vähän himaski

      Jo helpottaa:)

    • ihmisarvokaikilla

      On se työtönkin ihminen.

    • eikuulujoukkoontapetaa

      Onko ihminen joka ei juo alkoholia tai polta tupakkaa täysi paska? Raitis ihminen ei kuulu suomalaiseen muottiin ja pitää tuhota?

      • krankka

        Olet kuitenin varmaan huumeita poltellut?


    • hgffhjhgyyh

      Ihminen joka on täyspitkä ja ei polta tupakkaa on SAASTAA???????

    • tgukvf78ihy

      TÄYSRAITIS!

    • stalkkaaja.on.loinen
    • mene.vittuun

      Olet PASKAKASA stalkkaaja itse. Äitisi hakkasi sinua paistinpannulla päähän ja isäsi löi koukulla turpaan, mikä selittää miksi olet niin sadistinen PASKA kuin itsesi tuot ilmi aloituksessasi. Toivottavasti tukehdut mäkkärin ranskalaiseen perunaan ja kuolet drive-in kaistalla ruosteiseen autoosi. Näkemiin.

    • kirjastosädetys

      oottekste pakottanu osan noista stalkkereista tekemään tätä ?

      on tää vaikeeta , ehkä täs päätyy neuvotteleen jostain.
      helkkari tää aiheuttaa ihmellisii juttui ku tätä on kauan jatkunu ja
      yhä useammin mua on alkanu harmittaa teiän puolesta ku te tuhlaatte aikaanne ...ja sen takia helkkarin moni varmaa jäis katkeraks jos ette sais tuloksii. Ilmeisesti tää kiduttaminen ei ookkaan se päätarkoitus.

      Lähetin 7kk yhel, ja 5kk kolmella kameralla tehtyä videoo talteen, jos mul tapahtuu jotai ni niist tulee julkisia. Ei tartte edes sanoja ni kaikki ymmärtää mitä psygologista skeidaa videolla tapahtuu.
      en tiiä mitä vaatimuksii teil on, mut mä en aio ainakaan iki tehä tota stalkkausta muille. Helkkarin hybridiarmeija. varmaan se nielaisee mut pian.
      Я понял

      yrittävät soluttautua kaveripiiriin. useimmin kohteina yksinäiset . hankkikaa kavereita vain luotettavia reittejä pitkin ja kavereiden kautta tän stalkkauksen aikana. Älkää ottako sitä asennetta mitä he yrittää ojentaa teille eli "omg tapahtuuks tää oikeesti mulle" jne.
      Ja tämä on toisen valtion puuhaa.
      jos ne sädettää teitä kotona, ni sitä vastaan toimii raskaampi metalli, kivet ja vesi. Laittakaa ne suojaukset näyttämään koristeelta tai et niil on joku muu tarkotus ku suojata ufoja vastaan ;) en kerro miks. enempää en viitti paljastaa, ne on vihasii nyt jo.

    • porvari

      Minusta suomalaisten pitää huolehtia itse omistaan. Jos suomalaiset asettavat kaiken maailman turvapaikkashopparit etusijalle ei mitenkään voi riittää rahaa ja voimavaroja omista huolehtimiseen.

      Kaikille 50 000 pakolaiselle löytyy heti asunto, villasukkia, ruokaa, rahaa, naisia ja ymmärrystä.

      10 000 koditonta saa jatkaa rappukäytävissä asumista edelleen. Vuosikymmenestä toiseen.

      Suurin osa työttömistä, sairaista ja muuten poljetuista ymmärtää sen, että tässä maassa on ollut tapana huolehtia heikommista. Jos onnistuvat pääsemään pois kierteestään maksavat maailman suurimpia veroja. Samoin suurin osa porvareista ymmärtää tämän.

      Olen porvari itse ja äänestin kokoomusta. Jatkossa mietin tarkemmin. Tai jätän äänestämättä kokonaan.

    • realismi

      mikään ei muutu suomessa parempaan ennenko persuja on yli puolet eduskunnasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe