Hieno startti Aito avioliitto yhdistyksellä!

101.116

"Kampanja oli kaikin puolin onnistunut ja positiivisella ilmeellä varustettu, kuten oli tarkoituskin. Emme olleet ketään vastaan, vaan avioliiton ja lasten oikeuksien puolesta. Tällä sanomalla jatkamme eteenpäin. Kerääjät eivät masentuneet tai antaneet periksi, vaikka saivatkin osakseen toistuvasti asiatonta häiriökäyttäytymistä.
Samalla, kun tahdomme sydämestämme kiittää kaikkia rakkaita vapaaehtoisia, jotka itseään säästämättä ovat näiden kuukausien aikana käyttäneet aikaa ja nähneet vaivaa, haluamme muistuttaa, että yhdistyksen toiminta aidon avioliiton puolesta jatkuu.
Kerromme suunnitelmistamme ja tulevasta toiminnasta yhdistyksen nettisivuilla myöhemmin. Nyt on hetki aikaa hengähtää kiitosten äärellä."

54

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.siitä.minkä.pääse

      Entistä enempi se ottaa päähän kun aa-ihmiset huomaa 2017, että nyt jo valmiiksi hyväksytty tasa-arvoinen avioliittolaki astuu voimaan.

      • Tuli mieleen, ettei TAHDON2013 ja eduskuntakaan "masentuneet", vaikka kaikenlaista lokaa päälle tuli. Sellaisia mielenosoituksiakin.

        Asiat menivät siitä huolimatta kuten pitkin. Presidenttikin on sanansa sanonut. Luuletteko muuten, että Sauli Niinistö alkaa hyppyheikiksi?


    • aitoavioliittolainen

      Hienoa työtä ja on kiva olla mukana ajamassa lasten asiaa ja avioliiton tärkeää merkitystä miehen ja naisen liittona. Edelleenkin lapset syntyvät vain naisesta ja miehstä ja lapset tarvitsevat isän ja äidin!

      • tällälainäi

        miksi yhdistys sitten ajaa avioliittolain rajoituksia, vaikka avioliitolla on Suomessa hyvin vähän tekemistä lasten suhteen, eikä sateenkaariperheiden lasten huostaanottoja ja pakkosijoituksia heteroperheisiin? Vai onko tämä agendassa kouluopetuksen manipuloimisen jälkeen?


      • tällälainäi kirjoitti:

        miksi yhdistys sitten ajaa avioliittolain rajoituksia, vaikka avioliitolla on Suomessa hyvin vähän tekemistä lasten suhteen, eikä sateenkaariperheiden lasten huostaanottoja ja pakkosijoituksia heteroperheisiin? Vai onko tämä agendassa kouluopetuksen manipuloimisen jälkeen?

        aa-kerhon hinku kouluihin tuskin toteutuu.


      • >lapset tarvitsevat isän ja äidin!
        Jos todella olisitte kiinnostuneita tästä, porukkanne olisi jo perustanut korvikevanhempipalvelun, josta oikeasti kokonaan isättömät ja äidittömät lapset voisivat saada puuttuvan sukupuolen mallia ja aitoa, Pyhän hengen innoittamaa rakkautta. Samalla lapsille tietysti kerrottaisiin evankelioiden raamatusta ja Jeesuksesta niin kauan kuin biologinen vanhempi sen sallii. (Jos joku ei ymmärtänyt mitä tarkoitin, voin pyydettäessä vääntää rautalangasta.)


      • lue.itse
        tällälainäi kirjoitti:

        miksi yhdistys sitten ajaa avioliittolain rajoituksia, vaikka avioliitolla on Suomessa hyvin vähän tekemistä lasten suhteen, eikä sateenkaariperheiden lasten huostaanottoja ja pakkosijoituksia heteroperheisiin? Vai onko tämä agendassa kouluopetuksen manipuloimisen jälkeen?

        Lue kansalaisaloite koska ei ole järkeä, että sen sinulle tähän kopioin?


      • tällälainäi
        lue.itse kirjoitti:

        Lue kansalaisaloite koska ei ole järkeä, että sen sinulle tähän kopioin?

        Olen lukenut, en löytänyt perustelua, vastaatko ystävällisesti kysymykseeni:
        Miksi AA ei aja sateenkaariperheiden lasten huostaanottoja?


      • tällälainäi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >lapset tarvitsevat isän ja äidin!
        Jos todella olisitte kiinnostuneita tästä, porukkanne olisi jo perustanut korvikevanhempipalvelun, josta oikeasti kokonaan isättömät ja äidittömät lapset voisivat saada puuttuvan sukupuolen mallia ja aitoa, Pyhän hengen innoittamaa rakkautta. Samalla lapsille tietysti kerrottaisiin evankelioiden raamatusta ja Jeesuksesta niin kauan kuin biologinen vanhempi sen sallii. (Jos joku ei ymmärtänyt mitä tarkoitin, voin pyydettäessä vääntää rautalangasta.)

        Aivan! Sijais- ja tukiperheistähän on huutava pula.


      • lue.itse
        tällälainäi kirjoitti:

        Olen lukenut, en löytänyt perustelua, vastaatko ystävällisesti kysymykseeni:
        Miksi AA ei aja sateenkaariperheiden lasten huostaanottoja?

        Lue uudelleen ja ymmärrä niin koet ymmärtämisen ilon :D
        Jaan kyllä huolesi homo-ja lesbokombinaatioiden lapsista. Ota sinä ajaaksesi se asia.


      • tällälainäi
        lue.itse kirjoitti:

        Lue uudelleen ja ymmärrä niin koet ymmärtämisen ilon :D
        Jaan kyllä huolesi homo-ja lesbokombinaatioiden lapsista. Ota sinä ajaaksesi se asia.

        Mikä hiivatti siinä on, että ei voida vastata kysymyksiin? Aina vaan sanotaan "katso video", "lue linkki" jne. Todella ikävää kampanjointia tuollainen.
        Oletko sinä lukenut ja sisäistänyt aloitteen sisällön? Jos olet, niin miksi et voi kysymykseeni vastata? Ilmeisesti se kaipaamani vastaus siellä on, ethän sinä muuten kehottaisi minua sitä sieltä etsimään.


      • lue.itse
        tällälainäi kirjoitti:

        Mikä hiivatti siinä on, että ei voida vastata kysymyksiin? Aina vaan sanotaan "katso video", "lue linkki" jne. Todella ikävää kampanjointia tuollainen.
        Oletko sinä lukenut ja sisäistänyt aloitteen sisällön? Jos olet, niin miksi et voi kysymykseeni vastata? Ilmeisesti se kaipaamani vastaus siellä on, ethän sinä muuten kehottaisi minua sitä sieltä etsimään.

        Kyllä olen ja lukemalla sen sinäkin sisäistät. Älä nillitä vaan lue.


      • tällälainäi
        lue.itse kirjoitti:

        Kyllä olen ja lukemalla sen sinäkin sisäistät. Älä nillitä vaan lue.

        Olen lukenut, en ole kysymykseeni löytänyt vastausta.
        Älä nillitä, vaan vastaa kysymykseen. Ei pitäisi olla sinulle vaikeaa, kun kerran jo tiedät vastauksen kysymykseeni.


      • lue.itse
        tällälainäi kirjoitti:

        Olen lukenut, en ole kysymykseeni löytänyt vastausta.
        Älä nillitä, vaan vastaa kysymykseen. Ei pitäisi olla sinulle vaikeaa, kun kerran jo tiedät vastauksen kysymykseeni.

        Ymmärryksesi tuntuu olevan heikolla tasolla. Mutta yritä kuitenkin ymmärtää vastaus:
        Samasta syystä kun lääkärit eivät hautaa kuolleita potilaitaan.


      • tällälainäi
        lue.itse kirjoitti:

        Ymmärryksesi tuntuu olevan heikolla tasolla. Mutta yritä kuitenkin ymmärtää vastaus:
        Samasta syystä kun lääkärit eivät hautaa kuolleita potilaitaan.

        Eli ovat todenneet, että eivät voi sateenkaariperheille mitään, joten keskittyvät vain pitämään huolen siitä, että näiden perheiden lasten oikeusturva on tiukemman byrokratian takana, kuin heteroiden lasten?


      • lue.itse
        tällälainäi kirjoitti:

        Eli ovat todenneet, että eivät voi sateenkaariperheille mitään, joten keskittyvät vain pitämään huolen siitä, että näiden perheiden lasten oikeusturva on tiukemman byrokratian takana, kuin heteroiden lasten?

        Eli, ymmärryksesi on sillä tasolla, ettet pysty ymmärtämään mitään. En pysyty keskustelemaan noin alhaiselta tasolta joten olen pahoillani en voi sinua auttaa.


      • tällälainäi
        lue.itse kirjoitti:

        Eli, ymmärryksesi on sillä tasolla, ettet pysty ymmärtämään mitään. En pysyty keskustelemaan noin alhaiselta tasolta joten olen pahoillani en voi sinua auttaa.

        Ethän sinä ole tähän astikaan keskustellut, vaan inttänyt minua lukemaan aloitetta, jonka olen jo lukenut, sen sijaan, että vastaisit kysymykseen.
        Jos olen ymmärtänyt väärin, ole hyvä ja korjaa minua. Miten minä voisin oppia ymmärtämään, jos minulle ei näytetä virheitäni?


      • lue.itse
        tällälainäi kirjoitti:

        Ethän sinä ole tähän astikaan keskustellut, vaan inttänyt minua lukemaan aloitetta, jonka olen jo lukenut, sen sijaan, että vastaisit kysymykseen.
        Jos olen ymmärtänyt väärin, ole hyvä ja korjaa minua. Miten minä voisin oppia ymmärtämään, jos minulle ei näytetä virheitäni?

        Minulle ei makseta päänuppisi toimimisesta joten käänny ammattiauttajan puoleen.


      • tällälainäi kirjoitti:

        Ethän sinä ole tähän astikaan keskustellut, vaan inttänyt minua lukemaan aloitetta, jonka olen jo lukenut, sen sijaan, että vastaisit kysymykseen.
        Jos olen ymmärtänyt väärin, ole hyvä ja korjaa minua. Miten minä voisin oppia ymmärtämään, jos minulle ei näytetä virheitäni?

        Räyhis on itse taas ihan pihalla. Siksi se ei voi muuta kuin jäpittää omiaan viestistä kolmanteen.


      • kui22
        lue.itse kirjoitti:

        Minulle ei makseta päänuppisi toimimisesta joten käänny ammattiauttajan puoleen.

        Et sinä taida tietää mitään vastausta, kopea vain olet.


      • lue.itse
        kui22 kirjoitti:

        Et sinä taida tietää mitään vastausta, kopea vain olet.

        En minä voi ymmärtää teidän homottajien puolesta. Ottalaa nyt hyvänen aika joku vastuu tekemisistänne.


      • lue.itse kirjoitti:

        En minä voi ymmärtää teidän homottajien puolesta. Ottalaa nyt hyvänen aika joku vastuu tekemisistänne.

        Niin juuri, vastuu mistä tekemisistä? Sinulta kysyttiin vastausta huutoosi. (sanonta).

        Sinulle vastaaminen on aina aivan liian hankalaa. Älä esitä mitään, jos et kykene antamaan omaa referaattia esim. aito avioliiton tiimoilta.

        Pakko sanoa, ettei siinä kansalaisaloitteessa näytä olevan mitään järkeä, vaikka moneen kertaa sitä läpi käy. Se punnitaan seuraavaksi eduskunnassa; jospa he paremmin ymmärtävät teidän poppoon aivoituksia.


      • lue.ite
        torre12 kirjoitti:

        Niin juuri, vastuu mistä tekemisistä? Sinulta kysyttiin vastausta huutoosi. (sanonta).

        Sinulle vastaaminen on aina aivan liian hankalaa. Älä esitä mitään, jos et kykene antamaan omaa referaattia esim. aito avioliiton tiimoilta.

        Pakko sanoa, ettei siinä kansalaisaloitteessa näytä olevan mitään järkeä, vaikka moneen kertaa sitä läpi käy. Se punnitaan seuraavaksi eduskunnassa; jospa he paremmin ymmärtävät teidän poppoon aivoituksia.

        Ja sinulta vanha homonkuvatus ei kysytty taaskaan yhtään mitään. Teepä siis palvelus tälle palstalle ja syö pääs!


      • kannatetaan
        lue.ite kirjoitti:

        Ja sinulta vanha homonkuvatus ei kysytty taaskaan yhtään mitään. Teepä siis palvelus tälle palstalle ja syö pääs!

        Kannatetaan!


      • Jiijäätee

        Eihän nämä osaa vastata mihinkään, koska heillä ei ole asiasta omaa mielipidettä. On vain "oma" mielipide joka on jostain käsketty. Olen itsekin yrittänyt kysellä tuosta aloitteesta, mutta vastaukset ovat olleet juuri tuollaista haukkumista. Kai se on pikku hiljaa uskottava ettei tuolla aloitteella ole mitään perusteluja. No roskiinhan se menee muutenkin, onhan suomi sentään demokratia.


      • homottajalle
        Jiijäätee kirjoitti:

        Eihän nämä osaa vastata mihinkään, koska heillä ei ole asiasta omaa mielipidettä. On vain "oma" mielipide joka on jostain käsketty. Olen itsekin yrittänyt kysellä tuosta aloitteesta, mutta vastaukset ovat olleet juuri tuollaista haukkumista. Kai se on pikku hiljaa uskottava ettei tuolla aloitteella ole mitään perusteluja. No roskiinhan se menee muutenkin, onhan suomi sentään demokratia.

        Mutta onneksi ei homogratia :D


    • >> Hieno startti Aito avioliitto yhdistyksellä! <<
      Eiköhän aa-yhdistykselle ammuttu jo loppulaukaus. Kun aa-aloite hylätään, niin se on aa:n lopetuslaukaus.

      • Sata tuhatta nimeä oli kyllä sellainen heporuiske, että ei laukea. Nimi ja tavoitteet voivat toki muuttua, mutta samat pärstät touhuavat samassa "yhteiskunnallisen vaikuttamisen" ja "lapsen oikeuksien" hengessä vastakin. Ja yhtä tuloksetta, mutta taivaspisteitä sataa laariin kuin rakeita ja sehän lienee pääsia.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Sata tuhatta nimeä oli kyllä sellainen heporuiske, että ei laukea. Nimi ja tavoitteet voivat toki muuttua, mutta samat pärstät touhuavat samassa "yhteiskunnallisen vaikuttamisen" ja "lapsen oikeuksien" hengessä vastakin. Ja yhtä tuloksetta, mutta taivaspisteitä sataa laariin kuin rakeita ja sehän lienee pääsia.

        Koulujen seksuaalikasvatushan on jo ilmoitettu seuraavaksi kampanjoinnin kohteeksi. Ja eiköhän tästäkin kansalaisaloite saada aikaan.

        "Kun seuraava opetussuunnitelma julkaistaan vuonna 2016, olemme haukkoja sen suhteen, ettei sinne ujuteta mitään sellaista, mikä rikkoo meidän käsitystämme perheestä ja sukupuolesta, Mattila sanoo."

        Ja homothan tässäkin asiassa saavat tähtiosan.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Sata tuhatta nimeä oli kyllä sellainen heporuiske, että ei laukea. Nimi ja tavoitteet voivat toki muuttua, mutta samat pärstät touhuavat samassa "yhteiskunnallisen vaikuttamisen" ja "lapsen oikeuksien" hengessä vastakin. Ja yhtä tuloksetta, mutta taivaspisteitä sataa laariin kuin rakeita ja sehän lienee pääsia.

        Satatuhatta ohikulkijaa kannatti jotain hyväksi kehuttua lastenoikeuksien julistusta tai vastaavaa. Eli heistä niitä vakituisia kannattajia ei juurikaan löydy.
        Varsinainen aa-aktiivien porukka koostuu eri suuntien fundiksista joilla on omat uskonnolliset totuutensa eli oletan, että eivät onnistu kasaamaan tuota porukkaa minkään muun asian ympärille. Niiden yhteistyökyky kun on yleensäkin ollut aika vaatimatonsa.
        Mutta aika näyttää häipyykö aa-kerho kuvioista. Oletan että häipyy.


      • a-teisti kirjoitti:

        Linkki:

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/95485-aito-avioliitto-paljastaa-seuraavan-tavoitteensa-opetussuunnitelma

        >> – Kun seuraava opetussuunnitelma julkaistaan vuonna 2016, olemme haukkoja sen suhteen, ettei sinne ujuteta mitään sellaista, mikä rikkoo meidän käsitystämme perheestä ja sukupuolesta, Mattila sanoo. <<
        Onhan siellä eduskunnassa jo oma kristillinen puolue, eikä sekään ole onnistunut konservatiivisissa ja erittäin kunnianhimoisissa tavoitteissaan.
        Miten sitten vaatimaton ihmisoikeuksien polkijaksi leimautunut aa-yhdistys onnistuisi omissa fundamentalistisissa tavoitteissaan.
        Mutta yrittäähän toki saa, demokratiassa kun eletään.
        >> Narinkkatorilla yhdistys perustelee kantaansa ennen kaikkea ”lapsen parhaalla”. Mattilan mielestä lapsen etu on sukupuolikysymys ja hän sanoo, että parasta on, jos perheessä on äiti ja isä. <<
        Tämä on ehdottomasti typerin ja härskein väite, mitä aa-kerho on esittänyt.
        Jos lapsen vanhemmilta evätään oikeus mennä naimisiin, niin miten sen lapsen olo paranee? Ei itenkään vaan se huononee.
        Tai miten avioliittossa olevan lapsen asema paranee jos naapurin lapsen vanhemmat eivät saa mennä naimisiin? Ei mitenkään ja tämän nuo aa-fundikset tietää itsekin, olettaen että heillä on normaalit aivot millä ajatella.


      • eikös.vaan

        Lapsille on tietenkin parasta jos hänellä on jumalaiset, rikkaat, kauniit, sosiaaliset ja kotona jatkuvasti olevat isä ja äiti joitten kanssa lapset saavat jatkuvassa kesäsäässä kukkien keskellä kirmata käsi kädessä.


    • kysyjä2015

      Onko kenelläkään tietoa paljonko tuli allekirjoituksia?

      • P.P

        Ei ole tullut tietoa paljon niitä lomakeääniä tuli viikonloppuna. Mä kysyn vaikka huomenna ja teen aloituksen jos saan vastauksen,


      • 101 000 ja vähän päälle. Se on toiseksi paras tulos.


      • syö.pääs
        torre12 kirjoitti:

        101 000 ja vähän päälle. Se on toiseksi paras tulos.

        Eikö ääliö edes tiedä, ettei lopullista määrää ole vielä edes julkistettu?!


      • ta-taa
        syö.pääs kirjoitti:

        Eikö ääliö edes tiedä, ettei lopullista määrää ole vielä edes julkistettu?!

        Totta, sieltähän vielä tarkastuksen yhteydessä lentää moninkertaiset ja valheelliset allekirjoitukset pois.
        Lopputulos voi siis jopa tippua alle sadan tonnin.


      • turha.toivo
        ta-taa kirjoitti:

        Totta, sieltähän vielä tarkastuksen yhteydessä lentää moninkertaiset ja valheelliset allekirjoitukset pois.
        Lopputulos voi siis jopa tippua alle sadan tonnin.

        Ei varmasti tipu. Kannatuksia on vielä tuhansia rekisteröimättä.


      • ta-taa
        turha.toivo kirjoitti:

        Ei varmasti tipu. Kannatuksia on vielä tuhansia rekisteröimättä.

        Voidaanko niistä varmistaa, että ovat varmasti allekirjoitettuja määräajassa, eikä sen jälkeen?


      • turha.toivo
        ta-taa kirjoitti:

        Voidaanko niistä varmistaa, että ovat varmasti allekirjoitettuja määräajassa, eikä sen jälkeen?

        Onhan lomakkeissa päivämäärä ja lomakkeet on väestörekisterikeskuksessa.


      • ta-taa
        turha.toivo kirjoitti:

        Onhan lomakkeissa päivämäärä ja lomakkeet on väestörekisterikeskuksessa.

        Päivämääräksihän voi kirjoittaa minkä vaan, eikä väestörekisterikeskuksella ole vielä mitään, vaan odotetaan, että AA lähettää paperilistat väestörekisterikeskukselle. Jos tiedot olisivat jo väestörekisterikeskuksen käsittelyssä, sinne ei voisi tulla yhtäkään nimeä lisää (eikä varsinkaan tuhansia, kuten väität), kuin mitä on kansalaisaloite.fi sivulla ilmoitettu.


      • turha.toivo
        ta-taa kirjoitti:

        Päivämääräksihän voi kirjoittaa minkä vaan, eikä väestörekisterikeskuksella ole vielä mitään, vaan odotetaan, että AA lähettää paperilistat väestörekisterikeskukselle. Jos tiedot olisivat jo väestörekisterikeskuksen käsittelyssä, sinne ei voisi tulla yhtäkään nimeä lisää (eikä varsinkaan tuhansia, kuten väität), kuin mitä on kansalaisaloite.fi sivulla ilmoitettu.

        Oletko huomannut samaa ongelmaa muissa kansalaisaloitteissa?


      • syö.pääs kirjoitti:

        Eikö ääliö edes tiedä, ettei lopullista määrää ole vielä edes julkistettu?!

        Oletko varmasti järjissäsi?


      • syö.pääs
        torre12 kirjoitti:

        Oletko varmasti järjissäsi?

        Miksi minua syytät omasta tietämättömyydestäsi?!


      • turha.toivo kirjoitti:

        Oletko huomannut samaa ongelmaa muissa kansalaisaloitteissa?

        No oli sinne näköjään tullut 5000 nimeä lisää. Se on nyt kuitenkin päättynyt.

        Nyt viimeisen viikon tahdilla olisikin saatu 390 000 nimeä 6 kk:ssa. Hurjaa oli.


      • turha.toivo
        torre12 kirjoitti:

        No oli sinne näköjään tullut 5000 nimeä lisää. Se on nyt kuitenkin päättynyt.

        Nyt viimeisen viikon tahdilla olisikin saatu 390 000 nimeä 6 kk:ssa. Hurjaa oli.

        No toivottavasti nyt saat rauhan!


    • 8765

      Kyllähän niitä ääniä AA:lle tuli vähän yli satatuhatta, suunnilleen sama määrä kuin TA:lle ensimmäisenä päivänä.

      • hyvä.Aa

        Seta onkin ajanut jo 40 vuotta homojen asiaa kun Aito aviolitto perustettiin vasta maaliskuusaa 2015. Joten hyötysuhden Aa:lla oli monikymmen kertainen :D


      • hyvä.Aa kirjoitti:

        Seta onkin ajanut jo 40 vuotta homojen asiaa kun Aito aviolitto perustettiin vasta maaliskuusaa 2015. Joten hyötysuhden Aa:lla oli monikymmen kertainen :D

        >> hyötysuhden Aa:lla oli monikymmen kertainen <<
        Tahdon-aloite johti lakimuutokseen ja aa-aloite päätyy mappi ööhön.
        Lopputuloksella mitaten Tahdon voittaa 10-0.


      • lesbon.enolle
        qwertyilija kirjoitti:

        >> hyötysuhden Aa:lla oli monikymmen kertainen <<
        Tahdon-aloite johti lakimuutokseen ja aa-aloite päätyy mappi ööhön.
        Lopputuloksella mitaten Tahdon voittaa 10-0.

        Pidä sinä vain omista mapeistasi huoli, ettei piskisi niitä pureskele!


      • Ei.luotu

        Miksi et pysty keskustelemaan, ainoastaan haukkumaan. Menetät vielä sen taivaspaikkasi.


      • vedä.kätees
        Ei.luotu kirjoitti:

        Miksi et pysty keskustelemaan, ainoastaan haukkumaan. Menetät vielä sen taivaspaikkasi.

        Mitäs sinä luulet keskustelemisesta tietäväsi. Muuta et osaa kuin päätäs aukoa!


    • HIVpositiivinen

      Positiivista se on tartuntaepäilyn vahvistuskin. Kuka teiltä pöljähihhuleilta on ottamassa pois mitään? Niin kauan kuin kirkon siunaama paneminen on lainsäädännöllisesti etuasemassa , tasa-arvo ei toteudu. Minä suon kyllä teille räsäpäkäsille ilomielin yksinoikeuden jumalan siunaamaan parisuhdeväkivaltaan jos kirkko erotetaan valtiosta suomessakin ja perintö, holhous, verotus yms ihmisten elämässä oikeasti tärkeät asiat eivät ole yhen rasistisen uskonlahkon käsissä.

      Rekisteröity parisuhde lainsäädännöllisesti tasa-arvoiseksi kirkonsiunaaman kanssa niin saatte minun puolesta vapaasti pitää "avioliittonne"!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe