Tissu ja kylmiskin käy vaan harvoin

ohion

Ei mitään mieltä olla enää koko suoli24 nepalla.
Tosi inhottavaa joten minäkin lähden täältä pois ja poistan suominepan suosikeista ei tässä ole enää järkeä tosin tuolla aloittelijan palstalla voisi välillä käydä.
Hyvästi.

14

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet.tissu.hintti

      Älä hintti uikuta. Tissu täällä notkuu 24/7 ulosteviestejä kytäten.

    • kylmisfani

      Sulla on taas menny kaikki ohi, kun oot niin päissään. Kylmishän on joka ilta ollut täällä juttelemassa meidän kanssa ja raportoimassa elämästään puohitiellä!

      Totta tuo, että tissu on täällä 24/7. Yleensä kirjoittelee rekkaamattomana, mutta jos siltä kysyy jotain johon pääsee pätemään, niin vastaus tulee viidessä minuutissa. Viimeksi näin pari päivää sitten.

      • tissufani

        Teillähän on siihen tarkka tieto koska spämmäätte tissun ja kylmiksen nimimerkillä 24/7 mutta valitettavasti kukaan ei usko teitä.


      • V___
        tissufani kirjoitti:

        Teillähän on siihen tarkka tieto koska spämmäätte tissun ja kylmiksen nimimerkillä 24/7 mutta valitettavasti kukaan ei usko teitä.

        Tuo on totta, ettei esim. Kylmiksen nimimerkin raiskaaminen mene enää läpi. Jopa sellaista on tapahtunut, että joku kirjoitus vuodelta Kekkosen kelli copy-pastetetaan muka uutena viestinä ja siihen lisätään lausahduksia tyyliin: "Minä olen teihin nähden ylivertainen, senkin pienikalloiset.." tjsp jne..


      • tissufani
        tissufani kirjoitti:

        Teillähän on siihen tarkka tieto koska spämmäätte tissun ja kylmiksen nimimerkillä 24/7 mutta valitettavasti kukaan ei usko teitä.

        Vielä jatkoa.
        Kuinka paljon se oikein vituttaa kun teidän kita kiinni kita auki spämmikään ei toimi? Täytyyhän se vituttaa tosi paljon mutta heillä on molemmilla oma tulkintansa tälle palstalle eikä heitä voi kopioida varsinkaan tissua on ollut moninkertainen luotsi.
        Eikö nyt vituta tosi paljon hahahahahahahaha


      • olet.tissu.hintti
        tissufani kirjoitti:

        Vielä jatkoa.
        Kuinka paljon se oikein vituttaa kun teidän kita kiinni kita auki spämmikään ei toimi? Täytyyhän se vituttaa tosi paljon mutta heillä on molemmilla oma tulkintansa tälle palstalle eikä heitä voi kopioida varsinkaan tissua on ollut moninkertainen luotsi.
        Eikö nyt vituta tosi paljon hahahahahahahaha

        Älä hintti uikuta.


      • enoletissu
        tissufani kirjoitti:

        Vielä jatkoa.
        Kuinka paljon se oikein vituttaa kun teidän kita kiinni kita auki spämmikään ei toimi? Täytyyhän se vituttaa tosi paljon mutta heillä on molemmilla oma tulkintansa tälle palstalle eikä heitä voi kopioida varsinkaan tissua on ollut moninkertainen luotsi.
        Eikö nyt vituta tosi paljon hahahahahahahaha

        KitakiinniAUKI

        EI liity kylmikseen eikä tissuun, vaan on ihan minun perseilyäni.
        MULLA ON TYLSÄÄ!!!!


      • uikuti.uikuti
        enoletissu kirjoitti:

        KitakiinniAUKI

        EI liity kylmikseen eikä tissuun, vaan on ihan minun perseilyäni.
        MULLA ON TYLSÄÄ!!!!

        Suksi sitten vittuun täältä aukomasta päätäsi. Sulla olisi vielä tylsempää ilman piristäviä ripuliviestejä.


      • enoletissu
        uikuti.uikuti kirjoitti:

        Suksi sitten vittuun täältä aukomasta päätäsi. Sulla olisi vielä tylsempää ilman piristäviä ripuliviestejä.

        En ole ripulispede. Olen vain hullu häirikkö.


      • TapanSut
        enoletissu kirjoitti:

        En ole ripulispede. Olen vain hullu häirikkö.

        Olet varmaan joka palstan höylä "pankkiautomaatti" yms. Se mielenterveysongelmainen hintti?


      • Et.tapa
        TapanSut kirjoitti:

        Olet varmaan joka palstan höylä "pankkiautomaatti" yms. Se mielenterveysongelmainen hintti?

        En ole. Sinäkö olet viestipuuspede?


      • oletko.pelkuri
        TapanSut kirjoitti:

        Olet varmaan joka palstan höylä "pankkiautomaatti" yms. Se mielenterveysongelmainen hintti?

        Nå vastaa ny ku kysytään!


    • Mutakarvaneekeri

      Sain Darknetistä tiedon, että Kylmis aiotaan salamurhata. Saudi-Arabian prinssi, sekä jopa Somalian sotilasjuntan johtaja ei voi sietää sitä, että Kylmäkäsi hallitsee Suomi24.fi Alkoholi-osiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe