Esikunta-Jombe

Jombenbestisjohtaja

Ei ymmärrä asioista esikuntamies yhtään mitään. Haukkua räksyttää muita vesikauhuisen koiran lailla.
Olis luullu, että vanhetessaan viisastuu, mutta kun on luhistujan geenit.

101

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisasta_ja_tyhmää

      Mutta miksi se jombe on aina mielessäsi? Ei viisaan kannata itseään stressata sellaisella, jota ei arvosta. Se on tyhmää.
      Ettekös te kumpikin ole entisiä aliupseereita, jombe paremmin menestynyt. Sielläkin jombe nähtiin sinua viisaammaksi. Ei ne olleet väärässä, koita se hyväksyä. Sinuakin voisi silloin joku pitää vähän viisaampana.

      • Jombenbestisjohtaja

        Älähän nyt Jombe viitsi. Ei ihan oikea viisaus Sinun kohdallasi ollut mikään ylentämisperusta.
        Sinun kohdallasi nuoleskelu ja upseerien halu näyttää millaisia tolloja aliupseerit ovat, ratkaisivat.


      • VoiSinuaKapi

        Voi sinua Kapi parkaa. Puskassa taitaa olla vilu näin kylmillä keleillä. Lämmittääkö tuo omakehu? Vai miksi teet itsestäsi tyhmyrin siellä?


      • Viisasta_ja_tyhmää
        Jombenbestisjohtaja kirjoitti:

        Älähän nyt Jombe viitsi. Ei ihan oikea viisaus Sinun kohdallasi ollut mikään ylentämisperusta.
        Sinun kohdallasi nuoleskelu ja upseerien halu näyttää millaisia tolloja aliupseerit ovat, ratkaisivat.

        Nyt mää sen hokasin. Jombe-nimen annat siis kaikille itseäsi viisaammille. Niitä on paljon. Tietenkin kuulun joukkoon. Kiitos kuitenkin.


      • Jombenbestisjohtaja
        Viisasta_ja_tyhmää kirjoitti:

        Nyt mää sen hokasin. Jombe-nimen annat siis kaikille itseäsi viisaammille. Niitä on paljon. Tietenkin kuulun joukkoon. Kiitos kuitenkin.

        Et Sinä Jombe oikeastaan mitään hokaa kun ei ole siihen välineitä. HO HOO, HO HOO!


      • TärkeäKysymys
        Viisasta_ja_tyhmää kirjoitti:

        Nyt mää sen hokasin. Jombe-nimen annat siis kaikille itseäsi viisaammille. Niitä on paljon. Tietenkin kuulun joukkoon. Kiitos kuitenkin.

        Miksi Kapi teet itsestäsi tuollaisen pellen?


      • ENERGIASSA

        tarkea


    • Kenttämies

      Jombe ymmärtää vain munakarvojensa päälle. Valokuvaa niitä ja julkaisee täällä.

      • CCI

        ossi hulluus jatkuu päivästä päivään, olisi parasta hakeutua hoitoon, mutta eihän se ymmärrä. Säälittävä tapaus, ei omaisia jotka huolehtisivat hoitoon tämän ihmisraunion.


    • MiksiJombeSunMielessä

      No jos nimimerkki Viisasta_ja_tyhmää on oikeasti kapi puskassa niin täytyypä sanoa, että kirjoittaa sieltäkin aloittajaa järkevämmin. Taidatkos paremmin sanoa:

      "Mutta miksi se jombe on aina mielessäsi? Ei viisaan kannata itseään stressata sellaisella, jota ei arvosta. Se on tyhmää.
      Ettekös te kumpikin ole entisiä aliupseereita, jombe paremmin menestynyt. Sielläkin jombe nähtiin sinua viisaammaksi. Ei ne olleet väärässä, koita se hyväksyä. Sinuakin voisi silloin joku pitää vähän viisaampana."

      Miksi ihmeessä tosiaan jombe on aina mielessäsi? :)

      • Jombenbestisjohtaja

        Mistä kummasta sait Jombe päähäsi, että olet minua viisaampi? Viisaus ei läheskään aina korreloi muodollisen arvon, asuinpaikan ja varallisuuden kanssa.
        Täällä nähdyn perusteella Sinä luulet niin.

        Minä tein aikoinaan sotilastyötä kutsumuksesta, isänmaan parhaaksi ja olen kätteni jälkeen hyvin, hyvin tyytyväinen, kuten olivat esimiehenikin.


      • ViisauttaVaiEi
        Jombenbestisjohtaja kirjoitti:

        Mistä kummasta sait Jombe päähäsi, että olet minua viisaampi? Viisaus ei läheskään aina korreloi muodollisen arvon, asuinpaikan ja varallisuuden kanssa.
        Täällä nähdyn perusteella Sinä luulet niin.

        Minä tein aikoinaan sotilastyötä kutsumuksesta, isänmaan parhaaksi ja olen kätteni jälkeen hyvin, hyvin tyytyväinen, kuten olivat esimiehenikin.

        Viisaus ymmärretään niin eri tavoin.

        Jomben mielestä suurta viisautta on kuvata munakarvojaan ja julkistaa kuva poliittisella keskustelupalstalla.

        Aika monen muun mielestä Jomben munakarva-valokuvaharrastus kertoo viisauden vähyydestä ja ylipäätään julkinen elämänsä esittely netissä kertoo suunnattomasta ymmärtämättömyydestä.

        Jomben mielestä viisaus korostuu avustavussa tehtävissä, joissa leimataan papereita ja arkistoidaan niitä.

        Monen muun mielestä viisautta tarvitaan käytännön tehtävissä, joissa sovelletaan jäykkiä ohjeita ja määräyksiä joustavasti todellisuuteen.


      • TosiJuttuja
        ViisauttaVaiEi kirjoitti:

        Viisaus ymmärretään niin eri tavoin.

        Jomben mielestä suurta viisautta on kuvata munakarvojaan ja julkistaa kuva poliittisella keskustelupalstalla.

        Aika monen muun mielestä Jomben munakarva-valokuvaharrastus kertoo viisauden vähyydestä ja ylipäätään julkinen elämänsä esittely netissä kertoo suunnattomasta ymmärtämättömyydestä.

        Jomben mielestä viisaus korostuu avustavussa tehtävissä, joissa leimataan papereita ja arkistoidaan niitä.

        Monen muun mielestä viisautta tarvitaan käytännön tehtävissä, joissa sovelletaan jäykkiä ohjeita ja määräyksiä joustavasti todellisuuteen.

        Perimätieto Santahaminasta kertoo, kuinka Jombe oli nuorena aliupseerina pakollisessa lääkärintarkastuksessa.
        Lääkäri haastatteli Jombea ja alkoi epäillä tämän täysjärkisyyttä
        - kärsiikö joku suvussanne hulluudesra, kysyi lääkäri
        - ei, me kaikki nautimme siitä suunnattomasta, vastasi Jombe


      • Jombenbestisjohtaja
        TosiJuttuja kirjoitti:

        Perimätieto Santahaminasta kertoo, kuinka Jombe oli nuorena aliupseerina pakollisessa lääkärintarkastuksessa.
        Lääkäri haastatteli Jombea ja alkoi epäillä tämän täysjärkisyyttä
        - kärsiikö joku suvussanne hulluudesra, kysyi lääkäri
        - ei, me kaikki nautimme siitä suunnattomasta, vastasi Jombe

        HO HOO, HO HOO!


      • Terveiset-Inkeroisiin
        Jombenbestisjohtaja kirjoitti:

        HO HOO, HO HOO!

        Kännissä ja hulluna on lystiä olla, joten Aisa-Ossilla on tuplasti lystiä.


      • TosiJuttuja
        Terveiset-Inkeroisiin kirjoitti:

        Kännissä ja hulluna on lystiä olla, joten Aisa-Ossilla on tuplasti lystiä.

        Jombesta vielä.

        Jombehan pääsi tarpeeksi itkettyään YK-joukkoihin. Erään vapaapäivän jälkeen Jombe meni leirin psykiatrin vastaanotolle maissintähkä anuksessa, pitäen omenia haaroissaan ja retiisejä korvissaan.

        - Päivää, tohtori. Tulin puhumaan sinibarettiveljestäni. Hän vaikuttaa täyshullulta.


      • Jombenbestisjohtaja
        TosiJuttuja kirjoitti:

        Jombesta vielä.

        Jombehan pääsi tarpeeksi itkettyään YK-joukkoihin. Erään vapaapäivän jälkeen Jombe meni leirin psykiatrin vastaanotolle maissintähkä anuksessa, pitäen omenia haaroissaan ja retiisejä korvissaan.

        - Päivää, tohtori. Tulin puhumaan sinibarettiveljestäni. Hän vaikuttaa täyshullulta.

        HO HOO, HO HOO! Oliko maissintähkässä vihneitä ja omenassa muumiotauti, joka näyttää tarttuneen HHMkvaV:eeni?


      • LisääTosiJuttuja
        TosiJuttuja kirjoitti:

        Jombesta vielä.

        Jombehan pääsi tarpeeksi itkettyään YK-joukkoihin. Erään vapaapäivän jälkeen Jombe meni leirin psykiatrin vastaanotolle maissintähkä anuksessa, pitäen omenia haaroissaan ja retiisejä korvissaan.

        - Päivää, tohtori. Tulin puhumaan sinibarettiveljestäni. Hän vaikuttaa täyshullulta.

        Yhdellä YK reissulla Jombe oli poikamiehenä, avioliittonsa taas kerran kariuduttua.

        Kirjeenvaihto kotomaahan oli siis olematonta, muut omaisetkaan kun eivät perheensä hylänneeseen aliupseeriluuseriin halunneet pitää yhteyttä. Eräänä iltana Jombe istui sängyllä kirjoittamassa. Kämppäkaveri kysyi:
        - Mitä kirjoitat?
        - Itselleni erittäin tärkeää kirjettä, vastasi Jombe
        - Mitä tärkeää siinä on?
        - Mistä minä sen tiedän, kirjehän tulee minulle vasta parin päivän päästä.


      • ViisauttaLöytyy
        TosiJuttuja kirjoitti:

        Perimätieto Santahaminasta kertoo, kuinka Jombe oli nuorena aliupseerina pakollisessa lääkärintarkastuksessa.
        Lääkäri haastatteli Jombea ja alkoi epäillä tämän täysjärkisyyttä
        - kärsiikö joku suvussanne hulluudesra, kysyi lääkäri
        - ei, me kaikki nautimme siitä suunnattomasta, vastasi Jombe

        Tiedätkö muuten miten Jombe todisti viisautensa esikuntahommiin pyrkiessään.

        Hän kertoi haastattelussa, että sai palapelin koottua yhdessä vuodessa, vaikka pakkauksen kyljessä luki "kahdesta neljään vuoteen".


      • Jombenbestisjohtaja
        ViisauttaLöytyy kirjoitti:

        Tiedätkö muuten miten Jombe todisti viisautensa esikuntahommiin pyrkiessään.

        Hän kertoi haastattelussa, että sai palapelin koottua yhdessä vuodessa, vaikka pakkauksen kyljessä luki "kahdesta neljään vuoteen".

        YÖHO HOO, HO HOO!

        Hyvää yötä saitin Kullannuppu-Jombe ja muut!


      • MiksiJombeMielessä

        Kun tämä on kuitenkin keskustan palsta jossa tulisi edes yrittää keskustella keskustasta tai sen toteuttamasta poltiikasta. mutta ei näköjään onnistu aloittajalta.

        Kuten ei edelleenkään ole tullut selkeää vastausta aloittajalta. Miksi kummassa jombe on koko ajan mielessä?


      • SiksiJombe
        MiksiJombeMielessä kirjoitti:

        Kun tämä on kuitenkin keskustan palsta jossa tulisi edes yrittää keskustella keskustasta tai sen toteuttamasta poltiikasta. mutta ei näköjään onnistu aloittajalta.

        Kuten ei edelleenkään ole tullut selkeää vastausta aloittajalta. Miksi kummassa jombe on koko ajan mielessä?

        Jombe kertoi ginibarettikaverilleen:
        - Ostamastani peilistä ole mihinkaan.
        - Kuinka niin?
        - Aina kun yritän katsoa siitä itseäni, joku kumma läskinaama tulee eteen.


      • TosiJuttuja
        TosiJuttuja kirjoitti:

        Perimätieto Santahaminasta kertoo, kuinka Jombe oli nuorena aliupseerina pakollisessa lääkärintarkastuksessa.
        Lääkäri haastatteli Jombea ja alkoi epäillä tämän täysjärkisyyttä
        - kärsiikö joku suvussanne hulluudesra, kysyi lääkäri
        - ei, me kaikki nautimme siitä suunnattomasta, vastasi Jombe

        Toinen perimätieto Santahaminasta kertoo, että nuorena aliupseerina kerhomestari antoi Jomben tehtäväksi lipputangon uusimisen aliupseerikerhon pihaan.

        Seuraavana päivänä kerhomestari näki Jomben yrittävän kiivetä lipputankoon mittanauha kädessään.
        - Mitä ihmettä oikein teette, kysyi kerhomestari.
        - Mittaan lipputangon korkeutta uuden tilaamista varten, Jombe vastasi.
        - Eikö olisi helpompaa avata nuo pultit tuolta alhaalta, kumota tanko ja vasta sitten mitata se?
        - Herra sotilasmestari, minä haluan mitata sen korkeuden enkä leveyttä, vastasi Jombe ylimieliseen tyyliinsä ja kerhomestaria vähän yksinkertaisena pitäen.


      • Jombenbestisjohtaja

        HO HOO, HO HOO!


      • ViisauttaVaiEi kirjoitti:

        Viisaus ymmärretään niin eri tavoin.

        Jomben mielestä suurta viisautta on kuvata munakarvojaan ja julkistaa kuva poliittisella keskustelupalstalla.

        Aika monen muun mielestä Jomben munakarva-valokuvaharrastus kertoo viisauden vähyydestä ja ylipäätään julkinen elämänsä esittely netissä kertoo suunnattomasta ymmärtämättömyydestä.

        Jomben mielestä viisaus korostuu avustavussa tehtävissä, joissa leimataan papereita ja arkistoidaan niitä.

        Monen muun mielestä viisautta tarvitaan käytännön tehtävissä, joissa sovelletaan jäykkiä ohjeita ja määräyksiä joustavasti todellisuuteen.

        Totta, viisaus ymmärretään niin eri tavoin. Mielestäsi on kai suurta viisautta puhua vuodesta toiseen jonkun munakarvoista tällä poliittisella keskustelupalstalla. Minusta se ei sitä ole. Varsinkaan, jos on ne munakarvat nähnyt vain mielikuvituksessaan. Viisauden osoituksena en pidä sitäkään, että esiintyy jonkun toisen nimimerkeillä, kuten tässäkin ketjussa on tapahtunut. Siten kertoo halveksivansa itseään. Ei kukaan halua esiintyä itseään mitättömämpänä pitämänään.

        Elämästään voi kyllä kertoa täälläkin, jos on kerrottavaa ja jos sillä ei loukkaa ketään ja pystyy todistamaan kertomansa todeksi. ”Suunnattomasta ymmärtämättömyydestä” kertoo esim. sellainen, että esiintyy akateemisena, majurina tai johtajana, kun jokainen täyspäinen ”näkee otsallaankin” kyseisen henkilön todellisuuden. Mistä lienee kyse silloin, kun tekee itsestään HV:n ja jopa bestfrendin sellaiselle, jonka tietää itseään halveksivan. Halveksuntaa hän varmaan on aina muuallakin saanut. Monilla -ismeillä on ihailijansa, tuskin kuitenkaan idiotismilla.

        Kepulaisuutta on luonnehdittu haluna ”palata aitovierille”, jonnekin menneisyyteen. Sitä halua teillä todella näkyy olevan, muussakin kuin vain poliittisissa pyrkimyksissä. Kuten halussanne nähdä minutkin vielä jo 35 vuotta sitten päättyneellä sotilasurallani. Tosin senkin ajan ”nähden” kovin toisenlaisena kuin sen ilmeisesti näkivät esimieheni, palvelustoverini ja alaiseni. Mutta heillä ei kai ollut viisautta. Viisaus kun ymmärretään niin eri tavoin;)) Kun ensi kerran näille palstoille tulin, olin ollut sotilaseläkkeellä jo 24 vuotta ja eläkkeellä myöhemmältä siviiliuraltanikin jo kuusi vuotta.

        Sanot minun olleen ”avustavussa” tehtävissä. Avustavissa tehtävissä olen ollut jo kauan. Avustan nuorinta jälkikasvuani kuukausittain heidän tileilleen menevillä pikkusummilla. Ja avustan naisystävääni kotitöissä silloin kun hän täällä luonani on, kuten oli viime viikonvaihteen. Avustin minä häntä hieman viikollakin yhteisellä Lontoon matkallamme, lähinnä vain muutaman hyvän aterian tarjoten. Mutta kyllä hän puolestaan monin tavoin avustaa minua, ehkäpä enemmän kuin minä häntä.

        Työelämässä - niin sotilaana kuin siviilityössä - ollessanikin minulla oli myös muuta elämää kuin vain se työ. Itse asiassa sitä muuta elämää oli ajallisesti selvästi suurin osa, työpäivistäkin yleensä vähintään 2/3, työvuodesta vapaapäivineen ja lomineen enemmän kuin 3/4. Se muu elämä oli sittenkin ehkä tärkeintä elämääni. Ja jo kauan minulla on ollut vain sitä ”muuta elämää”. Varsin monipuolista se on ollut. Näinä 12 vuotenakin joina olen näille palstoille kirjoitellut, olen tehnyt enemmän muuta, ollut monessa mukana, mm. noissa yhdistyksissäni ja harrastuksissani. Ja reissannut maailmalla, kolme-neljä matkaa joka vuosi.

        Mutta teillä on rankempaa kuin minulla on ollut koskaan. Lähes ympärivuorokautisesti joka päivä päivystätte tätä palstaa minua odottaen, minua palstalta etsien, minusta kirjoittaen ja minut muissa ”nähden” silloin, kun en palstalla ole käynytkään. Kuten tässäkin ketjussa näkyy tapahtuneen.


      • hoitoonohjausta

        Älähän nyt ala taas demarimaisesti valehtelemaan, ettet muka olisi esitellyt munakarvojasi tällä palstalla oikein kuvan kera.
        SINÄ KAPI OLET ITSE TUON MUNANKARVAJUTUN YLLÄPITÄJÄ, JA SYYLLINEN SIIHEN.
        Kysyhän nyt vain itseltäsi onko sellainen ihminen täysillä käyvä, joka tulee poliittiselle palstalle esittelemään itseään alastomana, ja postaa vielä munankarvakuvansakin saitille?
        Typerä narsistihan tuollainen ihminen on, joka pitää poliittista palstaa omana päiväkirjanaan, ja foto-albuminaan.
        Mene hoitoon jos vielä huolivat. Ei kukaan täysjärkinen tuolla lailla esiinny, varsinkaan poliittisella palstalla.
        Nytkin näkyy paine olevan aivan valtaisa, kun on viikon ollut ikään kuin pottukuopassa, niin on kohta jo kymmenen novellia itsestään postannut parin tunnin sisällä.


    • Osmium76

      Jombe on vain karjakon äpäräpoika ja mitätön heikkolahjainen evp aliupseeri.

      • CCI

        Tämä Osmium nikin varastanut niljake on mustalaisen äpärä ja ihmiskunnan pohja sakkaa, parasta olisi kun etsisit tukevan oksan ja köyttä.


      • Osmium76
        CCI kirjoitti:

        Tämä Osmium nikin varastanut niljake on mustalaisen äpärä ja ihmiskunnan pohja sakkaa, parasta olisi kun etsisit tukevan oksan ja köyttä.

        Älähän jombe hikeenny, ei tosiasioista saa suuttua.


    • Jombenbestisjohtaja

      Jomben mielestä "kepu pettää aina". Ho hoo HO HOO! Montakohan kertaa HHMkvaV:ni on tuota samaa "singleä" pyörittänyt? HO HOO, HO HOO!

      • CCI

        ossi pyörittää aina vuodesta toiseen ja päivästä päivään samaa HV HV HV monta kertaa päivässä. Mitään muuta tuon ihmishylkiön mielessä ole. Kyllä on sairas.


    • Jombenbestisjohtaja

      Munakarva-Jombe näyttää heränneen ja avanneen Saarikosta, solvaten.
      Kirjoittanut myös kääpiöstä vaikka itse on metriheikki ja punkero vielä kaiken lisäksi.
      On siinä ypöyksin jätetyllä tsadilaispapalla paskaa pää täynnä.

    • Osmium76

      Nyt jombe on lyöty kanveesiin. Ei uskalla munakarva-au enää näyttää läslinamaansa palstalla.

      • Jonbenbestisjohtaja

        On sillä papalla huonosti asiat kun itselleen vastailee, kuten äsken Saarikkoa koskeneessa aloituksessaan.


      • CCI

        ossi ja nikkivaras on hulluja vesikauhuisia koiria, syytävät sontaa sivustolle.


      • CCIviisaus

        CCI:n kaveri tarjosi CCI:lle pilleripurkkia
        - Nämä ovat älypillereitä. Kun näitä syö, tulee viisaammaksi.
        - Saisinko yhden, pyysi CCI
        Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Niinpä CCI otti vielä yhden lisää ja vielä yhden ja vielä ... kunnes huomasi:
        - Prkle, nämähän ovat pelkkiä jäniksen papanoita!
        - Niin ovatkin. Näetkös nyt, sinä alat viisastua.


      • MiksiJombeSullaMielessä
        Jonbenbestisjohtaja kirjoitti:

        On sillä papalla huonosti asiat kun itselleen vastailee, kuten äsken Saarikkoa koskeneessa aloituksessaan.

        Kun tämä on kuitenkin keskustan palsta jossa tulisi edes yrittää keskustella keskustasta tai sen toteuttamasta poltiikasta. mutta ei näköjään onnistu aloittajalta kuten ei onnistu minkään järkevän kirjoituksen tekeminen.

        Kuten ei edelleenkään ole tullut selkeää vastausta aloittajalta. Miksi kummassa jombe on koko ajan mielessä?


      • JohtajaaTarvitaan
        MiksiJombeSullaMielessä kirjoitti:

        Kun tämä on kuitenkin keskustan palsta jossa tulisi edes yrittää keskustella keskustasta tai sen toteuttamasta poltiikasta. mutta ei näköjään onnistu aloittajalta kuten ei onnistu minkään järkevän kirjoituksen tekeminen.

        Kuten ei edelleenkään ole tullut selkeää vastausta aloittajalta. Miksi kummassa jombe on koko ajan mielessä?

        Jombe, et ole kuulemma koskaan toiminut Joulupukkina.

        No, ymmärtäähän sen.

        Kun ei oo lahjoja niin ei oo lahjoja!


      • Kapi_vaari
        JohtajaaTarvitaan kirjoitti:

        Jombe, et ole kuulemma koskaan toiminut Joulupukkina.

        No, ymmärtäähän sen.

        Kun ei oo lahjoja niin ei oo lahjoja!

        Olin minä kerran esikunnan pikkujouluissa joulupukkina. Esikunnassa kun ei tarvita lahjoja.


    • Ope_Oulusta

      Esikunta jombe meni lääkäriin ja ilmoitti tohtorille, että kuulo on heikentynyt niin, ettei kuule enää omia pierujaan. No tohtori määräsi jombelle pillereitä, jombe pyöritteli purkkia käsissään ja kysäisi; näilläkö se kuulo paranee?
      Tohtori sanoi, ettei parane, mutta paukut kovenevat...

    • CCI

      Tämä sivusto on tarkoitettu keskusteluun Suomen Keskustasta ja sen politiikasta, lauma älyttömiä ihmishylkiöitä keskustelee päivästä päivään vain Jombesta. Yksi henkilö on saanut ison joukon ihmiskunnan pohjasakkaa sekaisin, aika hyvä saavutus.

      • Ope_Oulusta

        Lähes yhtä hyvä, kuin Paloheinän munakarva-au:n alastonkuvat...;) Vai mita Jombe?


      • MiksiJombeKiinnostaa

        En usko, että on iso joukko. Useimmitenhan tuo "johtaja" keskustelee itsensä kanssa ja sitten sen jälkeen muilla nikeillä tukee itseään. Aiheena poikkeuksetta jombe eikä palstan aihe keskusta. Sitähän minä ja muutamat kaltaiseni asialliset keskustelijat ihmettelemme mikä saa jonkun päivästä toiseen 24/7 aikaisin aamusta myöhään yöhön kirjoittamaan jombesta. Aika köyhää elämään tällä "johtajalla"


      • Jombenbestisjohtaja
        MiksiJombeKiinnostaa kirjoitti:

        En usko, että on iso joukko. Useimmitenhan tuo "johtaja" keskustelee itsensä kanssa ja sitten sen jälkeen muilla nikeillä tukee itseään. Aiheena poikkeuksetta jombe eikä palstan aihe keskusta. Sitähän minä ja muutamat kaltaiseni asialliset keskustelijat ihmettelemme mikä saa jonkun päivästä toiseen 24/7 aikaisin aamusta myöhään yöhön kirjoittamaan jombesta. Aika köyhää elämään tällä "johtajalla"

        Ei täällä monikaan ymmärrä näköjään käytännön johtamisesta juurikaan mitään. Teoretisoida ja spekuloida kylläkin osataan.

        Vähän eri mieltä olen tuosta elämisen köyhyydestä. On liikuntaa, kodinhoitoa ja kulttuuria.
        Eilen olin kuuntelemassa sellon soittoa ja nautin täysin rinnoin. Erityisesti pidin J.B. de Baismortier n Sonate in D:stä.
        Tunnin kuluttua pariksi tunniksi sählyä pelaamaan, sitten saunaan ja luonnonveteen.


      • MiksiJombeKiinnostaa
        Jombenbestisjohtaja kirjoitti:

        Ei täällä monikaan ymmärrä näköjään käytännön johtamisesta juurikaan mitään. Teoretisoida ja spekuloida kylläkin osataan.

        Vähän eri mieltä olen tuosta elämisen köyhyydestä. On liikuntaa, kodinhoitoa ja kulttuuria.
        Eilen olin kuuntelemassa sellon soittoa ja nautin täysin rinnoin. Erityisesti pidin J.B. de Baismortier n Sonate in D:stä.
        Tunnin kuluttua pariksi tunniksi sählyä pelaamaan, sitten saunaan ja luonnonveteen.

        Valehtelet, kaikki sen huomaavat koska et poistu täältä puolta tuntia pidemmäksi ajaksi. Tuo pitää täydellisesti paikkansa:

        "Useimmitenhan tuo "johtaja" keskustelee itsensä kanssa ja sitten sen jälkeen muilla nikeillä tukee itseään. Aiheena poikkeuksetta jombe eikä palstan aihe keskusta. Sitähän minä ja muutamat kaltaiseni asialliset keskustelijat ihmettelemme mikä saa jonkun päivästä toiseen 24/7 aikaisin aamusta myöhään yöhön kirjoittamaan jombesta. Aika köyhää elämään tällä "johtajalla""


    • Osmium76

      Jombe näytä meille taas pervoja valokuvasi, vaikka sitä missä sinulla on maissintähkä hanurissa ja omenat kiveksinä, please!

      • CCI

        ossi esiintyy nyt nikillä Osmium76 jonka on varastanut, pervo haluaa nähdä rivoja kuvia. Hirveä kaipuu sillä on Jomben perään. Kamala katkeruus ja kateus jäytää kun hän sanoi että ei halua tuollaisen saastaläjän kanssa missään tekemisissä.


    • Jombenbestisjohtaja

      Karva-Jombe on tänään ihastunut Saarikkoon ja Sipilän miljooniin.

      Ei taida Jombe enää perskarvojaan kuvata. HO HOO, HO HOO!

    • Osmium76

      Jäi jäljelle vain tyhjä latu,
      poissa on Paloheinän paksu patu.

      Tuskin munakarva-au ees laski sataan,
      sata nolla saai täällä aina hän pataan...

    • CCI

      ossi kossi pikku possu, pikku jätkä matala mieli.

      • Jombenbestisjohtaja

        Kyllä Sinä HHMkvaV:ni aikamoinen kameleontti olet. Joskus kempeleläinen ja tänään Pelto-Emil.
        Luuletko, että kukaan ottaa täydestä? HO HOO, HO HOO!


    • Sanotaan ”poissa silmistä, poissa mielestä”. Mutta näkyy olevan myös niin, että jos joku on aina mielessä, se on aina myös silmissä, vaikka tuo ”joku” olisi tuhansien kilometrien päässä. Ja hän alkaa ”nähdä” tuon ”jonkun” tällä palstalla, vaikkei tuo ”joku” olisi palstaa viikkoon avannut.

      Edellä toteamalleni on taas tullut runsaasti todistetta tällä avauksella ja muuallakin palstalla. Kun palstan viikko sitten suljin, avasin sen vasta tunti sitten jättääkseni avaukseni ”Oikein hyviä uutisia!” Tiistaina lähdin naisystäväni kanssa Lontooseen, josta palasimme eilen iltapäivällä, mutta koko ajan ainakin tuo eräs on ”nähnyt” minut tällä palstalla. Miten ihmeessä olen tänne päässyt, kun minulla ei ole ”läppäriä”, eikä käynyt mielessäkään käydä hotellimme Kensington-Earl's Court`in tietokoneilla. No, olen tullut tänne telepatian tietä, sillä kun olen aina hänen mielessään, olen aina myös hänen silmissään.

      Vastasin tällä avauksella pitempään tuossa ylempänä nimimerkille ViisauttaVaiEi, ja kun siinä käsittelin hieman teitä muitakin, tämä johdattakoon teitä sinne katsomaan sanomaani. Tässä vain kiitän teitä minua poissaoloni ajan jatkuvasti muistaneita ja varsinkin tuota erästä, minut täällä koko ajan ”nähnyttä”. Mukavaltahan tuntuu olla sellaisen huomion kohteena, kun ei ota omatunnon pistoksia siitä, että saatan olla ainakin osasyyllinen hänen varmaan aina heikon mielenterveytensä lopulliseen romahtamiseen.

      • Jombenbestisjohtaja

        Olet tänään kirjoittanut myös Perussuomalaisten saitille nikillä " Juoppokepulainen". Vai mitä? HO HOO, HO HOO!

        Et Sinä pääse näkyvistä koska maneerisi ovat niin selvät.

        Kyllä Sinulla HHMkvaV:ni on sairaalloinen tarve tehdä päivittäin itseäsi tykö täällä.

        Vaikuttaa, että puhut täyttä paskaa tuosta Lontoosta. Olisit nimittäin tehnyt jo aikoja sitten tiettäväksi, että lähdet saarelle.
        Vielä kerran: HO HOO, HO HOO!


      • Jombenbestisjohtaja kirjoitti:

        Olet tänään kirjoittanut myös Perussuomalaisten saitille nikillä " Juoppokepulainen". Vai mitä? HO HOO, HO HOO!

        Et Sinä pääse näkyvistä koska maneerisi ovat niin selvät.

        Kyllä Sinulla HHMkvaV:ni on sairaalloinen tarve tehdä päivittäin itseäsi tykö täällä.

        Vaikuttaa, että puhut täyttä paskaa tuosta Lontoosta. Olisit nimittäin tehnyt jo aikoja sitten tiettäväksi, että lähdet saarelle.
        Vielä kerran: HO HOO, HO HOO!

        Kyllä minä totesin tämänpäiväistä avaustani edellisellä (Keskustapolitiikkaa kiinnostavammasta aiheesta) 3.10. klo 11.18 seuraavaa:

        >>Tämän jälkeen minulta ei tule mitään uutta ainakaan viikkoon, kun naisystäväni tulee vielä tänään luokseni ja viipynee runsaan viikon, kun viikolla teemme pienen matkankin, tosin nyt vain Lontoossa käymme, emme sen kauempana.<<

        Mutta ethän sinä minun avauksilleni tule kahdestakaan syystä: sinulla ei ole kykyä ottaa kantaa niissä esille tuomiini asioihin, etkä sinä siellä saa samanlaista huomiota kuin tuollaisilla omilla avauksillasi itsesi kanssa keskustellen.

        Sanoin tuon em. avaukseni lopussa:

        >>Joten jospa nuo siitä tärkeimmästä aiheesta kiinnostuneetkin viihtyisivät viikon hyvin ainoalla areenallaan, tällä palstalla näitä lueskellen, tavalliseen tapaansa niistä itsensä kanssa keskustellen. Ja minua kovasti kaipaillen, mutta kaipauksessaan heillä varmaan on sama lohtu kuin aina ennenkin: he alkavat nähdä minut muissa;))<<

        Hyvin olet toivomukseni täyttänyt. Kiitos siitä! Sinua taitaa nyt kuitenkin vähän nolottaa, jos sinulla vielä on edes vähän kykyä sellaiseen.


      • MiksiHänFanittaaJombea

        No tuo aloittajan pöljäke ei muuta teekkään kuin avauksia sinusta. Kirjoittelin hänestä tässä ketjussa seuraavaa taannoin:

        "Useimmitenhan tuo "johtaja" keskustelee itsensä kanssa ja sitten sen jälkeen muilla nikeillä tukee itseään. Aiheena poikkeuksetta jombe eikä palstan aihe keskusta. Sitähän minä ja muutamat kaltaiseni asialliset keskustelijat ihmettelemme mikä saa jonkun päivästä toiseen 24/7 aikaisin aamusta myöhään yöhön kirjoittamaan jombesta. Aika köyhää elämään tällä "johtajalla""

        Hän on harvinaisen tyhmä kun ei ymmärrä sitä etteivät hänen "johtajuus"-fantasiansa oikeasti kiinnosta ketään. Vai voiko joku oikeasti ottaa vakavasti kirjoittajan joka jo nikissään viittaa toiseen kirjoittajaan.


      • Jombenbestisjohtaja
        kapi_ kirjoitti:

        Kyllä minä totesin tämänpäiväistä avaustani edellisellä (Keskustapolitiikkaa kiinnostavammasta aiheesta) 3.10. klo 11.18 seuraavaa:

        >>Tämän jälkeen minulta ei tule mitään uutta ainakaan viikkoon, kun naisystäväni tulee vielä tänään luokseni ja viipynee runsaan viikon, kun viikolla teemme pienen matkankin, tosin nyt vain Lontoossa käymme, emme sen kauempana.<<

        Mutta ethän sinä minun avauksilleni tule kahdestakaan syystä: sinulla ei ole kykyä ottaa kantaa niissä esille tuomiini asioihin, etkä sinä siellä saa samanlaista huomiota kuin tuollaisilla omilla avauksillasi itsesi kanssa keskustellen.

        Sanoin tuon em. avaukseni lopussa:

        >>Joten jospa nuo siitä tärkeimmästä aiheesta kiinnostuneetkin viihtyisivät viikon hyvin ainoalla areenallaan, tällä palstalla näitä lueskellen, tavalliseen tapaansa niistä itsensä kanssa keskustellen. Ja minua kovasti kaipaillen, mutta kaipauksessaan heillä varmaan on sama lohtu kuin aina ennenkin: he alkavat nähdä minut muissa;))<<

        Hyvin olet toivomukseni täyttänyt. Kiitos siitä! Sinua taitaa nyt kuitenkin vähän nolottaa, jos sinulla vielä on edes vähän kykyä sellaiseen.

        Miksi kirjoittelet ihmisiä vihaavasta Sipilästä? Miksi esiinnyt peltoeemelinä.


      • Jombenbestisjohtaja
        Jombenbestisjohtaja kirjoitti:

        Miksi kirjoittelet ihmisiä vihaavasta Sipilästä? Miksi esiinnyt peltoeemelinä.

        Esikunta-Munakarva-Jombe kirjoittelee "stanan kepulaisista". Kylläpäs "Pelto-Emil" käy kuumana. HO HOO, HO HOO!


    • Osmium76

      Paloheinän paksupoika otti täältä heti hatkan,
      kera mielikuvanaisen teki ukko nojatuoli matkan...:)

    • Jombenbestisjohtaja

      Esikunta-Jombe on ollut kiitettävän ahkerana puskissa purkamassa yksinäisyydestä johtuvaa vitutustaan.
      Sipilä on ollut viime aikoina fokuksessa.

    • Ope_Oulusta

      Munkarva-au on syvän vitutuksen vallassa, kukaan ei arvosta luuseria...;)

      • Jombenbestisjohtaja

        Huvittaa kun vielä pelottelee Lipposella. Puhuu vielä aidsistakin. Ei kai hänellä ... vaikka Tsadissahan sitä eniten on.


    • Jombenbestisjohtaja

      Huvittaa tuo Munakarva-Jombe kun puhuu maalaisista ja jauholakeista. Itse on lähtöisin synkästä korvesta ja päässä on "jauholakki". HO HOO, HO HOO!

    • Jombenbestisjohtaja

      Jombe ei ole saanut oikein unta pikku tihrusimmuun kun on aamuyöstäkin jatkanut ketjuaan koijareista ja Sipilästä.

      Varmaan nukkuu pari kolme tuntia ja jatkaa sitten röykytystään. Ei ole ihminen kurjan, yksipuolisen elämänsä ankarissa syövereissä ehjänä säilynyt.

      • CCI

        Jombe varmasti nukkuu hyvin mutta tämä räkyttävä vesikauhuinen ei saa unta vaan yölläkin on mielessä HV. Onneton yksinäinen halveksittu ossi.


      • VaiNiinOn
        CCI kirjoitti:

        Jombe varmasti nukkuu hyvin mutta tämä räkyttävä vesikauhuinen ei saa unta vaan yölläkin on mielessä HV. Onneton yksinäinen halveksittu ossi.

        Vai semmoinen oli CCI:n yö! Otan osaa, heikosti sinulla mene, eikä taida toivoa paremmastakaan olla.

        Olit päässyt viikonloppuna lehteenkin. Ostoskeskuksesta oli katkennut sähköyt joten CCI oli juuttunut kahdeksi tunniksi likuportaisiin.


      • Jombenbestisjohtaja
        CCI kirjoitti:

        Jombe varmasti nukkuu hyvin mutta tämä räkyttävä vesikauhuinen ei saa unta vaan yölläkin on mielessä HV. Onneton yksinäinen halveksittu ossi.

        Mistä vitusta Sinä Jombe noita juttujasi kehität. Nyt Myllypuron leipäjonoista ja Sipilän tikanheitosta.

        Kyllä minä perkele kuule tiedän satavarmasti, ettei tuollainen sairaan tunnekuohu ja alkoholi ainakaan paranna yöunta.

        Nuo Sinun viestisi saattavat vaikuttaa laisiisi epävakaisiin henkilöihin. Vähänkin ymmärtävä nauraa ja herkempi tuntee sääliä.
        Minä en sääli koska tiedän tarkkaan motiivisi sekä sen millainen olet!


    • Ope_Oulusta

      Tämä CCI on joko jombe itse tai jaomben kenttäpatja. Naistahan jombella ei ole ollut, vaikka yritti elellä jopa mustalaisakan kera...:)))

      • CCI

        En ole Jombe enkä ole koskaan häntä nähnyt vaikka melko lähellä asun, ossin kannattaisi senverran tutustua tietotekniikkaan että ymmärtäisi viestiemme tulevan eri IPosoitteesta. Raukka on vielä kaapannut Osmium ja ope nimimerkin, jätkä on liikkuva roskaläjä.


      • Jonbenbestisjohtaja
        CCI kirjoitti:

        En ole Jombe enkä ole koskaan häntä nähnyt vaikka melko lähellä asun, ossin kannattaisi senverran tutustua tietotekniikkaan että ymmärtäisi viestiemme tulevan eri IPosoitteesta. Raukka on vielä kaapannut Osmium ja ope nimimerkin, jätkä on liikkuva roskaläjä.

        Tiedän ainakin sen, että olet taatusti HHMkvaV:ni ja nostit juuri Sipilän veritulppa-aloituksen esiin.
        Pipipää typerys Sinä Munakarva olet.


      • Ope_Oulusta
        CCI kirjoitti:

        En ole Jombe enkä ole koskaan häntä nähnyt vaikka melko lähellä asun, ossin kannattaisi senverran tutustua tietotekniikkaan että ymmärtäisi viestiemme tulevan eri IPosoitteesta. Raukka on vielä kaapannut Osmium ja ope nimimerkin, jätkä on liikkuva roskaläjä.

        Kuvitteletko runkku, että joku on kiinostunut teidän puolivillaisten punikkien ip-osoitteista....:)


      • HienoaCCI
        CCI kirjoitti:

        En ole Jombe enkä ole koskaan häntä nähnyt vaikka melko lähellä asun, ossin kannattaisi senverran tutustua tietotekniikkaan että ymmärtäisi viestiemme tulevan eri IPosoitteesta. Raukka on vielä kaapannut Osmium ja ope nimimerkin, jätkä on liikkuva roskaläjä.

        "En ole Jombe enkä ole koskaan häntä nähnyt vaikka melko lähellä asun..."

        Ai, teillä on sielä Kellokoskella naapurihuoneet, sepäs kivaa. Ja omat tietokoneetkin, vai?


      • CCI

        En ole Kellokoskella vaan mailla raivaamassa 2008 istuttamaani taimikkoa, rakit saa räkyttää minulla on tähdellisempää tekemistä.


      • Uusiukki
        CCI kirjoitti:

        En ole Kellokoskella vaan mailla raivaamassa 2008 istuttamaani taimikkoa, rakit saa räkyttää minulla on tähdellisempää tekemistä.

        Ai niin kuin jomben anuksen nuoleminen????


      • HienoaCCI
        CCI kirjoitti:

        En ole Kellokoskella vaan mailla raivaamassa 2008 istuttamaani taimikkoa, rakit saa räkyttää minulla on tähdellisempää tekemistä.

        Hohhohoooooooo.... kaikkea se mielikuvitus tuottaa....hohohoohohooooo

        Sinusta ei takuulla ole taimikon raivaamiseen. Et sinä saa edes raivaussahaa käyntiin saati sillä jotain aikaiseksi.

        Tuommoinen sairaan pään omaava paskan huutelija ei miesten töissä pärjää. Et edes niitä taimia ole itse maahan saanut, vaikka se metsähommista helpoimpia on. Miehet ei laillasi huutele, usko se.


      • CCI

        20 vuotta sitten ostin Husqvarna raivaus-sahan ja hyvin on pelannut, männän jouduin kerran vaihtamaan. 8000 kuusentainta istutin mailleni muutama vuosi sitten. Sahan saan varmasti käyntiin silloin kun tarvitaan. Lähdempä tästä muutaman tankillisen ajamaan, rakki saa jäädä räkyttämään.


      • Savotalta
        CCI kirjoitti:

        20 vuotta sitten ostin Husqvarna raivaus-sahan ja hyvin on pelannut, männän jouduin kerran vaihtamaan. 8000 kuusentainta istutin mailleni muutama vuosi sitten. Sahan saan varmasti käyntiin silloin kun tarvitaan. Lähdempä tästä muutaman tankillisen ajamaan, rakki saa jäädä räkyttämään.

        Morjens vaan! Samoja hommia teen itekin. Sulla on vissiin paljon mettää.


      • CCI

        Minkä merkkinen saha on savottamiehellä, sanovat että STIHLin FS460 on tosi hyvä. Kaasutinta ei tarvitse koskaan säätää ja valjaat on hyvät. Taimikkoa on minulla raivattavana 7hehtaaria, seon jo puoleksi tehty.


      • HienoaCCI
        CCI kirjoitti:

        Minkä merkkinen saha on savottamiehellä, sanovat että STIHLin FS460 on tosi hyvä. Kaasutinta ei tarvitse koskaan säätää ja valjaat on hyvät. Taimikkoa on minulla raivattavana 7hehtaaria, seon jo puoleksi tehty.

        Stihl voittaa Huskun ja Jonssen, nuo kaksi viimemainittuahan on saman koneen muunnoksia. Kaikkia kolmea eri kokoina on tullut koetettua, Stuhliä en enää muuksi vaihda. Tuo nelikuuskymppinen on itsellä. Varakoneena vanha Husku ja kesällä trimmerinä Jonse.

        CCI päivystää palstaa ja "ajaa muutaman tankillisen" samaan aikaan. Varmaan älypuhelimella päivystät palstaa seitsämää hehtaariasi raivatessa kun pitkin päivää palstaa päivität. Ilmankos sahakin "kestää" 20 vuotta. Tosimiehen töissä saha kuluu loppuun viidessä vuodessa.


      • CCI

        Stuhliä käyttää "tosimies", aivan uusi merkki. En ole metsänhoitoyhdistyksellä töissä, vaan hoidan omia metsiäni. Siinä ei joka vuosi tule sahalle käyttöä, kyllä
        kestää.


      • Jompenalta

        Jompesta ei ole edes häpykarvojen kampaajaks. Niin on mitätön relikti.


      • CCI
        Jompenalta kirjoitti:

        Jompesta ei ole edes häpykarvojen kampaajaks. Niin on mitätön relikti.

        Kyllä on onnetonta ossin elämä, 4.40 yöllä on mielessä Jompe. Ei saa poloinen edes nukuttua, säälittävä ihmiraunio.


      • Osmium76
        CCI kirjoitti:

        Kyllä on onnetonta ossin elämä, 4.40 yöllä on mielessä Jompe. Ei saa poloinen edes nukuttua, säälittävä ihmiraunio.

        Samaa täytyy sanoa sinusta, rupiperseistä jomben kenttäpatjasta....


      • CCIviisaus
        CCI kirjoitti:

        Kyllä on onnetonta ossin elämä, 4.40 yöllä on mielessä Jompe. Ei saa poloinen edes nukuttua, säälittävä ihmiraunio.

        Mitä sinä paskaa taas huutelet? Mene nyt sinne metsääsi ja lopeta tuo lapsellinen ossittelusi, raukka


      • Jombenbestisjohtaja
        CCI kirjoitti:

        Kyllä on onnetonta ossin elämä, 4.40 yöllä on mielessä Jompe. Ei saa poloinen edes nukuttua, säälittävä ihmiraunio.

        Kyllä se kuule HHMkva:ni on vain niin, että jos yhdeksältä käyt nukkumaan, niin uni loppuu tuossa neljän maissa.


    • Jombenbestisjohtaja

      Jombe-parka parkuu täällä koko ajan. Nyt olis laittamassa Sipilän rautoihin vaikka itse saattaa kohta siteisiin joutua, ettei olisi itselleen vahingoksi.

      • Jombenbestisjohtaja

        Tänään HHMkvaV:ni hauskuuttaa meitä sadantonnin tukiaisilla ja ulkomailla olevalla vaimolla. HO HOO, HO HOO!


      • CCI

        Täällä se ossi taaas työtää sontaa molemmista päistä, tosin yläpäästä enemmän ja montakertaa päivässä. Aloittaa jo aamuyöstä jolloin normaalit ihmiset nukkuu. Ei saa nukuttua, kokoajan jyskyttä päässä HV HV HV.


      • Jombenbestisjohtaja
        CCI kirjoitti:

        Täällä se ossi taaas työtää sontaa molemmista päistä, tosin yläpäästä enemmän ja montakertaa päivässä. Aloittaa jo aamuyöstä jolloin normaalit ihmiset nukkuu. Ei saa nukuttua, kokoajan jyskyttä päässä HV HV HV.

        Sina HHMkvaV:ni hauskutat meitä noilla kömöillä ja keksityillä jutuillasi. Pohjalaismies muka HO HOO, HO HOO!


      • CCIressukka
        CCI kirjoitti:

        Täällä se ossi taaas työtää sontaa molemmista päistä, tosin yläpäästä enemmän ja montakertaa päivässä. Aloittaa jo aamuyöstä jolloin normaalit ihmiset nukkuu. Ei saa nukuttua, kokoajan jyskyttä päässä HV HV HV.

        CCI se jaksaa ossitella. Eikö aikaisella miehellä ole muuta päässään kuin huudella paskaa ??? Olet vajonnut lähes Kapin tasolle, ja se on jo alhaalla se.


      • CCI
        CCIressukka kirjoitti:

        CCI se jaksaa ossitella. Eikö aikaisella miehellä ole muuta päässään kuin huudella paskaa ??? Olet vajonnut lähes Kapin tasolle, ja se on jo alhaalla se.

        ossia alemmaksi ei pääse.


      • CCIressukka
        CCI kirjoitti:

        ossia alemmaksi ei pääse.

        Äläpäs nyt, sinä olet tuossa onnistunut, Kapin lisäksi.

        Olet huutanut tuota ossia tämänkin vuoden jokaikinen päivä monta kertaa päivässä. Kertoo kaiken (ylä)pääsi tilasta.


      • Jombebbestisjohtaja
        CCIressukka kirjoitti:

        Äläpäs nyt, sinä olet tuossa onnistunut, Kapin lisäksi.

        Olet huutanut tuota ossia tämänkin vuoden jokaikinen päivä monta kertaa päivässä. Kertoo kaiken (ylä)pääsi tilasta.

        Kyllä tuo HHMkvaV:ni pään tila näkyy jo ilmeestäkin.


    • Oamium76

      CCI on harmissaan, kun jombella ei ota eteen. reppanan peppu on liian törsteinen.

    • Jombenbestisjohtaja

      Huvittaa tuo Esikunta-HHMkvaV.ni, joka on availlut S-mallin mersuista ja veltosta pippelistään. HO HOO, HO HOO!

    • Jombenbestisjohtaja

      Jombe-reppana toistaa samaa levyä Sipilästä mtk:n corleonena ja epäileen jakomieliseksi.

    • Ope_Oulusta

      Kapi on umpihomo ja CCI on hommissa aina alimmaisena. Sen alemmas ei voi vajota.

    • Jombenbestisjohtaja

      Jomben tunnistaa myös sanoista kepuloinen, pankko jne. Hänellä on myös varsin erikoislaatuinen suhde majuriin. Se tulee tosi usein esille.

    • Jombenbestisjohtaja

      Esikunta-HHMkvaV:ni on taas lakkauttamassa Keskustaa! Voihan rähmänkäpälä! Nyyh, nyyh!

      • Jombenbestisjohtaja

        HHMkvaV:ni on tänään lakkautustuulella. Myös maatalous pitäisi hänen mielestä lakkauttaa.
        Ei taida Jombe-reppana oikein hahmottaa kokonaisuutta.
        Vielä 10 mrd säästöäkin. HO HOO, HO HOO!


      • Jombenbestisjohtaja

        Jopa SAK/Ay:nkin HHMkvaV:ni halusi tänään oikein Raamattuun vedoten lakkauttaa. HO HOO, HO HOO!


    • Jombenbestisjohtaja

      Munakarva-Jombe väittää Sipilää pelleksi. Sekin todistaa vääjäämättä millaisissa aikeissa Jombe täällä höyryää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe