Ettei totuus pääse unohtumaan

Minun tyyliini ei kuulu trolli/spämmi/häirikkö-viestit eivät ole kuuluneet koskaan eikä kuulu jatkossa. Saatan kuitenkin viestitellä hieman päiväkirja muodossa joskus.
Mikäli kirjoitan jotain tänne teen sen aina rekisteröityneenä eihän siinä muuten ole mitään järkeä ja olen rekannut tänne aina oikealla nimelläni ja puhelinnumerokin on YP:llä vaikka nikkiä olen päivittänyt siinä kuitenkin aina on se EXTISSU.
Just joo,,, olen ollut useamman kerran sheriffinä/luotsina ja olihan ne hyviä aikoja silloin vakkaritkin kävivät palstalla ja yhteistyömme sheriffi raittiin kanssa oli ihan kiva.
Tietääkseni minulla ei ole ollut koskaan hankaluuksia kylmiksen tai sauniksen kanssa en edes tunne heitä kuin täältä palstalta. Luotsiaikoina palautin varsinkin kylmiksen viestejä mutta kun YP:llä oli tapana kumota luotsin päätös tuossa palautuksessa niin väkistenkin tuli vähän kahnausta,,, muistatte varmaan luotsipalsta-keskustelun jonka julkaisin,,, ihme ja kumma en sittenkään saanut fuduja taisin vaan aina sopivaan aikaan erota etteivät ehtineet :)
Mitä tulee aijaan surullisen kuuluisaan videoon niin en ainakaan minä pahastunut että kylmis sen julkaisi minulla on youtube-tili mutta kun se on oikealla nimelläni, (en jaksanut perustaa feikkiä) osoitteella ja numballa niin olisi ollut äärimmäisen huono homma julkaista se sitä kautta,,, sen vuoksi muutenkin käytän aijaata sinne ei tarvitse rekata. Se aijaan julkaisukin meni rapakon toiselta puolen.
Olihan se muutenkin huono homma julkaista koko matskua mutta taisin olla vähän päissään,,, tulihan siitä vähän sanomista mutta se on mennyttä,,, siitä olin vähän huolissaan että tuleeko seurauksia kylmikselle.
Ehkä joskus selitän tuonkin tapauksen mutta parempi odottaa vähän aikaa.
Nyt ajattelin katsoa tuon leffan loppuun mutta väsyttää ihan perkeleesti.
Onneksi tässä perjantai lähenee ja hyvää ötyä.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aa.äl.ÄF....ÄF

      Ei voi todeta muuta kuin........ALF!!!!

      • A.A.N

        AKA
        ALF
        NARNIA


      • S.I.D

        Unohdit SID


      • eitekemist
        A.A.N kirjoitti:

        AKA
        ALF
        NARNIA

        Älä kitise mulla on TYLSÄÄ!!!!


    • merkillista

      Onko tuo muka totta ja eikö sitä konepistoolivideota löydy mistään en ole päässyt näkemään sitä? Kylmiksen videotkin on vissiin hävinnyt tuo ei ole hauskaa että laitatte videoita ja poistatte

      • Mikä konepistoolivideo? :) Ai juu se "muovinen kapistus" ja sitäkään ei ollut vaan poliisi joutui menemään poijes häntä koipien alla,,, vähän niillä vitutti,,, :)


      • sivustavaan
        EXsTISSU kirjoitti:

        Mikä konepistoolivideo? :) Ai juu se "muovinen kapistus" ja sitäkään ei ollut vaan poliisi joutui menemään poijes häntä koipien alla,,, vähän niillä vitutti,,, :)

        Minusta se ei ollutn muovia tissu yrittää luikerralla taas liemestä


      • sivustavaan kirjoitti:

        Minusta se ei ollutn muovia tissu yrittää luikerralla taas liemestä

        Viimeinkin tuo leffa loppui ja oli aika surkea,,,
        Mistähän liemestä ja mitä sillä on väliä oliko oikea kun sitä ei ole olemassa. :)
        Näin se menee hauskasti vaikka ilmiannettiin kytille se on vähän hankala syyttäjänkin syyttää kun ei ole olemassa mitään konepistoolia.
        Nyt öitä ja olipa todella surkea leffa huoh,,,


    • velliperse-kylmis

      Kylmiksen tilaajat johtunee juuri tuosta, että se poistelee jatkuvasti omia videoitaan, sillä ne poistetut ovat/olivat juuri niitä mielenkiintoisimpia. Kylmiksellä ollut lukuisia videoita, joista voisi tulla juridisia seuraamuksia. Seuraajat saavat aina nähdä ne, mutta yleistä pahennustahan se aiheuttaa, että julkaisee videon, mutta poistaakin sen hyvin pian.

      Ei kestä siitä syntyvää härdelliä.

    • sid-piiri

      Mulla olis se konepistoolivideo tallessa. Käsittelin eilen samanlaista muovikuula-asetta ja kyllä se ihan rautaa on ja painava. Kaikki kuvat ja videot on ladattuna koneelle :-D

    • missäraitis

      Missä muuten seriffi Raitis on? Onko vielä seriffinä vai löikö lopultakin hanskat tiskiin?

    • tsemppiäsinne

      EXsTISSU vaikka perjantai tulee niin elä resetoi. Olit vuoden jo raittiina niin mikset lopeta päihteitä kokonaan. Tiedät itsekkin että pystyt ja se kannattaisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe