vihaan naisia joka päivä enemmän

ihanvitunkyllästynyt

kaikki naiset jotka tunnen on ihan urpoja kusipäitä.

petätte, valehtelette, vääristelette asioita, mikään ei teille kelpaa, joka vitun asiassa naamavärkki vääntyy kieroon jos ei mene mieliksi, mikään ei riitä,selän takana on helppo puhua paskaa ja rahaa pitäis olla kun roskaa ja sitä roskaa pitäis tunkea teidän taskuun koko ajan, alkoholia menee kurkusta alas 10 paarin paineella ja sitten itketään seuraavana päivänä ja ollaan niin vitun "pahoillaan" että miten kävi.

Mä olen niin kurkkuani myöten täynnä teidän valheita ja tekopyhyyttä että ei mitään järkeä. Ja JOKA VITUN IKINEN nainen jonka tunnen on just tällainen vitun tärkeilevä kusipää luonnevikainen mielipuoli. Joka vitun ikinen nainen.

Mä olen äärimmäisen rauhallinen ihminen, mutta mun veren saa helposti kiehumaan kun nainen valehtelee ja tahallaan loukkaa sanoin ja teoin välittämättä mitään mistään ja kaiken paskan lisäksi syyttää omista virheistään toista osapuolta.

Vetäkää ittenne hirteen ja mä en toivo teille muuta kuin pahaa tästä edespäin.

10

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KipakkaK

      On se kurjaa, kun kohdallesi ei ole tullut kunnon ihmistä. Noin minäkin naisena ajattelen työyhteisössäni, mutta on siellä muutama ihan kunnollinenkin ja kyllä ne miehetkin osaa olla "akkamaisia". Nyt sanon sinullekin suoraan, että fiksumies ei katkeroidu, vaan porskuttaa mennä eteenpäin marisematta. Tässä elämässä on sellaisiakin asioita, että "pikkuasiat" eivät enää vaivaa.

    • Tuuria

      Jaa, mun kohalle ei oo sattunut yhtään vittumaista naista. Äitini, siskoni, vaimoni, naispuoliset työtoverini, yms ovat kaikki mukavia ja luotettavia ihmisiä.

      Jos et enää naisiin luota niin se on parempi sitten olla yksin tai rupeat vaikka etsimään mies seuraa.

    • Stiiinaaa

      Meneppä etsimään naisia jostain muualta ko baareista. Minäkin löysin sieltä aikoinani vaan valehtelevan,varastavan ja hakkaavan miehen. Vaikka itelle ne on vihoviimeisintä. Nyt olen tajunnu pysytellä yksin. Ei sitä tyttönä tajunnu et baariin ei kannata mennä.

    • Erittäinkaunis

      Älä hyvä mies vihaa, tso tso ...Olen pahoillani että näin on mutta epäilen että nämä naiset ovat juoppoja katkeria bimboja. Olet tavannut vääränlaista porukkaa .

    • Seuratekeekaltaisensa

      Nyyh, nyyh. Kato peiliin ja sitten mieti, että minkälaisten naisten kanssa alat ylipäätänsä seurustelemaan.

    • TheTruth

      Olet hakenut naista vääristä paikoista. Jätä entiset p**kat ja vaihda kaveripiiriä ja paikkoja, mistä etsit naista. Jos jatkuvasti hakkaa samassa paikassa ja samanlaisten naisten kanssa päätä seinään, niin ei varmasti asiat muutu, ja saat loppupeleissä syyttää itseäsi. Kiinnostu paremmista naisista. Mieti ensin mikä näissä huonoissa naisissa sinua vetää niin kovasti puoleensa, jotta osaat jatkossa kiertää semmoiset kaukaa.

    • Oppeliini1

      Sinun vikasi on että otat naisesi aivan vääristä paikoista! Kohotappa rimaasi PALJON korkeammalle omien kiinnostuksiesi ja ihmisvalintojesi suhteen. Saat huomata että kun oma tasosi ylenee, niin myös tasosi ystävien suhteen.

    • tyynetön

      Ainakin yksi seikka noista luettelemistasi puuttuu minusta: En juo. Hyvä minä!

    • dsfsfdsfdsfdsdf

      Olet ymmärtänyt tämän systeemin väärin aloittaja. Itsekkin olin joskus tuollainen ja minullakin tuli tuo katkeroitumisvaihe. Sitten ymmärsin, että pitää työntää itsekeskeiset naiset vaan kumoon ja sulkea pois omasta maailmasta. On niitä kunnollisia empaattisia ja aidosti mukaviakin naisia vielä jäljellä (vaikka mukavuuskin tietysti on suhteellista). Poissuljet vain ja hyväksyt sen faktan, että suuri osa naisista ja miehistä on tietynlaisia ja sinäkin olet tietynlainen ja jostain näkökulmasta varmasti teet myös itse jonkun naisen elämässäsi katkeraksi. Elämä on :)

    • inhottaviaolette

      Ymmärrän sinun vihaasi sillä minä olen ruvennut vihaamaan miehiä. Samanlaisesta vihasta kai on kyse.
      Kaikki paha maailmassa on lähtöisin miehistä. Jos miehet olisivat toisenlaisia, pahuus poistuisi. Miehet vaanivat ja raiskaavat pikkutyttöjä. Miehet, isät, himoitsevat omia tyttäriään, lukitsevat heidät kellariin ja säilyttävät heitä siellä jotta voisivat käydä heitä siellä hyväksikäyttämässä.
      Miehet hakkaavat vaimojaan sairaalakuntoon, lyövät luut murskaksi, kerta toisensa jälkeen. Ja kun vaimo uskaltaa hakea viimein eron, mies päättää tappaa hänet ja tappaa lapsetkin koska ''vaimo on syyllinen kaikkeen''.
      Miehet juovat, laiskottelevat kotona, ja vaimo käy töissä, hoitaa lapset ja tuo leivän pöytään. Mies vaatii että vaimo hakee oluet kaupasta ja tietenkin maksaa ne. Ja kun vaimo tulee työpäivän jälkeen kotiin, hän tekee ruuan ja mies vääntää itsensä sohvalta ja menee syömään.
      Eivätkä miehet ulkomailla ole yhtään parempia. Samaa pahuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe