Tämä on RASISMIA

Rasismin.vastustaja

Rasismi on vakava asia.

Muslimi väestön mukaan Suomessa asuva valkoinen roskaväki on tuhottava ja tilalle rakennettava parempi Isis-tyyppistä muslimiuskoon perustuva valtio.

On ihan oikein että alempiarvoisen valkoisen roskaväen on velvollisuus on elättää ja ruokkia ylempää muslimiväestöä.

Valkoinen nainen edustaa muslimeille väljäperäistä huoraa joka jakaa tavaraan kuin sähkösanomaa, hän on eläin jota kyllä joskus voi polkaista mutta kuitenkin loppujen lopuksi hänet on hävitettävä maan pinnalta.

Missään tapauksessa heidän tyttärensä veri ei saa sotkeutua alempiarvoiseen valkoiseen roskaväkeen, mieluummin he tappavat tyttönsä kun antavat sen vaimoksi vähempiarvoiselle valkoiselle miehelle.

Tässä esimerkki äärimmäisestä rasismista.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunniallinen_murha

      Älkäämme unohtako myöskään muslimien "kunnia"murhia.

    • sika-muslimi

      No korkeintaan mitä Islamistit pystuu on polvistua perse pystyssä ja antaa ahteriaan uros sian käytettäväksi. Siihen muslimit kelpaa ja sen jälkeen jauhetaan koiranruuaksi vaikka epäilen ettei koirille kelpaa.

    • sikasika

      Jokainen islamisti on pedofiili ja sika, ja sikahan on saastainen eläin.

    • rasismi.my.ass

      "Rasismi" perustuu kolonialismin aikana syntyneeseen harhaoppiin, eli ihmisten luokitteluun värin, ulkonäön ja maantieteellisen alkuperän perusteella. Geneettisesti 'ihminen' on yksi yhtenäinen laji. Ulkonäköerot perustuu perimään, luontoon ja olosuhteisiin. Ne eivät siis ole "rotutunnusmerkkejä". Esim. Hitlerin harjoittama rotuoppi on yhtä tyhmä virhe kuin uskoa, että 1 1=3

      Minä vihaan muslimeja. Muslimit ei ole rotu. En ole siis rasisti. Vihaan heidän brutaalia kulttuuriaan, jonka tavoitteena on vain levitä ja alistaa.

      Minkälaisen haukkumanimen nyt te suvakkiperseenreijät mulle keksitte? Fasisti? Natsi? En usko natsismiin. Natsismi oli mielipuolista fanatismia, täsmälleen samaa kuin islamismi. Enkä usko fasismiin. Monikaan ei edes ymmärrä, mitä fasismi on oikeasti. Sitä käytetään kirosanana ja pilkkanimenä tietämättä hevonkukkua, mitä se termi oikeasti pitää sisällään. Uskon nationalismiin, tietyllä tasolla kulttuurihygieniaan, uskon myös anarkismiin tietyllä tasolla, jossa anarkismi on oire ja kansaa polkeva valtio on sairaus. Älykäs anarkismi häviää kun valtiovalta toimii moraalisesti ja eettisesti. Moraali ja etiikka koskee myös maahanmuuttoa, sekä sen lieveilmiöiden ennaltaehkäisevää toimintaa.

      Suvakki on aina suvakki. Tyhmä pelle, luulee olevansa älymystöä, eikä silti tajua, että kannattaa islamisaatiota.

      • Koraani_on_murhakirja

        ##Minä vihaan muslimeja. Muslimit ei ole rotu. En ole siis rasisti. Vihaan heidän brutaalia kulttuuriaan, jonka tavoitteena on vain levitä ja alistaa.##

        Ja tappaa kaikki "vääräuskoiset". Siihen Koraani kehottaa muslimeja.


    • totuutta

      Muslimit ovat meitä kristittyjä valkonaamoja kohtaan rasisteja sen on jokainen huomannut, ei tarvitse kirjoitta esimerkkejä.


      Uusi

      Siunaa Herra kotini, anna sille armosi.

      Anna olla enkelein vartiana kodillein.

      Rukoillaan rajojemme puolesta,

      ettei vihollinen tule lännestä

      vääräuskoinen hirvityksineen.

      Kaikki rofeetat toitotti aikoinaan venäjänn miehitystä peloitellen. Nyt uhkaa islamismi. Joten rukoillaan rajojen säilyvyyden puolesta, että ne pitää karkoittaen vihollisen huitsin nevadaan.

    • alfa123om222

      Juutalaisuus on rasistinen uskonto, koska he ovat valittuja sekä pappiskansa kaikkien kansojen keskuudessa. Islam on rasistinen uskonto, jostakin muusta syystä, jota en vielä ole saanut selville.

      Kristinusko ei ole rasistinen uskonto, koska kristityt ovat tavallaan orjia ja muukalaisia jokaisen kansan keskuudessa. Orjat ovat usein olleet sotavankeja ja edustavat joka tapauksessa aina itse sitä vierasta rotua.

      Apostoli Paavalin teksteistä olen saanut sen käsityksen, että Galatian (Luterilaisuus) pitää valita ovatko he juutalaisen pappiskansan orjia vai islamin jalomielisyyden alaisuudessa. Itse ajattelen, että tuo valinta tapahtuu esim. 200 vuoden välein ja joka toinen 200 vuotiskausi ollaan juutalaisten orjia ja joka toinen 200 vuotiskausi ollaan lähempänä islamia kuin kuvitellaankaan.

      Onko valinta henkilökohtainen vai koko kansana tapahtuva sitä en tiedä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe