Uskonnot saastuttaa aivot

olkaa-rehellisiä

Maailmassa on lukematon määrä uskontoja. Ihmiset saadaan uskomaan ihan mihin vaan, niin kuin jahveen, jesseen ja pyhiin lehmiin, jne.

Intiassa jotkut uskovaiset rypee ja jopa syövät lehmän ulosteita. Heidän papit ovat opettaneet heille että, lehmän paskassa on parantavia ja yliluonnollisia voimia.

Uskonnoilla pitäisi ihan oikeasti olla vähintään 18v ikäraja. Ei ihmisille pidä opettaa huuhaata totena, vaikka kuinka siihen uskoisi.

24

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikjnht

      Aivopesu usko on rikollisuutta ihmisyyttä vastaa.

      • LOPETTAKAAHARHAUTTAMINE

        JOO MINÄKIN OON KUULLU ETTÄ JOTKUT USKOVAT MEIJÄN HENGITTÄVÄN MUKA HAPPEA
        PASKA PUHETTA EN MINÄ AINAKAAN OLE NÄHNYT MITÄÄN HAPPEA MISSÄÄN
        TAAS KUSETETAAN IHMISIÄ IHA URAKALLA USKOMAAN ETTÄ HENGITÄMME JOTAIN HAPPEA
        SÄÄLITTÄVÄÄ HARHAANJOHTAMISTA ON SE


    • Mirka.999

      Jos paskansyönti kuuluisi kristinuskoon niin kristityt söisivät tätä pyhää paskaa. Paskan parantaviin voimiin pitää vain uskoa, PUUAAAHHHHH ... HEH HEH HEH

      Onneksi sain uskonnoista vapaan kasvatuksen ja nyt voin kirjoitella tänne faktaa.

    • 14v

      Noin taaski on taas joku 39v ilkka petteri saanu koneen auki ja alkaan levittään ateismin pyhää sanomaa miksi ihmeessä uskonoilla tulisi olla ikäraja kyllähän pikku lapsilla sanotaan joulupukki on olemmassa mutta kylkä he itse päätävät uskovatko vai eikö miksei sama oisi uskontojen suhteen?

      • Mirka.999

        Joulupukki opetusta ei ole kotona, ei kouluissa, ei leirejä, eikä vauvoja liitetä joulupukki yhteisöön. Ei käydä kuuntelemassa joulupukkien saarnoja jne. Joulupukki on alusta alkaen pelkkää hupia lapsille.

        Jumalaa on ihan turha verrata joulupukkiin. Vain uskikset toimii näin typerästi, että vertaa joulupukkia jumalaansa.

        Kannatan uskonnoista vapaata kasvatusta kaikille lapsille.


      • JOKOUSKOKELPAAKIN
        Mirka.999 kirjoitti:

        Joulupukki opetusta ei ole kotona, ei kouluissa, ei leirejä, eikä vauvoja liitetä joulupukki yhteisöön. Ei käydä kuuntelemassa joulupukkien saarnoja jne. Joulupukki on alusta alkaen pelkkää hupia lapsille.

        Jumalaa on ihan turha verrata joulupukkiin. Vain uskikset toimii näin typerästi, että vertaa joulupukkia jumalaansa.

        Kannatan uskonnoista vapaata kasvatusta kaikille lapsille.

        LAAJENNA USKONVAPAUTTASI LISÄÄ JA KUN PANKINJOHTAJA PYYTÄÄ KIRJOTTAAN NIME LAINAPAPERII NII HAISTATA SILLE PASKAT JA VAADI VUOSILUVUN POISTOA SIITÄ
        SINÄ KUN ET USKO JUMALAAN NIIN SANO JOHTAJALLE ETTET VOI KÄYTTÄÄ VUOTTA 2015 KOSKA SE SOTII SINUN USKONVAPAUTTASI VASTAAN
        ET VOI HYVÄKSYÄ ET
        VIETETÄÄN VUOTTA 2015 KRISTUKSEN SYNTYMÄN JÄLKEEN
        SINULLA ON ISO PROPLEEMA


      • Hhmmmmmmm
        JOKOUSKOKELPAAKIN kirjoitti:

        LAAJENNA USKONVAPAUTTASI LISÄÄ JA KUN PANKINJOHTAJA PYYTÄÄ KIRJOTTAAN NIME LAINAPAPERII NII HAISTATA SILLE PASKAT JA VAADI VUOSILUVUN POISTOA SIITÄ
        SINÄ KUN ET USKO JUMALAAN NIIN SANO JOHTAJALLE ETTET VOI KÄYTTÄÄ VUOTTA 2015 KOSKA SE SOTII SINUN USKONVAPAUTTASI VASTAAN
        ET VOI HYVÄKSYÄ ET
        VIETETÄÄN VUOTTA 2015 KRISTUKSEN SYNTYMÄN JÄLKEEN
        SINULLA ON ISO PROPLEEMA

        Kirjoituksesi on aika tökerö. Minulle ei selvinnyt sanomasi.


      • TYHMYYTESIPAISTAA
        Hhmmmmmmm kirjoitti:

        Kirjoituksesi on aika tökerö. Minulle ei selvinnyt sanomasi.

        EIHÄ TEILLE MUUTENKAAN OLE ANNETTU KYKYÄ AJATELLA ASIOITA SAATI OIVALTAA NIITÄ
        LUE ÄSKEINEN 10 KERTAAN JA TAVAA ITSELLESI
        JOS EI AUENNU NII OTA SORMIPOIS PERSEESTÄ JA LUE UUDELLEEN...


    • jdekvkjd

      joopa joo...
      paratiisin käärmeiden jälkeläisiä on sen kaltaisten papiston kouluttamina...

      uskontunnustuksen kaltaisuudesta uskovaisille on se etu, että
      EIVÄT ITSE YMMÄRRÄ MILLAISIA AIVOPESTYINÄ OVAT!

      • ÖRKILLE

        SINÄ TAASEN ET ETES TAJUA MITÄ KIRJOITTELET
        HALUAT NÄYTTÄÄ VIISAUTTASI MUTTA TOSIASIASSA TYHMYYTESIPAISTAA LÄPI


      • jcvjekewl
        ÖRKILLE kirjoitti:

        SINÄ TAASEN ET ETES TAJUA MITÄ KIRJOITTELET
        HALUAT NÄYTTÄÄ VIISAUTTASI MUTTA TOSIASIASSA TYHMYYTESIPAISTAA LÄPI

        jaa... en voi sinun uskontunnustukses kaltaisuudelles mitään. Se on jo liian myöhäistä...


      • OTAKASTESEAUTTAA
        jcvjekewl kirjoitti:

        jaa... en voi sinun uskontunnustukses kaltaisuudelles mitään. Se on jo liian myöhäistä...

        ET NÄYTÄ VOIVAS ITTELLESKÄS YHTÄÄ MITÄÄ JOS AIVOT ON SOPASKAA TÄYNNÄ NI EI VOI MITÄÄ


      • OtaNyIhanIisisti
        OTAKASTESEAUTTAA kirjoitti:

        ET NÄYTÄ VOIVAS ITTELLESKÄS YHTÄÄ MITÄÄ JOS AIVOT ON SOPASKAA TÄYNNÄ NI EI VOI MITÄÄ

        Tuota... onks sulla kaikki okei..?


      • ymmärtämätön
        OtaNyIhanIisisti kirjoitti:

        Tuota... onks sulla kaikki okei..?

        juu mut sulla varmaa ei


      • OtaNyIhanIisisti
        ymmärtämätön kirjoitti:

        juu mut sulla varmaa ei

        Ei ookkaan :) masentaa, vituttaa, väsyttää, ahistaa, oon yksin, en osaa puhua, hymyillä tai nauraa enää, mua on kiusattu viimiset yheksän vuotta, mun frendit unohti et mäki oon olemassa enkä mä pysty enää koskaan tutustuun kehenkään. Hyvä et sulla kaikki kunnos


      • NÄILLÄ.MENNÄÄN
        OtaNyIhanIisisti kirjoitti:

        Ei ookkaan :) masentaa, vituttaa, väsyttää, ahistaa, oon yksin, en osaa puhua, hymyillä tai nauraa enää, mua on kiusattu viimiset yheksän vuotta, mun frendit unohti et mäki oon olemassa enkä mä pysty enää koskaan tutustuun kehenkään. Hyvä et sulla kaikki kunnos

        MITÄHÄNSULLE SANOIS...ÖÖÖ MÄ MENIN SANATTOMAKS KUN JOS EI O YSTÄVIÄ NI SILLO KYL AHISTAA
        MUL O NII ET ILMA RAAMATTUA EN OLIS JAKSANU MUT EI SE KAIKILLA TOIMI
        MULLE SE TOI KYL LOHTUA MUT MYÖS KATKERUUTTA
        MUT SANOTAA NII ET ME KARATE KURSSILLE SIÄ OPPII TAISTELUTAHTOO OIKEETA HENGITYS RYTMIÄ KURIA JA AJAN KANS ITSETUNTO KOHOO
        NIMITTÄIN EI SAA VAIPUA ITSESÄÄLIIN
        SÄ ODOTAT VISSII ET JOKU KAVERI OTTAS YHTEYTTÄ MUT JOS KÄÄNNÄT SEN JA OOTKI ITTE JOLLEKKI TUKENA
        MINÄKU USKON JUMALAAN NIIN VOIN KERTOO ET VOIMA TULEE TÄYDELLISEKSI HEIKKOUDESSA SIKSI SÄRJETTY JA MURSKATTU SYDÄN ON VAHVA KUN SEN PUOLELLA ON JUMALA JA KÄRSIVÄ RUUMIS ON LUOPUNUT SYNNISTÄ
        NÄITÄ NÄÄS EI VOI YLPEÄ JA RIKAS OPPIA IKINÄ
        MUISTA ET IHMINEN ON TAISTELIJA JA KUN RAISTELET PAHAA VASTAAN OPIT YMMÄRTÄÄN OIKEEN TOTUUDEN


    • wertuers

      Miksiköhän on olemassa rippileiri? No koska 15-vuotiaat eivät ole vielä täysin kehittyneitä ja heille voidaan sanoa vaikka mitä tahansa ja he uskovat siihen. Tämä onkin se syy miksi vihaan uskontoa. Uskonnossa pitäisi olla ikäraja k-18 juuri tämän takia, tai ei välttämättä ikärajaa, mutta niin että sitä ei pakoteta toisen suuhun ja perseeseen niin että sitä pitää tunkea sinne,

      • OMAVALINTASION

        EIKÖHÄN SUOMALAISET OLE AINA OLLU USKOVIA JA LÄHIMMÄISEN RAKKAITA
        ONHAN TÄÄ AINOITA MAITA JOSSA SOSIAALIHUOLTO ON SITÄ LUOKKAA JOSSA IHMISIÄ EI JÄTETÄ HEITTEILLE
        SOSSUSTA SAA RAHAA ASUNTO JA TERVEYDENHOITO ON LÄHES MAKSUTON
        JOS IHMISET USKOIS JUMALAAN NIIN NE EI TAPPAIS
        SILLÄ KOSTO ON YKSIN JUMALAN
        MEILLÄ MUSLIMEILLA JUUTALAISILLA JA ISLAMISTEILLA ON SAMA JUMALA
        TOISTEN MUKAAN SILLÄ ON POIKA JA TOISILLA EI
        JOILLA EI OLE POIKAA ELÄÄ VANHANTESTAMENTIN MUKAAN SILMÄ SILMÄSTÄ HAMMAS HAMPAASTA
        JOILLA ON POIKA NE ELÄÄ UUDENTESTAMANTIN MUKAAN RAKASTA LÄHIMMÄISTÄ NIINKUIN ITSEÄSI JA JUMALAA YLI KAIKEN
        SITTEN ON KATKERIA ATEISTEJA JOTKA ON EHKÄ LUKENU RAAMATTUA MUTTA KATKEROITUNU KUN HEITÄ EI OLE KOHDELTU NIINKUIN OLISIVAT HALUNNEET
        VAIKKA RAAMATTU SANOO
        KÄRSI
        KÄRSI
        KÄRSI SILLÄ SE TUO KESTÄVYYTTÄ JA KESTÄVYYS ITSEHILLINTÄÄ ITSEHILLINTÄ YMMÄRRYSTÄ KYKYÄ HYVÄKSYÄ ASIOITA JA TÄMÄ ON SIIS SINUSTA PAHASTA


    • keskeneräinenateisti

      Olen nuori ateisti, ja olen kiinnostunut uskonnoista tutkintamielessä. Haluan tietää miksi ihmiset uskovat siihen mihin sattuvatkin uskomaan. Olen auttanut monia kristittyjä ystäviäni tutkimaan Raamattua, ja sen epäkohtia jotka osoittavat koko kirjan olevan yksi huonosti kirjoitettu satukirja.

      Raamatussa muummuassa aasit puhuvat- kuulostaako se kovin uskottavalta?

      Rippileiri on täyttä aivopesua. Kävin itse sen kiinnostuksesta, ja totesin etteivät rippikoulun vetäjät pureutuneet epäloogisiin asioihin raamatussa.

      Vanhin miesvetäjä rippileirillä piti meille tunnin, jossa kertoi Jumalan aiheuttavan tuhotulvia ja hirmumyrskyjä, jotka tuhoavat ihmisten koteja ja pahimmassa tapauksissa tappavat tuhansia. Kaikki tämä jotta ihmiset haluaisivat auttaa toisiaan enemmän! Tälläiseenhän uskominen on hirveää, moraalitonta hyväksyä tuollainen Jumala.

      Onnekseni kasvoin perheessä, jossa kukaan ei ollut näkyvästi kovin uskovainen. Sain itse perustaa oman mielipiteeni uskonnoista. On kamalaa katsella vierestä kuinka ystäväni elävät ahdingossa ateisteina kiihkeästi kristinuskoon uppoutuneissa perheissä.

      • EROTATOTUUS

        SUN KALTASILLE UNET JOTKA NÄYTTÄVÄT TULEVAT TAPAHTUMAT OVAT VARMAAN KANS YHTÄ SUURI KUMMASTUS KUN PUHUVAT AASIT
        TAI ENERGIA VIRTA JOLLA TOTEUTUU SE MITÄ AJATTELEE TAI TOIVOO
        SE KAIKKI ON SULTA SALASSA JA ET VOI SITÄ YMMÄRTÄÄ
        KUN NÄET ETUKÄTEEN PAIKAN TAI TAPAHTUMAN NIIN ET VOI YMMÄRTÄÄ SITÄ TODEKSI MUTTA KUN ITSE ON SEN KOKENUT NIIN SILLOINHAN ON SAIRAS JOS SEN KIELTÄÄ
        KAS SIINÄ ON ERO USKOLLA JA USKOTTOMALLA
        EIKÄ USKOTON VOI KÄSITTÄÄ
        USKO ON MUUTAKIN KUIN RAAMATTU TAI KIRKKO
        JOS ET ITSE KOKENUT MITEN VOISITKAAN EROTTAA TOTUUDEN TAI OIKEAN VÄÄRÄSTÄ


      • SAMAAHOKEMAA

        LUE SITÄ RAAMATTUA JA TU 30 VUODEN PÄÄSTÄ KERTOO SIITÄ
        SINÄHÄN OOT KU PAAVALI ENNENKUIN JEESUKSEN HENKI ILMESTY SILLE TIELLÄ
        SAMAA HOET IHAN SAMAA KOKO AJAN JOKA PALSTALLA
        ONKO TOI AINOO JONKA ÄITES ON SULLE ULKOO OPETTANU


    • r3ijo
      • ikjnhtvd

        Jokainen joka haluaa olla KRISTILLINEN jättää sielunvihollisen sopaskat lukematta.

        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Kristitty on ikuisesti Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut järjetön, ymmärtämätön syntinen perisyntinen paimenen eksyttämä lammas/pässi raiskattuine karitsoineen ja pakanojen apostoleineen.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien järkeviä ja ymmärtäviä ihmisiä; seurakuntalaisia opetuslapsineen.


      • SINUSTAONMONEKSI
        ikjnhtvd kirjoitti:

        Jokainen joka haluaa olla KRISTILLINEN jättää sielunvihollisen sopaskat lukematta.

        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Kristitty on ikuisesti Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut järjetön, ymmärtämätön syntinen perisyntinen paimenen eksyttämä lammas/pässi raiskattuine karitsoineen ja pakanojen apostoleineen.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien järkeviä ja ymmärtäviä ihmisiä; seurakuntalaisia opetuslapsineen.

        MIKÄ SINÄ OLET
        KRISTITTY
        KRISTILLINEN
        ATEISTI
        SAATANANPALVOJA


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe