Haminan skinit

WP 88

Ei haminan skinit oo mitään pellejä eikä muutkaan ketkä oikean asian puolesta taistelee me pidetään suomi puhtaana olkaa kiitollisia...

49

12077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain niin

      Ootteko pääosin roska-kuskeja ja siistiöitäkö?

    • MikeTyson

      Oi! Wake up boys!...and make a queue! one by one or together...come and say hullo to me!!Hamina heroes....make my day...

      • christina

        hei ei ne osaa muuta ku suomenkieltä


    • Heh

      Taidatte olla niitä esinahan lipsuttejoita, näin on kuultu...

      • ovat

        nää skinit kovia toisiaa pyllyyn lykkimään, että tässä vanhaa homoa oikein pelottaa, hui.


      • ??....
        ovat kirjoitti:

        nää skinit kovia toisiaa pyllyyn lykkimään, että tässä vanhaa homoa oikein pelottaa, hui.

        Siis kyl mä ainenkii ymmärrän jos jotkuu haluu pitää Suomen puhtaana... Ku kaikki ulkomaalliset tai siis ainenkii suurin osa elää meiän maksamil veroil... Luulis et ne menee parempaakii tarkotuksee... Oikeeta toimintaa...!!!!!!


      • kotkalainen
        ??.... kirjoitti:

        Siis kyl mä ainenkii ymmärrän jos jotkuu haluu pitää Suomen puhtaana... Ku kaikki ulkomaalliset tai siis ainenkii suurin osa elää meiän maksamil veroil... Luulis et ne menee parempaakii tarkotuksee... Oikeeta toimintaa...!!!!!!

        eipä ne ulkomaalaiset niin oon veroi syö.
        skinit jotka on työttömii niitä syö.
        haminalaiset skinit ei tiedä mitää
        koko periaatteesta mitä "palvovat".
        ottaisivat selvää miten skinheadit
        oikeasti toimii ja sitten alkaisi pätemään.


    • Päälikkö

      Miksi käytte suomalaisten kimppuun? Mukamas koviako? Raukkoja jotka esittävät kovia. Jos valittamista ota yhteyttä niin tavataa!!

      • pidätte

        niitä homoeroottisia juhlianne, kovaa mäiskettä perseeseen oli se


      • viesti
        pidätte kirjoitti:

        niitä homoeroottisia juhlianne, kovaa mäiskettä perseeseen oli se

        oli siis tarkoitettu näille pyllyynlykkijä skineille


    • einari____

      otappas pentu aatteestas vähän enemmän selvää. skinheadeilla ja rasisteilla ei ole mitään yhteistä. lue esim. ted pholemeuksen kirjaa street style

      • WP 88

        Ne ovat sama asia...


      • väliäkö

        sillä on. Samanlaisia peräreiänhoonaajia ja vemppareita molemmat.


      • einari___
        WP 88 kirjoitti:

        Ne ovat sama asia...

        Jos lähdetään ensimmäisistä skinheadeista niin ne eivät olleet rasisteja. Nykyisin vaan tuntuu olevan kaikenmaailmanidiootteja jotka eivät edes tiedä mitä ovat


      • asiaa
        einari___ kirjoitti:

        Jos lähdetään ensimmäisistä skinheadeista niin ne eivät olleet rasisteja. Nykyisin vaan tuntuu olevan kaikenmaailmanidiootteja jotka eivät edes tiedä mitä ovat

        tuli vaa sellasta mieleen että ei kaikki skinit oo samanlaisia kaikilla on omat periaatteet elikkä skini voi olla rasisti ja niin edes päin. esim jos olen skini voin myös pitää muita periaatteita yllä. ei se sit tarkota jos on skini että pitää olla juuri sellainen kun niin sanotut "alkuperäset skinit".. KAIKKILLA ON OMAT PERIAATTEET!


    • eki

      Skinit ovat yleensä vähä-älyisiä ihmisiä jotka tulevat köyhistä perheistä. Pelkäävät muuten tulevansa itse syrjityiksi, joten he keksivät ruveta skineiksi pönkittääkseen itsetuntoaan. Minä henkilökohtaisesti vedän ko. henkilöiltä niin sanotusti hampaat kurkkuun jos näen jossakin.

      • ???

        Miten musta tuntuu et sä et sais lyötyä keltään hampaita kurkkuun!!! varo vaan ettei tarvi kohta syleskellä omia leegoja!!!!!!!!


      • minä
        ??? kirjoitti:

        Miten musta tuntuu et sä et sais lyötyä keltään hampaita kurkkuun!!! varo vaan ettei tarvi kohta syleskellä omia leegoja!!!!!!!!

        ootko vähä pelle?


      • minä kirjoitti:

        ootko vähä pelle?

        Pitää varmaan tulla pikkusen läiskimään vai imetkö tisua mutsis luona


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Pitää varmaan tulla pikkusen läiskimään vai imetkö tisua mutsis luona

        Viistoista vuotta mietit uskallatko vastata?


    • piqtyttö

      Kerran yksi teikäläinen piti Suomea puhtaana nakkikioskin jonossa. Kovasti siinä siivosi, mutta mielestäni veri maassa ei ole kovin siistiä, joten otin tätä urhoa siivoavasta ranteesta kiinni ja pitelin, kunnes siisteysinnostus vaimeni. Ei se paljoa enää saarnannutkaan puhtaudesta, kun huomasi että se, joka sitä esti liikaa siivoamasta oli 40-kiloinen tyttö.

    • Nasta Haminasta

      "me pidetään suomi puhtaana olkaa kiitollisia..."

      Tämähän on kuin Lassila-Tikanojan mainoslause :)

    • vegaani2

      miekii oon kasvissyöjä.
      Lähenki täst mäkkäriin pizzalle. Hmmph.

    • minä

      HAHAH TUO HOMMA ON OIKIASTI IHAN PELLEJEN HOMMAA! vähä sitä nauraa ku kävelee vastaanki joku nutipää pilotissa! huhhuh

      • minä

        et voi päätellä vaatteitten perusteella minkälainen ihmenen on!


    • Tunnistaa
      • JSP

        Sehän se! Näin kerran tollasia selät täynnä kun tulin baarista. Nää "natsit" oli pullistelemessa keskenään torilla ja vertaili olemattomia lihaksiaan. Silloin tuumasin, että voi rassukoita. Kun ala-astella saivat turpaansa, niin pullistelevat sit kaupungilla. Ja nää Haminan skinit on olevinaan natseja. Onnellisen tietämättömiä minkälainen on oikea natsi.


      • Jii88
        JSP kirjoitti:

        Sehän se! Näin kerran tollasia selät täynnä kun tulin baarista. Nää "natsit" oli pullistelemessa keskenään torilla ja vertaili olemattomia lihaksiaan. Silloin tuumasin, että voi rassukoita. Kun ala-astella saivat turpaansa, niin pullistelevat sit kaupungilla. Ja nää Haminan skinit on olevinaan natseja. Onnellisen tietämättömiä minkälainen on oikea natsi.

        Etköhän sä nää noita samanlaisia makuuhuoneessas joka ilta.. Ääliö hinuri!!


      • JSP
        Jii88 kirjoitti:

        Etköhän sä nää noita samanlaisia makuuhuoneessas joka ilta.. Ääliö hinuri!!

        Älä ala isottelemaan karvaton alle 50 kiloinen vinkuheinä joka uhoaa kokistölkki kädessä ja lähtee iltaisin kylille Suzuki PV:llä kiusaamaan vanhuksia! Etsi kokoisias kelle alat viisastelemaan, säälittävä pelle!


      • MINÄ
        JSP kirjoitti:

        Sehän se! Näin kerran tollasia selät täynnä kun tulin baarista. Nää "natsit" oli pullistelemessa keskenään torilla ja vertaili olemattomia lihaksiaan. Silloin tuumasin, että voi rassukoita. Kun ala-astella saivat turpaansa, niin pullistelevat sit kaupungilla. Ja nää Haminan skinit on olevinaan natseja. Onnellisen tietämättömiä minkälainen on oikea natsi.

        et voi päätellä minkälainen on vaatteitten perusteella. itese olet varmaan joku pelle. kaikilla ei ole samat periaatteet joten turha kysyä kaikilta millanen on oikea natsi koska he eivät välttämättä kannata kaikkea samaa kun vaikka hitler koska heillä ei ole välttämättä samat periaatteet kuin hitlerillä. etkä muuten voi vaatteista päätellä mikä on "natsi" tai vaikka skini!!


    • *hjxkf*

      Miksei teitä enää näy Haminan katukuvassa? Muutamia pikkunilkkejä tietty välillä mutta ei mitään paikallisia hätkähdyttävää!
      Haminassa kuitenkin on ihan vitusti slaaveja, turkkilaisia jotka nostavat paikkakunnan rikostilastojakin. Tehkää asialle jotain että pysyisivät paskiaiset pesäkoloissaan tai parempi vielä jos suksisivat takaisin sinne mistä ovat tulleet.....

      • Miettii

        Pizzapaikat kyllä ihmetyttää ,,,,


    • pikkujuttu

      Yli puolet haminan "skineistä" on _täysiä_ pellejä, mutta niitäkin löytyy kellä on arvot kohdallaan. Ja YKSIKÄÄN MOPOILLA AJELEVISTA TEINEISTÄ EI KUULU tohon jälkimmäiseen ryhmään.

      Ja WP 88, ihan Haminastako käsin pidät KOKO suomen puhtaana? :D:D:D
      Voi teitä pieniä..

      • hehe

        kylläpäs on varsinaista keskustelua taas menossa...


      • yks

        skinejä on muuallakin kuin haminassa jos et ole sattunut tietämään


    • hehhee
    • SkinheadHamina

      Haminan "skinit",kunpa tietäsitte mitä skini edes meinaa...Olette vain punaniska rasisteja, ette mitään skinejä! Miten muuten pidätte haminan puhtaana?

      • yks

        kaikilla on omat periaatteet. voi skinitkin olla rasisteja jos et sattunut tietämään sitä! sitä paitsi skinit on isänmaallisia jotka koittavat pitää maansa puhtaana


    • Silmätpäässäsori

      Huomaaks kukaan et ihmiskunta mätänee, tää laji ei vaan osaa olla täällä. Niin helvetin tyhmiä ääliöitä jankuttamassa eipäsjuupastaan koneella tai kehumassa tyhjää elämäänsä. Surkeaa. Melkein kaikki ihmiset on säälittäviä pellejä oli rotu mikä oli. Näähän puhistajat on naurettavia mutsin passaamii rassukoita. Oon nähnyt systeemin.

      • Homoheitävoltti

        Sinusta se ikävä kyllä huomaa liiankin hyvin..Hyvää lyhyttä loppu elämää sulle luuseri


    • Jugend88

      Ennen mua pelotti, nyt mul on pilotti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllähän ne aivan täysiä pellejä on.
      "Pidetään Hamina puhtaana" 😂😂😂
      Tulis kunnon afroamerikkalainen kormy ja vetelis poikia oikein huolella korville.

    • Anonyymi

      Eräs Haminalainen aatteen mies lähti onneksi Helsingin kallioon puhdistamaan ja ajamaan aatetta myös sinne! Säästymme ehkä mustilta kurittajilta ja rotupuhtaus säilyy myös Helsingissä!
      Voimia taistoon veli ja tavataan valhallassa sitten joskus kun suureen saliin päästään! HH88

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe