PÄIHTEETTÖMIÄ VIHATAAN???

ihmetteleväraitis

Mistä johtuu että ihminen joka ei juo alkoholia tai polta tupakkia on alinta SAASTAA Suomessa?

Eikö tämä sovi Suomalaiseen muottiin????

Mistä tämä viha tulee????

17

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitisaina

      Miksi ????

    • raittius.salaliitto

      Työnnä foliohattu päähäsi ja mene omalle palstallesi skitsoilemaan.

    • lenkkityttö

      Minua ainakin arvostetaan kovasti sen takia kun pystyn elämään ja pitämän oikeasti hauskaa ja tanssia ja laulaa karaokea selvinpäin,useakin alan ammattilainen-päihteiden suurkuluttaja nostaa hattua ja pitää hyvänä juttuna raittiuttani,olen ihan samanlainen kuin muutkin,en huonompi tai parempi.En niuhota asian suhteen,eilä mua haittaa jos joku seurassani rentoutuu ja ottaa kaljaa tai viinaa,kunhan osaa käyttäytyä.Ei ongelmakäyttäjät ole tyytyväisiä oikeasti päohde-elämässään eikä onnellisisa,sen vaan huomaa,mutta osa on mennyt hakemaan apua kun on nähnyt että kunto ja terveys menee ja välit muihin ihmisiin.

    • harrastusjäänyt

      Olen lopettanut löylykauhan työntämisen perseeseen. Käytän taikasauvaani vain jos löydän aikuisen naisen joka haluaa minua. Yksin se ei ole mukavaa. Sekin ilo loppu nyt.

    • "Pitäähän se nyt röökata ja juoda sekä käyttää kamaa uskallappa olla selvä niin olet tietysti jonkinlainen kapinallinen jeesustelija että liian selvä, ja hänet pitää ehdottomasti niitata kun luulee olevansa parempi ihminen. :) Luultavasti noiden rappioiden mieleen tulee heti että miten saataisiin teidät samalle tasolle ja kyllähän mä ymmärrän sen, kaikki alkoholistit jotka eivät juo ovat varmaan sen kokeneet."
      Laitetaanpa muutama kommentti/sitaatti ja ne saattaa olla joillekin tuttua.
      - Eikö ryyppy kelpaa saatana nyt tulee päähän mikä vitun jeesustelija luulet olevasi?
      - Kehtaat olla tuollainen hikari ja nyt tulee päähän ei vittu kehtaat olla vähän parempi kuin minä.
      - Ai että olet autolla minen saatana usko sinua nyt vittu juot etkä nolaa minua sinun täytyy olla yhtä alhaalla kuin minä olen tai muuten tulee ihan tappomorkkis?
      - Etkö perkele ota kun kaveri tarjoaa ja taas tulee päähän!
      - Sinä olet ikävää seuraa pitäis lyödä turpaan.
      Niin minä lopetin ne minisikaritkin mutta tulen kyllä jatkossakin resetoimaan alkolla,,,

    • orthexshowklo1700

      Oi mistä löytäisin itselle naisseuraa. Saa polttaakin ja välillä juoda. Itse raitis ja savuton. Saisinpa naisseuraa. XDXD pitäisikö laittaa treffi ilmoitus?

    • HistoriastaTuttua

      Koska narkit myös polttaa ja ryyppää. Jos ryyppäämiseen puututaan, niin tavallaan rajoitetaan näitten ihmisjätteiden huumeidenkäyttöä kiertoteitse. Samoin asia toimii rikoksentekijöiden kanssa ... rikolliset vihaavat nuhteetonta.

      • jskshsiih

        Kuu


    • orthexshowklo1700

      Mistä täysraitis ja savuton mies löytää naisseuraa? Baareja en jaksa enään. Ei haittaa jos nainen välillä juo ja polttaa. :D Tylsää välillä.

      No jospa aika kuluisi TYPissä. Saako siellä olla rauhassa jos ei työnnä saunakauhaa perseeseen? Raitis ja savuton .

    • Mitä tulee YP:hen, luotseihin ja ilmoituksiin asiattomista viesteistä ettei niihin reagoida niin eikös tämä ole useimpien mielestä ok?
      Mä nyt kuitenkin poistun täältä,,, että jatkoja ja silleen voi laittaa sähkäriä jos haluaa mulle viestin lähettää: [email protected]

      • tissufani

        Mahtavaa vittuilua tissu nuo häiriköt kiehuu raivosta. Älä kuitenkaan mene pois ja voin lähettää viestin


      • olet.tissu.hintti
        tissufani kirjoitti:

        Mahtavaa vittuilua tissu nuo häiriköt kiehuu raivosta. Älä kuitenkaan mene pois ja voin lähettää viestin

        ÄIä hintti uikuta.


    • Raittiitovatkamaliaihmis

      Ehkä syy voisi olla siinä jos raittiit elävät liian pitkään. Eräitä raittiita kun tässä elämänvarrella on tutuksi tullut niin huumorintaju on täys nolla ja saituus plus kymppi sosiaalisuuden ollessa nollan ja nelosen välimaastossa. Pipa kiristää oikein kunnolla ja naamasta sen näkee.

      Yhteiskunta tarvii enemmän näitä jotka törsää lähimain kaikki viinaan ja tupakkaan, valtion verokassaan kuollessaan pois ennen kuin eläkettä ehtii nostelemaan. Ei jää laitoshoitoon vuosikausiksi käänneltäväksi. Siis tyhjänpäiväseksi kulueräksi.

      Joko ymmärrät?

    • Aitomeno

      Raittiutta saatetaan ihmetellä. Raittius on erinomainen valinta ja kannustan sinua siinä myös pysymään. Raittiin ihmisen esimerkin voima on lopultakin kannustava ja vahva.

    • kimona

      En koskaan ole saanut niuhon leimaa jose en ota kun tarjotaan,sanon että ei kiitos tai otan kahvin,ei nyt maistu.Miesten maailma lienee karumpi raittiita kohtaan,olen huomannut sen muutaman raittiin kaverini kautta,ns kovikset aukovat heille päätään ja alkavat isotella,pienet vihaiset miehet,mutta vanhemmat linnavenkulat kättelevät ja sanovat että hieno homma! Noilla 30-36v miehillä on ongelmia suhteessaan raittiisiin kanssaveljiinsä-t niikka

    • kaaag

      Vanhemmiten asia kääntyy päinvastoin. Enää ei olusia väkisin tuputeta ja voi vaikka vissytellä jos huvittaa. Niitä onnitellaan, jotka ovat tupakasta päässeet eroon.

      Pidä oma linjasi vaan. Tämä nyt on ollut kymmeniä vuosia jo näin. Urpojen egot turpoo kännissä. Ne kai haluaa kaikki itseään alemmalle tasolle.

    • mul.kaynyt.niinet

      Kyllä on noin. Kun juoppoparsikusta huomaa ettei tarjottu olut kelpaa niin ei aikaakaan kun alkaa oviekllo soimaan sekä puhelinkin ja siellä ksytyään että olisko kolikkooa paria ja voitko hakea lastin kaljaa saat sitten pallkkiota.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe