Rakas nainen,

ihanalle_

Toivottavasti saat itsellesi haluamasi miehen.

69

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskinsunpitää

      huolta kantaa kenenkään naisen miesasioista, eiköös ne hoidu ilman suakin.

    • hänettahtoisin

      On vain yksi, jonka tahtoisin.

      • Mikä sun tilanteessa on esteenä?


      • eipahalla

        En taida tässä valottaa enempiä.


    • haaveissavainn

      Tais jäädä haaveeksi.

      • Kui?


      • söpisn

        Mies janoaa verbaalista huomiota,naiselle heikompi keino osoittaa tunteita.Mies kokee ettei nainen ole kiinnostunut.Nainen elää tunteita kosketuksen ja läheisyyden kautta,mies luulee,että nainen haluaa vain s..häneltä.Naisella tunne,että kun koskee miestä tämä vetäytyy eikä tunne kosketusta hyväksi-torjunta.Naiselle läheisyys kuitenkin tärkeää luottamuksen ja läheisyyden tunteelle.Liianko erilaista.Kumpikaan ei puhu.


      • söpisn

        Lisäys:naiselle läheisyys myös tärkee jotta pystyy avautumaan ja puhumaan asioista.


      • söpisn kirjoitti:

        Lisäys:naiselle läheisyys myös tärkee jotta pystyy avautumaan ja puhumaan asioista.

        Voihan se läheisyys olla tärkeää miehellekin.


      • MiehenAjatus
        söpisn kirjoitti:

        Mies janoaa verbaalista huomiota,naiselle heikompi keino osoittaa tunteita.Mies kokee ettei nainen ole kiinnostunut.Nainen elää tunteita kosketuksen ja läheisyyden kautta,mies luulee,että nainen haluaa vain s..häneltä.Naisella tunne,että kun koskee miestä tämä vetäytyy eikä tunne kosketusta hyväksi-torjunta.Naiselle läheisyys kuitenkin tärkeää luottamuksen ja läheisyyden tunteelle.Liianko erilaista.Kumpikaan ei puhu.

        Jos mies ei ole pitkään aikaan saanut hellyyttä/kosketuksia voi hän olla "hellyyslukossa".

        Siihen voi auttaa siedätyshoito.Aloitetaan yhdestä kosketuksesta,josta lisätään sitten pikkuhiljaa kosketuksien määrää.


      • söpisn

        Miehelle läheisyys tulee ajatustenvaihdosta eikö.Ihmettelen myös minäkin,miksei mies kysellyt enempää,odotin oikeasti sitä.Vai olimmeko molemmat jotenkin epävarmoja ja ujoja.En todellakaan tiedä.Lopulta tuntui,että mies halusi vältellä tilanteita joissa olisi tullut kosketuksi.Kokiko kosketuksen pahaksi,meninkö liian lähelle,mikä tuntui pahalta.Haluaisin vain selvyyden asioihin.En saa rauhaa ennenkuin tiedän.Enkä käsitä miksei niistä voisi puhua kahden.Tuntuu,että mies välttää tapaamista viimeiseen asti.Itse en haluaisi mitään pahaa.


      • söpisn

        Taisin saada vastauksen samaan aikaa kun kirjoitin omaani.Hyvä niin.Oisit mies voinut sanoa mikä sinulle on ok,en olisi pahastunut.


      • söpisn kirjoitti:

        Taisin saada vastauksen samaan aikaa kun kirjoitin omaani.Hyvä niin.Oisit mies voinut sanoa mikä sinulle on ok,en olisi pahastunut.

        Voiko kukaan tietää mikä sullekaan on ok, jos et itse sitä ilmaise? Ainakin itse tunnen olevani typedys.


      • söpisn

        Mistä syystä tunnet olevasi typerys?


      • Surullista
        söpisn kirjoitti:

        Taisin saada vastauksen samaan aikaa kun kirjoitin omaani.Hyvä niin.Oisit mies voinut sanoa mikä sinulle on ok,en olisi pahastunut.

        Kyllä se on kaiken huippu, kun täällä tallaisia kysytään tuntemattomilta ihmisiltä. Jos teillä ei se puhepuoli toimi, niin unohda koko mies eihän teidän muustakaan elämästä tule yhtään mitään, jos ette keskenänne osaa tai uskalla keskustella ja välillä siinä välissä vähän riidellä omista näkökannoistanne ja viilata sitä suhdetta kohti me suuntaa. Hellyys/kosketus/seksi on vain osa sitä suurta kokonaisuutta, mutta sen muun täytyy pelittää ensin. Opettele tutustumaan ihmiseen ensin muuten kuin kosketus ja seksi mielessä, niin opit hänestä hänestä myös sen millainen hän on ihmisenä ja mistä hän pitää.


      • söpisn

        Ihmiset on erilaisia.Kyllä minulle hellyys ja kosketus ovat tärkeitä heti alussa jos tunnen muutakin kuin kaveruutta.Tietysti jos sovitaan jostain syystä,että se on kiellettyä niin kai se on ok.Itse olen sellainen jos oikeasti tykkään on vaikea pysyä kaukana.Enkä tarkoita nyt seksiä.Siinä parempi odottaa..luulen.Kuten myös kirjoitin toisen lähellä myös helpompi puhua.


      • söpisn kirjoitti:

        Mistä syystä tunnet olevasi typerys?

        Musta vaan tuntuu, että kaikki mitä teen tai jätän tekemättä tai sanon tai jätän sanomatta on aina väärin - eniten itseni kannalta.


      • söpisn

        Itsesi kannalta?Teetkö tai sanotko jotain itseäsi vastaan?Selvennä vähän.


      • söpisn kirjoitti:

        Itsesi kannalta?Teetkö tai sanotko jotain itseäsi vastaan?Selvennä vähän.

        Mikään ei johda mihinkään muuhun kuin tyhjyyteen elämässäni.


      • mietitkökoskaan
        ihanalle_ kirjoitti:

        Musta vaan tuntuu, että kaikki mitä teen tai jätän tekemättä tai sanon tai jätän sanomatta on aina väärin - eniten itseni kannalta.

        Entä sen toisen kannalta, onko se toinen onnellinen?


      • mietitkökoskaan
        ihanalle_ kirjoitti:

        Kui?

        Kaikkea ei voi saada.


      • MiehenAjatus
        söpisn kirjoitti:

        Taisin saada vastauksen samaan aikaa kun kirjoitin omaani.Hyvä niin.Oisit mies voinut sanoa mikä sinulle on ok,en olisi pahastunut.

        Julkisella paikalla pelkään nolostuvani ja sen sitten huomaa muutkin.Pitäisi saada tavata kahdestaan jossain rauhallisessa paikassa.


    • Katsoa_edes

      Jos saisin joskus vielä nähdä hänet...ehkäpä..

      • Voitko sä vaikuttaa siihen?


      • mahdollistaa

        Vain omalta osaltani.


      • joshalutaan

        Voisiko vaikuttaa yhdessä.


      • mahdollistaa
        joshalutaan kirjoitti:

        Voisiko vaikuttaa yhdessä.

        Voisi.


      • oliskohyvä

        Yhdessä,miten?


      • joshalutaan

        Molempien toive oltava.


      • mahdollistaa
        joshalutaan kirjoitti:

        Molempien toive oltava.

        Välttämätön.


    • toiveiden-ilta

      Toivon, että sinä saat itsellesi haluamasi naisen.

    • saa-onneksi-toivoa

      Tuota toivon minäkin, mutta epäilen/pelkään, ettei niin onnellisesti tule koskaan käymään.

    • todellailoinen

      Toivottavasti sinä saat haluamasi naisen.

      • Mitä luulet, onkohan se mahdollista?


      • todellailoinen
        ihanalle_ kirjoitti:

        Mitä luulet, onkohan se mahdollista?

        Sun pitää kysyä siltä haluamaltasi naiselta. Oikeastihan en tiedä kuka olet..


      • todellailoinen kirjoitti:

        Sun pitää kysyä siltä haluamaltasi naiselta. Oikeastihan en tiedä kuka olet..

        Eli toisin sanoen, oletko "keskustellut" kansssani niin kuin olisit keskustellut kaivattusi kanssa? Etkä kaipaa muita kuin häntä? Ymmärsinkö oikein?


      • ihanalle_ kirjoitti:

        Eli toisin sanoen, oletko "keskustellut" kansssani niin kuin olisit keskustellut kaivattusi kanssa? Etkä kaipaa muita kuin häntä? Ymmärsinkö oikein?

        Hiljaisuus, sekin kertoo aina jotain.


      • todellailoinen
        ihanalle_ kirjoitti:

        Hiljaisuus, sekin kertoo aina jotain.

        Huh, kylmä ilma. Tekipäs hyvää reilun 1,5 tunnin pyörälenkki. No meidän äänikeskustelusta on aikaa jo ootappa.. yli kuukausi. Olen tehnyt virheen, enkä tiedä saanko sitä anteeksi. Ainakin vaikuttaa siltä, että hän kuvittelee minun pelleilevän, mitä en kyllä tee. Haluaisin häneen tutustua, mutta eräs asia hänessä vain pelästytti minut, ja sen jälkeinen etääntyminen oli vain reaktio jostain, pelosta ehkä. Minun suhteeni tuohon tummaan vanhempaan mieheen on jo ohitse.


      • todellailoinen kirjoitti:

        Huh, kylmä ilma. Tekipäs hyvää reilun 1,5 tunnin pyörälenkki. No meidän äänikeskustelusta on aikaa jo ootappa.. yli kuukausi. Olen tehnyt virheen, enkä tiedä saanko sitä anteeksi. Ainakin vaikuttaa siltä, että hän kuvittelee minun pelleilevän, mitä en kyllä tee. Haluaisin häneen tutustua, mutta eräs asia hänessä vain pelästytti minut, ja sen jälkeinen etääntyminen oli vain reaktio jostain, pelosta ehkä. Minun suhteeni tuohon tummaan vanhempaan mieheen on jo ohitse.

        Niin on, kylmä ilma. Siis sun ja sen tumman vanhemman miehen äänikeskustelusta aikaa yli kuukausi? Mikäs sut hänessä (tämän hetkisessä kaivatussasi?) pelästytti? Ootko nähnyt häntä ja miltä susta on tuntunut nähdä hänet, jos ootte nähnyt?


      • todellailoinen
        ihanalle_ kirjoitti:

        Niin on, kylmä ilma. Siis sun ja sen tumman vanhemman miehen äänikeskustelusta aikaa yli kuukausi? Mikäs sut hänessä (tämän hetkisessä kaivatussasi?) pelästytti? Ootko nähnyt häntä ja miltä susta on tuntunut nähdä hänet, jos ootte nähnyt?

        Ei kun tämä henkilö, jonka kanssa äänikeskustelu käyty on suunnilleen ikäiseni mies ja hmm ehkä ristiverinen (luonnonkiharatkin? niinku itsellänikin :) ). Tumma mies on jätetty kelkasta yli 2 kk sitten. Silloin, kun näin tämän ikäiseni miehen, niin oikein mukava, miellyttävä, helposti lähestyttävä, maanläheinen, ihailtava, suloinen, lempeä. No sitten, pyysin hänet fb-kaveriksi ja hyväksyikin heti, mutta noloa tunnustaa, mutta epäilen hänen käyttävän huumeita ja tuo pelkkä epäilys sai minut poistamaan hänet sieltä naamakirjasta. Huumeet on vain jotenkin ihan turn off mulle... :/ Säikähdin siksi. No, tulin vähän aikaa sitten katumapäälle, mutta nyt hän ei enää vastaa. Enkä ihmettele sitä ollenkaan. Varmaan itsekin olisin loukkaantunut. Haluaisin pyytää häneltä vielä ääniviestinäkin anteeksi, mutta en halua enää tyrkyttää itseäni, jos häntä ei enää kiinnosta.


      • todellailoinen kirjoitti:

        Ei kun tämä henkilö, jonka kanssa äänikeskustelu käyty on suunnilleen ikäiseni mies ja hmm ehkä ristiverinen (luonnonkiharatkin? niinku itsellänikin :) ). Tumma mies on jätetty kelkasta yli 2 kk sitten. Silloin, kun näin tämän ikäiseni miehen, niin oikein mukava, miellyttävä, helposti lähestyttävä, maanläheinen, ihailtava, suloinen, lempeä. No sitten, pyysin hänet fb-kaveriksi ja hyväksyikin heti, mutta noloa tunnustaa, mutta epäilen hänen käyttävän huumeita ja tuo pelkkä epäilys sai minut poistamaan hänet sieltä naamakirjasta. Huumeet on vain jotenkin ihan turn off mulle... :/ Säikähdin siksi. No, tulin vähän aikaa sitten katumapäälle, mutta nyt hän ei enää vastaa. Enkä ihmettele sitä ollenkaan. Varmaan itsekin olisin loukkaantunut. Haluaisin pyytää häneltä vielä ääniviestinäkin anteeksi, mutta en halua enää tyrkyttää itseäni, jos häntä ei enää kiinnosta.

        Ok. Vastaat siis myöntävästi aiempiin kysymyksiini.


      • ihanalle_ kirjoitti:

        Ok. Vastaat siis myöntävästi aiempiin kysymyksiini.

        Ymmärsinkö oikein?


      • todellailoinen
        ihanalle_ kirjoitti:

        Ok. Vastaat siis myöntävästi aiempiin kysymyksiini.

        Siis mitä varten täällä oikein tenttaat? Ei sun toiminnassa oo täällä päätä eikä häntää. Aina, kun sulle vastaa jotain, niin mikään vastaus ei tunnu riittävän. Aika kummallinen olet... Edelleenkin, en tunne sinua, joten sinun on parempi ottaa suora puheyhteys tähän kaipaamaasi naiseen (jos sellaista edes on olemassa).


      • todellailoinen kirjoitti:

        Siis mitä varten täällä oikein tenttaat? Ei sun toiminnassa oo täällä päätä eikä häntää. Aina, kun sulle vastaa jotain, niin mikään vastaus ei tunnu riittävän. Aika kummallinen olet... Edelleenkin, en tunne sinua, joten sinun on parempi ottaa suora puheyhteys tähän kaipaamaasi naiseen (jos sellaista edes on olemassa).

        Ei oo ollu missään vaiheessa pakko vastata mun alottamiin ketjuihin.


      • todellailoinen
        ihanalle_ kirjoitti:

        Ei oo ollu missään vaiheessa pakko vastata mun alottamiin ketjuihin.

        En kyllä tästä eteenpäin vastaa. Pelkkää ajanhukkaa.


    • Surullista

      Just tällaiset toivotukset tällaisella palstalla on yököttäviä, jos se ikävä ja kaipuu kohdistuu siihen saavuttamattomaan. Jos on ihastunut mahdottomaan eli johonkin toisen omaan tai on tullut hiljattain jätetyksi, ja tavalla tai toisella se ihminen on omasta henkisestä elämästä kuoletettava pois. Ei tule mieleenkään ajatella tällaista ja toivotella kellekään yhtään mitään, kun ei vaan ole sellaista fiilistä. Itsensä kanssa haluaa vain päästä siihen nollaan ettei tuntisi sitä toista kohtaan enää yhtään mitään ja itselleen on tolkutettava, että minun ei pidä välittää siitä ihmisestä enää, koska hän ei välitä minusta pas*aakaan eikä tunne samalla tavoin kuin minä.

      • Rehellisesti_nainen

        Sinä ainakin on realistinen hyvä nimimerkki "Surullista".

        Nimimerkki "Todella iloinen" on puolestaan kirjoitellut palstalla mm. kiireisestä hääpuvun ostosta. Hän vaikuttaa todella kuplivan iloiselta - ja vastarakastuneelta.


    • olenainasaanut

      Ei huolta, kyllä saan.

      • tiedätkö_että

        Nimimerkkisi kertoo ylimielisyydestä.


      • olenAINAsaanut
        tiedätkö_että kirjoitti:

        Nimimerkkisi kertoo ylimielisyydestä.

        Ihan sama, fakta on faktaa.


      • luulet_liikoja_itsestäsi
        olenAINAsaanut kirjoitti:

        Ihan sama, fakta on faktaa.

        Paskaa puhut. Jos saisit AINA haluamasi miehen et olisi täällä.


      • Eikukaaneimitään
        luulet_liikoja_itsestäsi kirjoitti:

        Paskaa puhut. Jos saisit AINA haluamasi miehen et olisi täällä.

        Toisilla on tuo taipumus. Itse on aina ollut enemmän vetäytyväinen, kun en ole uskonut toisen todella välittävän. Ottaisin mielelläni osan tuosta itseluottamuksesta.


      • KutsutaanOptimismiksi
        luulet_liikoja_itsestäsi kirjoitti:

        Paskaa puhut. Jos saisit AINA haluamasi miehen et olisi täällä.

        Ehkä hän ei ole _vielä_ saanut sitä tämänkertaista haluamaansa. Voihan sitä silti olla varma tulevasta onnistumisestaan.


    • Kusetettu_mies

      Rakas nainen, painu vittuun mun elämästä. Viikonlopun jälkeen ollaan mahdollisimman vähän tekemisissä.

      • Surullista

        Se on kiva, kun on sellaisiakin palstalla, joilla on niitä muitakin tunteita kuin ihaanaa. Itselläkin on taas sellainen huonompi päivä, eroaminen ei ole helppoa varsinkin, kun on se jätetty osapuoli. Se on luonnollista, että niitä vihankin tunteita on, jos on tullut jollain lailla "kusetetuksi" tai muuten jätetyksi. Mulla ne tuntemukset vaihtelee, mutta pakko yrittää nollata ne omat tunteet kaipaus ja ikävä häntä kohtaan, koska toinen ei vaan tunne enää samoin eikä halua samaa mitä itse oisin halunnu.


      • Stalkattu_nainen

        Tsemppiä sinulle nimimerkki "Surullista", olitpa sitten mies tai nainen.

        Itse en ole ketään TAPAILLUT, koska olen naimisissa enkä hyväksy FYYSISTÄ uskottomuutta. (Joidenkin mielestä jokainen ystävällinen sana jollekulle vastakkaisen sukupuolen edustajalle on tietenkin uskottomuutta. Mutta silloin kyse on sairaalloisesta mustasukkaisuudesta.

        T: Rehellisesti_nainen/
        Hetero_nainen/
        Sivullinen_nainen

        P.S. Stalkkeri jätä minut rauhaan, olen naimisissa.


      • Stalkattu_nainen

        "Kusetettu_mies"? "Viikonlopun jälkeen?"

        Tämä ei ole minulle, koska en ollut tapaamassa viikonloppuna ketään.
        En ylipäänsä TAPAILE miehiä. Olenhan naimisissa.

        T: Hetero_nainen/
        Rehellisesti_nainen/
        Sivullinen_nainen


      • Pitäisköhän tähän sanoa, kiitos myötätunnosta.


    • HeiHalooIhanalle_

      "Oletko "keskustellut" kansssani niin kuin olisit keskustellut kaivattusi kanssa? Etkä kaipaa muita kuin häntä? Ymmärsinkö oikein?"

      Ihan oikein ymmärretty. Todella monet toimivat täällä noin: vastailevat ketjuihin niin kuin juttelisivat "sen oikean" kanssa. Osa saattaa kyllä alkuun luulla tai ainakin toivoa, että olisi löytänyt kaivattunsa täältä, mutta yleensä pitempi keskustelu osoittaa sen vain toiveajatteluksi. Jos siis joku keskustelee kanssasi tuttavallisesti, siitä ei pidä vetää sitä johtopäätöstä ettäkö hän olisi jotenkin tunnistanut sinut. Tämä on ihan anonyymi palsta, joten ei voi oikeasti tietää kuka kukin on. Monet täällä keskustelevat vain keventääkseen mieltään, ja ne tarinat ikävöinnistä ja kohtaamisista ovat usein niin samankaltaisia, että on helppo erehtyä henkilöstä. Voi myös olla vaikeaa keksiä yksilöllisiä tunnisteita, jos ei tunne kaivattuaan hyvin - ja tunnisteIden käyttö vaatii rohkeutta. Siinä on alttiina sekä torjunnalle, jos siis tulee tunnistetuksi, sekä sille heräämiselle, ettei se rakas tosiaan olekaan täällä palstalla. :-/

      • Surullista

        Tämä on vain sitä tunteiden purkua, jota ei voi tehdä sitä kaivattuaan kohtaan syystä tai toisesta enää normaalielämässä. Täällä on surullisia, eronneita, jotka eivät rohkene enää ottaa yhteyttä kaivattuunsa ja niitä, jotka on ovat jonkun elämässään tavanneet, mutta tunteet eivät käy yksiin, ei vain uskalla osoittaa tunteitaan ihastustaan kohtaan tai se ei ole olosuhteiden pakosta mahdollista normaalielämässä.


      • edellinen_
        Surullista kirjoitti:

        Tämä on vain sitä tunteiden purkua, jota ei voi tehdä sitä kaivattuaan kohtaan syystä tai toisesta enää normaalielämässä. Täällä on surullisia, eronneita, jotka eivät rohkene enää ottaa yhteyttä kaivattuunsa ja niitä, jotka on ovat jonkun elämässään tavanneet, mutta tunteet eivät käy yksiin, ei vain uskalla osoittaa tunteitaan ihastustaan kohtaan tai se ei ole olosuhteiden pakosta mahdollista normaalielämässä.

        Niin juuri. Siksi ei ole kovin todennäköistä löytää täältä sitä "oikeaa"; se että itse toivoo/uskoo tunnistaneensa jonkun ei tarkoita mitään. Valtaosa palstalaisista varmaan kuitenkin tietää puhuvan täällä ihan "itsekseen" - tämä ei ole mikään treffipalsta.


      • antakaahanvinkkejä

        Mikä muuten on paras treffipalsta? Sillä minä tiedän, että minua ei kukaan täällä eikä missään kaipaile. Mutta, mitään ulkonäkökeskeisiä, pettämissivusto tindereitä en kaipaa.


    • eroprosessikin

      Niinhän tällä pasltalla on ollut tapana mukavasti morkata ja moralisoida "varattuja" ihmisiä, jotka ovat heti pettämässä jos täällä ovat tai kirjoittelevat tai kaipailevat. Aika loukkaavaa mielestäni. Voisin sanoa, että esimerkiksi huono suhde tai eroprosessi on sen verta kuluttavaa, että kiusantekoahan tuo on. Toivottavasti en itse ainakaan sorru koskaan tuollaiseen varattujen kiusaamiseen enkä ylipäätäänkään kiusaamiseen. Toki sen verran täytyy sanoa, että ennemmin tai myöhemmin on aina hyvä maksaa samalla mitalla takaisin, uskon siinä mielessä oikeudenmukaisuuteen. Sen verran paljon kiusaa, joku on tehnyt pelkillä olettamuksilla.
      Itse uskon rakkauteen ja puhumisen voimaan. Ihmisen statuksilla ei ole merkitystä. Pääasia, että rakastuneet ihmiset itse tietävät mitä haluavat ja tekevät asioita sen eteen, toisiaan lähestyen.

      • Surullista

        Itse en varattuna tänne kirjoittelisi mitään ketään muuta kaivatakseni. Jos on ihastunut johon kuhun ja on varattu, niin aika hallaa itselleen tekee, jos näille julkisille palstoille ajatuksensa purkaa kaivattuaan kohtaan tunnisteiden muodossa. Samoin sellainen, joka on varattuun ihastunut. On tietysti eri asia, jos hän ei edes tiedä, että ko. henkilö on varattu. Sitä myös ihmettelen, että ihmiset eivät kykene enää normaaliin kanssakäymiseen ja keskusteluun keskenään, vaan tänne tullaan kiusaamaan ja arvuuttelemaan ihastustaan johonkuhun ja tekemään ihmeellisiä aakkos ja öökkös ketjuja sekä laitetaan tunnisteita tai yritetään selvittää niitä ihastuksen tunteita, kun asia tulisi selvitellä siellä normaalissa elämässä. On ihan eri asia purkaa niitä omia tunteita anonyymillä tasolla ja saada sitä vertaistukea siihen omaan ikävään ja kaipaukseen, jota varten tämäkin palsta on olipa sitten ihastunut, parisuhteessa tai eronnut.


    • Toivotaaan

      ja sinä haluamasi naisen :)

    • tiedänsen

      Elämä voittaa.Aina.

    • hurratkaa

      Totuus on etten koskaan saanut, mut yllättävä huomio on että ei sillä ole mitään väliä. Samanlaisia tyhjän nyhjääjiä ne on kaikki. Itse teet elämäsi oli äijä sitten kuka tahansa. Ja tämä on se pettymys jos vapautuskin.

    • IhananKaipaajalle

      Ihan vain mielenkiinnosta, minkä perusteella luulet että se kaipaamasi henkilö voisi sinut täältä tunnistaa? Ette te taida kuitenkaan tuntea kovin hyvin, jos sinulla ei ole mitään yhteystietoja (kuten jossakin ketjussa taisit sanoa)?

    • sullesydämeniannoin

      Minä en tahdo ketään muuta kuin....Antin.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe