Hiljainen ruokaravintola keskustassa?

Keski-ikäYLI50V

Tulemme lauantaina Lahteen. Onko teillä tiedossa ravintolaa josta saa esim. pihviä? Plussaa siitä jos ravintola on rauhallinen, teinipaikat eivät kiinnosta. Kiitos...

23

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista.ei.ole

      Joku homoravintola varmaan. Jotain ähellystä varmaan kuuluu ja kakka haisee.

    • Katrillina

      El Toro. Illalla kannattaa varata pöytä.

      • Keski-ikäYLI50V

        Kiitos, paikka näyttää varsin tasokkaalta. Mitenhän tuoltapäin saa parkkipaikkoja?


      • Tapsala22

        Ihan ravintolan edestä


      • pir-an-maa

        Sielä voi miäsihminen ja miksei nainenkin kaikessa rauhassa runkata ite kun oon miäs ei voi TARKasti tiätää näin Tamperelaisiitain miten naiset runkkaa? TV. mustamakkara mansesta, nysse tuli!


    • marmorihärkä

      Taivaanranta.

      • pir-an-maa

        Sielä voi miesihminen ja miksei nainenkin kaikessa rauhassa runkata ite kun oon miäs ei voi TARKasti tiätää näin Tamperelaisiitain miten naiset runkkaa? TV. mustamakkara mansesta, nysse tuli!


    • härkäpäinen
      • märkäpäinen

        Horos, rautsikalla, punaista lihaa.


      • pir-an-maa

        Siellä voi miesihminen ja miksei nainenkin kaikessa rauhassa runkata ite kun oon miäs ei voi TARKasti tiätää näin Tamperelaisiitain miten naiset runkkaa? TV. mustamakkara mansesta, nysse tuli!


      • huonoruokahuonomieli

        Toros texmex Hämeenkadulla kaikkea muuta kuin hyvä ruoka. Olen käynyt kerran syömässä enkä toistakertaa mene. Mitähän ruokaa suosittelija syönyt yleensäkkin kun tuota paikkaa kehuu. Kiertäkää kaukaa.


      • nohou

        Meillä meni boikottiin jo vuosia sitten.... mutta saattaahan olla petrannut. En aio kokeilla...


      • huonomikähuono
        nohou kirjoitti:

        Meillä meni boikottiin jo vuosia sitten.... mutta saattaahan olla petrannut. En aio kokeilla...

        Kävimme Toros texmex paikassa viikkositten ja Surkea. Kehu kommentti oltava omistajan laittama, koska eihän sitä kukaan voi oikeasti kehua.


      • pir-an-maa

        Sielä voi miesihminen ja miksei nainenkin kaikessa rauhassa runkata itse kun oon miäs ei voi TARKasti tiätää näin Tamperelaisiitain miten naiset runkkaa? TV. mustamakkara mansesta, nysse tuli!


    • pihvipaikka

      El Toro. Suosittu, varaa siis pöytä.

      • niitä-suosittelen

        Teho-Baari ja Jännä-Jussi


    • nikuli

      Tasokkaimmat ruokaravintolat ovat tietysti El toro ja Roux. Lounaspaikkana Hämeenkadun Toros on oikein hyvä.

      • pieni-intiimi

        Sato-Baari Vesijärvenkadulla on tosi hyvä.


    • huipunalacarteparas

      huippu baari liipolassa, kannattaa varata pöytä ajoissa.

      • hyvinmeneelahdessa

        Oli kyse keskustasta,eikö tuo ole Saksalassa tai liipolassa.Onko muuta kunpizzaa


    • Jarttu

      Ehdottomasti Tirra Loviisankadulla. Tunnelmallinen ja rauhallinen.

      • riman-alitus

        Liikaa homoja Tirrassa, vaikka en olekkaan heitä vastaan mutta syön mieluummin heteroravintolassa.


      • nostalgiaa

        LOK:n baari Kivistönmäellä, siellä oli tunnelmaa, vahinko ettei
        sitä enää ole, ainakaan -70luvun kuosissaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe