Järjettömän pieni nopeusrajoituksia moottoritiellä

uskottavuusongelma

Kuivaa, lämmintä, pakkasta olosuhteet erinomaiset. Ei muuta kuin jossain liikennekeskuksen kahvipöydän ääressä nopeus tiputetaan 100 km/h tai järjestelmän toimesta.

Teillä mitattavat parametrit aiheuttavat vääriä ohjauksia muuttuviin liikennemerkkeihin.

Järki käteen ja turhat nopeuden alennukset pois. Autoilijoiden kunnioitus merkkeihin vääristyy kun nopeudet vaihtelevat poukkoilevasti.

Uskottavuus kärsii ainakin Porvoosta itäänpäin.

10

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skinnybob

      nopeus rajoitukset uskovaisia varten

    • pimeääJaViileääHui

      No koittahan ne keksiä lisätermin helpottamaan tuskaa, eli "pimeänajan rajoitus" aika hauska, vähän kuin kannustinloukku ja vastaavat poliitikkojen kiristykselle keksmät kiertoilmaukset.

    • kkao

      Jo pienemmäläkin nopeudella tiet menevät parissa kuukaudessa täysin pilalle nastarenkaiden kovametallipiikkien hakkaamana. Nopeuksia tullaan laskemaan, muuten rahat ei riitä, tai tiet muuttuvat nopeasti sorateiksi.

    • urakehitys

      Nasta runkuille kahdeksankympin kattonopeus!!!!

    • 80-lätkä

      Nastarenkaita käyttäville on syytä laittaa se vanha pakujen 80 km/h- lähtkä takaikkunnaan. Näin tiet säästyisivät edes vähän ja rahaa jäisi paljon.

    • sxcdszx

      Tulevaisuudessa voi olla mahdollista " Tänään erikoistarjous Kouvola-Lahti välillä, rajoitus 150kmh" , eli yksityiset tienomistajat päättävät rajoituksista. Kilpailun takia nopeudet voivat nousta jopa 250kmh.

      • veio1

        Ja kuka vastuussa henkien menetyksistä kyseisillä teillä.? Pitäisikö ymmärtävien kuskien myös osallistua "formula-ajojen" vakuutusmaksujen kohoamiseen.?


    • T.Siven

      Tulee ajettua pääasiassa kelien mukaan. Tehosuolauksen johdosta menee työmatkaan aina sama aika. Pystyy ajaa kesät talvet ylinopeytta turvallisesti kun aina on sulaa.

    • Junnu671

      Minulla on kitkat mutta mistä näitä nastarenkaista vinkuvia muka kitkakuskeja riittää joka paikkaan rutiseen?Kuitenkin meitä kitkoilla ajavia on vain murto osa autoilijoista mutta tuntuu että kaikilla täällä vinkuvilla on kitkat.

    • liikentessä

      Peisääntöhän on että sakkotulot ovat valtiotaloudelle pelkästään liikenteen epäsuoraa verotusta jossa summa on saatava kasaan joka vuosi, ihan sama kuinka liikenteessä ajettaisikaan eli vaikka kaikki ajaisivat alinopeutta niin sakkotulot kerätään keinolla tai toisella. Keinoja tietysti ovat puuttumiskynnyksen alentaminen, nopeusrajoitusten laskeminen absurdeihin lukemiin, mittapisteiden lisääminen esim kameroilla, ym ym.
      Liikenne on nimeltään lypsylehmä mistä kerätään varoja muuhun suhteessa 20-80 eli 20% palautuu teiden kunnossapitoon ym liikenneinfraan ja 80% menee molokin kitaan eli sosiaalihyysäykseen, ym

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe