hulluntailaiset pahimpia uskonveljien ja siskojen

hulluntailaisetTAPPAA

vainoojia !

moni hulluntailiikkeessä ollut on saanut itselleen elin ikäiset traumat ja kääntänyt Jumalalle selkänsä vain näiden hulluntailaisten tekojen ja puheiden vuoksi

hulluntailaiset ovat kovia neuvomaan ja käskemään, mutta itse tekevät mitä huvittaa ja yleensä mikään ei huvita.

hulluntailaiset Suomen huippua pahan puhumisessa ja selän takana juoruamisessa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExHellari

      Todella huonoja kokemuksia minullakin on hellareista. Koetan kuitenkin olla yleistämättä koko porukkaa joidenkin pahojen yksilöiden takia. Kuitenkin mielestäni ko liikkeessä on myös paljon hyvää ja paljon vilpittömiä, rehellisiä yksilöitä. Sitten on vaan paettava kauaksi näiden muutamien yksilöiden takia.

      Pahinta sitten mielestäni on tämä maton alle lakaisut ja väärintekojaan vikeneminen/vaientaminen. Ja syyllisyyden vierittäminen uhrin päälle. Tätä lienee vähän kaikkialla. Ja on erään ihmistyyppin ominaisuus: kaikki muut ovat väärässä, minä oikeassa.

      Tärkeää on jättää taakseen traumaa aiheuttaneet ihmiset ja kiinnittää huomio niihin hyviin ihmisiin.

    • tervetuloajärkiin

      No jo oli lapsellinen aloitus, aivan naurettava ja typerä!
      kokeile kuukkelista katsoa mitä on yleistäminen ja väärä todistus ynnnnnä muuta olkiukkoutta.

    • Toisten.kehottaja

      " uskonveljien ja siskojen

      hulluntailaisetTAPPAA

      8.10.2015 19:14

      vainoojia !

      moni hulluntailiikkeessä ollut on saanut itselleen elin ikäiset traumat ja kääntänyt Jumalalle selkänsä vain näiden hulluntailaisten tekojen ja puheiden vuoksi"

      - jaa, onko perustettu joku uusi suuntaus? Hulluntailaisuus??

      " hulluntailaiset ovat kovia neuvomaan ja käskemään, mutta itse tekevät mitä huvittaa ja yleensä mikään ei huvita. "

      - sitä se uutuus tettää

      " hulluntailaiset Suomen huippua pahan puhumisessa ja selän takana juoruamisessa. "

      - näköjään sinun jälkeesi. Oot todellakin eka siinä hommassa, joten teepä itse ensin parannus ja kehota sitten toisiakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe