Halaaminen

enuskalla

Olen tapaillut puoli vuotta yhden miehen kanssa ja se on ensimmäinen ihastukseni. En ole koskaan harrastanut seksiä, en ole koskaan pussannut enkä edes halannut ketään. Kun on mennyt jo näin kauan aikaa että olemme miehen kanssa tutustuneet, ehkä oikeastaan vain kaverina. En ole varma tietääkö mies että olen ihastunut häneen. Olen melko ujo enkä siten ole uskaltanut näyttää mitään kiinnostuksen merkkejä. Mieskin on melko ujo, eikä hänkään ole näyttänyt minkäänlaisia merkkejä kiinnostuksesta. Eli suhde taitaa olla korkeintaan ystävyyden tasolla. Minun tekisi mieli halata sitä miestä, mutta en tiedä miten uskaltaisin. Ei ole tullut sopivaa tilannetta. Voiko muuten kysyä että "saako sinua halata" ennen halaamista? Jollain tavalla tuntuisi rohkeammalta mennä halaamaan kun saa niin sanotusti luvan. Tuntuu oudolta mennä vaan halimaan. Vai onko kysyminen liian outoa? Hyvästellessämme mies muutenkin häviää niin nopeasti ettei voi antaa hyvästelyhaliakaan. En kehtaa perään huudella. Hyvästelyhali tuntuisi helpommalta ja luonnollisemmalta ainakin minulle.

6

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiNäpsäkkä

      Omalla kohdalla 35-vuotias mies jopa kysyi, saako pitää minua kädestä tai suudella minua, kun olimme ensimmäisillä treffeillä pariskuntana. Voi siis kysyä (:
      Kyllä se vähän hassua oli, mutta myös aika suloista.

    • ei.mene.tasan.roolit

      Voi kysyä tietenkin, varsinkin jos on nainen. Yleensä miehiltä odotetaan ajatustenlukua..

    • entinen_ujo_mies

      Pelko pois. Asioiden pelkääminen on pahinta elämässä. Menetät monta hyvää päivää jos pelkäät. Halaat sitä päätteeksi ja suutelet. Siitä se lähtee. Kerran se kirpasee. Jännittää toki, mutta anna palaa. Et sä mitään menetä siinä. Muuten saat aina miettiä et olis pitäny sitä, olis pitäny tätä. Sit ketuttaa. Ujo mies herää henkiin pusulla. :)

    • koitre

      Kysy ihmeessä että saako halata!
      Varmaan hänkin on ajatellut samaa muttei ole uskaltanut. Kyllä nyt jo on aika laittaa asioihin vauhtia. Jos hän torjuu, älä ole milläsikään, oletpahan ainakin ollut rohkea!

    • MiesTäälläVastaa

      Saa kysyä voiko halata ja kannattaakin kysyä :) sillä varmistuu mahdollinen lupa ja toisen asennoituminen siihen. Miehenä kysyn treffeillä yleensä luvan, ellei jokin tilanne mahdollista spontaania halaamista.

    • On olemassa vain pelko ja rakkaus. Sinun tehtäväksesi jää päättää kumman leiriin haluat päätyä... kysy puhu ja pussaa olisi minun neuvoni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe