Myykää mull aerox!!

MyykääAerox

Myykää mulle yamaha aerox tai mbk nirto
Pitäis olla varsinais-suomessa tai sitten teiltä kuljetus lähemmäs
Ei sais kulkee yli 65 km/h paitsi jos on nappirajotin
Eikä kauheesti ajettu ellei ole Vaihdettu esim. mäntää ja laakereita
Hinta maximi n. 1200€
En nettimotosta oikee sopivaa löytäny
Ilmotelkaas ni otan yhteyttä

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuu-ostaa

      mulla on vm- 09 viime vuonna tehty kone remppa täydellinen kulkee oikeaa HUOM! oikeaa nopeutta 113km/h mitään vakio osia ei ole enään

      hinta 2050€ tiukka tiukempi hinta on 1750€

      • MyykääAerox

        Kulkee vähäsen liiankin kovaa ;) ja hinta sais olla vähän matalampi.
        Ei kiitos.


    • roxrox

      Pari tosiasiaa: Aeroxilla ajetaan yleensä suuria kilometrimääriä ja pitkään. Lisäksi Aerox on kallis koska se on samalla sikahyvä kaikin puolin. Projektikuntoinen Roxi maksaa sen 600 euroa ja tähän hyvät, kaiken korjaavat osat sen 600 euroa päälle. Siispä hyväksi laitettu Aerox kustantaa sen 1200 euroa tekijälleen! Meinaatko että joku tuolla rahalla sen sinulle myy? Roxia ei hinnoitella vuosimallin tai ajomäärän perusteella.

      Minulla on 03-mallin Roxi. Ajettu 18tkm. Kaikki tehty hyvillä osilla ja toimivuus täydellinen. 1500km ajettu projektoinnin jälkeen. Hetken aikaa koitin myydä 1200 eurolla. Ensimmäinen katsoja: "On tuo jalkatilan kate vähän virttyny..."

      Ajanpa itse tällä virttyneellä mopollani 7 kesää ja 7tkm jonka jälkeen jää pojalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe