täälä taas sinua

Gillis

Kaipailen flunssassa makaan sairaana palelen voikun olisit lämmittämässä kun mulla on alilämpöä heräilin koko viime yön yskimiseen syys loma alko just täälä nuhassa syysloman viikkon työ harjoittelu alkaa sen jälkeen

24

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gillis

      Vedin eilen 12kpl Strepsils tapuja mut ei auttanut yhtään ja buranaa ja C-vitamiini Sinkki vitamiini tapuja

    • Se-Yksi

      Hanneletako kaipaat taas viereesi?? Et ole päässyt Hannelesta vieläkään yli!!

    • Gillis

      Hannele ei vois vähempää kiinostaa ........ satumaata mun sydän kaipaa jolle mun sydän hakkaa tuhatta sataa enkä tiedä miten päin olisin koska häntä kohtaan on suuria tunteita mitä en ole koskaan tuntenut ketään kohtaan tiedän että kukaan toinen ei saa samaa tunnetta heräämään ei nyt eikä koskaan

      • se-Yksi

        Taitaa Hannele olla se tärkein!! Hannelen jälkeen tulee Maritta, Irja, hilja jne kaikki muut naiset jotka sulla on ollut!!


      • Gillis

        Ei edes ole ollut ketään niistä eikä vois vähempää kiinostaa


      • Stepup

        Tiiän, että tää menee kuuroille korville. Miks vitussa oot itkenyt Satumaan perään viimeset viisi vuotta. Ehkä enemmänkin? Nainen tee jotain asialle, jotta sinä pääse elämässä eteenpäin!


      • ainakinyli10vuotta

        Mitä? Viimeiset viisi vuotta? Ei, ei...Kuule, henkilö on itkenyt tuon perään yli 10 vuotta.


      • Stepup

        Ei jumalauta :DD Sitä suuremmalla syyllä, tee jotain Gillis äläkä vaan unelmoi.


    • Gillis

      Sori mut mua ei kiinosta naiset jotka säätää ristiin rastiin kaikkien kanssa ......
      puhuu paskaa ... kuka on kenenkin exä ja kuka on maannut kenenkin kanssa.......

      • inspiroivaa

        Keiden joukoissa kuljet, niiden lauluja laulat: Pokkinainteja, san. ja säv. Jaksan Pauhajat.


      • inspiroivaa16

        Sov. Beaver69


      • Gillis
        inspiroivaa kirjoitti:

        Keiden joukoissa kuljet, niiden lauluja laulat: Pokkinainteja, san. ja säv. Jaksan Pauhajat.

        EVVVK Mua ei kiinosta piiri pieni pyörii kuviot paskan vertaa


    • Gillis
    • Gillis

      Sit kun saan noi ravintola kokkin paperit niin lähdetään kauas pois valmistun 31.5.2016

    • Gillis

      Maltatko odottaa että valmistun pyydän valmistus todistuken englannin kielisenä että voin hakea ulkomailla töitä

      • Se-yksi

        Aiotko muuttaa Hannelen kesä huvilalle espanjaan?? Näin paljon rakastat Hanneleta


      • Gillis

        Voitko jo lopettaa ton hannelesta jauhamisen mua ei se ihminen kiinosta siinä tapauksessa loma kohde ei ole espania jonne satumaa rakaani kanssa lähden lomalle


      • Sivusta-seurannut

        Sun kannattaa ottaa Gillis toi Hannele, kun se sopii sulle. Tai muuten joudut ottamaan jonkun puliakan, kun et muutakaan saa


      • Gillis
        Sivusta-seurannut kirjoitti:

        Sun kannattaa ottaa Gillis toi Hannele, kun se sopii sulle. Tai muuten joudut ottamaan jonkun puliakan, kun et muutakaan saa

        Mulle ei sovi enkä halua enkä tunne mitään hannelea kohtaan


      • Sivusta-seurannut

        Sit sulle jää vaihtoehdoksi ottaa puliakka tyttöystäväksesi


      • Gillis

        En halua puliakkaakaan mä teen kuule ihan itse valintani naisten suhteen


      • Asioista-tietävä
        Gillis kirjoitti:

        En halua puliakkaakaan mä teen kuule ihan itse valintani naisten suhteen

        Saisit puliakasta luotettavan ja uskollisen naisen, kunhan antaisit hänelle joka päivä pullon viinaa ja askin tupakkaa. Puliakkasi kehräisi illat pitkät sohvalla tyytyväisenä viinapullo toisessa kädessä ja tupakka toisessa :)


    • Gillis

      Jos ei oo tunteita toista ihmistä kohtaan mitään miksi pitäs toiselle saumaa antaa ilman rakkautta ....... sairasta olis piitää toista vaan laastarina.... niin julma en kumminkaan ole.... mikään horo joka antaa kaikkille ei nappaa.... mielummin ilman.... kun yhden yön juttu....

    • Gillis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe