Ruskeaverikkö Tampereelta

MiesTampereelta

Etsin sinua tamperelainen noin 165 - 170 senttiä pitkä nainen, jonka tummat ruskeat hiukset ulottuvat suurin piirtein hartioille. Olet ehkä noin 30 – 35-vuotias. Olet vilahtanut elämässäni ilmeisesti pariin kertaan. Toivoisin sinun lopettavan elämässäni vilahtelun ja pysähtymään. Selvittäisin erittäin mielelläni kanssasi haluaisitko jäädä elämääni ja haluaisitko sinä, että minä jäisin sinun elämääsi..

Toivottavasti tunnistaisit itsesi seuraavasta. Ensimmäisen kerran kohtasimme kesäkuussa 2014 Tampereen rautatieaseman lähettyvillä olevan ruokakaupan tienoilla. Ylitin katua pyörääni taluttaen ja samalla huomasin kadun toisella puolella sinut. Katsoit minua. Kävelin kadun yli silmät naulittuna silmiisi. Ajoit pyörällä takaa ohitseni. Jatkoin matkaani.

Seuraavan risteyksen ylityksen jälkeen katsoin, että kukaan pyöräilijä ei aja päälleni. Pyöräilijä, joka olisi voinut ajaa päälleni, olit sinä. Vaihdoimme uudelleen katseita. Ajoit ohitseni ja pysähdyit sen kaupan eteen, jonne aioin. Taas vaihdoimme katseita.

Menit kauppaan, minä seurasin. Otimme ostoskorit kumpikin. Menimme kumpikin omille teillemme. Vaihdoimme jatkuvasti hyllyjen välistä katseita. Itse keräsin varsin paljon ostoksia koriin. Useamman minuutin kuluttua satuimme lähekkäin ja samalla katsoin sattumalta ostoskoriisi. Sinulla oli muutama ostos. Taas vaihdoimme katseita. Kumpikin meistä jatkoi matkaansa. Tämän jälkeen en nähnytkään sinua hetkeen.

Keräilin lisää ostoksia koriini varsin pitkän aikaa ja hymyilin itsekseni. Olin jo lähdössä kassoja kohti kun huomasin, että yksi artikkeli puuttui. Käännyin palatakseni hakemaan kyseisen tuotteen. Näin sinut jälleen. Olit muutaman metrin päässä tutkimassa tuotteita. Kävelin hymyillen ohitsesi ja huomasin, että sinulla oli edelleen suurin piirtein samat tuotteet ostoskorissasi. Sinulla ei selvästikään ollut tarvetta kiiruhtaa kaupasta pois..

Osuimme yllättäen peräkkäin myös kassajonoon. Vaihdoimme jälleen katseita. Ulkona kumpikin otti pyöränsä. Minä lähdin ensin. Pysähdyin jonkin ajan kuluttua risteykseen ja katsoin taakseni. Olit jälleen siellä. Tämän jälkeen kadotin sinut, kunnes 6.10.2015 vilahdit jälleen elämässäni, samassa paikassa kuin ensimmäisenkin kerran. Ainoa huono puoli oli se, että minä tajusin tämän vasta liian myöhään.

Olet sitten viime näkemän antanut hiustesi kasvaa. Tämän vuoksi en tunnistanut sinua heti. Olimme jälleen kassajonossa peräkkäin. Järjestit kassaneidille mielenkiintoisen tilanteen, jonka kuitenkin hoidit tyylikkäästi ja kohteliaasti. Tässäkään vaiheessa en tajunnut miksi tulit juuri tähän kassajonoon. Kaupasta ulos päästyäni havahduin todellisuuteen. Olit taas vieressäni enkä tajunnut tilannetta. Ehdit kadota!!

Jo ensimmäisellä kohtaamisella olisin halunnut ottaa sinuun kontaktin, mutta jätin sen tekemättä, koska avioeroni oli silloin vielä kesken. Mielestäni silloin ei olisi ollut asiallista ottaa sinuun kontaktia. Sen sijaan nyt voisin ottaa sinuun kontaktin, jos vain voisin. Mistä löytäisin sinut? Oletan, että saattaisimme kohdata vielä uudelleen samassa paikassa kuin kaksi aiempaakin kertaa. Mutta milloin? Itse ajattelin käydä jatkossa kyseisessä kaupassa aiempaa useammin ja suurin piirtein samoihin aikoihin kuin edellisilläkin kerroilla eli noin 18:15 – 18:45 aikoihin. Jospa sattuisit jälleen samaan aikaan paikalle.

Sinä tunnistit minut. Minäkin luultavasti tunnistan sinut nyt. Kun tunnistan sinut seuraavalla kerralla, otan sinuun kontaktin. Jos kävisi niin, että en tunnistaisikaan sinua, mutta sinä tunnistaisit minut, tee meille molemmille palvelus ja ota minuun kontakti. Tiedät, että minä haluaisin kohdata sinut.

Toivon todella, että löydät ja luet tämän etsintäkuulutukseni tai joku muu vinkkaa tästä sinulle. Tapaisin sinut mieluusti. Olet tehnyt vaikutuksen elämääni.

14

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiesTampereelta

      Etsintä jatkuu..

    • erehys

      olisko varattu kun ei halua ilmaantua?Yleensä tuon ikäiset naiset on,,

      • MiesTampereelta

        Hyvin mahdollista, mutta ei toivottavaa. :)

        Todennäköisin vaihtoehto on, että ei lue näitä sivuja.


        On myös mahdollista, että olen arvioinut hänen ikänsä väärin ja siksi ei tunnista itseään. Naisen iän arviointi on erittäin haastavaa ja usein myös tarpeetonta. Tai jos hän onkin 172 senttiä pitkä...


    • MiesTampereelta

      Etsintä jatkuu.

    • MisMääKuljin

      Aikaa on mennyt jo niin paljon, että todennäköisesti jää nainen löytämättä. On saattanut olla vaikka opiskelemassa tai muuten lyhyen ajan paikkakunnalla. Myös puoliso voi olla hänellä ja hyvin mahdollista, että ei lue näitä juttuja. Tuossa jutussasi ei ollut mitään erityisen tunnistettavaa, jonka kyseinen henkilö voisi liittää itseensä. En minäkään muista kellonajan ja päivän tarkkuudella, missä olen kulkenut viime vuosina kauppareissuilla ja minkä näköisiä ihmisiä nähnyt siellä toistuvasti.

      • MiesTampereelta

        Kyseinen nainen tunnisti minut noin puolentoista vuoden jälkeen. Etsintäkuulutuksessani on kaikki riittävät tiedot, joilla hän varmasti voi minut tunnistaa myös yllä olevan tekstin perusteella.

        Tiedän, että hän tulee vielä vastaan. Yritän tällä vain nopeuttaa vastaantulemista.


    • MiesTampereelta

      Nostetaan tämä ketju taas päivänvaloon.

    • MiesTampereelta

      Taas etsintäkuulutuksen nosto päivänvaloon...

      Nyt emme voi enää tavata ainakaan samassa kaupassa missä tapasimme aiemmin, koska kyseinen kauppa on purettu!

    • MiesTampereelta

      Koska kävelet elämääni? :)

    • Nainentamperee

      Kuvaile naisen ruumiinrakennetta?

      • MiesTampereelta

        Hoikka tai sopusuhtainen. Ehkä ennemmin hoikka.

        Olemukseltaan mielestäni ryhdikäs.

        Muita kysymyksiä? Vastaan enemmän kuin mielelläni. :)


      • MiesTampereelta

        Yön yli nukuttuani voisin todeta, että edellä mainittu kuvaus voisi olla parempikin. On vaikeaa kuvata toisen fyysistä olemusta. Mitkä ovatkaan ne yleispätevät ja selkeät kriteeri..?

        Yritän uudelleen. Etsimäni nainen on olemukseltaan mielestäni hoikka tai normaali ja kaikin puolin sopusuhtainen. Olemus kaikkinensa minua miellyttävä.

        Koska toisen olemusta on vaikeahko kuvata tai ainakin minun on, niin tarkentavat kysymykset voisivat kohdistaa näiden parin tilanteen olosuhteisiin. Edellä mainitusta tilannekuvauksesta puuttuu tarkoituksella tiettyjä yksityiskohtia...


    • MiesTampereelta

      Edelleen hukassa.

    • MiesTampereelta

      Vielä jaksan yrittää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe