Haastan kaikki trollittomaan viikkoon!

antitroll

Alkaa huomenna.
Tarkoitus on, ettei kukaan vastaa provokatiivisiin kommentteihin ja aloituksiin, vaikka osa meistä osaakin ottaa ne provosoitumatta. Kaikki muu on sallittua.

Onnea matkaan!

Parempaa keskustelua toivoen,
antitroll

20

98

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haasta vittu! Ihan sama, oli sitten muija, kyösti tai joulupukki, niin turpiin tulee!

      • antitroll

        Ööö.. sitä ne toivookin. Että Aina pitäisi vastata täysin typeriin kommentteihin, puolustautua tai antaa turpiin.

        Ei siinä pahaa, mutta kun joku määkii minun nimimerkillä ja toiset vastaillee, niin sitä haastaa bitin ja lannistuu.

        Toivon paljon aloituksia ja terävää älyä erottaa sito kommentoija trollista.

        Voisit laittaa minulle jotain ihanaa musaa, joka saa tuntemaan itseni naiseksi, eikä bitin naisgladiaattoriksi hulluja vastaan taistelemassa.


      • yööömmmm---

        .

        "Mutta me *sulaudumme* trolleihin täysin läpinäkyvästi" joustoja joustoja

        har!11

        .


      • antitroll kirjoitti:

        Ööö.. sitä ne toivookin. Että Aina pitäisi vastata täysin typeriin kommentteihin, puolustautua tai antaa turpiin.

        Ei siinä pahaa, mutta kun joku määkii minun nimimerkillä ja toiset vastaillee, niin sitä haastaa bitin ja lannistuu.

        Toivon paljon aloituksia ja terävää älyä erottaa sito kommentoija trollista.

        Voisit laittaa minulle jotain ihanaa musaa, joka saa tuntemaan itseni naiseksi, eikä bitin naisgladiaattoriksi hulluja vastaan taistelemassa.

        Minua ei rolliit haittaa, päin vastoin saan niisä inspiraation. Mutta saamasi pitää!
        http://bit.ly/1LFQ1KY


      • antitroll
        modelli kirjoitti:

        Minua ei rolliit haittaa, päin vastoin saan niisä inspiraation. Mutta saamasi pitää!
        http://bit.ly/1LFQ1KY

        No yök mitä paskaa, kuuntelisit edes miesten musiikkia!


      • antitroll kirjoitti:

        No yök mitä paskaa, kuuntelisit edes miesten musiikkia!

        Kuuntelen mitä kuuntele, mitä on miesten musa sun mielestä? Vitun pikku-hinttari!


      • antitroll
        modelli kirjoitti:

        Minua ei rolliit haittaa, päin vastoin saan niisä inspiraation. Mutta saamasi pitää!
        http://bit.ly/1LFQ1KY

        Aika sanattomaksi veti. Tunnen itseni ja tunnen sitä kautta tuon musiikin mitä se kertoo minulle. Minä olen siellä, mutta joku muu on siellä sinulle. Minä haluan ja sinä haluat. Enempää en voisi haluta sinua. Kiitos!


    • y.boffina

      Mitä turhia. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

    • Vähän vaikeaa. Kuka sen päättää, mikä on trolli, mikä ei. Provokatiiviset viestit yleensä herättävät halun kirjoittaa jotain. Eikä kaikki provokatiiviset kirjoitukset ole trolleja. Jos tarkoitat trolleilla sitä, että esiintyy toisen nikillä, niin niihin vastailuja voin yrittää välttää. Erotan kyllä silti lähes poikkeuksetta aidon ja trollin. Jos joskus vastaan niihin, vastaan trollille itselleen, enkä sille, kenen nikin trolli on varastanut.

      • antitroll

        Jokainen harkitsee itse. Vahvat ihmiset eivät kärsi tuollaisista, mutta on paljon herkkiä ja haavoittuvia ihmisiä. Ehkä sitä on vaikea kuvitella, jos on niin sinut itsensä kanssa.

        Se että vastaa nikin varastaneelle trollille, tuntuu kuin itseä ei olisi enää olemassa. Aivan kuin minulla ja omilla ajatuksillani ei olisi merkitystä. Niinkuin vähät välittäisit minusta, ja siitä mikä minä olen. Toisaalta ymmärrän, että trolli on todellakin ajatuksineen mielenkiintoisempi kuin minä ja aina paikalla. Ihan inhimillistä pohjimmiltaan.


      • Yleensä vastaan, jos trolli kommentoi minulle, koska jos jätän vastaamatta voi jäädä vaikutelma, että uskon trollin olevan aito sinä tai joku muu, ketä se matkii.

        Minä en itse pahoita mieltäni, jos joku trollaa y.b-mustanikillä enkä siitä, että joku vielä vastaa sille, koska kuvittelen mielessäni, että kaikki erottavat aidon ja trollin. Koska itsekin yleensä erotan. Ja jos eivät erota, ei se minulle koskaan tule tietoon. Helpompi joka tapauksessa on kirjoittaa rekkaantuneena, jos asia häiritsee. Miksi siis et rekisteröidy? Niin kukaan ei voi erehtyä, edes teoriassa.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Yleensä vastaan, jos trolli kommentoi minulle, koska jos jätän vastaamatta voi jäädä vaikutelma, että uskon trollin olevan aito sinä tai joku muu, ketä se matkii.

        Minä en itse pahoita mieltäni, jos joku trollaa y.b-mustanikillä enkä siitä, että joku vielä vastaa sille, koska kuvittelen mielessäni, että kaikki erottavat aidon ja trollin. Koska itsekin yleensä erotan. Ja jos eivät erota, ei se minulle koskaan tule tietoon. Helpompi joka tapauksessa on kirjoittaa rekkaantuneena, jos asia häiritsee. Miksi siis et rekisteröidy? Niin kukaan ei voi erehtyä, edes teoriassa.

        Älykäs tai vahva ihminen, joka ei trolleihin ja kaiken maailman vatipäihin perusta on tosiaankin eri asemassa kuin joku herkkä, joka ei ole moiseen paskaan koskaan törmännyt. Älykäs ihminen ei myöskään tuhlaisi aikaansa tälläiseen paskathreadiin vastaamiseen, mutta näin kylmänä ja pimeenä syysiltana sitä aikaa kyllä riittää hieman turhempiinkin asioihin:D haluutko lisää musaa?


      • antitroll
        modelli kirjoitti:

        Älykäs tai vahva ihminen, joka ei trolleihin ja kaiken maailman vatipäihin perusta on tosiaankin eri asemassa kuin joku herkkä, joka ei ole moiseen paskaan koskaan törmännyt. Älykäs ihminen ei myöskään tuhlaisi aikaansa tälläiseen paskathreadiin vastaamiseen, mutta näin kylmänä ja pimeenä syysiltana sitä aikaa kyllä riittää hieman turhempiinkin asioihin:D haluutko lisää musaa?

        Teitkö tuon tahallasi? Sinun pitää kysyä, että haluatko omaa musaa? Muutoin vastaan, että haluammehan me. Sen voin vastata meidän molempien puolesta.


      • antitroll
        modelli kirjoitti:

        Älykäs tai vahva ihminen, joka ei trolleihin ja kaiken maailman vatipäihin perusta on tosiaankin eri asemassa kuin joku herkkä, joka ei ole moiseen paskaan koskaan törmännyt. Älykäs ihminen ei myöskään tuhlaisi aikaansa tälläiseen paskathreadiin vastaamiseen, mutta näin kylmänä ja pimeenä syysiltana sitä aikaa kyllä riittää hieman turhempiinkin asioihin:D haluutko lisää musaa?

        Minulta tämä ei ole paskaketjun yritys, vaan päinvastoin. Tiedän sen, että tykkään lukea, ajatella ja kirjoittaa... pelkäämättä että kaikkea mitä sanon riepotellaan kuin ..piip.


    • puskistarekattuN

      Sinähän olet itse trolli, koska et ole rekisteröitynyt. Kaikki rekisteröimättömänä kirjoittavat ovat trolleja minulle.

    • juopposxthsiellätaas

      Miksi et vaan sxth rekkaudu uudestaan?Vai oletko aina niin kännissä, että et siihenkään kykene?

    • ziseI

      Lääkelehtinen on pahin trolli.

    • uppendal

      up. Ihan tää ajattelemisen arvoinen aihe.

      • uppendal

        Mun mielestä pataan vedettävät aloitus on trollin. Ei se ole kiinnostunut aiheesta, vaan hekumoi olevinaan Jasulina. Mun mielestä kommentoijat on narsistin hovi. Voin olla väärässäkin. Ihan oma valinta olla narsistin helmassa roikkuva. Ei täällä muutakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe