Hellyydenkipeyttä ja välittämisen osoitusta :)

care_people

Mä oon siis 18-vuotias poika, joka on vähitellen syrjäytynyt muusta maailmasta, en enää näe kavereita tai edes yritä pitää yhteyttä, eikä ole tyttöystävää. Tän viestin tarkoituksena ei oo mitenkään valittaa tai olla katkera mistään, itsehän mä oon pitämättä sitä yhteyttä kavereihin, minkä takia ne kaverit häviää, ja mä itsekin häviän tästä maailmasta, pikkuhiljaa.

Ehkä mä tulin tänne kirjoittamaan sen takia, että on tää nyt edes jonkunlainen kontakti muuhun maailmaan ja muihin ihmisiin :)

Sinänsä mä pärjään kyllä yksin eläessä ilman kavereita, mutta kun mä oon luonteeltani aika herkkä ja niin kauheen rakastava ja läheisyydenhaluinen! :3 Mä kaipaan just sitä sellasta "cuddlausta" ja läheisyyttä, sitä, että sä saat luoda tytölle mukavan ja turvallisen olon sun kainalossa. Se on tavallaan mun tapa osoittaa sitä aitoa välittämistä ja rakastamista, että mä saan ottaa sen tytön mun "suojiini", vaikka pitää siinä kainalossa, silitellä hiuksia tai muuta sellasta söpöilyä :D No joo, en mä nyt halua antaa sitä kuvaa, että se olis jotain siirappista lääppimistä, jokaisella meistä pitää olla myös sitä omaa tilaa ja rauhaa. :) Eli tarkoitan sitä, että ei se oo kiva jos toinen on koko ajan ihan ihossa kiinni. Mutta mä kaipaan aika paljon just niitä hetkiä, kun sais vaan vaikka katsoa leffaa se tyttö vieressä kainalossa. Tää osa mun elämästä puuttuu kokonaan ja se on aika musertavaa, mutta eipä se tyttö siihen viereen mitään tekemättä ilmaannu. Kai mä joskus jotain asialle yritän tehdä!

Mä sanon vielä sen, että mun mielestä tässä maailmassa ei näytetä niille itselle tärkeille ihmisille tarpeeksi sitä, kuinka paljon heistä oikeasti välittää. Mä pyrin omalta osaltani luomaan mulle tärkeille ihmisille sen kuvan, että mä välitän aidosti, ja että olen aina valmiina tukemassa ja auttamassa, jos on asiat huonosti. Siitä mä aion pitää kiinni, koska mä haluan, että ihmiset tietää, että mä oon luottamuksen arvoinen ihminen. :) Näyttäkää teille tärkeille ihmisille, että te oikeasti välitätte. Se on oikeasti tärkeää, ja siitä mä oon jäänyt itse paitsi, sitä mä kaipaan paljon, välittämistä, sitä, että joku osoittaa mulle, että mä oon edes jonkin arvoinen ihminen. :)

14

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokutyttövaa

      Mistä päin oot :)

      • care_people

        Mä asun Pirkanmaalla, en viitti sen tarkemmin tässä yleisesti kertoo :)


    • Täällä 17-vuotiaalla pojalla ihan samanlaisia ajatuksia! :) Mulla on sosiaalista elämää, harrastuksissa ja koulussa oon kavereita monien kanssa, tulen kaikkien kanssa toimeen ja muutama tosi hyvä ystäväkin on. Silti, vapaa-ajalla ei tule nähtyä heitä, eikä edes juteltua juurikaan (paitsi yhden kanssa joskus, nyt sekin on vähentynyt). Lähinnä itseänsä tästä voi syyttää...

      Silti sitä haluais jonkun vierellensä. Voisin tähän kirjoittaa kaiken mitä aloitusviestissäkin luki, mut eipä se kai oo tarpeellista :D Nyt syysloman tullessa, mä luultavasti vaan lahnailen yksin kotona. Oishan se kiva lähteä jonkun kanssa ulkoilemaan, mut ei vaan ole ketään. Tykkäisin vaan lähtee luontoon, tonne meren rannalle kävelemään pakkasaamuna ja keittää pannukahvit jonkun itselle tärkeän ja rakkaan kanssa.

      Ja toi edellämainittu vaikkakin mä olen vähän sellainen että tykkään olla yksin. Mä arvostan tosi paljon sitä, kun saan herätä kotona aina ensimmäisenä ja juoda yksin, hiljaisuudessa pari kupposta kahvia. Ei ketään muuta. Koulupäivän jälkeen oon vihainen, jollen saa istua yksin junassa. Joskus on ihan parasta vaan lähteä ulos ja ottaa termariin kahvit mukaan ja juoda ne jossakin kalliolla istuen. Yksin.

      Mutta silti, kun on ollut pari päivää joskus putkeen yksin kotona, alkaa kaipaamaan jotakuta siihen vierelle ihan välttämättä. Ei siitä mihinkään pääse.

      Ihan samaa mieltä oon, että ihmisten olis syytä muistaa ystävien, kavereiden ja läheisten tärkeys. Mäkin pyrin aina osoittamaan, et mä välitän - mut joskus se unohtuu. Vasta tä vuoden aikana sitä on oikeesti ymmärtänyt miten paljon sillä on väliä, et muistaa kertoa rakastavansa ja välittävänsä. Ei kovin moni tyyppi oo mulle sanonut/näyttänyt, että mä välitän susta. Jos oikeen muistelen, niin pari sellaista viestiä oon saanut - eikä sekään sit ikinä enää toistunut.

      • care_people

        Mulla on sun kanssa samanlaisia piirteitä siltä kannalta, että mä tykkään kanssa olla paljon yksin, ja nautin luonnosta ja siellä olosta. Ylipäätään omasta rauhasta. Tosin tässäkin liika on aina liikaa, niinkuin mainitsit. Mä en tavallaan enää osaa nauttia yksinolosta, sitä on joutunut kokemaan liikaa putkeen. Sitä vaan kokoajan yksinollessa toivoo, että olisi joku siinä vieressä seurana :)

        Vaikka mä yksinäisyydestä saankin tarpeekseni, niin kuten aiemmin mainitsin, mä oon aika hellyydenkipee, eli en välttämät kauheen helposti sais tarpeekseni liiasta "läheisyydestä" :D

        Mä pystyn hyvin samaistuun näihin ulkoiluihin. Mukaan termariin kahvia ja vähän keksejä, sit joku kiva kalliopaikka jossa on hyvät näköalat, olishan se aika rentoo siinä vaan olla kaksin rakkaan kanssa ja nauttia luonnon rauhasta. :)


    • Naakapoikanen

      Ei mulla muuta, mutta bustasin sut just demistä o.O Enkö olekkaan ainoa demu täällä

      • care_people

        Jep, näin teit!
        Et ole, emmekä varmasti ole kumpikaan. :)
        - Karhuvaras ;)


    • perfect97

      Hei eikä, vaikutat ihan älyttömän herttaselta ihmiseltä!
      Ittellä kanssa välillä vähän paha tapa vetäytyä omiin oloihini, onneks kaverit sitten tuppaa kylään, jos musta ei pahemmin kuulu mitään :D
      Mutta hei onko sulla missään kikissä tai sun muissa tunnuksia? Musta sais ainakin juttuseuraa, jos sellaselle on tarvetta. (:

    • pirkanmaalainen

      Mä oon 15-vuotias tyttö ja Pirkanmaalta myös. Vaikutat ton tekstin perusteella oikeesti niin ihanalta ihmisenä ja poikaystävänä :3 Voisinpa tutustuu suhun jotenkin, mä lupaisin välittää susta aidosti ja näyttää sen joko ystävänä tai tyttöystävänä <3 mut en kyl haluis antaa mitää yhteystietoi tänne ni ei taida toimii :/

    • lonelyboy12.1995

      Tosi hyvii ajatuksia teillä. Ite oon saman olonen et luontoo vaa ja termari mukaa iha rauhassa kattelee paikkoi ja iha vaa olemaa tai sit vaik johonki kaupungin sykkeesee kattelee ihmisi vilinää ja aattelee et mihkä tää elämä menee :D

      Ja läheisyyttä en sais ikinä tarpeeks sylikkäin olemisesta vieressä nukkumisesta tai muustakaa. Vapaa ajalla ei pahemmin kavereita oo tai on mut siin porukas on yks joka ei voi oikee sietää mua nii mä oon jääny tän ulkopuolelle ja ne joskus tulee käymää pelata vähä pleikkaa ja saunotaa mut aika harvoin.

      Itellä sen verran poikkee teistä et mul ei oo ketää parasta kaverii, sellasii oli viimeks ala-asteella...

      Ite oon siis 19 (-95) työtön mut harrastan elokuva ja tv-sarja avustamista nii siel o kiva olla ku niis on aina hyvii tyyppei, mut niiku koulu aikanaki ei pahemmin sit enää niitä tuu nähtyy paitsi jossain muissa kuvauksissa sillai AI SÄKI oot täällä. Harvemmin tähän mennessä kerran oltii kolmistaa seuraavana päivänä leffassa.

      • lonelyboy12.1995

        Ja siis olen Uudeltamaalta n. 60 km Helsinkii. Pks seudulla tulee aika paljo pyörittyä noiden kuvausten takia :)


    • jdjdbf

      Kjdjd

    • Pitänee tulla tähän ennätyksellisen asialliseen ketjuun valittamaan tuntojaan :D

      Toi on just toi mun ongelma myös, että sosiaalinen elämä on koulussa ja harrastuksista, muttei se sitten sieltä jatku ulkopuolelle.

      Sitten on tää yks tyttö, jonka kanssa käytännössä seurustelin joskus, muttei me ikinä siitä seurusteluna puhuttu. Juteltiin vaan koko ajan, nähtiin usein, pystyin kertomaan tälle tytölle ihan kaiken. Sit se vaan romahti, eikä juteltu tai nähty varmaan puoleen vuoteen. Kuitenkin alettiin jossakin vaiheessa taas jutustelemaan uudelleen, se tyttö oli löytänyt poikaystävän itellensä. Luulin kuitenkin, että oltais voitu pysyä ystävinä, oltiinhan me joskus oltu tosi läheisiä (ainakin se tyttö oli mulle kaikkein tärkein ja rakkain).

      Ei, ei se sit kestäny :( Nykyään saa harvemmin edes vastauksia viesteihin, jos joskus aloitan keskustelua, mitä en kyllä kovinkaan usein tee.

      Silti, aina jos törmätään bussissa tai jossakin, kyllä mä moikkaan ja jään jutustelemaan. Mä en vaan osaa olla tarpeeks ikävä tyyppi jättääkseni tytön huomiotta.

      Tää on ihan hirvee ominaisuus, et on aina liian kiltti (toki on mun sietokyvyllä myös rajansa...)...

    • 13vpoika

      Sama täällä, oon 13-vuotias ja tuntuu et elämää palaa hukkaa tavallaan, mulla on kavereita paljon joukkueesta ja harrastuksista ja muutama se läheisin kaveri mutta nyt parin vuoden sisällä tuo kaverilla ramppaus ja esimerkiksi koululla iltapäivisin vietto on jääny, tosin aika paljon on pelattu just näiden kanssa yhdessä ja tällee mut samaan aikaan haluisin tyttöystävän jonka kanssa vois aina lähtee kylälle tai jutella ja olla vaan kahestaan. :3 Muija olis tosi kiva ja tois iloa elämään vaikka se on muutenkin ihan okoo eikä mulla ole mitään murheita ja kaikki menee hyvin mutta välillä vain haluis sen kanssa maata jossain kotona tai olla leffoissa ja näyttää kuinka paljon rakastaisi sitä henkilöä. Mutta tuo oli todella ihana muistutus et ihmiselle pitää antaa se kuva et välität siitä todella ja et oot luotettava, tuo tepsii varmasti sen tyttöystävänkin hakuun kun se huomaa et toi selvästi yrittää piristää mua ja välittää musta enkä ole se kolmas pyörä niissä juttelu ringeissä varsinkin jos tämä tyttö on ihastunut sinuun. :)

    • a.........ööl

      >tuhannet vittuilut
      >parit potkut
      >alkoholiongelma
      >ulosottolaskut
      ja kuses ollaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe