Koulutuksen merkitys naisille kumppaninvalinnassa

mikäonsunkoulutus

Hyviä esimerkkejä siitä, mitä naiset hakevat mieheltä:

"Lainialan mukaan unelmien prinssi ei ole mahdollisimman rikas mies, vaan tärkein kriteeri on tullut koulutuksesta."

"Kun sinkkunainen puhuu koulutuksesta, ei pidä erehtyä luulemaan, että kyse olisi vain opinnoista. Korkeakoulututkinnon ajatellaan merkitsevän vähintäänkin sivistystä, yhteisiä puheenaiheita ja kaunista käytöstä.

– Miehen pitää ymmärtää, että jos mennään viikonlopuksi mökille, evääksi ostetaan esimerkiksi hyvää lihaa. Makkarapaketti ja koppa kaljaa ei käy, Leena tarkentaa.

Harmi vain, että korkeakoulun käyneitä miehiä ei Suomessa riitä kaikille pitkälle opiskelleille naisille.

– Naisten koulutustaso on kasvanut niin, että jos kaikki vaativat puolisoltaan samantasoista koulutusta, sinkkuus tulee lisääntymään, Lainiala sanoo."

Miesten ei kannata myöskään aliarvioida ominaistuoksuaan: " Jos muuten mukavan miehen tuoksu ei miellytä, en voi alkaa tapailla häntä, Satu kertoo."

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/nirsot_sinkut_etsivat_netissa_taydellista_puolisoa

78

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212

      "– Olen opiskellut hyvässä koulussa, menestynyt työssäni ja edennyt urallani, joten odotan toiselta samaa, Leena sanoo."
      "– Tuntuu, että miehille ulkonäöllä ja hauskuudella on enemmän merkitystä kuin koulutuksella, Leena toteaa."

      :D

      • oiskonäin

        Miehet helposti aliarvioi sen, mitä nainen odottaa koulutukselta (eikä vain se koulutus, vaan keski-/yläluokkaiset tavat). Eli koulutettu nainen etsii käytöstavat handlaavaa miestä, koulutettu kaunista (mut ehkä samoin myös saman tapakulttuurin jakavaa) naista.


      • 1212
        oiskonäin kirjoitti:

        Miehet helposti aliarvioi sen, mitä nainen odottaa koulutukselta (eikä vain se koulutus, vaan keski-/yläluokkaiset tavat). Eli koulutettu nainen etsii käytöstavat handlaavaa miestä, koulutettu kaunista (mut ehkä samoin myös saman tapakulttuurin jakavaa) naista.

        Jospa ne miehet etsivät oman tasoistaan kumppania, eivätkä ymmärrä miten sekaisin nuo parhaan ikänsä ohittaneet naiset ovat? Esim. hyvin tienaavan ja menestyneen, koulutetun mutta tavallisen näköisen kolmekymppisen naisen kanssa samaa tasoa on vähemmän tienaava tavismies. Kuinka helkkarissa fiksu ja koulutettu nainen voi ihmetellä asiaa jonka 15v amistyttökin tietää oikein hyvin?

        Kertauksena: samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa. Oma taso ei nouse sillä että nostaa riman ylemmäs kuin mihin viehätysvoima riittää. Se on itsepetosta, egon boostaamista.

        Eikä tuo niistä tavoista ole kiinni. Löytyy vaikka kuinka älykkäitä, koulutettuja, sivistyneitä miehiä joille nuo voisivat kelvata. Mutta ai niin:

        "Leena, 30, on sinkku, joka toivoo varakasta ja sivistynyttä puolisoa: jotain samantapaista kuin menestynyt ja hyvätuloinen ex-mies, sillä kukapa haluaisi vaihtaa huonompaan."

        "– En tapailisi ketään rahan takia, mutta tuntuisi kummalliselta tienata tuplasti enemmän kuin kumppani, Leena sanoo."


      • Bi-nainen

        Käytännössä ihmiset etsii itsensä kaltaista ja erehtyy siinä mitä toiset haluaa. Ei oo mitenkään sukupuolesta kiinni tämä.


      • 1212
        Bi-nainen kirjoitti:

        Käytännössä ihmiset etsii itsensä kaltaista ja erehtyy siinä mitä toiset haluaa. Ei oo mitenkään sukupuolesta kiinni tämä.

        On se.

        Naiset kuvittelevat että hankkimalla maskuliinisia ominaisuuksia (status, valta, fyysinen voima) he voivat vaatia lisää samoja ominaisuuksia miehiltä.

        Ei tule mieleen montaa miestä jotka kuvittelevat että hankkimalla feminiinisiä ominaisuuksia he voisivat alkaa vaatimaan niitä kysytyimpiä (ali kauniita) naisia.


      • hopohopo1000
        1212 kirjoitti:

        Jospa ne miehet etsivät oman tasoistaan kumppania, eivätkä ymmärrä miten sekaisin nuo parhaan ikänsä ohittaneet naiset ovat? Esim. hyvin tienaavan ja menestyneen, koulutetun mutta tavallisen näköisen kolmekymppisen naisen kanssa samaa tasoa on vähemmän tienaava tavismies. Kuinka helkkarissa fiksu ja koulutettu nainen voi ihmetellä asiaa jonka 15v amistyttökin tietää oikein hyvin?

        Kertauksena: samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa. Oma taso ei nouse sillä että nostaa riman ylemmäs kuin mihin viehätysvoima riittää. Se on itsepetosta, egon boostaamista.

        Eikä tuo niistä tavoista ole kiinni. Löytyy vaikka kuinka älykkäitä, koulutettuja, sivistyneitä miehiä joille nuo voisivat kelvata. Mutta ai niin:

        "Leena, 30, on sinkku, joka toivoo varakasta ja sivistynyttä puolisoa: jotain samantapaista kuin menestynyt ja hyvätuloinen ex-mies, sillä kukapa haluaisi vaihtaa huonompaan."

        "– En tapailisi ketään rahan takia, mutta tuntuisi kummalliselta tienata tuplasti enemmän kuin kumppani, Leena sanoo."

        "samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa"

        Niinhän ne ovat, mutta suhteen onnistumisen kannalta riittävä samankaltaisuus on se, joka on olennaisempaa. Eli:

        - Samantyyppinen arvomaailma. Konservatiivisen persumiehen ja liberaalin vihervasurinaisen liitto tuskin toimii, vaikka esim. ulkoinen viehätys ja seksuaalinen kemia olisi kuinka vahvaa.

        - Samantyyppinen huumori. Jos parilla ei ole hauskaa keskenään, niin melko ankeaksi yhteiselo menee. Ja varsinkin vaikeampina aikoina yhteinen toimiva huumori on mieletön voimavara.

        - Samantyyppisiä kiinnostuksenkohteita riittävästi, jotta on yhteistä tekemistä, menemistä ja keskusteltavaa.

        - Samantyyppinen läheisyydentarve ja suht samanvahvuinen libido. Jos toiselle on tärkeää jatkuvasti halailla ja pussailla ja toinen ahdistuu tästä, ja jos toinen haluaa seksiä joka päivä ja toinen pari kertaa kuussa, niin isoja ongelmia tulee.

        - Suurinpiirtein sama (tunne)älykkyystaso. Tämä vaikuttaa oikeastaan kaikkeen vuorovaikutukseen.

        Koulutus, pituus, paino, tulot tai oikeastaan edes ikä eivät ole niin olennaisia asioita. Ja ehkä nuo tasojutut toimivat paremmin hyvin pinnallisilla ihmisillä. Omasta näkökulmastani katsottuna nuo artikkelin naiset ovat aika kuutamolla, niin kuin palstan MA-teoriasta meuhkaavat ätmitkin. Yhtä eksyneitä epäolennaisuuksien viidakkoon. :)


      • hopohopo1000 kirjoitti:

        "samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa"

        Niinhän ne ovat, mutta suhteen onnistumisen kannalta riittävä samankaltaisuus on se, joka on olennaisempaa. Eli:

        - Samantyyppinen arvomaailma. Konservatiivisen persumiehen ja liberaalin vihervasurinaisen liitto tuskin toimii, vaikka esim. ulkoinen viehätys ja seksuaalinen kemia olisi kuinka vahvaa.

        - Samantyyppinen huumori. Jos parilla ei ole hauskaa keskenään, niin melko ankeaksi yhteiselo menee. Ja varsinkin vaikeampina aikoina yhteinen toimiva huumori on mieletön voimavara.

        - Samantyyppisiä kiinnostuksenkohteita riittävästi, jotta on yhteistä tekemistä, menemistä ja keskusteltavaa.

        - Samantyyppinen läheisyydentarve ja suht samanvahvuinen libido. Jos toiselle on tärkeää jatkuvasti halailla ja pussailla ja toinen ahdistuu tästä, ja jos toinen haluaa seksiä joka päivä ja toinen pari kertaa kuussa, niin isoja ongelmia tulee.

        - Suurinpiirtein sama (tunne)älykkyystaso. Tämä vaikuttaa oikeastaan kaikkeen vuorovaikutukseen.

        Koulutus, pituus, paino, tulot tai oikeastaan edes ikä eivät ole niin olennaisia asioita. Ja ehkä nuo tasojutut toimivat paremmin hyvin pinnallisilla ihmisillä. Omasta näkökulmastani katsottuna nuo artikkelin naiset ovat aika kuutamolla, niin kuin palstan MA-teoriasta meuhkaavat ätmitkin. Yhtä eksyneitä epäolennaisuuksien viidakkoon. :)

        Hyvä kirjoitus jota voin kompata ....ihan saman tyyppisiä ajatuksia itselläni, eli luonteen/persoonan/arvojen ja ajatusmaailman yhteensopivuus.....


      • Ex----------PUA
        hopohopo1000 kirjoitti:

        "samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa"

        Niinhän ne ovat, mutta suhteen onnistumisen kannalta riittävä samankaltaisuus on se, joka on olennaisempaa. Eli:

        - Samantyyppinen arvomaailma. Konservatiivisen persumiehen ja liberaalin vihervasurinaisen liitto tuskin toimii, vaikka esim. ulkoinen viehätys ja seksuaalinen kemia olisi kuinka vahvaa.

        - Samantyyppinen huumori. Jos parilla ei ole hauskaa keskenään, niin melko ankeaksi yhteiselo menee. Ja varsinkin vaikeampina aikoina yhteinen toimiva huumori on mieletön voimavara.

        - Samantyyppisiä kiinnostuksenkohteita riittävästi, jotta on yhteistä tekemistä, menemistä ja keskusteltavaa.

        - Samantyyppinen läheisyydentarve ja suht samanvahvuinen libido. Jos toiselle on tärkeää jatkuvasti halailla ja pussailla ja toinen ahdistuu tästä, ja jos toinen haluaa seksiä joka päivä ja toinen pari kertaa kuussa, niin isoja ongelmia tulee.

        - Suurinpiirtein sama (tunne)älykkyystaso. Tämä vaikuttaa oikeastaan kaikkeen vuorovaikutukseen.

        Koulutus, pituus, paino, tulot tai oikeastaan edes ikä eivät ole niin olennaisia asioita. Ja ehkä nuo tasojutut toimivat paremmin hyvin pinnallisilla ihmisillä. Omasta näkökulmastani katsottuna nuo artikkelin naiset ovat aika kuutamolla, niin kuin palstan MA-teoriasta meuhkaavat ätmitkin. Yhtä eksyneitä epäolennaisuuksien viidakkoon. :)

        Ongelmana on vain se, että naiset eivtä ajattele noin.

        Vaan ne ajattelevaat vain status, ulkonäkö ja raha-seikkojen pohjalta.


      • hopohop1000
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Ongelmana on vain se, että naiset eivtä ajattele noin.

        Vaan ne ajattelevaat vain status, ulkonäkö ja raha-seikkojen pohjalta.

        No ainakin minä ajattelen. :) Me naiset olemme näet yksilöitä.


      • Ex----------PUA
        hopohop1000 kirjoitti:

        No ainakin minä ajattelen. :) Me naiset olemme näet yksilöitä.

        Ettekä ole, vaan joukkosieluja.


      • Jossainonjärkeä
        hopohopo1000 kirjoitti:

        "samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa"

        Niinhän ne ovat, mutta suhteen onnistumisen kannalta riittävä samankaltaisuus on se, joka on olennaisempaa. Eli:

        - Samantyyppinen arvomaailma. Konservatiivisen persumiehen ja liberaalin vihervasurinaisen liitto tuskin toimii, vaikka esim. ulkoinen viehätys ja seksuaalinen kemia olisi kuinka vahvaa.

        - Samantyyppinen huumori. Jos parilla ei ole hauskaa keskenään, niin melko ankeaksi yhteiselo menee. Ja varsinkin vaikeampina aikoina yhteinen toimiva huumori on mieletön voimavara.

        - Samantyyppisiä kiinnostuksenkohteita riittävästi, jotta on yhteistä tekemistä, menemistä ja keskusteltavaa.

        - Samantyyppinen läheisyydentarve ja suht samanvahvuinen libido. Jos toiselle on tärkeää jatkuvasti halailla ja pussailla ja toinen ahdistuu tästä, ja jos toinen haluaa seksiä joka päivä ja toinen pari kertaa kuussa, niin isoja ongelmia tulee.

        - Suurinpiirtein sama (tunne)älykkyystaso. Tämä vaikuttaa oikeastaan kaikkeen vuorovaikutukseen.

        Koulutus, pituus, paino, tulot tai oikeastaan edes ikä eivät ole niin olennaisia asioita. Ja ehkä nuo tasojutut toimivat paremmin hyvin pinnallisilla ihmisillä. Omasta näkökulmastani katsottuna nuo artikkelin naiset ovat aika kuutamolla, niin kuin palstan MA-teoriasta meuhkaavat ätmitkin. Yhtä eksyneitä epäolennaisuuksien viidakkoon. :)

        Täysin samaa mieltä.Hyvin kirjotit:).


      • Sininen_Kissa

        Aivan samaa mieltä hopohopo:n kanssa! Suurin osa tuntemistani naisista ajattelee näin.


      • Äädämi1111111

        "– Tuntuu, että miehille ulkonäöllä ja hauskuudella on enemmän merkitystä kuin koulutuksella, Leena toteaa."

        Pitää paikkansa. On se Leenakin niillä naisenaivoillaan lopulta onnistunut tajuamaan jotain.


    • Ex----------PUA

      Hypergamiset huorat.

      • housuissasonhypergamia

        Sekä naiset että miehet vaatii samaa mitä itse ovat. Ei siinä sen ihmeempää.

        Just huorittelevia miehiä noi ei halua, mut etpä säkään niitä, kun haluut katella naista alaspäin ja noi just haluu kumppanin, joka osaa myös osoittaa arvostusta. Ja jolla on ne käytöstavat.


      • 1212
        housuissasonhypergamia kirjoitti:

        Sekä naiset että miehet vaatii samaa mitä itse ovat. Ei siinä sen ihmeempää.

        Just huorittelevia miehiä noi ei halua, mut etpä säkään niitä, kun haluut katella naista alaspäin ja noi just haluu kumppanin, joka osaa myös osoittaa arvostusta. Ja jolla on ne käytöstavat.

        No samalla logiikalla jos minä olen pieni, siro ja herkkä pienituloinen nuorimies niin voisinkohan minä vaatia just samaa kumppaniltani?

        http://www.cuttystrength.com/wp-content/uploads/2013/02/Day-1.jpg
        http://s3.amazonaws.com/kidzworld_photo/images/201264/4a9283da-842b-49c0-aa21-8ded7d8cc926/0 skinny juicy couture.jpg

        Koska sehän on vain oikea vaatia toiselta samaa, eiks juu? :D


      • maailmankaikkeusS

        Niinhän se just on, että ihmiset vaatii samaa eikä ajattele et toiset arvostaa eri ominaisuuksia. :D

        Ja tottakai voit vaatia vaikka mitä. :D Ei oo vaatimista maailmassa kielletty, mut ei mikään takaa että sitä saa mitä vaatii.


      • housuissasonhypergamia kirjoitti:

        Sekä naiset että miehet vaatii samaa mitä itse ovat. Ei siinä sen ihmeempää.

        Just huorittelevia miehiä noi ei halua, mut etpä säkään niitä, kun haluut katella naista alaspäin ja noi just haluu kumppanin, joka osaa myös osoittaa arvostusta. Ja jolla on ne käytöstavat.

        Niin, se tuskin on hypergamiaa, jos vaatii samaa koulutustasoa ja samaa tulotasoa kuin itsellä...


      • no.trollolloo
        outsider1 kirjoitti:

        Niin, se tuskin on hypergamiaa, jos vaatii samaa koulutustasoa ja samaa tulotasoa kuin itsellä...

        Ihanaa et joku huomioi huomionhakuisia pikkuhuoria. xD


      • Poikamies45
        housuissasonhypergamia kirjoitti:

        Sekä naiset että miehet vaatii samaa mitä itse ovat. Ei siinä sen ihmeempää.

        Just huorittelevia miehiä noi ei halua, mut etpä säkään niitä, kun haluut katella naista alaspäin ja noi just haluu kumppanin, joka osaa myös osoittaa arvostusta. Ja jolla on ne käytöstavat.

        Siksi minäkin vaadin naiselta neitsyyttä ja teini-ikää, koska olen itse ikuiseen teini-ikään jämähtänyt neitsytpoikamies.


      • Ex----------PUA
        housuissasonhypergamia kirjoitti:

        Sekä naiset että miehet vaatii samaa mitä itse ovat. Ei siinä sen ihmeempää.

        Just huorittelevia miehiä noi ei halua, mut etpä säkään niitä, kun haluut katella naista alaspäin ja noi just haluu kumppanin, joka osaa myös osoittaa arvostusta. Ja jolla on ne käytöstavat.

        Naiset vaativat epäolennnaisia seikkoja, kuten rahaa ja statusta. Ja mielellään siten ne ne ylittävät hänen omat tasonsa näissä. Siinä on se ongelma.

        Mutta erinomaiset huomiot nimimerkeiltä 1212 ja Poikamies45.

        Luuletko, että heidän esimerkkien mukaiset pariutumismahdollisuuudet toteutuvat?


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Naiset vaativat epäolennnaisia seikkoja, kuten rahaa ja statusta. Ja mielellään siten ne ne ylittävät hänen omat tasonsa näissä. Siinä on se ongelma.

        Mutta erinomaiset huomiot nimimerkeiltä 1212 ja Poikamies45.

        Luuletko, että heidän esimerkkien mukaiset pariutumismahdollisuuudet toteutuvat?

        Minun vaimoni ei etsinyt rahaa eikä statusta koska hänellä oli molempia enemmän kuin minulla. Asia jota en tiennyt ennen kuin seurustelusuhde syntyi.

        Olimme ummikkoja toistemme suhteen, mutta rakastuimme.

        Teoriasi on kumottu ainakin minun elämässäni. Ja piste :D


      • että.silleen
        1212 kirjoitti:

        No samalla logiikalla jos minä olen pieni, siro ja herkkä pienituloinen nuorimies niin voisinkohan minä vaatia just samaa kumppaniltani?

        http://www.cuttystrength.com/wp-content/uploads/2013/02/Day-1.jpg
        http://s3.amazonaws.com/kidzworld_photo/images/201264/4a9283da-842b-49c0-aa21-8ded7d8cc926/0 skinny juicy couture.jpg

        Koska sehän on vain oikea vaatia toiselta samaa, eiks juu? :D

        Totta kai voit, mutt onnistutko löytämään sellaisen kumppanin..onkin toinen asia.
        Meillä kaikilla on oikeus tehdä valintoja, hyviä sekä huonoja.


      • Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Minun vaimoni ei etsinyt rahaa eikä statusta koska hänellä oli molempia enemmän kuin minulla. Asia jota en tiennyt ennen kuin seurustelusuhde syntyi.

        Olimme ummikkoja toistemme suhteen, mutta rakastuimme.

        Teoriasi on kumottu ainakin minun elämässäni. Ja piste :D

        No niinpä niinpä niin ja totta kai. :]


      • Ex----------PUA
        että.silleen kirjoitti:

        Totta kai voit, mutt onnistutko löytämään sellaisen kumppanin..onkin toinen asia.
        Meillä kaikilla on oikeus tehdä valintoja, hyviä sekä huonoja.

        Naisten mielestä heillä on oikeus valita mies joka on tasoaan korkeammalla.


      • että.silleen
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Naisten mielestä heillä on oikeus valita mies joka on tasoaan korkeammalla.

        Rauhoitu muruseni, sulla ei ole silloin mitään hätää tulla valituksi kohteeksi!


      • Ex----------PUA
        että.silleen kirjoitti:

        Rauhoitu muruseni, sulla ei ole silloin mitään hätää tulla valituksi kohteeksi!

        En ole sinun murusi, eikä sinulla ole varaa valita, ainakaan minua.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        En ole sinun murusi, eikä sinulla ole varaa valita, ainakaan minua.

        Niin, minä ja vaimoni, kun tapasimme, niin yksinkertaisesti pidimme toisistamme ja rakastuimme aika hyvinkin pian tietämättä mitään toistemme statuksista tai omaisuuksista. Mutta me olemmekin Ketmejä.


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Niin, minä ja vaimoni, kun tapasimme, niin yksinkertaisesti pidimme toisistamme ja rakastuimme aika hyvinkin pian tietämättä mitään toistemme statuksista tai omaisuuksista. Mutta me olemmekin Ketmejä.

        Yllättäen Ketmejä joilla on 300k omaisuus hanskassa yhteensä.. mitäs nyt tehdään?


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Yllättäen Ketmejä joilla on 300k omaisuus hanskassa yhteensä.. mitäs nyt tehdään?

        Taidanpa ostaa jonkun BMW X5 maaturin hintaan 50k :D


      • Tai no siis yhteinen omaisuus on noin 500k josta valuutaksi muutettavissa 350k. Ja muutetaan. Soromnoo.


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Tai no siis yhteinen omaisuus on noin 500k josta valuutaksi muutettavissa 350k. Ja muutetaan. Soromnoo.

        En mie kyllä mitään bemaria osta, joku edullisempi rukki sopii yhtä hyvin ja on yhtä hyvä, ehkä Kia.


      • Enkä pidä itseäni yhtään Ytminä vaikka nyt sattuu kukkaron pohjalla jotain olemaan. Tätä tilannetta mihin olen joutunut ei tiennyt silloin ensi treffeillä kumpikaan meistä, en minä eikä vaimoni. Että meillä olis varallisuutta. EI. Juotiin vaan kahvit ja juteltiin. Hän tiesi sen verran että mulla on velkainen remontoitava omakotitalo ja mä luulin että hän asuu vuokralla. Silti rakastuttiin. Jälkeenpäin alko selviämään nää muut asiat että WHAT! meillähän on vähän rahaakin :D Se ei kuitenkaan määritä meitä missään mielessä.. rakkaus on tärkeintä meillä.


      • Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Niin, minä ja vaimoni, kun tapasimme, niin yksinkertaisesti pidimme toisistamme ja rakastuimme aika hyvinkin pian tietämättä mitään toistemme statuksista tai omaisuuksista. Mutta me olemmekin Ketmejä.

        Pitäisiköhän sinun kurppa mennä johonkin terapiaan? Miehen leikkiminen anonymipalstalla, ja unelmasuhteen sepittäminen vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta käsin on aika säälittävää. Ei sillä, että ikäkriisi olisi mikään helppo homma kestää tuon ikäiselle, jolla ei niitä muniakaan ole sitä varten.


      • Ex----------PUA

        Niinpä. Nehän niitä erityisen hypergamisia ovatkin. Sillä käytännössä jokainen on heidän tasonsa yläpuolella.

        Itse poistelin YH:t tinderistäni.


      • 199
        Poikamies45 kirjoitti:

        Siksi minäkin vaadin naiselta neitsyyttä ja teini-ikää, koska olen itse ikuiseen teini-ikään jämähtänyt neitsytpoikamies.

        Sulle sitten se teini-ikään jämähtänyt 45-vuotias neitsytnainen!


      • vihatipunen
        199 kirjoitti:

        Sulle sitten se teini-ikään jämähtänyt 45-vuotias neitsytnainen!

        "Harmi" kun en ole neitsyt..Enkä ihan vielä 45. Mut teini-ikään olen ehkä vähän jämähtänyt.


      • tarralenkkari666
        1212 kirjoitti:

        No samalla logiikalla jos minä olen pieni, siro ja herkkä pienituloinen nuorimies niin voisinkohan minä vaatia just samaa kumppaniltani?

        http://www.cuttystrength.com/wp-content/uploads/2013/02/Day-1.jpg
        http://s3.amazonaws.com/kidzworld_photo/images/201264/4a9283da-842b-49c0-aa21-8ded7d8cc926/0 skinny juicy couture.jpg

        Koska sehän on vain oikea vaatia toiselta samaa, eiks juu? :D

        Noinhan juuri hoikat neitsyt miehet vaativat itselleen hoikkaa neisyt naista (usein tyttöä). Sinulla voi olla vaikka mikä lista vaatimuksia mutta ei se tarkoita että niihin vaatimuksiin tulisi kenenkään vastata.

        Sama pätee sinuun ja kaikkiin muihinkin ihmisiin.


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Tai no siis yhteinen omaisuus on noin 500k josta valuutaksi muutettavissa 350k. Ja muutetaan. Soromnoo.

        Kuulostaa hieman Roope Ankan touhulta......siis sanot ettei merkkaa, mutta toisaalta taas tunnut laskevan ja palvovan sitä.....noh, tämähän oli vain minun "mutuilua".....


      • 1212
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Yllättäen Ketmejä joilla on 300k omaisuus hanskassa yhteensä.. mitäs nyt tehdään?

        Siis oletettavasti talon lisäksi? Eipä tuolla vielä leuhkia kannata, kun ikääkin on lähemmäs 50v.


      • Bi-nainen
        Poikamies45 kirjoitti:

        Siksi minäkin vaadin naiselta neitsyyttä ja teini-ikää, koska olen itse ikuiseen teini-ikään jämähtänyt neitsytpoikamies.

        Toivottavasti löydät kaltaisesi 45-vuotiaan ikiteinin. :)


    • Minä en enää usko tohon korkeakoulutukseen yhtään. Kerronpa tarinan joka on ihan totisen tosi. Eräänä päivänä vuosia sitten hampparoin turussa ja eksyin legendaariseen Tinatuoppiin. No eipä mitään, tilasin tuopin ja menin kadunpuoleiseen pehmeään sohvatyyppiseen istumaan. Siinä lipittelin tuoppiani kun sisään astui nuorehko mieshenkilö, osti oluensa ja tuli mun viereen kysyen onko tilaa. No siinähän oli joten sanoin että ei muuta kun persiilleen siihen. No koska oli hiljanen ilta niin aloin jututtamaan kaveria ja utelin mikä mies ja mitä duunaa. Kuulemma yliopiston matikanlaitokselta. AHAA! Koska itse olen aika paljon joutunut harrastelemaan matikkaa sähkötekniikan puolella niin aloin selittämään jotain siitä miten sähkön siniaaltoa integroitiin manuaalisesti.. no siihen kundi heitti todella ylpeänä että "hei ME ei lasketa mitään".

      Ööö siis mitä, matikanlaitokselta eikä laske mitään? Siis mitä te niinko teette?

      "Todistellaan matemaattisia totuuksia."

      Aha? Eli ette laske mitään vaan todistelette laskematta jotain?

      "Juuri näin."

      Pitkä hiljaisuus.....

      Kunnes ovesta tuli about 60v. deeku ihan saatanan hiivarissa, haki oluen ja alko tuijottamaan mua ja tunki siihen pöytään vastapäätä ja sanos "moro voiks tähä tulla" ja sanoin että no tuu vaan kun ihan vaan baarissa ollaan. No hetken päästä deeku kysys että pelaatko mun kanssa ristinollaa. Vastasin että en kyllä oikein osaa mut.. HEI.. täsä vieressä istuu matikan nero joka varmaan mielellään TODISTAA sulle ristinollat :D No eipä mitään, deeku ja nero pelas sitte ristinollaa ja siinä vaiheessa kun nero oli hävinny 6 kertaa putkeen ja lähti ovet paukkuen ulos niin vittu mua nauratti :D Deekukin oli niin pyörryksissä siinä vaiheessa että poke ohjas senkin ulos huilaamaan joten sain käkätellä itekseni.

      Simmost sattuu..

      • Matemaatikon tehtävänä on kehittää laskemisen menetelmiä, ei sen tarkoituksena ole itse laskea mitään. Vähän sama kuin arkkitehtikään ei yleensä itse pyöri raksalla raudoittamassa ja betonoimassa.


      • outsider1 kirjoitti:

        Matemaatikon tehtävänä on kehittää laskemisen menetelmiä, ei sen tarkoituksena ole itse laskea mitään. Vähän sama kuin arkkitehtikään ei yleensä itse pyöri raksalla raudoittamassa ja betonoimassa.

        Niin mutta jos ei tajua mistään mitään, niin miten voi kehittää mitään. Sehän tuossa olikin pointti. Jos ei osaa edes ristinolla pelata nin miten muka voi kehittää mitään?


      • Ahaa.. ehkä nyt tajuankin. Koska matematiikka on eksakti tiede niin kaavojen pohjalta voi aina jotain uutta menetelmää viritellä, mutta jos kaavaan tulee poikkeus niin koko pohja on kadonnut. No, eipä matemaatikkojen elämäkään sitten taida kummoista olla, ilmankos fyysikot ja matemaatikot ovat useinkin vanhoja poikia. Elämä ei noudata mitään kaavaa ihmisen sielun silmin vaikka kaikki pitäisi olla mukamas matemaattisesti todistettavissa. Tehkää kaava ätmien mahdollisuuksista tässä elämässä, edes tämän palstan ätmien. Katsotaanpa miten onnistuu :)


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Niin mutta jos ei tajua mistään mitään, niin miten voi kehittää mitään. Sehän tuossa olikin pointti. Jos ei osaa edes ristinolla pelata nin miten muka voi kehittää mitään?

        En tiedä, mittaatko ristinolla juurikaan mitään. Ehkä keskittymiskykyä? Kertomasi tapaus voi selittyä sillä, että denalla on paljon parempi viinapää kuin matemaatikolla.


    • Ykstotuus

      Omalla osalla koulutuksesta on ollut se hyöty, että olen oppinut naisista jotain: Ne peittää vittuilulla omaa huonoa itsetuntoaan.
      Sitä vittuilua sai nimittäin nuorena kuulla ihan tarpeeks. Sit kun väittelin niin muuttu naisilla ääni kellossa: Mää nyt oon vaan tällanen, ehkä toi tunneäly on enempi mun juttu... Ja sängyssä (joo, naisia oli helppo saada) kokeilin ihan huvikseen miten pitkälle ne oli valmiita menemään. Kyllä ne vaan perseen nosti kiltisti pystyyn vaikka olin jo remmillä vedellyt sen punaiseksi.
      Silloin totesin, että nää on sisimmältään edelleen niitä herranpelkoisia maatiaisliisoja jotka tekee just niinkuin käsketään vaikka ne on puheissaan niin tasa-arvoisia, feministisiä ja akateemisia.

      • "Kyllä ne vaan perseen nosti kiltisti pystyyn vaikka olin jo remmillä vedellyt sen punaiseksi"

        Et ehkä ole oppinut sitä että jotkut naiset vaan tykkää pienestä piiskaamisesta :D Aivan kuten jotkut miehetkin. Puhutaan S/M tyyppisestä seksistä. Itse en diggaa piiskaleikeistä mutta emäntä tykkää sitomisesta ja pienestä piiskaamisesta. Koulutuksella tai statuksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

        Ihmiset vaan on.. ja sen mukaan kannattaa pelata.


      • Ex----------PUA

        Näinhän tuo on.

        Ne on naiset jotka leikkivät kovinkin kypsää yksilöä, ja puhuvat siitä miten henkilöhyökkäys kertooo aina enemmän tekijästään kuin sen kohteesta, vaan mitä ne tekevät itse?

        "Shaming language ja henkilöhyökkäys" - ja täten kertovat enemmän itsestään kuin toisesta.

        Ne ovat idiootteja, jotka haluavat että ne alistetaan, mutta eivät voi edes sanoa sitä ääneen, vaan useiimmiten vielä valehtelvat haluavansa jotain muuta:

        "Niin mutta kun naiset on niin paljon paremmin kosketuksissa tunne-elämäänsä".


    • Miss_Harry

      Yhtälö on kieltämättä aika vaikea, kun miehen pitäisi olla koulutettu, työelämässä (kohtuullisesti) menestynyt, urheilullinen, fiksu ja keskustelutaitoinen, tasapainoinen, mielellään lapseton ja kaiken lisäksi hänestä pitäisi löytyä kipinää (eroottista taikka romanttista sellaista) ja sitten sitä miestä voisi ylpeänä kavereille illanistujaisissa esitellä...

      • helgamies

        Lisäksi pitää olla miehellä pituutta..


      • juuiiio
        helgamies kirjoitti:

        Lisäksi pitää olla miehellä pituutta..

        Ja kalun oltava iso, tietenkin!


    • 2626

      No ensinnäkin nykyajan nainen ei todellakaan halua viettää viikoloppua mökillä. Jos jotain breikkiä arkeen haluaa, niin sitten vaikka oopperamatka Helsinkiin. Ja makkarapaketti - yök, sellaisen ätmin kannattaa pysyäkin ätminä. Jollei halua loppuelämän ätmiyttyä voisi hankkia kasviskeittokirjan.

      • 1212

        Ja millainen se oopperamatkaa vaativa nainen itse on?

        Kaunis, tyylikäs, älykäs? Vai kenties tavis, nyrpeä, tätitukkainen ja töissä julkisella sektorilla?

        Hiljaista on että tuolle jälkimmäiselle löytyy vaurasta pukumiestä joka vie taksilla Helsinkiin oopperaan.

        Ps. suurin osa naisista jotka haluavat Helsinkiin oopperaan, asuvat jo täällä. Maalla useimmat valitsevat mieluummin sen mökin ja makkarat nuotiolla.


      • 1212 kirjoitti:

        Ja millainen se oopperamatkaa vaativa nainen itse on?

        Kaunis, tyylikäs, älykäs? Vai kenties tavis, nyrpeä, tätitukkainen ja töissä julkisella sektorilla?

        Hiljaista on että tuolle jälkimmäiselle löytyy vaurasta pukumiestä joka vie taksilla Helsinkiin oopperaan.

        Ps. suurin osa naisista jotka haluavat Helsinkiin oopperaan, asuvat jo täällä. Maalla useimmat valitsevat mieluummin sen mökin ja makkarat nuotiolla.

        ....heh....kai siinä notskissa voi jotain muutakin valmistaa, kuin makkaroita.....se on vain mielikuvituksen puutetta, jos tulee vain nuotiosta makkara mieleen....


      • 2727
        1212 kirjoitti:

        Ja millainen se oopperamatkaa vaativa nainen itse on?

        Kaunis, tyylikäs, älykäs? Vai kenties tavis, nyrpeä, tätitukkainen ja töissä julkisella sektorilla?

        Hiljaista on että tuolle jälkimmäiselle löytyy vaurasta pukumiestä joka vie taksilla Helsinkiin oopperaan.

        Ps. suurin osa naisista jotka haluavat Helsinkiin oopperaan, asuvat jo täällä. Maalla useimmat valitsevat mieluummin sen mökin ja makkarat nuotiolla.

        https://www.facebook.com/Vihreät-Naiset-ry-128816413815084/timeline/

        :)


    • 288uu

      Miksi miehet marisevat siitä millaisesta kumppanista joku nainen haaveilee? Haaveilkoon, omapahan on asiansa. Onhan miehilläkin teinineitsythaaveensa. Saahan sitä unelmiensa kumppanilta odottaa tai toivoa vaikka miten epärealistisia asioita. Ei pitäisi ketään muuta haitata, jos joku jää hullujen haaveidensa kanssa yksin.

      • 1 kommentille


      • helgamies

        Nainen saa aina miehen jos vain haluaa.


    • angelinainprogress

      Kyl se vaan biologia niin määrää, et mies etsii ulkonäöllisesti hedelmällisiä naisia ja nainen selviytymisen takaavaa tulotasoa tai muuta kykyä. Luonto on ankara luusereille.

    • Uskoisin_näin

      Elämäm koulukin käy jos mies on muuten tatuoitu ja väkivaltainen.

    • Ex----------PUA

      Tämä linkittyy tähän: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13876543/expua-palstalaisille-kuunneltavaa

      Siinä on suunnilleen kaikki tämän ketjun aiheet todettu Jenkkien suunnalta.

      Voidaan siis sanoa, että tuo on kokolailla ainakin länsimaalainen ilmiö. Hypergamia-aalto.

      Siinä myös loppulähetyksessä kerrottiin, miten joku useita liuskoja tällläisiä ostoslistoja kirjoitellut nainen päätyi 40 v. kurpaksi, jolla ei ole miestä näköpiirissäkään.

      Toiseksi, tuossa sanotaan, että jos tätä menoa jatkuu, yksinkertaisesti naisilta loppuu "sopivat" miehet. Matematiikka tulee vastaan.

      • helgamies

        Tavis-suomi-naiset ovat harhauttaneet itsensä luulemaan, että koulutetun (usein julkiselle sektorille, turhaan työhän) naisen on mahdollisuus saada osansa yhä pienenevästä koulutettujen pitkien kemiaan tarjoavien menestyvien miesten joukosta..

        Onneksi hallitus on päättänyt toimittaa maahan taistelija-YTMejä myös stadin naisten iloksi.


    • helgamies

      Yli kolmekymppisten "uranaisten" ymmärrys omasta taostaan ei ilmeisesti ole täysin kohdallaan. No, hypergamia on ja pysyy naisen kiimavitun perusluonteena.

    • ensyöfinaa

      Off-topic, mutta onko "miesvm_1967x" mahdollisesti somalitaustainen henkilö - ja etunimi Yusuf?

    • yksinäinen-mies

      Suomessa yli miljoona yksinasuvaa sinkkua ja varmaan puolet niistä naisia, nirsoja naisia siis.

    • Poimin tämän tuolta ylhäältä:

      "Kertauksena: samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa. Oma taso ei nouse sillä että nostaa riman ylemmäs kuin mihin viehätysvoima riittää. Se on itsepetosta, egon boostaamista"

      Olen periaatteessa samaa mieltä, jos tasoilla yritetään asiasta keskustella. Oma taso on se, minkä tasoisia ihmisiä viehättää. Voin väittää olevani kasi, mutta jos korkeintaan viitosen miehet lähestyvät niin olen viitonen. Mies voi väittää olevansa seiska, mutta jos korkeintaan nelosen naiset lähestyvät niin hän on nelonen.

      Hyväksyn myös väitteen, että samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa. Ja näinhän se palstallakin yleensä hyväksytään, jos naiset yrittävät vaatia, että 30 koulutetulle, urasuuntautuneelle, menestyvälle naiselle "kuuluu" 30 koulutettu, urasuuntautunut, menestyvä mies. Tuossa kohtaa muistutetaan aina, että naisen tasoa ei nosta koulutus eikä tulot toisin kuin miehen.

      Mutta mutta. Sitten tulee aina näitä vaatimuksia, että "koska olen lapseton, hoikka/normaalipainoinen 30-vuotias mies, niin minulle kuuluu lapseton, hoikka/normaalipainoinen alle 30-vuotias nainen". Eli yhtäkkiä väitetäänkin, että samantasoisuus on yhtä kuin samanlaisuus. Eihän sen noin pitänyt mennä. Lapsettoman hoikan naisen MA:han on ihan eri luokkaa kuin lapsettoman hoikan miehen (ellei tällä ole muita meriittejä, jotka tasoteorian mukaan nostaisivat hänen tasoaan, kuten statusta tai varallisuutta).

      Eli oikeastaan sille lapsettomalle, normaalipainoiselle 30-vuotiaalle miehelle voi hyvinkin olla samantasoinen samanikäinen yhden lapsen pyöreähkö äiti ;)

      • 1212

        "Olen periaatteessa samaa mieltä, jos tasoilla yritetään asiasta keskustella."

        Ja minä olen periaatteessa samaa mieltä, mutta:
        - (elätettävän lapsen) yh-äiti on asia erikseen, koska nyt ei olekaan kyseessä tasapainoinen suhde. Mukana on lapsi, jolloin mies saa käytännössä isän velvollisuudet muttei isän oikeuksia
        - suurin osa ätmeistä tietää ettei hyväkuntoisella mutta pienellä ja huonotuloisella miehellä ole mahdollisuuksia timmiin naiseen, etenkään kun timmit naiset ovat harvinaistuva luonnonvara. Tosin he eivät saa myöskään pyöreää naista, koska naiset rakastavat vanhan ajan "patriarkaalista" järjestystä, eivätkä heikon itsetuntonsa takia huoli miestä joka on heitä pienempi -> "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa"


      • Gammaromeo

        "Hyväksyn myös väitteen, että samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa. Ja näinhän se palstallakin yleensä hyväksytään, jos naiset yrittävät vaatia, että 30 koulutetulle, urasuuntautuneelle, menestyvälle naiselle "kuuluu" 30 koulutettu, urasuuntautunut, menestyvä mies. Tuossa kohtaa muistutetaan aina, että naisen tasoa ei nosta koulutus eikä tulot toisin kuin miehen."

        Ei ole samanlaisuus ja samantasoisuus samoja asioita, mutta on niillä kuitenkin positiivinen korrelaatio toisiinsa ja samankaltaisuus vetoaa toisessa ihmisessä. Ja kyllä naisen tuloilla ja koulutuksella on väliä miehille, mutta vaikutus on paljon heikompi kuin päinvastaisessa tapauksessa. Totta kai itse otan mieluummin 50 000 kuin 20 000 euroa tienaavan naisen, jos saan vapaasti valita kahdesta muuten tasaverrosta.


      • Gammaromeo kirjoitti:

        "Hyväksyn myös väitteen, että samantasoisuus ja samanlaisuus ovat kaksi eri asiaa. Ja näinhän se palstallakin yleensä hyväksytään, jos naiset yrittävät vaatia, että 30 koulutetulle, urasuuntautuneelle, menestyvälle naiselle "kuuluu" 30 koulutettu, urasuuntautunut, menestyvä mies. Tuossa kohtaa muistutetaan aina, että naisen tasoa ei nosta koulutus eikä tulot toisin kuin miehen."

        Ei ole samanlaisuus ja samantasoisuus samoja asioita, mutta on niillä kuitenkin positiivinen korrelaatio toisiinsa ja samankaltaisuus vetoaa toisessa ihmisessä. Ja kyllä naisen tuloilla ja koulutuksella on väliä miehille, mutta vaikutus on paljon heikompi kuin päinvastaisessa tapauksessa. Totta kai itse otan mieluummin 50 000 kuin 20 000 euroa tienaavan naisen, jos saan vapaasti valita kahdesta muuten tasaverrosta.

        "Totta kai itse otan mieluummin 50 000 kuin 20 000 euroa tienaavan naisen, jos saan vapaasti valita kahdesta muuten tasaverrosta."

        Tuo on erittäin kuvaavasti ilmaistu. Palstalla todellakin puhutaan ihmissuhteista ikään kuin ne olisivat valintatilanteita. On vaihtoehtoja, joista "otetaan" toinen enemmän tai vähemmän rationaalisilla perusteilla.

        Kysyn puolittain retorisesti mutta toisaalta kysyn ihan oikeasti sekä sinulta että muiltakin tätä ketjua lukevilta: Kuinka monta kertaa olette olleet tuon kaltaisessa valintatilanteessa? Eli yrittäneet jollain kriteerillä päättää, kumpi kannattaisi "ottaa" kahdesta lähes yhtä sopivasta?

        Itse en ole ollut ikinä tuollaisessa tilanteessa. Joko olen ihastunut ihmiseen tai sitten en. Jos olen ollut ihastunut, niin tuloilla ei ole ollut merkitystä enkä todellakaan ole pohtinut, "ottaisinko" sittenkin mieluummin jonkun toisen. Jos en ole ollut ihastunut, niin niillä tuloilla ei ole ollut toiseenkaan suuntaan merkitystä. (Tuloja käytän nyt vain esimerkkinä koska en edelleenkään ole eläessäni tiennyt kenenkään muiden exieni tuloja kuin ex-aviomieheni.) En yksinkertaisesti tunnista ilmiötä "kaksi tasavertoa" :o


      • Gammaromeo
        helka kirjoitti:

        "Totta kai itse otan mieluummin 50 000 kuin 20 000 euroa tienaavan naisen, jos saan vapaasti valita kahdesta muuten tasaverrosta."

        Tuo on erittäin kuvaavasti ilmaistu. Palstalla todellakin puhutaan ihmissuhteista ikään kuin ne olisivat valintatilanteita. On vaihtoehtoja, joista "otetaan" toinen enemmän tai vähemmän rationaalisilla perusteilla.

        Kysyn puolittain retorisesti mutta toisaalta kysyn ihan oikeasti sekä sinulta että muiltakin tätä ketjua lukevilta: Kuinka monta kertaa olette olleet tuon kaltaisessa valintatilanteessa? Eli yrittäneet jollain kriteerillä päättää, kumpi kannattaisi "ottaa" kahdesta lähes yhtä sopivasta?

        Itse en ole ollut ikinä tuollaisessa tilanteessa. Joko olen ihastunut ihmiseen tai sitten en. Jos olen ollut ihastunut, niin tuloilla ei ole ollut merkitystä enkä todellakaan ole pohtinut, "ottaisinko" sittenkin mieluummin jonkun toisen. Jos en ole ollut ihastunut, niin niillä tuloilla ei ole ollut toiseenkaan suuntaan merkitystä. (Tuloja käytän nyt vain esimerkkinä koska en edelleenkään ole eläessäni tiennyt kenenkään muiden exieni tuloja kuin ex-aviomieheni.) En yksinkertaisesti tunnista ilmiötä "kaksi tasavertoa" :o

        Kyse oli hypoteettisesta ei realistisesti kohdalle tulevasta valintatilanteesta. En ole kyseisessä tilanteessa koskaan ollut. Ihmisen on ihan hyvä toimia rationaalisesti. Omalla kohdallakin tunteet tosin "sotkevat" asiaa, jos olen kiinnostunut jostakin naisesta. Pointti oli lähinnä rehellisesti myöntää, että kivahan se on minusta jos naiseni tienaa. paljon lähinnä vastavetona väitteelle ettei naisen ura tai tulot tekisi miehiin ollenkaan vaikutusta. Ehkei useimpiin miehiin ei teekään? Voisinko olla myös sellaisen naisen kanssa, jonka tulot ovat 20000 euroa/vuosi? Kyllä toki.


    • nimimerkitönj

      On se sitten menny vaikeeksi tuo pariutuminenkin näköjään. Vaikea sitä on muiden kriteerejä alkaa arvostelemaan, mutta monesti kyllä tulee tunne että haetaan melkeinpä kuuta taivaalta. Pikkasen hölläämällä äärimmäisen tiukoista kriteereistä voisi onnistua paremmin. :)

      Tai mistäpä minä tiedän, ne on niin henkilökohtaisia juttuja.

      • soripojat

        Mitä minä oon lähipiiriä seurannut, niin mielestäni ongelma on pikemminkin se ettei ihmisillä ole tarpeeksi korkeat kriteerit. Otetaan kaikenmaailman hampuuseja ja hyväksikäyttäjiä koska uskotaan että kyllä se siitä muuttuu.
        Enemmän vaan vaatimusta ja entistä korkeammat kriteerit sanon minä. Rimaa on todellakin varaa nostaa. Ne jotka eivät vaivaudu elämässään tekemään yhtään mitään, eläkööt sitten ilman pilluakin, se on vain oikein ja luonnon laki.


    • 35-35

      Luuin kerran exäni viestejä jossa kertoii että oli mun kanssa vain koska olen hyvätuloinen, haluaa lapsen kanssani ja ottaa eron jotta saisi hyvät elarit. Excälle oli tärkeintä hyvä toimeentulo että mies voi elättää naista. Otin eron aika äkkiä, exäni ei ollut ammattia hommannut 30 vuotiaana vielä

    • truth_is_out_there

      Sanokaahan te korkeastikoulutetut naiset, kuinka moni teistä ymmärtää mikä on syynä tähän hc-ätmel -ilmiöön? Luulisin että lähinnä miehistä osa ymmärtää sen että kyse on psykopaateista jotka luovat heikossa asemassa olevista ihmisistä idiootteja, hörhöjä ja mielenterveysongelmaisia ihmisiä tietoisesti ja tarkoituksenmukaisesti koska nämä psykopaatit pyrkivät tällä tavoin pelottelemaan muuta yhteiskuntaa tai saamaan itselleen "pelastajan". Kyse ei ole mistään räikeästä pelottelusta vaan siitä että uhrin tulee olla psyykkisesti hyvin sairas jotta nämä psykopaatit kokevat olonsa turvalliseksi tietäen onnistuessaan luomaan selkeää vahinkoa toiselle ihmiselle. Nämä mielenterveysongelmaiset miehet eivät uskalla puhua tästä ongelmasta juuri kenellekään ja heidät on aivopesty pelkäämään näitä psykopaatteja siinä määrin että he eivät osaa hakea apua koska tästä seuraisi entistä enemmän psyykkisiä ongelmia. Nämä psykopaattimiehet taas haluavat olla uhrin kanssa "ystävä" jotta uhri pysyy talutushihnassa ja psykopaatti saa tällä tavoin varmistettua sen että psykopaatti ajaudu helpoksi uhriksi mikäli muu yhteiskunta haluaisi psykopaatin vastuuseen ongelmien järjestämisestä yhteiskuntaan. Nämä uhrit toimivat ihmiskilpinä siten että suurin osa yhteiskunnasta ei tajua lainkaan mistä on kyse ja useimmat uhrit eivät myöskään tajua mistä on kyse. Uhrit näkevät nämä psykopaatit jonkinlaisina "ystävinä", mutta nämä "ystävät" vahingoittavat jatkuvasti uhreja ja pyrkivät kaikin keinoin kontrolloimaan näitä "ystäviä".

      Näistä hc-atmel tyypeistä olisi voinut tulla jotain nuorempana, mutta koska psykopaatit halusivat näiden "ystäviksi" ovat opinnot keskeytyneet. Näistä hc-atmel tyypeistä ei olisi tullut mielenterveysongelmaisia jos he olisivat tajunneet että nämä "ystävät" ovat ihmisiä jotka yrittävät olla yhtä älykkäitä kuin mitä nämä hc-atmel -tyypit ovat olleet aiemmin.

      Tavallinen mies joka ajattelee yksinkertaisesti, ei ajaudu mielenterveysongelmaiseksi tai hc-atmel -tyypiksi. Ne miehet ajautuvat tällaisiksi jotka ajautuvat sellaisten miesten "ystäviksi" jotka manipuloivat toisia miehiä. Nämä hc-atmel -tyypit eivät vain ole olleet riittävän älykkäitä nähdäkseen sitä minkälaisia "susia" ihmiset todellisuudessa voivat olla toisia ihmisiä kohtaan. Tämän vuoksi hc-atmel -tyypeillä on mielenterveysongelmia. Jos ihminen on hc-atmel ja on kuitenkin tyytyväinen omaan elämäänsä, ei hänellä tällöin ole mielenterveysongelmia eikä hän tällöin tule tänne vinkumaan omaa pahoinvointiaan. Hän ei tällöin myöskään valita siitä ettei hänellä ole naista. Hän on tyytyväinen omaan elämään sen vuoksi että hän on saanut elämältä sen mitä elämä voi hänelle tarjota. Ne jotka vinkuvat, tiedostavat vähintään alitajuisesti sen että he olisivat voineet saada elämältä paljon enemmän, kuten esimerkiksi naisen, jos nämä psykopaatit eivät olisi tulleet manipuloimaan ja vedättämään sanoillaan niin että tästä on koitunut liikaa ongelmia omaan elämään.

      Jos koulutus on tärkeää naisille sen vuoksi että sillä saa isot tulot, osoittaa tämä sen että nämä naiset ovat lähestulkoon samanlaisia "susia" jotka haluavat luoda maailmasta eriarvoisen missä heikkotuloiset pidetään heikossa asemassa. Heikkotuloiset joutuvat tällöin taistelemaan niitä psykopaatteja vastaan jotka yritetään pitää poissa korkeastikoulutettujen leiristä. Jos koulutus ei paranna tätä ongelmaa, onko hyväksyttävää että tähän ongelmaan ei löydy ratkaisua? Jos korkeastikoulutetut naiset ovat kiinnostuneita miehestä lähinnä hänen tulotason vuoksi, ei koulutus ole tällöin tärkeä asia naiselle vaan pikemminkin raha ja se että statuksen avulla voidaan suurinpiirtein "sylkeä" heikkotasoisten ihmisten päälle jotta nämä heikkotasoiset ihmiset pysyvät omassa leirissään. Toki ihminen voi hankkia koulutuksen tietämättä mihin hän hyödyntää tuota koulutusta työelämässä tai tietämättä minkälaisia ratkaisuja ihminen tarvitsee elämässään, mutta jos koulutus on tärkeämpää kuin se että tietäisi mihin ihminen tarvitsee koulutusta, hakee ihminen tällöin statusta tai rahaa koulutuksen avulla. Ihminen on tällöin apinan tasolla ymmärryksen osalta siitäkin huolimatta että olisi korkeastikoulutettu. Tästä ongelmasta on mediassakin ollut juttua kun ihmiset ovat tyytymättömiä siihen ettei työelämä vastaa heidän koulutustasoa. Sitten ollaan työttömiä sen vuoksi ettei ole töitä koulutusta vastaaviin tehtäviin. Mutta tulisiko tästä syyttää yhteiskunnan päättäjiä sen vuoksi että he ovat antaneet ymmärtää sen että yhteiskunnan järjestelmiin voi luottaa jos kouluttautuu? Entä jos yhteiskunnan päättäjät luovat järjestelmästä sellaisen jossa nämä psykopaatit saavat hallita ihmisiä ja jokainen pelkää sitä että ajautuu jonain päivänä niin heikkoon asemaan että psykopaatit pääsevät hallitsemaan omaa elämää?

      • truth_is_out_there

        Tämä ongelma ei koske naisia niin kauan kun naiset oppivat tunnistamaan miehistä sen että he ovat narsistisia psykopaatteja. Toisia miehiä tämä kyllä koskee koska yhteiskunta auttaa aina naisia joilla on narsistinen mies joka hakkaa naista tai yrittää kontrolloida naista, mutta harva uskoo sitä että mies voisi "ystävänä" yrittää hallita toista miestä. Tällaiset miehet osaavat löytää keinot millä tämä tapahtuu. Tulee olla riittävän systemaattinen aivopesussa jotta "ystävä" oppii luottamaan toiseen mieheen jonka jälkeen tällainen psykopaattimies voi kiristää "ystävyyden" perusteella "ystävää" apuun jatkuvasti milloin mihinkin juttuun. Ja jatkuvasti täytyy järjestää juhlia jotta moraali pysyy yllä "ilon" ja "hauskanpidon" kautta.

        On kyllä melkoisen veikeä tämä yhteiskunta jos rahallisesti tuetaan niitä ihmisiä jotka pyrkivät välttämään koulutuksen avulla sen ettei ajaudu näiden psykopaattien uhriksi, mutta samalla hyvin moni ihminen tiedostaa tämän ongelman. Moni ihminen tiedostaa sen että meillä on yhteiskunnassa psykopaatteja jotka tyypillisesti eivät pärjää opiskeluelämässä psyykkisten ongelmien vuoksi, mutta paljon suurempi ongelma on mielestäni se että monet ihmiset hyväksyvät sen ettei tälle ongelmalle tehdä mitään ja useimmat hyväksyvät sen juurikin kouluttautumalla jotta pääsee koulutettujen leiriin pakoon näitä psykopaatteja. Nämä psykopaatit oppivat huomaamaan sen että heitä syrjitään "amis-tyyppeinä" joilla ei ole korkeaa koulutusta. Jos näitä "amis-tyyppejä" ei kohdeltaisi "amis-tyyppeinä", saattaisivat he kohdella muita ihmisiä siten miten ihmisiä tulisi kohdella. Jos näitä "amis-tyyppejä" pidetään vaarallisina, alkavat he itse toimimaan vaarallisen ihmisen tavoin. Tällöin heistä tulee psykopaatteja. Tästä seuraa se että he hakevat itselleen "pelastusta" ja he yrittävät saada sen "pelastuksen" itseään älykkäämmiltä ihmisiltä. Nämä tyypit kuitenkin valehtelevat ja alkavat manipuloimaan toisia ihmisiä saadakseen apua ymmärtääkseen pelkojaan ja sitä miksi yhteiskunta jakautuu kahteen eri leiriin. Jos korkeastikoulutetut haluavat sen että yhteiskunnassa on tällainen jakautuminen, alkavat nämä "amis-tyypit" tai psykopaatit toimimaan sen mukaisesti että psykopatia on sallittua koska siihen ei puututa. Korkeastikoulutetut tällöin tiedostavat tämän ongelman, mutta eivät tee asialle mitään. Se mikä on täysin järjetöntä, on se että ihminen hankkii koulutuksen eikä tiedä miten tätä koulutusta tulisi hyödyntää elämässä. Jos ihminen pyrkii pakoon näitä psykopaatteja koulutuksen avulla, on se myös täysin järjetöntä. Jos tällaista kahteen leiriin jakautumista ei tapahtuisi ja ihmiset kohtelisivat toisia ihmisiä muulla tavoin kuin jonkin statuksen kautta jonka saa kun kirjoittaa väitöskirjan, ei yhteiskunnassa olisi tällaista vihollisuutta. Naisten ei tällöin tarvitsisi pelätä alemman tason miehiä. Useille naisille kuitenkin kelpaa alemmankin tason miehet jos mies pärjää työelämässä. Korkeastikoulutetut eivät kuitenkaan luo sitä psyykkistä ongelmaa mikä psykopaateille tulee omaan psyykkeeseen, mutta tietyt ihmiset ruokkivat pelon ilmapiiriä ja hyväksyvät hiljaisesti psykopatian jos he eivät itse ymmärrä näitä asioita ja pyrkivät vain pakenemaan tätä psykopatiaa mikä lisääntyy pelon myötä. Eikä näitä psyykkisiä ongelmia saada korjatuksi koska hyvin usein nämä psykopaatit eivät halua myöntää julkisesti sitä että heillä on mielenterveysongelmia tai he eivät uskalla hakea apua ammattiauttajilta. Näistä hc-atmel -tyypeistä tulee sitten näiden psykopaattien omia henkilökohtaisia mielenterveysauttajia, mutta käytännössä nuo psykopaatit luovat näistä hc-atmel -tyypeistä hulluja ihmisiä jotka eivät ymmärrä omia mielenterveysongelmia tai näitä psykopaatteja. Nämä psykopaatit eivät ole hc-atmel -tyyppejä koska he eivät ikinä uskaltaisi myöntää muille ihmisille olevansa "heikkoja" tai olevansa heikossa asemassa. Näille psykopaateille on muodostunut niin kova suojakuori siihen että he eivät saa näyttää heikkouksiaan, että he eivät tule ikinä myöntämään sitä että heillä olisi mielenterveysongelmia. Eivätkä he ikinä tule näyttämään itsessään mitään heikkouksia. HC-atmel -tyypit taas näyttävät selkeästi ulospäin sen että he ovat hulluja ja yrittävät ymmärtää omia mielenterveysongelmia vinkumalla täällä netissä jos joku vaikkapa vastaisi ja kertoisi miten tämä elämä toimii ja miksi ihmiset ovat ilkeitä.


    • pyllyenaiokayttaa

      Hyvä pylly naisella auttaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe