Pettäjämies!!!!!

lfhlhkt

Tuota noin... Aloin kirjoitella erään miehen kanssa... No, mies lähetti valokuvansa sähköpostiini, josta huomasin hänen nimensä... Sitten kävin kurkkaamassa hänen facebook-sivullaan, jossa oli kaikki muu ok, paitsi eräs kuva, joka oli otettu tämän vuoden heinäkuussa..... Mies oli kuvassa kaulakkain jonkun naisen kanssa ja kuva oli saanut kymmenittäin onnitteluita eli ilmeisesti olivat kihla- tai hääpari....

Olen aivan pöyristynyt, mies kirjoitti minulle eronneensa 8-vuotta sitten ja olevansa valmis vakavaan suhteeseen.....

Siis mitä ihmettä, kaikkea tämä maa päällään kantaa.......... Onneksi huomasin heti asian......

16

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämänkurppasii

      Tuota noin, vaikka tässä pettymyksiä on koettu niin.. Ei tuollainen vainoharhaisuus kannata vaikka tervettä järjenkäyttöä arvostankin. Yliammutulla epäluuloisuudella voi karkottaa monta hyvää ehdokasta aivan turhaan. ;)

      Ehkä hän on kesällä tapaillut, seurustellut tms mutta se on sitten syystä tai toisesta kariutunut. En nyt hätiköisi tuollaisista.. Saahan menneisyyttä kai olla fb:ssa? En itse aikonut poistaa menneen elämän kuvia, kenenkään vuoksi. Kertoo heikosta itsetunnosta jos aiemmat kumppanit noin riepoo..
      Sinuna kysyisin suoraan miten on? Onko varattu vai hiljattain vapautunut.. Ehkä hän ei laske jotain lyhyttä juttua edes suhteeksi. En muuten katso minäkään.. olen eronnut vuosia sitten mutta on tässä silti ollut jotain vipinää välillä, ei vain mainittavaksi asti.

      Jotkuthan onnittelee jo ihan pelkästään sen vuoksi, jos joku on ns.päässyt halailemaan jotain kivannäköistä mimmiä samaan kuvaan. Ehkä oli parisuhde-status pistetty hätiköiden ja tuli huomattua ettei onnistunutkaan. Sattuuhan noita.

      • Hgi

        Lue ap:n teksti uudelleen. Oli kertonut eronneensa 8v. sitten...


      • dpokpok
        Hgi kirjoitti:

        Lue ap:n teksti uudelleen. Oli kertonut eronneensa 8v. sitten...

        Niin. On saattanut erota 8 vuotta sitten liitosta. Ja sen jälkeen, esimerkiksi viime kesänä, on ollut lyhyempiä deittisuhteita, joista nyt ei heti kirjoitellessa aleta sepustuksia tekemään. Yhdentekeviä juttuja.


    • ikuinen-sinkku

      Naiset vastaa aina pettäjämiehille koska ne on komeita. Miksi täältä kysyt neuvoa, mene sen miehen kotiin ja kysy sen vaimolta miksi mies pettää.

      • Hgi

        Peukut :)


    • Entä jos kysyisit häneltä? Ihmettelisit ääneen, että olipas hänellä kaunis nainen kainalossa kesällä, miten hän on sellaisen raskinut hukata, tms.

    • 25hammasharjaa

      No jooh.. Itselläni kävivähän samanlai. Alkuvuodesta tapasin yhden miehen tinderin kautta. Ensikertaa tavatessa tuli ihan mukava kuva vaikkei tyyppiäni ollut ollenkaan. Toiset treffit sovittiin ja hieman kyllä epäröin. Tapasimme kuitenkin ja tyyppi pisti täydellä höyryllä kaiken peliin. Aloimme seurustelemaan. Fasessa ei varsinaisesti ollut mitään yllättävää. Mutta hän itse alkoi mainostaa saavutuksillaan. Pidin käytöstä outona, mutta kun ei aina haluaisi uskoa ihmisestä pahinta niin jatkoin suhdetta. Jankutti naismääristään ja eksistään hokien itse perään, että ne ovat historiaa. Kavereilleen oli ilmaissut minun kaivelleen hänen menneisyyttään esille vaikka todellisuudessa olin useampaan otteeseen pyytänyt puheenaiheen jo siirtyvän tosiaan sinne historiaan. Pikkuhiljaa alkoi arvostelemaan ja kaivoi riidanaiheita vaikka olisi ollut ihan mukava päivä. Jos jostain loukkaannuin niin olin hänen mielestään hankala ja skitso javainoharhainenkin. Ja hän ei omasta mielestään tehnyt ikinä mitään väärää. Puhelinta piti läsnäollessani useinmiten äänettömänä ja jossain vaiheessa kun asian otin esille niin paljastui pettämistä. Myöhemmin selvisi kaverista kaikennäköistä mitä kaikkea on touhunnut. Ja sieltä kyllä paljastui melkoinen tapaus. Kumppaneita oli useampia ja oli pettänyt useampia tyttöystäviään. Oli valehdellut jotakuinkin kaikesta ja hänen pettämisensäkin oli kääntynyt toisinpäin. Häntä oli siis petetty.
      En tajua koko tyyppiä.
      Jos sinkkuna olet vapaa tekemään mitä vaan niin miksi ihmeessä täytyy pitää tyttöystävää jolle hokea rakastavansa ja samaan aikaan pettää? Ihan kuin olisi joku missio romuttaa useaman naisen luottamus moniin muihinkin. Olen yrittänyt ajatella asiaa niin, että tämä tapaus on jollain lailla sairas ja ettei kaikki miehet. Mutta täytyy kyllä tunnustaa, että vaikuttaa silti. Itse toivoin vain löytäneeni mukavan ihmisen elämääni ja pettymyshän se oli, että se kaikki mukavuus oli esittämistä.

      • ikuinen-sinkku

        Ja kelpuutit miehen koska se oli komea, et voinut erota pelimiehestä joka kehuu panoillaan.


      • pimpelipo

        Jes, juuri näin! -Naisilla muuten pyhittää aina kaiken se, että on peräkkäin, vaikka kuinka vähän, kunhan on peräkkäin suhteet. Eli poikki, tuosta vaan, ja seuraava heti. Ja helevettiäkö sillä sitten väliä, jos miehellä vastaavasti samanaikaisia??


      • 25hammasharjaa
        ikuinen-sinkku kirjoitti:

        Ja kelpuutit miehen koska se oli komea, et voinut erota pelimiehestä joka kehuu panoillaan.

        No ei ollut edes komea. Esiintyi kuitenkin vakuuttavasti. Sain tunteen että olisi kiinnostunut vain minusta. No romutti itsetuntoni myöhemmin kun kertoi ettei pidä minua edes kauniina. Opinpa ainakin jotain... varomaan ja luottamaan vasta kun on varma.
        Pimpelipo:lle... edellisestä suhteesta oli vuosi, seksistä 6kk sitten tämä katasrofi ja seuraavaa en ole katsellut. Nousi kynnys. Ja tästä pettäjäsuhteesta on nyt 3kk. Kaikki ei juokse samaan tahtiin eri sänkyihin, joten toi yleistys on turhaa. Ja sitten mitä tauteihin tulee toi tyyppi on täysin välinpitämätön ehkäisyn suhteen vaikka juoksi vieraissa. Onneks ei osunut mikään. Ja jos olisi odunut niin olisi syyttänyt minua. Että semmosta. Varmaan joo ansaittua. Niinhän se aina menee...


      • 25hammasharjaa

        Ja pimpelipo.... hyviä hetkiäkin oli paljon joten toi "poikki tuosta vaan"-ajatelma ei tässä tapauksessa ole totta. Yritystä riitti puoleksi vuodeksi.
        Ikuinen -sinkku....roikuin suhteessa kun oletin ton käytöksen tosiaan loppuvan. Pidin sitä kuitenkin jollain lailla hölmöytenä ja osaamattomuutena. Myöhemmin kuulin monen asian ja lauseen toistuneen monen muunkin kohdalla. Hokihan hän sitäkin, että haluaa rakentaa yhteistä elämää kanssani jne. Väsyin lopulta yrittämiseen kuitenkin ja homma loppui kun läsähti totuudet silmille. Sitä ei voi käsittää, miten jotkut voivat valehdella niin paljon ka mitä lopulta sillä voittaa. Rehellisellä pelillä kun pääsis paljon helpommalla. Tai sitten toi riippuvuus pettämisen tunteesta on niin kova, että on pakko valehdella ja jatkaa toimintaansa... mene ja tiedä


      • varovaisuutta
        25hammasharjaa kirjoitti:

        No ei ollut edes komea. Esiintyi kuitenkin vakuuttavasti. Sain tunteen että olisi kiinnostunut vain minusta. No romutti itsetuntoni myöhemmin kun kertoi ettei pidä minua edes kauniina. Opinpa ainakin jotain... varomaan ja luottamaan vasta kun on varma.
        Pimpelipo:lle... edellisestä suhteesta oli vuosi, seksistä 6kk sitten tämä katasrofi ja seuraavaa en ole katsellut. Nousi kynnys. Ja tästä pettäjäsuhteesta on nyt 3kk. Kaikki ei juokse samaan tahtiin eri sänkyihin, joten toi yleistys on turhaa. Ja sitten mitä tauteihin tulee toi tyyppi on täysin välinpitämätön ehkäisyn suhteen vaikka juoksi vieraissa. Onneks ei osunut mikään. Ja jos olisi odunut niin olisi syyttänyt minua. Että semmosta. Varmaan joo ansaittua. Niinhän se aina menee...

        Toivottavasti kävit testeissä. Hiv, kondylooma, kuppa, tippuri, herpes, klamydia ja hepatiitit. Sankkerit... Monet noista ovat usein oireettomia tai hyvin vähäisin oirein, eikä tautia tiedä saaneensa. Herpes ja kondyloomakin voivat puhjeta vasta vuosien jälkeen tartunnasta.

        Uuden kumppanin kanssa tulisi aina käyttää aluksi kondomia ja vasta myöhemmin molempien tekemien tautitestien jälkeen jättää kondomi pois, jos sitä ei siis halua käyttää. Luotettavasti testit voidaan tehdä, kun on kulunut 3 kk edellisestä seksikerrasta jonkun toisen kanssa.


      • 25hammasharjaa
        varovaisuutta kirjoitti:

        Toivottavasti kävit testeissä. Hiv, kondylooma, kuppa, tippuri, herpes, klamydia ja hepatiitit. Sankkerit... Monet noista ovat usein oireettomia tai hyvin vähäisin oirein, eikä tautia tiedä saaneensa. Herpes ja kondyloomakin voivat puhjeta vasta vuosien jälkeen tartunnasta.

        Uuden kumppanin kanssa tulisi aina käyttää aluksi kondomia ja vasta myöhemmin molempien tekemien tautitestien jälkeen jättää kondomi pois, jos sitä ei siis halua käyttää. Luotettavasti testit voidaan tehdä, kun on kulunut 3 kk edellisestä seksikerrasta jonkun toisen kanssa.

        Kävin... onneks ei osunut kohdalle. Itse olen aina ollut tarkka noissa asioissa. Puolivuotta tossa roikuin. Ja ties kuin monta naista siinä on taustalla ollut. Ilmeni jälkikäteen, että edellisenä vuonna oli tämä samainen tyyppi seurustellut erään tytön kanssa myöskin noin puoli vuotta. Jollekkin muulle oli kehuskellut tänä aikana käyneensä 30 tindertreffeillä joista 20 oli pannut. Ja oli vielä ns. Vakavemmin seurustellut toisenkin naisen kanssa jodta oli sepitellyt vanhatuttu-tarinoita. Tosiaan oli valehdellut sinne tänne ja tonne. Ja kovasti poika oli rakastanut "täysillä" jotakuinkin kaikkia. Ei aikuisten oikeasti mene jakeluun tuollainen toiminta. Pakko olla jollain lailla sairas ja jonkin sortin seksiriippuvainen, jos tohon malliin juoksee ja retostelee päälle. Seurustelua en ymmärrä, miksi on pakko pitää vakituista suhdetta yllä jos on pakko pettää.joskus toivoisin että laki sallis valokuvan julkaisun niin vois varoo. Tommonen esiintyy kuitenkin melko vakuuttavasti.


      • 25hammasharjaa kirjoitti:

        Kävin... onneks ei osunut kohdalle. Itse olen aina ollut tarkka noissa asioissa. Puolivuotta tossa roikuin. Ja ties kuin monta naista siinä on taustalla ollut. Ilmeni jälkikäteen, että edellisenä vuonna oli tämä samainen tyyppi seurustellut erään tytön kanssa myöskin noin puoli vuotta. Jollekkin muulle oli kehuskellut tänä aikana käyneensä 30 tindertreffeillä joista 20 oli pannut. Ja oli vielä ns. Vakavemmin seurustellut toisenkin naisen kanssa jodta oli sepitellyt vanhatuttu-tarinoita. Tosiaan oli valehdellut sinne tänne ja tonne. Ja kovasti poika oli rakastanut "täysillä" jotakuinkin kaikkia. Ei aikuisten oikeasti mene jakeluun tuollainen toiminta. Pakko olla jollain lailla sairas ja jonkin sortin seksiriippuvainen, jos tohon malliin juoksee ja retostelee päälle. Seurustelua en ymmärrä, miksi on pakko pitää vakituista suhdetta yllä jos on pakko pettää.joskus toivoisin että laki sallis valokuvan julkaisun niin vois varoo. Tommonen esiintyy kuitenkin melko vakuuttavasti.

        Onpas kova panomiäs, tai oisko vaan vähän liioitellut


      • 25hammasharjaa

        Taitaa ikävä kyllä olla kova panomies. Eksä kertoi, että oli tämä tyyppi kysynyt tämän tytön kavereiden edessä voisko sihteen virallistaa. Ja kaksi päivää siitä oli marssinut fritsut kaulassa tän tytön eteen. Suhde oli kyllä jatkunut, muttei ihan samalla tunteella kuin alussa. Tää tyyppi piti listoja ja käytti sellaisia hyväkseen joille muuten on haastavaa löytää kumppania tai läheisyyttä ulkoisen habituksen takia. Kova poika kehuskelemaan. Mutta tosiaan kaikki kelpaa. Jos olisin tiennyt niin ennolisi tuhlannut enempää aikaa. Tää kaveri tiettävästi jatkaa toimintaansa ja kavereilleen värittelee tarinoita naisista jotka ovat pettyneet. Olemmehan kaikki skitsoja ja vainoharhaisia jne.. niin kuin aikasemmin sanoin. Ihmettelen, että miksi pitää tyttöystävää jos on pakko valehdella ja pettää. Sinkkuna kun voisi viilettää niin paljon kuin haluaa. Mutta jonkin sortin addiktio tai sairaus kai toikin.

        Ai joo sori aloittaja...taisin pölliä sun ketjun. Mutta samaa aihetta kuitenkin. Jotenkin toi nettideittailu on ikäänkuin antanut ihmisille luvan käyttäytyä toisia ihmisiä kohtaan törkeästi. Valehtelu alkaa olla ihan normaalia ja moraali on jollain lailla alkanut kuolla sukupuuttoon. Ne jotka sitä vielä jaksaa perään kuuluttaa saavat varmaan eniten silmilleen. Joteskin vaan toivois, että kohdeltas toisiamme niin kuin itseämmekin haluttaisiin kohdella.


    • ikisinkku40

      Äkkiä naiset aloittaa suhteen komeiden miesten kanssa ja sitten se onkin joku pelimies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3401
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1439
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      163
      793
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe