Perjantainen itsari ketuiksi, onnistuisiko nyt?

Emmelinea

3 Ja elämä täyttä paskaa! Perjantaina vedin 40 100mg tramaliamurskattuna, mutta mut löydettiin liian aikaisin. Nyt on parempi paikka, 40tramalia, 20Panadolia, 10 100mg Voltarenia Ja 40 20mg seronilia Ja 5 4mg sirdaludia. Riittäisköhän nämä?

14

118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikannata

      Mitä jos et kuitenkaan ottas vaan kertoisit mikä mättää.

    • Ainakin_vatsa

      Sekoaa jos ei muuta.
      Köysi se olla pitää jos oikeasti haluaa hengen itseltään.

    • Emmelinea

      Siis ikää on 38, mikään elämässä ei oo tähänsaakka onnistunu. Eilen aamuyöllä pääsin sairaalasta, enkä aio sinne takas! Ei oo terveyttä, ei oo henkisellä puolella voimia enää ollenkaan! Ei vaan enää pysty!

    • eikannata

      Mitä haluaisit elämästäsi ?oletkö menettänyt läheisiä vai saanut ns huonon alun?

    • eikannata

      Itse olen selvinnyt vaikka rankkaa ja masentavaa oli koko lapsuus.mottoni oli joskus,että jos nyt olen pohjalla,niin suunta ei voi olla kun ylös.jos jaksat niin haluaisin kirjoitella

    • Hyvääuintireissua

      Onkohan tää se jokikyttä tapaus joka muutama viikko sitten pohti et vetää lääkekänniöverit ja hyppää hyiseen syysjokeen ja hukkuu sinne aineiden lamaannuttamana? Eipä ole siitäkään miehestä kuulunut..ilmeisesti virta vei miehen paremmille suvannoille. Hänelle ohjeistukseni oli että tökkää ruiskul rotanmyrkkyä kaulavaltimoon ja samaa voin suositella tällekki miehelle sen jälkeen ku aine alkaa tehota ni punttisalin levypainot 2x25kg sidottuna vyötärölle hyppäät kosken pyörteisiin!

      • Miten__

        Kauraryynejä joihin rotanmyrkky on imeytetty voi ruiskuttaa suoneen?


    • sillaltamiehiäheittelevä

      Jokos tää kaveri lähti pyörteisiin?

    • EiKannata

      Jos meinaat tappaa itsesi lääkkeillä niin olis syytä tietää mitä teet joten älä yritä tolla cocktaililla. Joko heräät sairaalasta "kasvina" tai saat pysyvän aivo-,maksa-,tms vaurion.

    • Hjhjhjh

      Emmelinea miten sinulla menee?

    • fobbatrolli

      tapasin tiedättekö katkolla paljon tämmösiä tapauksia jotka on oikeasti koittanut tappaa ittesnsä lääkkeillä niin lääkkeet on erittäin huono vaihtoehto todella harvoin onnistuu lääkkeillä tappamaan ittsensä.

      monesti sitä käy niin että herää sairaalasta tai teholta ja annetu vatsahuuhtelu ja lääke hiiltä että oksentaa ittsensä tyhjäks.

      monesti kun on vetänyt lääkkeet ni tulee katumapäälle ja on itse soittanut ambulansin tai jos ei ole itse niin sitten on joku muu soittanut kun on lääke övereissä mennyt kolkuttelemaan toisten ovia että pitäis ambulansi ittelle soitella kun ei ite pysty... :)

      ootteko trolleja? jotka luulee tietävänsä asioista mutta ei tiedä todellisuudessa mitään?

    • Emmelinea

      3 yritystä, 2 kertaa teholla, tiistaina löytölämpö 33 astetta Ja olivat varmoja etten selviä, selvisin kuitenkin. Kotiutettiin uusien reseptien kanssa. Lääkehiili vedetty vatsaan nenä-mahaletkulla, ja voin kertoa ettei se okseta... Sydänvalvonnassa reilun vuorokauden ja resurssipulan vuoksi ei psyk sairaalaan vaan kotiin. Lääkäri totesi vain että sydämessä jotain kun verenpaine 90/40 ja nousee vain adreanaliinilla, vaikka yleensä koholla tuollaisen stressin jälkeen. Tutkitaan jos tulee sydänvaivoja!

      • joooooooo

        Ilmeisesti joku kuitenkin välittää kun sut on löydetty ajoissa ja toimitettu hoitoon?


    • tiukkasi

      ei kellään ole helppoa , mutta itsari ei ole oikea ratkaisu HALOO kunnioittakaa elämäänne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe