Eta sh klapi kellään?

60kw225l95prosenttia

Juutuupin videoista vain nähnyt että on hienoa kosketusnäyttöä . Kestääköhän 30 v ?
Tuommoista olisi hieno käyttää. Perään joku suuri monta kuutiota oleva varaaja ja voisi kun huvittaa käydä illan mittaan aina täyttämässä varastopesän 225 l ja katsoa miten lämpöraja siirtyy aina vaan alemmas jättileilissä joka olisi todella hyvin eristetty. Sittempä saisi kenties viikonkin jättää pannuhuoneen oven avaamatta.
95% hyötysuhde no joo . Eipä taida olla monessakaan pannuhuoneessa oikeaa huippukattilaa? Mitähän vikaa nyt löytyy tuosta kattilasta? .?,

8

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveissavainkoootmun

      Taas on niin kaukana totuus tuosta tarinasta. Mieti nyt ensin se montako kertaa illassa ehdit kattilaa täyttämään. 225l palaakin jo jonkun aikaa. Nytkö veda vaihtui etaan.. pian palaat taas vedan kautta effektiin. Haaveilet puukattilasta vuodesta toiseen. No pitäähän sitä unelmia olla.

      • Hupsistamitä

        Ai niin jäi tuo loppu sinulle sanomatta kun noin oman mielikuvituksesi varassa kirjoittelet perättömiä. Yksi puukattila siirretään ulos piakkoin ja uusi kattila tulee tilalle. Ajattele voin siirtää sen ulos ovesta kokonaisena vain avaamalla pariovet talon alakerrasta. Uusi kattila on jotain kivaa ja edelleen puhdas klapikattila. Luovun viimein valurautakattilastani. Unelmoi sinä nyt siellä terveestä mielestä. Kannattaa unelmoida et tiedäkkään miten mukavaa se terve mieli on.

        Nyt sinä voit alkaa pohtia niitä sukkeluuksia ja ivojasi senhän sinä sillä sairaalla mielelläsi vain osaat et mitään muuta. Surullista muille.

        Kaikkea se maa päällään kantaakaan.


    • Heteromiesloppuunasti

      Läheisriippuvainen. Tykkäätkö minusta? Sori vain olen hetero. Iilimato tulee mieleen ja koiranpaska kengänpohjassa. Vuodesta toiseen jatkat vittuilua minulle. Lopeta jo. Keksi jokin harrastus. Alat vaikuttaa jo lähestymiskielto tyypiltä. Etkö mitenkään voi olla kommentoimatta kun et osaa asioita? Miksi jankkaat perässä jatkuvasti? Onko tullut mieleesi että siirryt muihin keslusteluihin?
      Et kykene asialliseen keskusteluun. Et kykene perustelemaan väitteitäsi todellisella faktalla. Se on jo monet kerrat havaittu siis olet itse sen todistanut kirjoituksillasi. Koetetaan taas pystytkö. Huomaa että samaan lopputulokseen voi päästä toisellakin keinolla kuin se sinun ainoa oikea keino. Se on sinulle kompastuskivi aina ja joka kerta mm.

      No niin yritetään nyt. Mikä ei toimi kirjoituksessa? Olen miettinyt oletko sinä täyttökertoja. Vastaus esim 2-3 kertaa. Kerroppa nyt miksi en pystyisi siihen? Väitit että ei voi noin tehdä sinä väitit,lue tekstisi.

      Eta on minusta hyvä kattila miksi siitä tuommoisen itkuisen purkauksen nyt sait aikaiseksi? Kerroppa niin vanhempana ja kokeneempana autan sinua . Ota selvää etasta se on hyvä kattila. Vaaai oletko nyt erimieltä siitä?
      Oletko mitä mieltä effeckta lambda 60 kw kattilasta kun sen otit esille vaikka siitä ei kukaan muu ole kirjoittanut sanaakaan eikä vedastakaan. Tuolla effektallakin voisi lämmittää isoa varaajaa ja antaa itselle vapaapäiviä.
      Lue uudelleen aloitus niin huomaat että vain sinun korvienväli puuttuu sinulle vanhemman ja elämää kokeneemman kirjoitukseen johon sinä tulet täysin aiheetta purkamaan pahaa oloasi . Oletko keskustellut nyt uudelleen tukihenkilösi kanssa että vieraat ihmiset vanhemman kokemuksella ovat kertoneet että vointisi on huonoa? Kuule kun ei sinun ole syytä puuttua vieraiden ihmisten tapoihin ja elämään . Ihmisillä on oikeuksia mm kirjoittaa puulämmityspalstalle vaikka se ei mitenkään sovi sinulle. Koeta käyttäytyä niin saat myös fiksua tietoa takaisin . Hirmuisen vaikea persoona olet. Koeta olla loppuelämäsi vastaamatta ikinä yhteenkään kirjoitukseeni. Ymmärrätkö ? Älä vastaile kommentoi kun en sinusta oikein pidä koska olet niin vaikea etkä voi mihinkään faktaan antaa oikeaa vastinetta vaan inkutat omiasi jotka on vain pelkkää sontaa.

      No niin tämä ketju on sinulle nyt näytön paikka. Kirjoita tähän totuudet tämän aloituksen aiheisiin,älä sanallakaan poikkea aiheesta omiin haaveiluihisi vaan pysy tämän ketjun aloitus tekstin sisällä. Tiedän ettet pysty koska haet heikon itsetuntosi pönkäksi heti kättelyssä muilta apua kun et yksin heikkoudessasi oikein pysty yhtikäs mihinkään.
      Hassua ettet pysty olemaan minusta erossa vuodesta toiseen. Narsisti on sairautesi yksi nimi. Lue se ja hoe voi että se on minulla (siis sinulla) anteeksi koko maailma. Tsemppiä ja onnea loppuelämääsi mehän emme tapaa enää . Ole nyt fiksu ja mäytät sen sillä ettet koskasn kommentoi tyhmyyksiäsi enää minulle äläkä kenellekkään muullkkaan. Mene suihkuun haiset.
      Jaaha laitampa pellin kiinni takssa useamman tonnin vuolukivi takasta,puita poltin 18kg aivan punnitsin.

      • vedaeffektaete

        Luuletko tosiaan että minä jaksan sinun joka aloitukseen vittuilla. En ole edes vielä aloittanut. Anteeksi jos muutkin ovat huomanneet nämä sinun sekoilut.


    • ymmärrysnolla

      Niin mieti sitä sitten kun 60kW kattila polttaa puuta n. 15kg tunnissa. 225kg koivua painaa reipas 90kg.. mikä ei täsmää..

      "No niin yritetään nyt. Mikä ei toimi kirjoituksessa? Olen miettinyt oletko sinä täyttökertoja. Vastaus esim 2-3 kertaa. Kerroppa nyt miksi en pystyisi siihen? Väitit että ei voi noin tehdä sinä väitit,lue tekstisi."

      Tulee pitkä ilta kun 3 pesää vetää illassa.. Mutta ymmärrän että et ymmärrä.. liian vaikea laskutoimitus. Tietysti peräkamarin huru-ukolta tuo onnistuu, mutta ei normaalia elämää elävältä ihmiseltä. Jäähän huru-ukolle se tarpeellinen 6h nukkumisaika.

      • Lastentarhanopettaja

        Mahtusko jotain 200l 80 kg ja mänty Kuusta vähemmän kiloina. Ei niihin ihan mene litralleen laskennallista määrää. Teho vaihtelee pesässä jonkin verran ,arvelisin n 4 tunnin kahtapuolen ja hiillokselle uus erä . Millon kelläkin työt loppuu eripäivinä . Klo 15 tulet ja 19 uus täyttö ja 23 vaikka tumppais täyteen ni ehtii isommallakin 3 kertaa . 2 nyt hyvin.pitkä ilta mutta onnistuu kellä onnistuu. Voihan aamulla töihin mennessä latata myös ja jättää pöhisemään aamuksi,syttyy hiililtä iltasella. Voihan vaimo tai lapset myös täyttää välillä. Ainakin meillä onnistuu.3 vuorossa vaimo pitkin viikkoa joten kotona miten sattuu ja hyvin pannuhuone käynti sujuu.

        Mitä sinä huruukottelet? Etkä osaa nulikka käytöstapoja? Eikä isäs ole opettanut, isoisäs! keskenkasvunen nulikka oot. Korvantaukset märät ja korpulla haivenia hierot . Mee nukkumaan niin sustakin tulee mies.

        Nyt on jutut loppu. Häivy!


      • ymmärrysnolla

        Joo kolmessa vuorossa kattilan kimpussa. Vaimo ja lapsetkin nyt mukaan touhuu, uusi harrastus koko perhelle. Selityksiä riittää. 4h 220 litraa ei pala. Väännät joka asian aivan päälaelleen. Kasva itse aikuiseksi ja kestä totuus.


      • laitathanUuttaAloitusta
        Lastentarhanopettaja kirjoitti:

        Mahtusko jotain 200l 80 kg ja mänty Kuusta vähemmän kiloina. Ei niihin ihan mene litralleen laskennallista määrää. Teho vaihtelee pesässä jonkin verran ,arvelisin n 4 tunnin kahtapuolen ja hiillokselle uus erä . Millon kelläkin työt loppuu eripäivinä . Klo 15 tulet ja 19 uus täyttö ja 23 vaikka tumppais täyteen ni ehtii isommallakin 3 kertaa . 2 nyt hyvin.pitkä ilta mutta onnistuu kellä onnistuu. Voihan aamulla töihin mennessä latata myös ja jättää pöhisemään aamuksi,syttyy hiililtä iltasella. Voihan vaimo tai lapset myös täyttää välillä. Ainakin meillä onnistuu.3 vuorossa vaimo pitkin viikkoa joten kotona miten sattuu ja hyvin pannuhuone käynti sujuu.

        Mitä sinä huruukottelet? Etkä osaa nulikka käytöstapoja? Eikä isäs ole opettanut, isoisäs! keskenkasvunen nulikka oot. Korvantaukset märät ja korpulla haivenia hierot . Mee nukkumaan niin sustakin tulee mies.

        Nyt on jutut loppu. Häivy!

        Huru- ukko on kyllä oikeen VERA- miäs!!!!

        Kotona klo 15 ja sen jälkeen alkaa Vedan edessä tumputtaminen. Tumputtamista kestää puoleen yöhön. Sitten vain keskustelupalstoille kirjoittelemaan jotain sairasta tajunnanvirtaa, jossa ei ole mitään mieltä. Toisaalta ei kaikille ole annettu, niin turha vaatia.

        Mitä nyt jos kiimalta rauhottuisit, ottaisit ne unilääkkeet ja kokeilisit tulisiko uni simmuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe