SIMS 4 LISÄOSAT LEVYLLE? ?

MissäNeLisäosatViipyy

Eli siis, nythän on Englannissa ja muissakin maissa julkaistu Sims 4 lisäosia, esimerkiksi Kammokamaa ja Kylpyläpäivä muitakin. Tiedän, että niitä voi ostaa Originista, mutta haluaisin ihan kunnon levyn, että voi asentaa uudelleen maksamatta enempää jos kone menee rikki. Niin tietääkö kukaan mitään luotettavaa nettisivua mistä voi tilata Sims 4 lisäosia levyn mukana/joku kauppa jossain päin Suomea ? Olisi tosi mukavaa jos auttaisitte :)

PS: Tiedän, jotkut on todellisia Sims [[4]] vihaajia, koska se lataa paljon ja ei oo taapero-vaihetta jne. Mutta mä annan mahdollisuuden Simssille, koska ei noi peruspelit oo ikinä kovin hyviä ollut ilman lisäosia -_-. Kiitos jos autat ! Hali sinulle: ♥ :) :D

4

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

      Nimimerkki MissäNeLisäosatViipyy kirjoitti mm: " ... että voi asentaa uudelleen maksamatta enempää jos kone menee rikki."
      Tuota noin. En halua ollenkaan puolustella Originia, mutta jos olet sinne tilin tehnyt ja kirjannut sinne pelisi, voit ne pelit ainakin periaatteessa ladata mille koneelle haluat. Et vain voi pelata niitä samanaikaisesti niin, että ne olisi kaikki samaan aikaan nettiyhteydessä. Siis, jos olet tehnyt Origin-tilin (ja muistat sen tiedot sen verran hyvin, että osaat kirjautua toisella koneella) pääset kyllä pelaamaan. Se mikä ei siirry tilin mukana, on pelitallennukset yms. - mutta eihän ne siirry pelilevykkeelläkään, eikö totta? Vanhalta koneelta tarvitaan esim. muisti tai pelin tallennukset jollain muulla tavalla.
      Harmi kyllä, luotettavista nettikauppasivuista en osaa sanoa.

      • MissäNeLisäosatViipyy

        Jos nyt siis ymmärsin oikein, niin minulla on vaikkapa kolme Sims 4 lisäosaa asennettu Originista ( ei levyä, vain latauskoodi ) ja koneeni menee rikki, ostan uuden tietokoneen ja en halua maksaa uudelleen niistä lisäosista, voin kirjautua Originiin ja sitä kautta pelata Simssiä ?


      • MissäNeLisäosatViipyyyy

        Mutta sanoit että JOS muistan hyvin Originin tiedot, ai siis mitkä tiedot ? Käyttäjäjnimen ja salasanan muistan hyvin, mutta onko siinä muuta ?


      • Simahtanut
        MissäNeLisäosatViipyy kirjoitti:

        Jos nyt siis ymmärsin oikein, niin minulla on vaikkapa kolme Sims 4 lisäosaa asennettu Originista ( ei levyä, vain latauskoodi ) ja koneeni menee rikki, ostan uuden tietokoneen ja en halua maksaa uudelleen niistä lisäosista, voin kirjautua Originiin ja sitä kautta pelata Simssiä ?

        Juuri noin minä olen asian ymmärtänyt.
        "Käyttäjäjnimen ja salasanan muistan hyvin, mutta onko siinä muuta ?"
        Muuta ei minun ymmärtääkseni tarvita. Itse olen siitäkin huolimatta säilyttänyt kopion sähköisistä kuiteista sellaista tapausta varten, että Origin jostakin syystä hukkaisi tietoni ja minun pitäisi todistaa omistavani pelin ja lisärien käyttöoikeuden - mutta minä olenkin vainoharhainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3431
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      177
      1487
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1247
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1132
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe