Creditstar-Finance House - Ikassa - Flexcash

nytlopputämä

Alotetaan ekasta.Otin Maaliskuussa 2012 200e lainan Creditstarilta.Jäi maksamatta.Helmikuussa 2013 sain postia "Tällä kirjeellä ilmotamme plapla että CS on luovuttanu 1.12.2010 saatavien oikeuksien luovutussopimuksen numero se ja se Finance House Nord Oy:lle.Sitten ei mitään kuulunukkaan kunnes nyt tuli Ulkkarista vireilletuloilmotus.En oo näihin perehtynyt seurannut koska näitä oli paljon muitakin vippejä ja se häpeä ja masennus mikä kaikki nää vuodet on ollu oli liian vahva.Ei enään!Löysin helmikuussa 2015 tulleen haastehakemuksen jonka olin sivuuttanu aukasematta.Haasteessa taas lukee että nää on tehny sen luovutussopimuksen Huhtikuussa 2011.Onko mulla mitään tehtävissä enää että saisin tätä maksua pienemmäksi tässä vaiheessa vai menikö juna jo kun en vastannu haasteeseen?
Pääoma: 200e
Korkosaatava: 80e
Korkosaatava: 341,01e

Kulut: 57e 12.2.2015 alkaen
Kulut: 10e 12.2.2015 alkaen
Oikeudenkäyntikulut: 110e 26.6.2015 alkaen
Yht: 888e ja sentit päälle.Eräpäivä viikonpäästä.
Tiedän ulkkarin kans voi kans tehä maksusopimuksen ja sen joudunkin tekeen jos en saa tätä millään pienemmäksi.
Oon maksanu tuhansia pois ulkkarin kautta tutkimatta ensimmäistäkään haastetta ja summaa.Kaikki "isot" vivus,risicun,ferratum,everyday,pikavippi ja muutama pienempikin on rahansa jo saanu ulosotosta. Velkojina ollu mm. 4finance,QPR,Gothia Oy,Instrum justia,Euroloan,Svea,Lindorff,Ok Perintä,Jurimia ja loppuja nyt just muista mutta ne on maksettu.

Sitten mulla on vielä samalta ajalta haettu Rahahanan ja Matti-Lainan vipit joita hoitaa Ikassa ja Flexcash.Ne on lähetelly aktiivisesti postia ja perintäkirjeitä vielä tän vuoden huhtikuulle asti.Onko ne mahdollisesti siirtyny haasteasteelle ja niitä voi ruveta odotteleen seuraavaks?

Luin toisia ketjuja ja toivon saavani myös omaani asiallisia vastauksia/neuvoja.Kiitos teille jotka tiedätte ja jaksatte neuvoa!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        361
        4314
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1809
      3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        64
        1549
      4. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1546
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1370
      6. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        59
        1341
      7. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        53
        1333
      8. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        205
        1325
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1215
      10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        8
        1208
      Aihe