Tatuoinnin poisto

Tyhmyydestäsaakärsiä

Kokemuksia kaipailisin. Onko kukaan käynyt poistattamassa tatuointia Virossa? Onko Plastic Surgery Centerin ( vai mikä se nyt oli) hypersuper rubiini laser niin tehokas kuin annetaan ymmärtää? Tiedän kyllä, että useita kertoja täytyy käydä operoitavana, mutta pois tää on saatava.

3

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusettavatlääkärit

      itse kävin kontrollissa plastic surgeryssä ja yrittivät pyytää ihan naurettavan pieneltä alueelta 290e vaikka heidän kotisivujen mukaan hinta olisi 200e,ellei jopa 150e. suutuin, pakkasin kamat ja lähdin. en usko että on parempi laite(eikä ole!). Sanoohan eirankin sivut että heillä on ainoa laite omaansa.... hinnat ovat nauretttavan suurissa hinnoissa. toimenpide on nopea ja vaivaton. Sähköön kuluu asioinnin aikan tuskin moneen euroon. lääkärin tuntiliksat jne siihen päälle laitteesta pieni ekstra ei saisi olla mitä se on nyt. Että koitetaan rahastaa kallis laite äkkiä takaisin ekojen asiakkaiden kustannuksella. nämä ihmiset ovat ajatelleet vain ja ainoastaan omaa lompakkoa ja kallista mersujen kiiltoa ja muottia autonsa etuosassa. kallis laite maksaa kyllä hiljalleen takaisin eikä pitäis syynämmällä toimenpidettä suorittaa niin kauan että keskus on tehnyt voittoa 50 000 lääkärin kulut jne. todella törkeää.

    • piupaup

      Itse olen käynyt helsingin cityklinikalla poistattamassa osaa tatuoinnistani. (siellä joku aika uusi laite ja kuulemma tulee ympäri maailmaa ihmisiä poistattamaan ? ) Nyt 2 kertaa käynyt. On jo vaalentunut aika paljonkin. En ehkä jaksa käydä hetkeen uudelleen kun niin älyttömän kallista. Pieni alue 170 kerta. Kannattaa varata konsultaatioaika missä voitte pohtia asioita ! Että mitä maksaa minkäkin kokoinen alue jne. Kai se silti on yleensä se väh 150e kertahoito oli kuinka pieni alue tahansa.. Kovin mukavaa hommaa se ei ole mutta kyllähän sitä kärsii mieluusti jos pois kuvan haluaa. Ja sitä laserin voimakkuutta voi säädellä oman kestämisen mukaan.

    • piupaup

      Ainiin ja sitä mun piti kysellä teiltä tatuoinnin poistaneilta että oletteko saaneet jotain sivuoireita sen jälkeen ??? Meinaan kun jos se aineenvaihdunnan kautta häviää niin en tiedä kuinka hyvin niitä väriaineita on tutkittu.. (vaikka kyllähän se ottaessakin kehoon pääsee tietenkin..)Onko se kumminkin vähän eri se poistaminen kun itse ottaminen sen kannalta kuinka "syvälle sitä paskaa pääsee? Kun itselläni on nyt ainakin kauhea ihottuma yhtäkkiä. niin mietin voiko se olla siitä..Tai mitä helkkaria

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe