Huijarit Tinderissä

MsSherlock

Moi,

Olen törmännyt ainakin kahteen huijariin Tinderissä ja useampaan muissa foorumeissa.

Yleisimpiä yhtäläisyyksiä on ollut näissä herroissa:

- Afganistanissa sotilaana
- Öljynporauslautalla töissä
- Insinööri (pipeline, marine)
- maahantuo öljyä yms.
- leski (vaimo yleensä kuollut syöpään)
- hakee tositarkoituksella elämänkumppania, romanttinen, kohtelee naista kuin kuningatarta yms. diipadaapaa
- profiilikuvaksi laitettu selvästi feikkikuva: jonkun näyttelijän tai mallin kuva
- lähettää sähköpostilla useita kuvia itsestään ja lapsestaan/lapsistaan, kuvat kaapattu jostakin
- saattaa lähettää kuvan, jossa on istuu pahvinpala sylissä, johon on kirjoitettu sinun nimesi

Oletko sinä törmännyt näihin kavereihin?

Viimeisimmät, joihin itse olen törmännyt olivat nimeltään Frank Underwood ja Chris Mills Douglas.

Mulla homma ei ole edennyt koskaan niihin rahanpyyntöihin saakka, koska olen arvannut jo alussa, ettei ole sitä mitä sanoo. Joskus olen kirjoittanut pari vastausta jo ihan mielenkiinnosta nähdäkseni miten jatkaa huijaustaan.

Kaverini sen sijaan otti ja ihastui virtuaalisesti yhteen näistä öljynporaus tyyppiin, taisi väittää olevansa geologi. Meinasi loukkaantua, kun sanoin, että tyyppi on huijari, odota vaan, pian pyytää sulta rahaa. Niin siinä sitten kävi, laittoi kaverilleni jonkun tosi amatöörimäisen kopion rahakkaasta sopimuksesta ja tarvitsi väliaikaisesti rahaa lainaksi, että saisi tullattua geologin poralaitteiston Italiaan. Omat varat olivat kuulemma jäädytetyt keskeneräisen osituksen takia (ero).

Joten kanssasisaret, olkaapa tarkkana ja aina jos joku alkaa pyytämään rahaa - herää unestasi. Kyse on silloin huijarista.

116

18848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shopsister

      Olen saanut myös samanlaisia huijarikirjeitä samat jutut kuin yllämainittu. Haluavat jatkaa heti Mailissä. Minulle lähettiin kaksi täsmälleen saman sisältöistä kirjettä vain nimi, ja asuinpaikka oli vaihdettu. Toiselle en vastannut ollenkaan, ilmiannon hänet samantien Tinderissä toinen ehti poistaa profiilinsa ennenkuin ehdin ilmiantaa.
      Olivat nimillä Frank ja Gagnon Tinderissä.
      Tarkkana siis siskot tarkkana!

      • Shopsister

        Nimet sähköpostissa olivat Frank Woods ja Gagnon Daniel Smith.


      • Lilleropallero

        Samainen Frank Woods jatkaa huijaustaan. Nyt maritime engineer ja todella siirappisen kirjoittelun mestari.


      • Sarppa090
        Lilleropallero kirjoitti:

        Samainen Frank Woods jatkaa huijaustaan. Nyt maritime engineer ja todella siirappisen kirjoittelun mestari.

        Jep! Mutta niin hauskaa ajankukua ja saa hyvät naurut kaereiden kanssa hänen viesteistään. Kumma kyllä Tinder profiili hävinnyt. Hirmusti tulee kuia laivalta ;)


      • Anonyymi
        Lilleropallero kirjoitti:

        Samainen Frank Woods jatkaa huijaustaan. Nyt maritime engineer ja todella siirappisen kirjoittelun mestari.

        Mahtaako olla sama Philip Campbell mimellä


      • Anonyymi
        Lilleropallero kirjoitti:

        Samainen Frank Woods jatkaa huijaustaan. Nyt maritime engineer ja todella siirappisen kirjoittelun mestari.

        Oliko Srg. Morgen Woods listalla, arveluttavasti painiviihdemies John Cenan nuoruuden kuvaa muistuttavalla kuvalla.

        --kkonamies--


    • makaa.kuin.petaa

      Mielestäni tuo kertoo paljon naisista. Miehet tietää kyllä mikä tehoaa, naiset on niiin kaavamaisia ja ennalta-arvattavia..

      • Sarppa090

        Listaan on tullut Pino niminen mies joka poseeraa profiilissa kahden lapsen kanssa. On Afganistanissa sotilaana ja kotoisin Suomen Turusta. Jostain syystä lopetti kirjoittelun kun pyysin kuvia Afganistanista...


      • Anonyymi

    • ikuinen-sinkku

      Minulle on tullut naisilta viesteja ja ne naiset on venäläisiä kaunottaria. Parin viestin jälkeen pyytävät rahaa ja minä olen vastannut niille että antavat minulle rahaa. kyllä minä huijarin tunnistan heti. Naiset varmaan saa huijaus viesteja usein ja sitten lähettävät bobille rahaa joka tarvii viisumin ja lipun suomeen dallasin lentokentällä jotta pääsisivtä tapamaan naisia.

    • Fhgjjgg

      Kannattas varmaan enemmän tykätä niistä suomalaisten ja normaalinäköisten miesten kuvista.
      Pari tuttua naista valittaa samasta että löytää vain huijareita, renttuja ja ulkomaalaisia.
      Pyysin näyttämään matcheja niin kaikissa profiileissa oli enemmän tai vähemmän viittauksia pleijareihin.
      Mm. kuvista löyty paljon materialisteja ulkomaalaisia, partykuvia, tatskattuja korstoja, paidattomia ja teksteista ilmeni lääkäriä, pilottia....
      Yhtään normaalin oloista tyyppiä ei löytynyt osumista koska niistä ei oltu tykätty.
      Muutaman uuden profiilin selasin ja painon sydäntä niin 7 matchia tuli 8.

    • näinolenkuullut

      Nyt usein huijareita, facebookissakin kaveripyyntöjä useille tule, kyllä lääkereitä, sotilaita .... tinderissä paljon huijareita

      • janainenkuollut

        miulle tullut kaveripyyntöjä facen, samat nimet


    • Tinder1111

      En ne suomalaiset normaalin näköisetkään ole aina rehellisiä siellä. Ne ovat pelottavampia kuin nuo, mitkä jo erottaa suoraan.

      Mies Vantaalta. Hän pyörittää todella montaa naista samaan aikaan. Hänellä on jatkuva haku päällä deittipalstoilla. Valehtelee, että on eronnut 8-vuotta sitten. Lasten määrä vaihtelee 0-3 lähes täysi-ikäisiin lapsiin. Sama kaava pyörii. Käy naisten kanssa mökillään Hämeessä ja välillä Tallinnassa. Uskottelee naisille, että seurustelee niiden kanssa. Herra pyöriin Tinderissä, Suomi24 sekä ent AyI:ssä. Keski-ikäinen virkamies. Viimeksi löytyi 20 naista hänen uhreistaan. Yksi osti kiukaan hänen mökilleen, toinen ruokapöydän, yksi grillikodan.

      Esittää olevansa äitinsä kanssa mökillä tai työkavereiden kanssa matkoilla. Hän käyttää tätä äitiä, kun puhuu mitä on tehnyt muiden naisten kanssa, jotta ei mene sekaisin. Äiti on siivonnut mökillä. Äiti on maalannut mökillä. Äiti osti kiukaan. Todellisuudessa tämä äiti ei ole hänen äitinsä vaan jonkun muun äiti. :)

      #auervaara #pettäjä #huijaa #mökki #Tallinna #sarjapettäjä #vantaa #äiti #virkamies

      • sukuvikakahvipulla

        hän on ristiverinen


      • tinder1111

        kyllä ja sinisillä silmillä varustettu


      • PelitOnPelaamatta

        Mutta kun näitä on naisissakin.
        Ei tehdä asiasta sukupuolikysymystä koska noita samoja tyyppejä ON naisissakin.


    • SamaKaava

      Minusta nykyään on ulkolaisissa miesten feikkiprofiileissa on usein tavalliset ns. kivanoloiset kuvat, ei mitään mallikuvia.


      Ja kuvia on paljon tarjoilla kun viestittely alkaa, eri tilanteissa otetttuja lasten synttäreistä aamuisiin "olen vielä sängyssä"-kuviin.

      Kai ne pöllii noita kuvia esim. pahaa aavistamattomien ihmisten yksityisistä fb-profiilien kotikuvista koko liudan kun joku on erehtynyt kaveriks huijarin hyväksymään. Niitä kuvia on sit helppo sovitella omaan stoorin sopiviksi.

      Myös duunit ovat jo paljon tavallisempia tai ollaan jopa työttömiä.

      Huijaritkin menee siis eteenpäin kun vanhat keinot eivät toimi enää.

      Sama peruskaava silti yhä: tragedisesti jäänyt leskeksi ja usein tyttölapsi/lapsia, joku rahakas sopimus tai työdiili tulollaan, muutto Suomeen tiedossa, sopivasti uskonnollisia eli ns. "kunnollisia", ei juuri perhettä jne. Ja kehutaan mielummin kuin puhutaan konkreettisista asiosta.
      Ja sit tulee rahapula.

      Ja onhan niitä ihan Catfishejäkin, jotka eivät pyydä rahaa vaan vain harrastavat näitä pilipaliprofiileja vuosiakin jos joku jaksaa vaan niiden kans höpöttää koskaaan tapaamatta. Ite en oo semmosiin törmänny.

      • Anonyymi

        Yhdessä profiilissa oli erään suomalaisen kansanedustajan kuvat!


    • Kokeillut

      Minusta kannattaa kysyä noilta ulkolaisilta heti riittävän yksityiskohtaisia kysymyksiä ekaksi ja jättää se flirttailun hiukan vähemmälle.

      Justiin laitoin hiljaiseksi yhden jenkkeihin muuttaneen chileläisen ”leskimiehen” Tinderistä, joka oli Suomessa työmatkalla.

      Olisi voinut olla oikeakin, mukava oli ja lähetti useita tarinaansa tukevia sympaattisia perhekuvia. Ja paikannustiedot Tinderissä näyttivät oikein sen mukaan että oliko Tampereella tai palannut Kentuckyyn.

      Mä kysyin ensin minkälainen terveydenhuoltoturva jenkeissä on hiljattain maahan muuttaneelle eli hänelle. Luulisi koskettavan kun hänellä oli pienet kaksostytöt. Hän kiersi kysymyksen heti ja vaihtoi puheenaihetta. En minäkään asiasta tiedä mitään mutta eipä tiennyt hänkään.

      Kysyin nimestä Adams Vidal. On tyypillistä, että nigerialaiset huijarit eivät ole perillä nimistä, tälläkin näytti olevan ikään kuin sukunimi etunimenä ja toisinpäin. Kysyin myös onko hänellä toista sukunimeä kun latinalaisessa amerikassa syntyneillä yleensä on kaksiosaiset nimet. Keksi sitten jälkikäteen että on hänellä tosiaan toinenkin nimi eli Sanchez toisena etunimenä, mutta sukunimihän sekin on.

      Hänen kotikielensä piti olla espanja, joten kysyin yhtäkkiä mitä kello on espanjaksi. Hänellä meni pasmat sekaisin. Väitin sitten innostuneena, että ymmärrän jonkin verran espanjaa (en mä osaa yhtään, googletin ton paljo kello on) ja kehotin häntä kirjoittamaan mulle espanjaksi.

      Eipä kirjoittanut, tuli ihailua kielitaidosta ja selitystä, että voisin opettaa hänelle suomea ja hän varmasti opettaa minulle lisää espanjaa kun nähdään.
      Kokeilin espanjaa vielä uudelleen jonkin ajan kuluttua, sama lopputulos, ei pystynyt sanomaan ees sanoa heippa omalla äidinkielellään.

      Myös se mistä ei puhu on oleellista. Tämä ei kysellyt mitään Suomesta, vaikka oli muka muuttamassa tänne pienten tyttöjensä kanssa eikä tuntenut olosuhteita lainkaan.

      Tuossa kohtaa olin siis jo tietenkin 100% varma että kyseessä on huijari joten lisää porinaa vaan pyttyy ja katoin kumpi väsähtää ensin.

      Flirttailin ja kyselin iloisesti hänen kotikaupungistaan Albanystä, lentolipun hinnasta Tampereelta Louisvilleen, lentomatkan kestosta ja välilaskuista.

      Vastaukset näihin olivat viivytteleviä, ylimalkaisia tai että ”kerron kaiken kun nähdään, beautiful”. Hän vaihtoi puheenaihetta ihan mihin vain, kuten ”tykkäätkö joulusta ” tai lähetteli kuvia aamujumpastaan ilman paitaa.

      En luovuttanut vaan jankutin vastaamaan kysymykseen esittäen innostunutta, omaa matkaani jenkkeihin suunnittelevaa. Väitin, että minulla on laaja kielitaito, kuulun monikulttuuriseen kerhoon ja siksi tiedän paljon ulkomaisista asioista ja myös Chilen historiasta, seuraan aktiivisesti jenkkiuutis-saitteja jne. Tajutessaan työntäneen kätensä norsunshittiin hän nnostumisen sijaan hän jäätyi yksisanaisiin viesteihin, "cool", "OK".

      Hän lopulta vastasi asiaa googlaamatta lentäneensä ilman välilaskua Tampereen lentokentältä Louisvilleen. Sanoin jäätävästi, että Tampereelta ei kylläkään mene yhtään suoraa lentoa jenkkeihin.

      Tuossa kohtaa hän tiesi olevansa lopullisesti "busted". Aikaa oli mennyt vain hieman toista vuorokautta. Kyselin vielä tarvitsiko hän Shengen-viisumin chileläisenä Suomeen päästäkseen, mutta hän ei edes enää yrittänyt… niin katosi Adams Vidal kuin pieru Afrikan savannille :D.

      Se on kyllä sanottava, että kuvat vaikuttavat tosi herkästi ihmiseen. Samanaikaisesti luettu ja nähty asia tekee aivoissa herkästi temppuja ja välillä meinas olla itsellekin vaikea muistuttaa että hei, toi kirjoittaja EI ole sama tyyppi kuin tuo kuvan hymyilevä isä kauniine pikkutyttärineen.

      • huijareistalukenut

        siksi onkin hyvä suhteellisen aikaisessa vaiheessa kysyä videochattiin. Jos tulee selitys että videokamera on rikki tai ei ole kameraa, jo siitä voi jotain päätellä. Tuo nimi on muuten helppo kuvaan lisätä ihan tietokoneella. Joten se ei todista mitään. Ja jos tosiaan väittää asuvansa jossain niin kannattaa kysellä siitä paikasta. Itse vaikka etsiä tietoa netistä kyseisestä alueesta ja katsoa tietääkö tai onko kuvia sieltä joissa itse on mukana vai ovatko netistä kaapattuja. Kuvahaullahan myös voi etsiä että onko kuva jo netissä jonkun muun nimellä. Keinoja löytyy useita joilla voi tarkistaa kyseisen ihmisen henkilöllisyyden. Kunpa ihmiset tietäisivät jo tarpeeksi näistä keinoista eivätkä sokeasti luottaisi vain siihen mitä toinen sanoo.
        Niin moni on menettänyt rahansa. Itse olen lähinnä leikkinyt heidän kanssaan. Koska haluan näpäyttää heitä. Haluan että tietävät etteivät kaikki ole helposti huijattavissa. Olenpa lisännyt nimiä listaan eräälle sivulle.

        Lukemalla huijareista saa paljon tietoa miten välttää heitä. Jos osaa englantia niin kannattaa googlata sanalla scammer ja löytyy paljon sivuja joilta löytyy listoja nimistä joita he käyttävät.

        Samaten myös näistä kaunottarista löytyy listoja jos on miehistä kyse. Monilla heistä on poikaystävä kotimaassaan mutta huijaavat rahaa hyväuskoisilta miehiltä. Poikaystävä on usein jopa mukana huijauksessa ja sattaa kirjoittaa vastauksenkin. Joten varokaa.. Huijarit usein vetoavat ihmisten pinnallisuuteen luomalla kuvan kauneudesta ja varakkuudesta. Kohde tuntee olonsa erityiseksi kun saa huomiota niin sanotulta "hyvältä saaliilta" ja ihastuu nopeasti kaunopuheisiin.. Se mikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta usein myös on.


      • nimi_ok

        "Adams Vidal" - mikäs tuossa nimessä muka on outoa ?

        Tuohan on tietenkin Maria Vidalin veli.

        Jos et tiedä kuka on Maria Vidal, niin googletapa näillä sanoilla: Maria Vidal - Body Rock


    • envastaa

      55v. s.24. suomessa 4v. toinen profiili leski

    • Ämmä17

      Tällä hetkellä huijari pyörii Tinderissä nimellä Mark.

      • Anonyymi

        Millaisesta muehestä on kyse. Onko kenties Ranskalainen,ja muuttanutvasta Ouluun?Samannimisen ihmisen kanssa olen keskustellu. Kerrotko tarkemmin jos on enämpi kokemusta


    • AikaTylsää

      Onpa ihmisillä aikaa kaikenlaiseen. Jos oikeasti tahtoisi ihmisiin tutustua, voisi mennä vaikka opiskelemaan uutta kieltä tai kamppailulajia tai mitä tahansa. Jos ei löytyisi kiinnostavia ihmisiä, saisi ainakin jotain iloa/hyötyä elämään. Tietysti jos ei pääse kotoaan ulos, kuten minä, ehkä jotain rajaa ajankäytölle.

    • Scammer_spammer

      Ulkomaisille Scam, Scammers sivustoille nuo pitää ilmoittaa tiedoin ja kuvin. Sähköposteista saa IP osoitteet, niin näkee edes maan, mistä ne on lähetetty.
      .................

    • Boomboomboomboom

      Ja yks huijari on Anton nimeltään. Vantaalla asustelee. Anton fanton....

    • Mutta_kuitenkin

      Noille sotilaille jne. on omat osionsa noissa Scam-sivustoissa yleensä. Joukossa paljon naissotilaan kuvin. Huijarit yleensä Ghanasta, Malesiasta ja ties mistä.
      Sähköposteissa (ja miksei puhelinnumeroissakin) IP-osoitteilla saattaa oikea (tai BAT! ohjelmasta pakotettu) lähetyspaikka löytyä. Venäläisetkin aika usein jo viestivät Sveitsistä, Saksasta, Ruotsista ja eivät mistään Yoshkar-Olan huijarikeskittymästä. Naishuijaritkin silti voivat käydä päivän viikossa vaikka Moskovassa, kun muutoin Sveitsissä asuen matka voi kiertää Itävaltaa, Luxenburgia...
      Siis puhelinnumerotkin usein ovat huijausnumeroita ja vaikka mitkä viralliset puhelut tulevat huijausnumeroista (että näkee mistä soitetaan).

    • Noeikös

      Nuo kaksi mainittuahan löytyi helposti Googlella
      Frank Underwood Scammer
      Chris Mills Douglas Scammer

      Toinen muka asui Ruotsissa(kin). Nigeria/Ghana -huijauksia näytti olevan.

    • Huijari

      Entä Maxwell, saksalainen, eronnut 😂

    • Ihmemeissäni

      Tinderissä on todellakin huijareita liikkeellä. Australialainen insinööri nimeltään Norman. Kauniisti kirjoitti alussa mutta loppui lyhyeen kun alkoi tapahtua kaikenlaista tapaturmaa, kuolemaa työpaikalla ym. Sanoin hänelle että pitää olla vakuutus tälläisiä tapauksia varten. Kysyi voinko auttaa häntä. Sanoin olevani köyhä kuin kirkonrotta ei ole mistä antaa. Lupasin kuitenkin tukea häntä henkisesti. Niin vastaus oli etten voi häntä auttaa... Sitten tuli viesti että on valitettavaa ette pysty häntä auttamaan? Siis rahaa hän halusi eikä muuta.

    • Tanten

      Taisi taas löytyä yksi huijari nimeltä John McDermott. Oli niin lipevää että, ja oli ihan muuttamassa Suomeen ihan pikapuolin. Töissä laivalla ja vaimo kuollut syöpään nyyh...Kyllähän noi jutut lämmitti vanhan sydäntä , mutta onneksi kiitos näiden sivujen tajusin nopeasti meiningin parin meilin jälkeen.

      • Netscam

        Täällä yksi lisää, ihan insinööri , rahtilaivalla. Samuel Gilbert Noah, juu ja vaimo kuollut syöpään, leskimies siis, nyt hätä kun merirosvot hyökkäävät, pitää saada omaisuus turvaan, ei sukulaisia, minä olen ainoa jolle hän voi kkok maallisen omaisuutensa luottaa... ihania , romanttisia darling viestejä sataa, että näin. Varokaa näitä huijareita!


      • möpo56

        Ilman näitä sivuja et olisi tajunnut? Tyypillinen nainen.


      • Yh71
        Netscam kirjoitti:

        Täällä yksi lisää, ihan insinööri , rahtilaivalla. Samuel Gilbert Noah, juu ja vaimo kuollut syöpään, leskimies siis, nyt hätä kun merirosvot hyökkäävät, pitää saada omaisuus turvaan, ei sukulaisia, minä olen ainoa jolle hän voi kkok maallisen omaisuutensa luottaa... ihania , romanttisia darling viestejä sataa, että näin. Varokaa näitä huijareita!

        Minulle laittoi viestiä Russell Moore. Laivalla insinööri, vaimo kuollut ei sukulaisia. Asunto Helsingissä jonne palata reissusta. Kuinka olla, merirosvot uhkaavat ja kulta ja osakkeet täytyy saada turvaan. Kenelleppä. Muulekkaan kuin minulle!! Pitäisi vaan maksaa 1500 että saisin rakkaani omaisuuden itselleni turvaan JA PAH


      • Anonyymi
        Netscam kirjoitti:

        Täällä yksi lisää, ihan insinööri , rahtilaivalla. Samuel Gilbert Noah, juu ja vaimo kuollut syöpään, leskimies siis, nyt hätä kun merirosvot hyökkäävät, pitää saada omaisuus turvaan, ei sukulaisia, minä olen ainoa jolle hän voi kkok maallisen omaisuutensa luottaa... ihania , romanttisia darling viestejä sataa, että näin. Varokaa näitä huijareita!

        Sama tarina meneillään nimellä Kamero Dormien


    • Seijjjaa

      Juu ärsyttää ku paras kaverini haksahtanut yhteen huijariiin. Lähettänyt 7000 rahaa ja matkannut ties minne..silti ei koskaan tavannu tätä tyyppiä vaan jo tai hänen 'tuttujaan'.Luulee minua epäluuloiseksi kateelliseksi kun oon yrittänyt varoittaa. En tiiä mitä tehä..ei mitään kai kun ei ota kuuleviin korviin. Ihmetyttää vain miten niin muuten älykäs nainen on niin ajattelematon tässä asiassa...

      • lho666

        Älykäs vain sun mielestä..


    • jenkkisolttu

      Onko muille tinderissä tullut vastaan näitä jenkki miehiä David Wings ja Daves Marsh....leskimiehiä...yhden tytön isiä....työkomennuksella suomessa

      • tinteritanteri

        eilen ja tänään tinderissä saanut mätsejä ainakin viideltä leskimieheltä; ovat Suomessa jne


    • mitatahansasattuukin

      Minäkin törmäsin ....Tinderissä MC nimimerkillä, ja oikein mukavan näköinen nuori mies, muka 52. Kuukauden jaksoi kirjoitella ja leperrellä, ennen kuin mentiin raha asioihin ihan suoraan. Aavistelin kyllä.....koska oli niin uskomattomia tarinoita, jatkoin kuitenkin kirjoittelua. Loppui juttu, kun ei ollut rahaa lähetellä ;) Nyt hän on taas Tinderissä, väittää siis olevansa Suomessa. Näitä kavereita riittää. Miten heidät saa pysäytettyä tai näpäytettyä tai .... varmasti myös naisia samalla agendalla liikkeellä.

    • hahaää

      ja vuositulot 80000 - 100000

    • Motoboi

      Aika tyypillistä, että huijarit hakeutuu just noille ilmaisille sivustoille/sovelluksiin. Huijarithan eivät halua maksaa itse, vaan hehän haluavat että heille maksettaisiin. Siksipä kannattaa käyttää maksullisia sivustoja/sovelluksia. Mm. Cupid Median ja Match.comin sivustot sekä Dating Factoryn http://www.foreigndatingforum.com ovat laadukkaita. Maksullisuus nimenomaan karkottaa huijarit. Jos olet rehellisin mielin liikkeellä, ei maksullisuutta kannata pelätä. Ihan mielellään sitä maksaa vaikka pikku summan 10 euroa, jotta saa tavata laadukkaita kumppaniehdokkaita.

    • Minulla kokemusta huijari Jesse Chrisistä. Lähetti siirappisia viestejä.kaksi viikkoa. Jo alkuvaiheessa sanoi että poistetaan tinder ja tutustutaan (kokenut huijari)Hän työskenteli Syyriassa rauhanturvaajana, oli leski.ja yhden pojan isä. Koti oli Calixorniassa josta lähetti kuvan. Lähetti myös päaljon kuvia itsestään ja yhteiskuvan pojan kanssa.. Käynyt Suomessa ja ihastunut maahan ja muuttaa tänne syyskuun lopussa kun jää eläkkeelle. Kertoi saaneensa vuonna 2011 5 miljoonaa joka on salkussa diplomaateilla kun hän on vielä töissä. Siinä vaiheessa särähti, ei kukaan voi saada noista hommista 5 miljoonaa.
      Katsoin miten jatkuu ja pian tuli pyyntö että voisin ottaa 5 miljj salkun kotiovelleni joka tuotaisiin diplomaatin välityksellä. Vastasin että juu voin vastaanottaa.
      Ilo oli suuri ja pian tuli uusi kysymys, voisinko maksaa postitus-ja vakuutusmaksut niin saisin ne meidän rahoista takaisin. Hän ilmoittaisi nimeni kihlattunaan diplomaatille. Rahat siis olivat jo meidän.
      Vastasin että voin kun halusin katsoa jatkoa.

      Muka diplomaatilata tuli sähköposti jossa nimet oli kirjoitettu pienellä ja mitään muutakaan virallista ei ollut. Siinä kerrottiin että kaikki on hyvin ja he laskevat vakuutus- ja postimaksut. Ja kun ovat saaneet rahat, salkku lähtee minulle.
      Pian tulikin uusi sähköposti missä oli laskettu kuluiksi 4680€ ja ne olisi pitänyt lähettää UN diplomaatille Hazard Clintonille Hazard Clinttonille.
      Hah haa, vastasin että mulla ei oo rahaa. Yritys oli vielä kova, ilmota diplomaatille paljonko voit maksaa niin hän varmaan auttaa meitä. Sain erilaisia solvauksia miten olen tuhonnut hänen tulevaisuudensuunnitelmansa.
      Sen jälkeen kun lähetin vestin: olet suuri valehtelija. Soitin poliisille. Ei ole enää tullut viestejä

    • Örk

      Onko tietoa tälläisestä henkilöstä kun DESTIN PAYNE?
      Sanoo olevansa us army töissä ja nyt santahaminassa kouluttamassa salaa suomalaisia
      terrorismin vastaiseen työhön?

    • Eisinisilmäinen

      Minä ja sattumalta myös ystäväni törmäsimme Tinderissä huijariin nimeltä Adam Clinton Clifford. Tajusimme Väittää olevansa eteläafrikkalainen arkkitehti jonka isä on kuollut ja on tullut Suomeen hoitamaan sairasta äitiään. 35v hyvännäköinen, taitavasti flirttaileva. Pyytää nopeasti Tinderistä siirtymään Viberiin. Väitti tulleensa ryöstetyksi työmatkallaan Puolassa ja alkoi pyytämään sydäntäsärkevin tarinoin pelastamaan hänet pulasta ja siirtämään hänelle rahaa. Profiili Tinderistä oli siinä vaiheesa kadonnut. Emme tietenkään lähettäneet rahaa ja tajusin hänen olevan huijari. Kuvat itsestään ja suunnittelemistaan taloista on kuvakaapannut jostain. Puhuin asiasta ystävien kesken ja kävi ilmi, että eräs toinenkin Tinderissä oleva oli kuullut samat sadut samalta mieheltä samaan aikaan.

    • isokristiina

      Ihan omassa Suomessa löytyy huijareita. Jyväskylässä vaikuttaa mies, joka esiintyy sairaanhoitajana. Lainaa rahaa, ei maksa koskaan takaisin, alkoholisti. Erittäin taitava manipuloija.

      Taipalsaarella mies, joka pyörittää naisrinkiä, monella tavalla epärehellinen. Riippuu perässä niin kauan kuin uhri kypsä.

      Molemmat Happy Pancakessa ja ainakin alempi Tinderissä.

    • varottava

      Savossa upseerina esiintyvä mies huijaa rahaa myös.

    • Eisinisilmäinen

      Huijareita myös Bruce james Logan, muka jenkki (kirjoittaa "United state"), leski, Suomessa ja suomalainen äiti sekä George Donald, muka jenkki öljyinsinööri.

    • äåköo12

      Ei ihme ettei naiset vastaa mitään tavallisille suomalaisille miehille. Kaikki aika menee ulkomaalaisten kanssa ja rahaakin vielä lähetetään, Suomalaisen kanssa kahville kerran viidessä vuodessa ja valitetaan netis jos piti itse maksaa kahvi..

    • Kamu3

      Älkää vaan uskoko näitä, jotka väittävät olevansa jenkkisotilaita ja töissä Santahaminassa. Heitä ei siellä ole.

    • badasstoo

      Miten epätoivoinen pitää naisen olla, että lähettää rahaa jollekin netissä kohtaamalleen tyypille. Jos olet joutunut huijauksen kohteeksi, olet sen ansainnutkin.

      • hyväämatkaa

        Aika epätoivoinen, kun Suomen tarjonta on niin onnetonta.


      • Anonyymi
        hyväämatkaa kirjoitti:

        Aika epätoivoinen, kun Suomen tarjonta on niin onnetonta.

        Läheisriippuvuus on sairaus ja silloin tekee huonoja valintoja ja sietää huonoa kohtelua kun ei pärjätä yksin mukamas.Surullista elämän tuhlausta.


    • shammer

      Entä Marco Paulo? Onko joku törmännyt tän nimiseen tyyppiin, öljynporauslautalla Turkissa ja jenkki sanoo olevansa? Siirappia pukkaa.

      • Anonyymi

        Marko Heikkinen töissä öljynporauslautalla Sisiliassa Hahhah


    • Onko kukaan törännyt nimeen Paul Hutton? Voi käyttää jo toista nimeä..Väittää olevansa geologi...syntyjään Suomesta..muuttanut Texasista tänne..kotikonnuille..Hetken kirjottelin..kuvat mitä laittoi löytyivätkin haun perusteella aivan erinimisen ihmisen face profiilista..
      Matkusti "työmatkalle" Turkkiin ja siellä jostain ihmeen syystä ei saanutkaan nostettua rahaa automaatista..kun pyysi rahaa ja sitä en antanut loppuivat/hiipuivat yhteydenotot..

      • Ihan samat tarinat syötti mulle tämä "Paul Hutton" ja kun en lähettänyt rahaa, mies hävisi. Näyttää olevan nyt taas eri nimimerkillä suomi24:ssa.


    • Kuvahakurulez

      Mulle tuli Tinderissä match henkilön kanssa, jonka nimimerkki oli Jfrey 49. Manchesterista, leski, yksi tytär. Sanoi olevansa Jason etunimeltään. Epäilykseni heräsivät heti...siirappisia viestejä. Yritin jäljittää tyyppiä netistä ja kaikenlaisilta scammer sivustoilta parin viikon ajan. Sitten ystäväni kysyi että olenko muistanut hakea Google kuvahausta. Olin saanut häneltä joitain kuvia ja netistä muutaman. Koitin niitä kaikkia Googlen kuvahakuun ja tärppäsi. Heppu oli lähetellyt mulle amerikkalaisen kirjailijan kuvia ominaan :-o
      Odotin vielä muutaman päivän että hän alkaisi esim. pyytää rahaa kun juttu meni niin ”kaavan” mukaan. Olihan hän jo sanonut muutama päivä aiemmin että tulee viettämään joulua Suomeen mun kanssa. Rahapyyntöä ei tullut ja kun mies kysyi miksi olen niin vaisu niin aloin paukuttaa kysymyksillä miksi hän huijaa, mitä saa siitä...jne. Ensin hän kiisti kaiken ja oli muka loukkaantunut mun väitteistä. Sitten pistin pöytään tämän kirjailija jutun ja vaadin selitystä. Mies hiljeni täysin ja taisi sulkea puhelimen. Selitystä en ole vielä saanut vaikka näyttää edelleen olevan Whatsapissa.

      • preeriaa

        Heh. Toivottavasti puhelimesi virusturva esimerkiksi on kunnossa.
        Kai nyt luusisi olevan joillain kymmenillä nimillä WhatAppissa. Hommasitko edes sähköposteja häneltä, että näet minkä maiden mailiservereiden kautta lähettää viestinsä ? Tyypillisimmät istumapaikat näille ovat Venäjä, Ghana ja Malesia.
        Puhelinnumeronkin olisit voinut jäljittää, joka omalla arvauksella on Ghana.

        Suomesta näihin ns. nigerialaiskirjeisiin oli tilastoitu vuonna 2013 viisi rikollisryhmää, joissa 20 jäsentä. Yhteensä 82 huijaria oli tilastoitu täältäkin. Eräs perusteli yhtä autokauppaakin kaiketi...


      • Kuvahakurulez

        Hepun numero oli Englantiin. Soitti jopa kerran mulle ja kuulosti kyllä ihan brittiläiseltä.
        Taisi olla ns. Catfish ja ehkä eli onnettomassa avioliitossa ja halusi jotain piristystä elämään.


      • preeriaa

        Heh. Kyllähän niillä aina on jopa erilliset soittajat palkattuna Catfishingiin tietenkin, kun on ainoa toimintamuoto . Osasitkohan hakea, mistä numero oli hommattu. Scammer-listattunakin on pitkät litaniat. Usein vaan johtavat Ghanan kulmille, jos ei ole kyse venäläisistä. Usein tavallisia Microsoft numeroita eri puolille maailmaa.
        Venäjältäkin vain servereitä käytetään yleensä Saksan, Sveitsin, Luxenburgin, Ruotsin (?) jne. kautta.
        Phishing, roskapostittaen vaan kuuluu samoilla toimijoilla ja palvelimille.
        Aivan normaalistrategian mukaan oli sitten pelkkä alkusoitto. Olisitpa rupatellut enemmän, mutta vahinko että petyit amatöörikuviin.


    • ellu70

      Daniel öljynporauslautalla ja leski.Norjalainen mutta asunto Lontoossa 🤣🤣

    • 30vsinkku

      mun roskapostikansioon ilmestyy usein itäblokin maista naisilta viestejä 90% "naisista" on venäjältä

      viime talvena kaaduin oli jalka paketissa tuli tylsää sohvalla katoo koko ajan netflix joten ajan kuluksi päätin keskustella yhden "naisen" kanssa joka oli tosi kiinostunut minusta 28 viestiin verran keskusteltiin sitten olis halunnut tulla tapamaan minua ja pyysi rahaa lento lippuun vastasin et taitaa tulla aika kallis lento lippu kun gmail ip osoiteen perusteella olet american texasin veteraani sairaalassa eipä tullut vastausta takasin

      toinen huijjari oli rikas 20v venäläinen nainen minusta kiinostunut keskutelin hetken hänen kansaan Suomi24 Treffit meni monta kymentä viestii sitten laitoin viestin kävin joulu lomalla täällä liiteeksi s-postiin kuvan venäjän punaisesta torista talvella hän vastasi hieno kuva mistä tuo on naureskellen vastasin kuva on sinun koti kaupunkista venäjän pääkaupungin Moskovan keskusaukio joka on myös yksi maailman tunnetuimmista aukioista ei tullut vastausta enään sen jälkeen

      sitä ihmetellyt kuka hölmö noille rahaa antaa Iltapäivä lehdessä niistä lukee liian usein

    • ENGLANTI

      Onko kukaan kuullut tinder sivuilla mies jeff grandon Asuu New jersey on 62v ja tyttö Terra 18v Lensi kreikka oma firma tekee jotain energier homma Ja sanoin puolet vuoden päästä että oli tapahtunut onnetomuus. Ja ihmisiä kuollu räjähdys. Sanoi että joutu vuosi sitt vankilaan Nikosia pohjois puolella. Onko joku saanut saman tapaista kirjettä tinder ja sitt whattapp

    • Warning

      Tinderissä naisrinkiä pyörittää Michael Cockroft-niminen mies, vaikka tapailee jotakuta, samalla koko ajan profiili Tinderissä uusilla kuvilla, ja profiilin sisältö muuttuu. Asuu Virolahdella, joten varmaan Kaakkois-Suomen ja Kymen alueella hakee koko ajan naisia. On 54 v.

    • gt8t

      Minä en käsitä kun itse en ole saanut mitään huijausviestejä eikä minua lähesty huijarit, mutta sen sijaan jokaisella ylipainoisella ja sanotaanko nyt rumasti rupsahtaneella ja rumalla naisella näitä yrittäjiä löytyy vaikka kuinka. Jos jotain viestejä minulle tulee niin ne on yleensä ikäisiltäni tai hieman nuoremmilta miehiltä, eikä ne ole muuta kuin normaaleja seksiehdotuksia, jotka deletoin ja blokkaan heti. Säälittävintä on että nämä naiset ihan oikeasti uskoo että heissä on jotain mihin ihastua kuvan perusteella tai persoonassa jotain erityistä että yhdistettynä kuvaan se saisi mitään kiinnostusta rehellisissä aikeissa olevilta miehiltä. Tätä harhaa lisää myös naisten epärealistinen tapa kehua toistensa ulkonäköä oli miten naama vinossa tahansa ja ulkonäkörajotteinen, joten tällä ihmisellä ei voi edes olla realistista kuvaa itsestään koska kaikki valehtelee. Kannattaa uskoa sitä yksinäisyyttä joka on ympärillä jonka nämä haaskat haistaa. Jos et arkielämässä ketään kohtaa joka kiinnostuisi sinusta spontaanisti siinä mielessä, niin et sitä löydä verkossakaan. Laihduttaa kannattaa aina, kuntosalille mennä ja jos ne ei auta niin puukolla saa hieman siedettävämpää ulkonäköä. Esimerkiksi leuan alla roikkuva heltta tai kolme leukaa ja valtava pää hapsuisella kuontalolla ei ole missään kaunista. Lihavista tykkää vain läskifetishit ja ne jotka ottaa vaimon että saa laihdutettua siitä itselleen hyvän näköisen. Kyllä mies haluaa hoikan tai normaalipainoisen, järjissään olevan ja hyvällä itsetunnolla varustetun edes perusnätin naisen ja kaikki muut on näitä kehopositiivisia itsensä pettäjiä jotka yrittää kehittää uudenlaisen psykoosin jossa henkilö kehittää harhaisen kuvan itsestään ja suhtautuu siihen positiivisesti ja yrittää pakottaa kaikki muut samaan vääristymään mukaan.

    • Hmmm4

      "Kannattaa uskoa sitä yksinäisyyttä joka on ympärillä jonka nämä haaskat haistaa. Jos et arkielämässä ketään kohtaa joka kiinnostuisi sinusta spontaanisti siinä mielessä, niin et sitä löydä verkossakaan. "

      Tämä on muuten hyvin sanottu. Itse en koskaan tapaa ketään arkielämässä joka kiinnostuisi, ja olen miettinyt onko se juuri sitä että mulla on jonkunlainen yksinäisyyden tuntu ympärillä. Toisaalta suurin osa tutuista on tavannut miehensä netissä eikä arkielämässä, varsinkin toisella kierroksella olevat.

    • 755

      Entäs Badoo /Hot Or Not sovellus, epäilys että siellä Olisi..

    • Anonyymi

      Onko nimellä Peter Giorgio ketään huijattu, on olevinan rahtialuksella töissä, menossa Japaniin, jää eläkkeelle ja muuttamassa Lahteen, Isä kuulemma Lahdesta kotoisin ja kuollut kun hän oli pieni, kaikki omaiset kuolleet, äiti oli italialainen . vaimo kuollut syöpään kaksi vuotta sitten. Amerikkalainen, ElPaso Texsasista kuulemma. ON HUIJARI...................

      • Anonyymi

        Kyllä on huijattu, mutta yritykseksi jäi. TODELLINEN HUIJARI! Pistäkäähän nimi muistiin, Peter Giorgio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on huijattu, mutta yritykseksi jäi. TODELLINEN HUIJARI! Pistäkäähän nimi muistiin, Peter Giorgio.

        HUIJARI! PETER GIORGIO.
        Juuri yllä mainitut seikat kertoo, lopulta tulee tilinumero ja haluaa rahaa. Älkää sekaantuko!


    • Anonyymi

      Kannattaa kuitenkin ottaa selvää jos siellä oikeasti onkin rikas mies. Ei naisia kiinnosta mikään muu kuin ulkonäkö, raha, raha ja raha..

    • Anonyymi

      Andrew Cabhan arkkitehti
      Fredrik Gari Yrittäjä
      Henri Severi Yrittäjä
      = huijareita

    • Anonyymi

      Jason Simon Brown. Olevinaan lääkäri USAID palveluksessa. Todellisuudessa mies ghanasta. Varastanut Ryan J Servatius kuvat fb:stä.

      • Anonyymi

        Pitkälle oli mennyt tämäkin huijari. Oli Amerikan puhelinnumero, puhuttiin videopuheluita, tosin hyvin pikaisia. Niihinkin saanut tuon Ryanin kasvot.
        Oli tulossa tänne Tallinnan lautalla. Oli kopioinut Viking Line lipun ja siihen laittanut nimensä.
        Käyttäkää Yandex.com kuvahakua. Tälläkin siellä ilmitus varmaan joka deittisovelluksessa.


    • Anonyymi

      Kannattaa olla todella tarkkana koska huijarit tekevät sitä työkseen niin heillä on siihen hyvä "koulutus" niin että joku saattaa mennä lankaan. Kuitenkin jos ihminen on jalat maassa tyyppi ja käyttää sitä arkijärkeä niin tuskin suurempia huijauksia saavat tehtyä.

    • Anonyymi

      Suomalaisia naisia on niin helppo huijata, että ovat varmaan noiden huijareiden ykköskohteita. Vähän on iho tummempi... mutta ei liian tumma, niin jalat alkaa värisemään ja reidet kostumaan. Toinen heikotuksen kohde on äärimiehekäs solttu.

      Tietysti vähän väärin yleistää, koska vaikka suomalaisista naisista näitä helposti huijattavia on suhteessa hurjan suuri määrä, niin ei näihin kyllä silti koko naispopulaatiosta kovin suuri osa harahda.

      Se on sitten taas ns. gaggaa, että pitäisi tykätä jostain tavallisen näköisesti "hyvästä" miehestä. Nämä on tuhkamunia ja yleensä äärimmäisen kateellisia, joita keskimääräinen nainen kahvahtaa ihan syystä. Heistä ei ole yhtään mihinkään.

      • Anonyymi

        Mistä päättelet, että juuri suomalaisia naisia on helppo huijata? Mihin tai kehen vertaat?


    • Anonyymi

      Hei, tällä hetkellä oma unelmieni mies on juuri suuressa vaarassa merellä jouduttuann merirosvojen kynsiin:):)
      tässä kohtaa olinkin jo varma, että huijari on liikkeellä ja repesin hillittömään nauruun kuultuani "my darlingin" ahdingosta. Voi sentään, kohta varmaan kaikki rahat on varastettu ja minun pitäisi lähettää pikimmiten lentolipun hinta, jotta "my darling" pääsisi tänne, lähelle tulevaa, uutta Viron kotiaan ja uutta elämää vaimon ja äidin kuoltua.

      Kannattaa siis olla oikeasti skeptinen ja lukea poliisin sivuilta kaikki varoitusmerkit!
      Oma esimerkkini::
      - uusi Tinderissä, siis helppo uhri, koska sovellus näyttää sen
      - mielissäni siitä, että "ei tarvinnut" jutella Tinderin kautta, vaan sähköpostitse
      - printattuani muutaman päivän kirjeenvaihdon näin, että siellä päässä todellakin toimi ammattilainen, joka heitti sellaisia universaaleja lauseita, joista jokainen voi löytää juuri itselleen kolahtavan kohdan ja olihan ihana parin päivän ajan olla ihastunut ja vanhanaikaisesti alkaa kirjeiden (sähköpostin) avulla viestittelemään
      - heräämiseni tapahtui nopeasti, kun tuli mieleeni, että tämä tuntuu liian ihanalta tyypiltä ollakseen totta

      - Google ja hakukoneet, joista täällä on kerrottu aiemmissa kommenteissa olivat ensiarvoisen tärkeitä: tyyppiä ei löytynyt sieltä netin kautta, missä tämä sanoi asuvansa ja tämä nimi sekä tarina tuli esiin 2 vuotta sitten täällä olleessa kommentissa
      - soitettuani poliisin palvelunumeroon sain vahvistuksen tarinan tyypillisyydestä, siellä oli aivan ihana poliisi puhelimessa, joka antoi ohjeet ja kehotti olemaan varovainen ja ehdottomasti kielsi lähettämästä rahaa mihinkään päin maailmaa. Tapaus kun kuulostaa hyvin käsikirjoitetulta rikollistoiminnalta, minkä avulla tehdään rahaa jossakin päin maailmaa. Poliisi korosti, että kyseessä ovat huippuammattilaiset huijaamisessa ja jos tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin se myös on näin.
      - sitten, jos saan pyynnön pelastaa "my darling" merihädästä, niin dokumentaatio poliisia varen on plakkarissa ja voin kertoa nimen tänne.

    • Anonyymi

      makaa.kuin.petaa:
      "Mielestäni tuo kertoo paljon naisista. Miehet tietää kyllä mikä tehoaa, naiset on niiin kaavamaisia ja ennalta-arvattavia.."

      No mutta hei! Nythän olet keksinyt mikä tehoaa, siitä vain soveltamaan samaa tekniikkaa! Pian sinullekin sataa vastauksia innokkailta naisilta, kerrankin! :D
      Vaikka - voi harmi - ulkomaankiäli ja sujuva ulosanti täysi nolla :( milläs ätmi sen hallitsisi :(
      Miehet on niin henkisiltä kyvyiltään rajoitettuja. Muun lisäksi.

    • Anonyymi

      Huomenia! Roberto J Andrei on myös huijari. Viikon verran viestiteltiin. Italialainen insinööri, tällä hetkellä töissä öljynporauslautalla Marmariksenmerellä. Muuttamassa tammikuussa Suomeen. Suhtauduin häneen epäilevästi alusta alkaen. Kunnes tänään kysyi rahaa! :))) Sinne meni tämä sulho! :D

    • Anonyymi

      Onkohan nimi Anthony Walter jollekin tuttu?

      • Anonyymi

        Minulle viestitteli öljynporauslautalla työskentelevä Markku Sällylä Tampereelta. 12 vuotiaana muuttanut Yhdysvaltoihin, siksi hoono soomi. Vaimo ja poika kuolleet traagisesti. Aikamoista lirkutusta huonolla kielitaidolla ja ilmeisesti kääntäjällä tehostettuna. Rahanpyytämiseen ei vielä päästy, mutta sekin olisi varmasti sieltä tullut. KANNATTAA VAROA ja lopettaa viestittely lyhyeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle viestitteli öljynporauslautalla työskentelevä Markku Sällylä Tampereelta. 12 vuotiaana muuttanut Yhdysvaltoihin, siksi hoono soomi. Vaimo ja poika kuolleet traagisesti. Aikamoista lirkutusta huonolla kielitaidolla ja ilmeisesti kääntäjällä tehostettuna. Rahanpyytämiseen ei vielä päästy, mutta sekin olisi varmasti sieltä tullut. KANNATTAA VAROA ja lopettaa viestittely lyhyeen.

        Onko kukaan törmännyt Tinderissä aasialaiseen mieheen nimeltä Mark? Financial analyst kertoo olevansa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan törmännyt Tinderissä aasialaiseen mieheen nimeltä Mark? Financial analyst kertoo olevansa .

        Minulle yksi Mark sanoi olevansa Ranskalainen,ja IT alan miehiä


    • Anonyymi

      Tämän ketjun naiset tavoittelee "parempaa elämää". Mätsäätte miehiä, jotka vaikuttavat rikkailta, mutta ette ole varmoja ovatko profiilit aitoja.

      • Anonyymi

        Kyllä täällä etsitään myös ihan sitä oikeaa rakkautta ;) mutta sitä vaan joskus voi olla hölmö, itsekin, vaikka en nyt ihan mihin tahansa lähde. Ajattelen, että sekä miehet että naiset tekee joskus vääriä valintoja näissä asioissa, vaikka hälytyskellot soisivat.


    • Anonyymi

      Samalla asialla vähän ollaan. Tosin nyt ei ole kyse rahan pyytämisestä vaan kyseessä taitaa olla perinteinen Catfish. Onko kukaan törmännyt Tinderissä (miksi ei muuallakin) nimimerkkiin ’Nicholas’. ’45-vuotias, asuu Ranskassa ja on sijoittaja’.

    • Anonyymi

      En ole tinderissä enkä missään muussakaan treffipalvelussa mutta ihan sähköpostiin on tullut tällaisia yhteydenottoja!
      Paras oli, kun jostain Afrikan maasta en muista mistä tuli tieto että olen ainoa perijä miljardiperinnölle ja nyt pyydetään sitten tietysti pankkitilin numeroa johon rahat voidaan maksaa ym. henk.koht tietoja. Joita en tietenkään lähettänyt.
      No lähettäjä ei tähän lannistunut vaan utelu ja pyynnöt jatkuivat. En reagoinut mitenkään ja loppuihan se sitten.
      Myös facebookiin on tullut sekalaiselta seurakunnalta mitä hienoimmilla titteleillä varustetuilta miehiltä ystäväpyyntöjä. Sielläkin olen kävellyt useamman elämäni "prinssin" ohi, minä tyhmä! :D :D
      Ja kyllä niin epätoivoisia naisia todella löytyy että näihin uskovat. Surullista.

    • Anonyymi

      Olen törmännyt naishuijareihin täällä pääkaupunkiseudulla.

      • Anonyymi

        Samoin minäkin.

        Ja ovat olleet vieläpä suomalaisia. Useimmat juuri eronneita tai eroprosessi oikeudessa menossa.

        Tarvitsevat rahaa ja lohduttajaa.


    • Anonyymi

      Uusimmat huijari-herrasmiehet tinderissä:
      Robert Scott Millerston, on oikea hlö kyllä jenkeissä, muuttanut muka Keravalle. Ja löytyy vain venäläinen puhnro. Ja toinen Derek65, ins. Derek Järvinen, öljynporauslautalla Itämerellä:)

    • Anonyymi

      Koska en ymmärrä hölkäsen pölähtämää näistä tindereistä sun muista deittialustoista pitää kysyä tyhmänä että mitä nämä huijarit sitten haluavat?
      Onko aikomus hurmata ja sitten alkaa pyytää rahaa milloin mihinkin yllättävään tarpeeseen?
      Tämähän on maailmalla laajelle levinnyt ilmiö, ja koska aina löytyy tyhmiä naisia ja miehiä jotka tähän lankeavat tämä huijausverkosto kukoistaa.
      On täysin omalla vastuulla lankeaako tähän ansaan vai pitääkö järjen päässään.

      Jos kyseessä ei ole rahan huijaaminen, niin mikä? Käsittääkseni nämä tinderit ja tanderit ovat pelkästään seksinhakua varten, ei tarkoituskaan olla mitään "tositarkoitusta" takana. Sitä on siis turha edes haaveilla. Huijatuksi tulee.
      Jos näissä seikkailee, täytyy pitää järki tallella eikä anna huijata itseään!

      • Anonyymi

        Nämä vinku-iirot pitävät deittialustoja huijauksena, koska eivät onnistu saamaan sitä(kään) kautta seuraa. Itsessään he eivät näe mitään vikaa.


    • Anonyymi

      Pahimmat huijarit taitaa olla ihan vaan pinnallisia nörttejä niin naisia kuin miehiä.

      Onko rehellistä maailmaa enää olemassa somefriikkien ulkopuolella?

      Planeettahan tekee kuolemaa jo ihmisten osalta.

    • Anonyymi

      Käyttekö te tosiaan treffeille vaikka American Psykon kanssa jos näyttää kivalta netissä?

      Missä vaistot ja oikea elämä?

    • Anonyymi

      Alex Franklin ja James Ivanovic on tällä hetkellä paikalla huijaamassa

    • Anonyymi

      Joo noi on aika uskomattomia noi huijaustarinat kun sitten ansaan langenneet tai heidän sukulaisensa kertovat tarinoita.

      Jollain lapset tai ystävät kertovat ja esittävät todisteet että huijauksesta kyse mutta mark ei usko millään ennen kuin poliisi tai joku pankki viimein kertoo mistä on kyse ja mitä tapahtuu sitten?

      Nigerian poika tai Intialainen kaveri kertoo että joo että ei hän oikeasti ole kertomansa henkilö MUTTA on oikeasti rakastunut ja rahan siirto jatkuu jälleen kun omista olosuhteista löytyy jälleen surkeita tarinoita ja syitä miksi varoja tarvitaan. Pahimpia ovat tapaukset jossa kohteet jatkavat rahansiirtoa lainojen voimalla.

    • Anonyymi

      En näihin nimiin ole törmännyt mitta Aito sekä Franklin alex.
      Alex muka upseeri Santahaminassa puhuu kauniisti sovitte tapaamisen tulee hätäkokous ja lähtö jemeniin .
      Kohta puolin alkaa pyytään että tee loma anomus yk.lle
      Hetken päästä tulee sähköpostia jossa pyydetään kaikkia tietoja.
      Kun ihmettelet mihin ne sun tietoja tarvii niin suututaan.
      Onneksi osasin olla koko ajan varuillani oli liian kaunista ollakseen totta.

    • Anonyymi

      Onko kukaan törmännyt Franklin Elsoniin?

      • Anonyymi

        Kyseletkö tyhmiä jos vastaan sattuisikin tulemaan aito miljonäärismies?


    • Anonyymi

      Tämä ketju on täynnä onnenonkijoita. Menkää töihin!

    • Anonyymi

      Onko kukaan tätä palstaa lukeva törmännyt Harri Hämäläisenä esiintyvään mieheen?

    • Anonyymi

      Alex Franklin nimeä käyttävä huijari toimii tällä hetkellä Tinderissä.

      • Anonyymi

        Onko Ben Simon tuttu, jenkki joka puoliksi suomalainen 59 v. Tekee yk:lle terroristi hälytys järjestelmiä öljyn poraus lautalla. Mutta laitteet on rikki ja tarvitsee rahaa. Muuttamassa Suomeen myöhemmin ja on tooodella rikas 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ben Simon tuttu, jenkki joka puoliksi suomalainen 59 v. Tekee yk:lle terroristi hälytys järjestelmiä öljyn poraus lautalla. Mutta laitteet on rikki ja tarvitsee rahaa. Muuttamassa Suomeen myöhemmin ja on tooodella rikas 😅

        Jäi kii just ja oli Gambiasta 🖕


    • Anonyymi

      Mitä väliä onko joku törmännyt sen ja sen nimiseen?

      Yritättekö löytää rikkaan miehen tinderistä? Jos nyt käviskin sellainen ihme että miljonääri oikeasti onkin miljonääri:D

      Voi, voi teitä onnenonkijoita:D

    • Anonyymi

      Itse törmännyt tän vuoden aikana tinderissä neljään naishuijariin
      - kaksi sanoi olevansa eronnut, todellisuus oli että olivat asumuserossa eli käräjäoikeuden päätöstä erosta ei ollut(ovat lain mukaan edelleen naimisissa)
      - yhdellä "yrittäjällä" konkurssi meneillään kyseli kiinnostustani tulla osakkaaksi konkurssiselvityksessä olevaan yritykseensä
      - yhdellä maksuvälinepetos käräjäoikeudessa menossa

      Eli sellaisia suomineitoja liikkeellä.

      Pidetään me miehet myös silmät auki jos haemme pidempiaikaista seuralaista.

      Good luck!

    • Anonyymi

      Jussie Johansson raukka on jäänyt jumiin Latviaan kultalastinsa kanssa. Nyt suomalaisnaisten pitäisi auttaa Jussieta....

    • Anonyymi

      Onko kukaan törmännyt tällaiseen tyyppiin. On alle 30 v. Asuu Keravalla. Muuttanut hiljattain turkista. Hakee vakisuhdetta. Kertoo olevansa neitsyt. Ei kuulemma ole löytänyt sitä oikeaa jolle voisi poikuutensa lahjoittaa. On vaömis muuttamaan naisen asuttamalle psikkakunnalle.

    • Anonyymi

      Nyt pyörii huijaus jossa rahtialuksella meriteollisuus insinöörinä työssä oleva puoliksi suomalainen mies etsii itselleen vaimoa.
      Asunut täällä muutaman kuukauden ennen merille lähtöä.Ollut merellä 5 vuotta,koska vaimo ja pojat kuolleet autokolarissa.
      Nyt ei voi kuvitella menevänsä takaisin,vaan muuttaa Suomeen ja etsii vaimoa.
      Hän ei huijaa ottamaan velkaa,vaan olisi lähettämässä omia tavaroita tänne laivalta.Merirosvoja on niin paljon ja jos omistaa jotain tapetaan varmasti.
      Onko muilla tullut eteen.

    • Anonyymi

      Sanooko nimi marty.... Martin Gunther kalifornia mitään.... 68v. Jos olet kuullut niin kerro

    • Anonyymi

      En itse joutunut huijatuksi, koska olin skeptinen alusta asti.
      Mutta varoituksena muillekin:
      Tinderissä Robert, 37.
      Haluaa nopeasti Google chattiin. Kyselee paljon kaikesta ja koko ajan toitottaa luottamusta.
      On mukamas komennuksella Suomessa Satakunnan lennostossa jonain aviation technic tittelillä US Armeijan mukana yhteiskoulutuksessa Suomen joukkojen kanssa. Ollut 5 kk täällä. Ei saa poistua alueelta.
      Mukamas orpo ja käy paljon orpokodeissa (lähettää kuvia lasten kanssa), asuu Texasissa, Killeenissä. Takana traumaattinen parisuhde, jonka vuoksi ei pysty luottamaan ihmisiin ja blaa blaa.
      Ei suostunut videopuheluun, koska ei mukamas saa soittaa. Kun kaivoin Googlesta tietoa , että armeija oikein kehottaa käyttämään videopuheluita komennuksella, esti samantien minut chatissa.

      Eli tarkkana näiden kanssa. :)

    • Anonyymi

      Tinderissä oon nähnyt profiilin, jossa on liian hyvännäköinen mies ollakseen totta, ja sama kuva esiintyy neljällä eri nimellä. Näissä ei usein ole profiilin tunnistusbadgea. Ja ei välttämättä lue mitään profiilissa. Toisessa luki, mutta aloitus oli "your eyes sparkle", ja minusta halutaan mennä suoraan asiaan haluamatta tutustua toiseen. Edellä mainitut ovat olleet englanninkielisiä

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe