Seroquel Prolong ?

kaksisuuntainen2tyypin

Minulle määrättiin Seroquel Prolong lääke 100mg , eihän siitä mitään tullut liian kova annos....nyt 25mg pitäisi iltaisin ottaa ,mutta olen silläkin annoksella ihan sekaisin seuraavan päivän nukun iltapäivään asti ja ihan tokkura .Ei mitään järkeä tuollaisessa lääkkeessä en halua syödä sitä , mutta en uskalla kertoa lääkärille että en syö enää sitä .Pelko kyseistä lääkettä suuri, en tiedä siitä mitään miksi niin sekaisin tekee olon eikä pysy hereillä päivällä.Deprakinea söin 5 vuotta eikä tehnyt mitään tuollaista,lopetin sen itse 9 kuukautta olin ilman ajattelin että haluan olla ja elää ilman se tuntuikin hyvältä olin iloinen sosiaalinen tuntui että minä elän..no tulihan kyllä tehtyä jotain tyhmääkin rahanmeno hurjaa että pikavipit tullut hyvin tutuksi .Nyt sitten tasaava lääkitys päälle pitäisi kuulema aloittaa mutta ei ,en halua seroquel prolongia pelkään sitä ....kertokaa minulle siitä lääkkeestä onko pelkoni turhaa ?

5

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bipopää

      Siihen lääkkeeseen tottuu aika nopeasti ja sitten se ei enää väsytä. Itse syön Seroquel Prolongia 350 mg iltaisin ja nykyisin on jopa vaikea saada nukuttua. Päivisin ei myöskään väsytä.

      Ensimmäiset viikot tuon kanssa olivat yhtä tokkuraa, mutta yllättävän nopeasti siitä tokeni. Jos muita sivuvaikutuksia ei ole kuin tuo tokkura, niin kannattaisi sitä ehkä jatkaa. Annos varmaan pitää ajan kanssa myös nostaa paljon yli tuon 25 mg:n.

      Jos et syö lääkettä, sano siitä ihmeessä lääkärillesi, kokeilette sitten jotain muuta. Seroquel on hyvä lääke, muttei toki ainoa.

    • ilkklklkllklk

      seron kanssa meni ekat pari-kolme viikkoa pöhnässä ja turrana, mutta sen jälkeen olo koheni huomattavasti ja kaikki turruus katosi ja aloin toipumaan

    • VäsyHelppaa

      Mulla on samanlaisia kokemuksia, mutta sitten söin 100 mg vain iltaisin (ei prolong, tava ketipinor) ja ajan kanssa helppasi väsy siis. Mulla on nyt Lito ja Lamictal, jotka jäi jäljelle kun seroquel purettiin. Nykyään syön ketiapiinia 12.5 - 50 mg illalla jos on unen kanssa vaikeaa kierrosten takia. Tarve vaihtelee. Pöhnä väistyy kyllä ja jos lääke sulla toimii niin hyvä. Mä halusin pärjätä kahden lääkkeen cocktaililla ilman neuroleptia. On siinäkin.. &%¤#. Olen töissä ja vuorovanhempi.

    • kolmenteininäiti

      Miedoin Prolong on käsittääksein 50 mg. Ite söin tavallista 25 - 175 tarvittaessa / vrk tyyliin monesti väsytti seuraavana päivänäki, jos piti illalla nukahtaakseen ottaa se 25. Psykiatri halusi kokeilla kakssuuntasen masennuksen lääkkeeks Prolong 250 ja nauroin päin naamaa. Uhkasin mennä makuupussin kans sen huoneen lattialle nukkuun, jos en yhtään pysy hereillä. Vaan se depot / prolong vaikuttaa ihan erilailla ja kappas kummaa, jaksan paremmin kuin aiemmin

    • Bipopää

      Minulla annoksena 300 mg iltaisin. Alku oli yhtä pöhnää ekat 2-3 viikkoa, sitten siihen tottui ja nyt on jo ajoittain vaivana unettomuus. Lääkkeen positiivinen vaikutus alkoi tulla hyvin esiin samaan aikaan kun väsymys hälveni.

      Ketipinorista on loppujen lopuksi vähemmän sivuvaikutuksia kuin useimmista muista antipsykooteista. En antaisi heti periksi, vaan koettaisin saada edes kuukauden syötyä tuota hoitoannosta ja katsoisin sitten miten menee. Ja katso että saamasi lääke on varmasti sitä prolong-muotoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe