2 tahti manki

manne69420

paljonko 2 tahti mankikulkee vakiona?

18

1187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takapäin

      minun mielestäni 2 t manki on erittäin hyvä ja tehokas...mulla on ollunsemmonen ja se kulki iah tosi kovaa varmaa 35kmh

    • Kalle8vee

      Yks mun kamu santti san o et tä kulkee 90kmh 500€ vakioputkella t kalle 8v

    • kotkantappaja

      mulla oli gianellin teho laakerit ja männän päällä paskaa nii se oli tosi tehokas vei 250cc 2 T kotarin viivoissa ja kulki 500kmh

      • ::D


    • Monkeyapina

      Minun "manki" kulki vakiona monta vuotta ja satoja kilometrejä.

      • manne69420

        olikos sinun manki 2 t nii kuin minulla?


    • Tyä_miess

      äläkää puhuko penikat paskkaa kaxtathi monki kulkee 27m/s ja töy_miehet ossaa ainostaa rempata monkia ps kanntaa vaihtaa paukkulaakert kultasiin ja pakoreiän sylinteriä kannataa viilata isommaksikjehkjeh

    • Persereikä420

      Kannttaa laittaa pako putkeen koiran ribulia ja nuolla homon kiveksiä ps manki on hyvä vibraattori

      • kukkahattutäti69

        olipas tämä lapsellinen kommenti :/


    • Mankimies300

      Minun mankini oli kanssa 2-tahti:)
      Kulki noin 115kmh.

    • Persereikä420

      Ai sinäkin poltat kukkaa?;)

      • kuka ei?
        noooo ehkä joku vanha juappo, mikä yrittää viäki toristaa ittellee, ettei viina oo huume


    • 34twrghbrfh

      mun suzuki pv on 4t, kaasu pohjassa kulkee 45km/h ja on vuosimallia 2003, kiini siinä on 4t sylinteri ja 2t sylinteri kansi, edellinen omistaja sanoi noi niin totta kai mie uskoin sitä, ja maksoin 1350€ ton summan se pyyti siitä ja maksoin sen, sit se sano että jos asennan 35 milliä ison kaasuttimen ja 52 suutin nii sit kulkee 70km/h

      • 4t4ewtfs

        noi just


    • moskeijaan

      Manneilla ei ole mankeja, kukkaa nokkaan vaan ja piikkiä hanuriin!

    • Mamuuuuooot

      Ei manneilla oo mankeja

    • Jutustelija1

      Ehkä hauskin ketju koko palstalla!

    • hommakkaa jätkät ittellenne tommone, ku mulla o!
      2000W sähköskootteri!
      kulkee ku eläin ja jättää kaikki mopoautot ja monkyet jälkee.
      (lähtee täysil ku kahvaa kääntää ja kulkee n. 60km/h)
      hiano peli näi kaupunki olois

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe