Nuori mies kumisaappaissa

Onko kumisaapasfettarien joukossa naisia ja miehiä, jotka kiinnittävät huomiota nuoriin miehiin kumisaappaissa? Tällä palstalla huomataan kumisaappaat nuorten naisten jaloissa, mutta ei nuorista miehistä kumisaappaineen ei ole juurikaan keskusteltu.
Ilmianna
Jaa

110 Vastausta

Kyllähän nuori mies vaikka punaisissa kontioissa on komea näky. Mutta tyyli ennen kaikkea.
Ilmianna
Jaa
Kyllä huomataan, koska on harvinaisempi näky nykypäivänä. Suurin osa taitaa kulkea niissä likaisissa ja märissä lenkkareissaan syksyn, talven ja keväänkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Oletkos ihmetellyt, että miksi näin? Ei taida nuoret miehet eikä naiset kauheasti perustaa keski-ikäisten kumisaapasfettarien tuijotuksista ja jöpötyksistä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja sinä luulet, että keski-ikäiset kumisaapasfettarit juoksevat kuolaten näiden nuorten saapastelijoiden perässä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mietipävähännmiksi kirjoitti:
Oletkos ihmetellyt, että miksi näin? Ei taida nuoret miehet eikä naiset kauheasti perustaa keski-ikäisten kumisaapasfettarien tuijotuksista ja jöpötyksistä!
Kyllähän se harmittaa, mutta katsoa aina saa vaikkei koskea. Juuri eilen näin kävelykadulla mustaan pukeutuneen pitkätukkaisen tytön, jolla oli jalassaan vitivalkoiset kiiltävät Hunterit. Olisi tehnyt mieli kehaista, että rohkea valinta ja sopivat sinulle kuin nenä päähän. Kun hankkii valkoiset kumisaappaat, pitää tietysti varautua siihen, että ne näkyvät kilometrin päähän ja keräävät katseita. Tiedän, että jotkut naiset pitävät tällaisesta "maalitauluna" olemisesta, jopa kiihottuvat siitä, kun saavat pukeutumisellaan huomiota osakseen. Mutta kyllä kuusikymppinen ukko saa olla tarkkana, jos aikoo jotain kommenttia asianomaiselle sanoa. Helposti leimautuu "joksikin helvetin perverssiksi", jos ilmaisee itsensä väärin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen samaa mieltä, että jos laittaa tuollaisen asuyhdistelmän, niin se tietoinen valinta. Samoin käy kun laittaa jalkaansa punaiset kontiot, niin kyllähän niitä katsotaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Harvemmin tulee vastaan, mutta huomataan kyllä. Ei viitsi vilkuilla tosin ketään siten, että toinen huomaisi...
Ilmianna
Jaa
Märät lenkkarit nuorilla miehillä ja tyttöystävällä uudet kumisaappaat on melko pervoa. en ymmärrä, miksi joku haluaa kulkea tossut ja sukat märkinä vain sen takia että akverikin kävelee.
Ilmianna
Jaa
Haluan mukaan todelliseen leikkii!
ram64(a)suomi24.fi
040 - 1262140
Ilmianna
Jaa
Hyvännäköinen ilmestys, yleensä.
Ilmianna
Jaa
En kiinnitä juuri huomiota, elleivät ne sitten ole naisten kumisaappaat, parhaina kumpparibongauksina pidän miehiä, joilla on näyttänyt olevan vaimolta tai joltain muulta naiselta lainatut kumisaappaat jalassa. Punaiset saappaat miehellä saavat hormoonit hyrräämään, vaikka heteromies olenkin.
Ilmianna
Jaa
Minä kiinnitän kyllä huomiota nuoreen mieheen kumisaappaat jalassa, olipa saappaat millaiset tahansa. Ja myös teinipoikaan, ovathan saappaat heillä hyvin harvinainen jalkinevalinta.
Ilmianna
Jaa
Siinä kumisaappaat nitisee kun kun kulli suolessa soutelee.
Ilmianna
Jaa
Jo vain, kumisaappaat saavat aina huomion, myös nuorten miesten jalassa.
Ilmianna
Jaa
Olen m jolla on mm. punaiset kumisaappaat. Ja, jos tietäisin jonkun tykkäävän näkemästä niin olisin koko ajan niissä:) sisällä ja ulkona
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kyllä punaiset kumisaappaat sopivat miehelle, jos eivät ole mitään naisten malleja. Kyllähän se olisi kiva katsella, jos joku toinenkin mies kuin itse käyttäisi punaisia kumppareita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos miehellä on kiiltävät Kontiot jalassa, niin kyllä katse kääntyy! Ja oma kävelysuuntakin saattaa kääntyä. Harvoin vain nykyään näkee :-(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
No pitäisikö järjestää tapaaminen pienellä porukalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mukaan tuun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En tiedä lukeudunko nuoriin mutta reilu kolmekymppinen bi-mies joka tykkää käyttää punaisia reffejä tai jotain hyvänvärisiä haisaappaita. Katse kyllä kääntyy jos joku saman ikäluokan mies käyttää mitä vaan kumisaappaita. Koodia kehiin jos jotain tapaamista kehitteillä tää on ainakin mukana.
Ilmianna
Jaa
Itse olen hieman vanhempi mies ja minulla on punaiset kontiot ja punaiset Hai saappaat. Voisihan sitä tavata.
Ilmianna
Jaa
Olisi kiva tavata samoista asioista pitävä. Tähän voisi lisätä sitomista missä olisin sen verran kiinni, että tuntuisi jossain. Kummallakin, niin sitojalla kuin sidottavalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Voisin sitoa sinut puuhun kiinni, kun sinulla on Hai-saappaat jalassa. Sitten kun et voisi mitään ottaisin kypäsi käteeni, runkkaisin sen kovaksi ja imisin tyhjäksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tuollainen ajatus on hyvä. Voisin olla punaisessa sadeasussa samalla, jos siitä tulisi lisää ajatuksia sinne?
Sidottuna puussa kiinni avuttomana ja toinen vaan kiusaa hulluuden partaalle sidotun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
punaisetkumisaappaat kirjoitti:
Tuollainen ajatus on hyvä. Voisin olla punaisessa sadeasussa samalla, jos siitä tulisi lisää ajatuksia sinne?
Sidottuna puussa kiinni avuttomana ja toinen vaan kiusaa hulluuden partaalle sidotun.
Joo, leikkiä toisen pippelillä niin kauan että se ruiskauttaa spermat, ilman kosketusta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tuo olisi sellainen leikki mikä saisi avuttoman vapisemaan. Kumikäsineet toisen kädessä ja muutenkin kumisena/muovisena.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä huomataan. Tiedän lähistöltä erään koiranulkoiluttajan, söpö ja poikamainen nuori mies, jolla on mustat ja kiiltävät Kontiot. Kiva katsella!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jess!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä kiinnittää huomion, kun nuori mies astelee kumisaappaissa ja minun mieleeni ovat niin miesten mustat, punaiset, tuohivalkeat Kontiot kuin myös olisivat naisten kumisaappaisiin sonnustautuneet, kunhan heitä saapastelemassa näkisi. Ja sama pätee myös vanhempien miesten kohdalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tuohivalkeissa kontioissa olisi vielä kiva tepastella. Sellaisia on käytetty monta paria loppuun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
aina joskus tulee soviteltua vaimon ja tyttären yhteisiä punaisia kontioita jalkaan, heillä kun on vain muutamaa kokoa pienempi jalka kuin minulla. ihmisten ilmoille kun uskaltautuu niin katseita ihme kyllä harvemmin saa osakseen. kerran uskaltauduin mökkipaikkakunnalla sadepäivänä noissa kontioissa isompaan markettiin, enkä voinut vastustaa kiusausta käydä naisten päädyssä kumisaapashyllykköjä. aikani siinä sovittelin eri mallisia värikkäitä saappaita, niin kontioita, haita kuin muitakin. vähän ajan kuluttua ei kuitenkaan kantti kestänyt kun siinä kiihottuneena sovittelin naisten saappaita ja myyjä tuli kysymään tarvitsenko apua. nolona sopersin että ei kiitos, kiskoin punaiset kontiot jalkoihini ja lähdin jatkamaan ostoksiani. nuori myyjätär oli hieman hölmistyneen oloinen touhuistani, ja erityisesti siitä kun lähtiessäni kiskoin jalkaani silminnähden pienet punaiset kontiot...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Miten tämä liittyy aiheeseen? Vaimon ja tyttären kumisaappaita ''lainaileva'' mies tuskin on enää nuori.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ihminenhän on tasan niin nuori, kuin miksi itsensä tuntee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ikinuorimies kirjoitti:
Ihminenhän on tasan niin nuori, kuin miksi itsensä tuntee.
Miten nämä omat tuntosi iästäsi liittyy aiheeseen josta tässä olisi tarkoitus kirjoittaa, vai vetoatko kontioiden "etuoikeuksiin" osallistua kaikkiin kumpparikeskusteluihin, oli tarkoitus sitten mikä tahansa, kontiot ovat mielestäsi etuoikeutettuja kaikkiin kumpparikeskusteluun, kontioita kyseenalaistamatta.

Kirjoittajalle "Toinen-palsta" huomioitavaksi, kontiofriikeillä on "omat oikeutensa" kumpparikeskusteluihin liittyen, niitä ei saisi kyseenalaistaa. Muistathan tämän jatkossa, näin on ollut iät ja ajat tällä palstalla, ole kontiot tai ole hiljaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kontiot.ja.lakinsa kirjoitti:
Miten nämä omat tuntosi iästäsi liittyy aiheeseen josta tässä olisi tarkoitus kirjoittaa, vai vetoatko kontioiden "etuoikeuksiin" osallistua kaikkiin kumpparikeskusteluihin, oli tarkoitus sitten mikä tahansa, kontiot ovat mielestäsi etuoikeutettuja kaikkiin kumpparikeskusteluun, kontioita kyseenalaistamatta.

Kirjoittajalle "Toinen-palsta" huomioitavaksi, kontiofriikeillä on "omat oikeutensa" kumpparikeskusteluihin liittyen, niitä ei saisi kyseenalaistaa. Muistathan tämän jatkossa, näin on ollut iät ja ajat tällä palstalla, ole kontiot tai ole hiljaa
Kontioleiriläiset eivät selvästikään välitä siitä, mitä kulloinenkin kumisaapasaiheinen keskustelu käsittelee. Olen lähes satavarma, että keskustelun aloittaja tarkoitti nuorilla miehillä fyysisesti nuoria miehiä eli varmaan jotain 20-30-vuotiaan väliltä eikä viisissäkymmenissä olevia keski-ikäisiä pervoilijoita, jotka petkuttavat itseään tähän tapaan: ''Ihminenhän on tasan niin nuori, kuin miksi itsensä tuntee.''
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hoh hoijaa...
Ilmianna
Jaa
14 vuotias poikani lainailee minun mustia kiilakorko kumisaappaita. Näyttävät oikein hyviltä hänen jaloissaan. Kouluun ei ole vielä kehdannut niitä laittaa, mutta illalla ulkona ne on usein käytössä.
Hänen tyttöystävänsä hommasi samanlaiset kumpparit. He näyttävät oikein somalta parilta samanlaisine saappaineen.
Poika kysyi jopa luvan,että saako ottaa. Lupasin heti hetkeäkään epäröimättä, koska ne on minustakin niin mukavat ja kevyet jalassa.
Ilmianna
Jaa
minua ei liikuta jos nuori mies kävelee vastaan isoissa mustissa kumisaappaissa vastaan, mutta auta armias jos sama mies kävelee vastaan vaikka tyttöystävän värikkäät kumpparit jalassa, ojaanhan siinä meinaa ajaa.
kerran oli työpaikalla eräs nuorempi kollega lainannut tyttöystävänsä keltaisia haisaappaita loskaisena päivänä, ehkä hänelläkin on kumisaapasfetissi mutta pakko oli ihailla hänen rohkeuttaan, itsellä ei olisi ollut pokkaa. ei kuulemma ollut omia saappaita ja tyttöystävällä vain paria numeroa pienempi jalka. harmikseni en päässyt noihin saappaisiin koko päivänä käsiksi, ja myöhemmin hänkin hankki omat saappaat. vaikka hetero olenkin, niin tapaus nostattaa yhä painetta alapäässä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kultaisella seitkytluvulla jolloin oli haitten ensituleminen, Jollet ja Vegat, ei ollut niin ihmeellistä jos miespuolisellakin sattui olemaan keltaisetkin kumpparit jalassa.

itseäni ei paljoakaan ihmetyttäisi jos miespuolinen kulkee keltaisissa saappaissa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä nuori mies/teini mustissa kiiltävissä Kontioissa saa aina pään täällä kääntymään!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kyllä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Käytän mustia kiiltäviä kumisaappaita sekä mustia kiiltäviä housuja. Vaikka kiiltää niin ei näy ketään joka olisi innostunut asiasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Kyllä niitä varmaan löytyy... xD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Missä päin sinuun voisi törmätä? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen Hgissä. Toisaalta voi sitä olla muuallakin päin. Minkälaisia ajatuksia siellä on?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mustatkiitävätsaappaat kirjoitti:
Olen Hgissä. Toisaalta voi sitä olla muuallakin päin. Minkälaisia ajatuksia siellä on?
Saisiko sinuun otettua jotenkin yhteyttä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyllä saisi, vaan tänne onkin vaikea jättää s.postiosoitetta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mustankiiltävätsaappaat kirjoitti:
Käyttäkää treffi palstoja. seuranhakua, kirjautukaa, mahdollisuuksia on monia, tänne eivät edes osoitteiden vaihto kuulu, keskustelupalstoilla kun on tarkoitettu keskusteltavan, ei vaihdella yhteiystietoja ...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mustankiiltävätsaappaat kirjoitti:
No sitä voi aina yrittää. :) Naamioi sitä vähän niin ei automaattinen tekstihaku löydä. Paitsi silloin kuin joku vinettävä nipottaja ilmiantaa postauksen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joskus näkee nuoria miehiä ja teinipoikia kumisaappaissa. Mutta miksi aina ne mustat kontiot??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Kontiot ainakin meikäläisellä siksi, että ne ovat kaikkein pitkävartisimmat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miksi ei? Mustat pitkävartiset ja kiiltävät Kontiot on hyvännäköiset nuorella miehellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No minä olen mies ja kontiot ovat punaiset.
Ilmianna
Jaa
Mulla mustat Kontiot.
Ilmianna
Jaa
Mulla on viimeisimpiä kotimaisia punaisia punapohjaisia kontioita mutta ei kyllä kantti riitä käyttää niitä kaupungilla. Kun sitten taas punaiset reef:it menee jotenkin. Jos joku haluaa jutella tai kertoa vinkkejä maililla voi myös pistää fb82atsuomi24.fi. Tai jos joku vaikka muuten vaan haluaa jutella aiheesta bi pojan kanssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Kiihoitutko myös sukkisjutuista?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Käytännössä se menee niin että osa ihmisistä ei edes huomaa punaisia saappaita. Sitten osalta saa merkitseviä katseita joiden taustaa voi itse arvailla, mutta melkin voisi lukea huulilta kysymyksen, miksi sinulla on punaiset saappaat. Ja sitten on se viimeinen ryhmä joka sanoo mitä ajattelee. Kyllähän joku aina taivastelee punaisia saappaita, mutta kyllä sitä kuulee ihan posittivisiakin kommentteja.
Minä käytän niitä ja minusta tuntuisi todella oudolta ja väärältä jos joutuisin pitämään mustia, koska en niistä pidä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä nuori mies mustissa kontioissa on kiinnostavaa katseltavaa. Vielä jos huomiotakki ja farkut päällä, niin kiimaa pukkaa.
Harvakseltaan nuoria näkee saappaissa, mutta joskus tämmöinenkin fettarin unelma totetuu.
Ilmianna
Jaa
Kiitos. Minulla ollut tummansiniset Tretorn-kumisaappaat, farkkuhaalarit ja toppatakki (kiiltävä) päällä. Hissiin jouduin kerran nolosti jonkun kauniin naisen kanssa. Olin just kävellyt ehkä tunnin räntäsateessa. Yllätyksekseni hän tuijotti minua, hymyili ja ikään kuin "riisui" minut katseellaan. Tuli hirveä stondis! Jalat hikos kumisaappaissa.
Ilmianna
Jaa
tänäkin kesänä on mustikka marja metsässä käynyt useamman kerran ja aina jalassani olleet punaiset Kontiot ja olen vanhempi mies. Kyllä katson aina millaisia kumisaappaita miehet ja naiset pitää.
Ilmianna
Jaa
Aina katse seuraa kun toisella nuorella miehellä on kumisaappaat! Eniten kiihottaa selvästi lainassa olevat kumpparit kuten värikkäät hait ja punaiset kontiot.
Ilmianna
Jaa
Nuori mies mustissa Kontioissa tai Huntereissa. Nam!! Kyllä alkaa jöpöttää.
Ilmianna
Jaa
Kiva tietää että on ihmisiä joita kiihottaa nuoret miehetkin kumppareissa.

Nimimerkillä nuori kumisaapasfetari joka rakastaa kumppareiden käyttöä.;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tavallaan kiihottaa, tavallaan ei. Itse käytän kumppareita paljon ja tiedän, että niihin kiinnitetään huomiota, mutta ei ole kiva joutua jonkun vanhan pervon kuolauksen kohteeksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Itseäni ei oikeastaan haittaa ketä katsoo. Hauskaa vain kun jollain ihmisillä katse seuraa niin pitkään että melken voi lyödä vetoa että kumpparit kiihottaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olis aika jees saada lainaksi jonkun nuoremman kundin kumpparit ;-) Etenkin mustat Kontiot.
Ilmianna
Jaa
Itse aina katselen muita nuoria saappaissa. Kyllä hai-saappaat, hunterit ja kontiot pistävät seisomaan.
Onks täällä samanlaisia ihmisiä kiinnostuneita juttelemaan ja/tai vaihtelemaan kuvia?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Täällä olis yks kiinnostunut :) miten suhun sais otettua yhteyttä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Hehheh, hahahaaa... hutsun ukko on taas polkemassa vierasta vosua! :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pidän punaisia kumisaappaita jopa sisällä sekä punaisessa sadeasussa. Tässä saattaisi olla jollekin iloa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minä ainakin tykkäisin ja kiihottuisin. Saisko tulla kattelemaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä se voisi onnistua. Nyt punavalkoisessa sadehaalarissa ja punaisessa pvc hupussa missä ei ole silmän reikiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On tullut oltua sisällä punaisena. Kumisaappaat, sadeasu sekä punaiset kumikäsineet. Tällaisena, kun on niin voisi vaikka leikkiä jonkun kanssa.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Tänään huomasin Cittarin mainoksessa Nuoren miehenalun KELTAISISSA HAI KUMISAAPPAISSA.Itselläni on joskus Lemon-väriset Kontiot liikkuessani koti kulmilla,joskus myös Punaiset Kontiot.On myös Keltaiset Hait,taitaa tulla seuraavaksi ne käyttöön,nykyisten Turkoosi Hai saappaiden jälkeen.Tuo mainos on hyvä avaus muillekin mainostajille.Kiiltävät kumisaappaat,Kontiot,Hait sekä Naisten pitkävartiset kumisaappaat ovat ilo silmälle.Meille Kumisaapas Fetisisteille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mikael Gabriel on näissä mainoksissa :) saa nähdä onnistuuko tämä mainostus myymään haita nuoremmille miehille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulla myös käytössä keltaiset hait ja olen hieman reilu kolmekymppinen mies.
Ilmianna
Jaa
Kun vaan saisi noita ihananvärisiä Haita 44-koossa :/
Ilmianna
Jaa
Itse käytän mustia haita, aika paljonkin kun kaupungilla liikun, ja jos autoa tarvii ajella... Vähän ovat kuluneet käytössä, mutta se ei haittaa... Hyvät ovat jalkaan, mielelläni laitan... Kyllä se aina sykäyttää, kun ihmisiä näkee kumppareissa, ja kun itse niissä kävelee
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aika usein tulee laitettua tohon lähikaupalle mennessä kumisaappaat jalkaan. Tummansiniset Hait tai vihreät Hunterit <3
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä Keltaiset Hait on Poikaa!
Ilmianna
Jaa
Kyllä katse seuraa kun näkee muita nuoria kumppareissa! Näin kevään tullen huomaakin että kumpparien käyttö on nuorilla miehillä yleistynyt. Monet hai-saappaat ja hunterit tullu bongattua!
Ilmianna
Jaa
Tänään juuri bongasin keskustassa komean nuoren miehen selvästi tyttöystävältä lainatuissa punaisissa hai-saappaissa! Kyllä teki mieli jäädä ihailemaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Varmasti hieno näky 🙂. Mutta mistä sen näkee että saappaat on tyttöystävältä lainattu?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
haifani kirjoitti:
Varmasti hieno näky 🙂. Mutta mistä sen näkee että saappaat on tyttöystävältä lainattu?
Ihan villi veikkaus oli :) Voihan sekin olla että miehet ovat vihdoin ruvenneet käyttämään värikkäitä kumppareita
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
haifani kirjoitti:
Harvoinpa naisten kokoa olevat kumpparit miehen jalkaan sopivat, valitettavasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olisi ollut mukava nähdä. Itse olin keltaissa hsisaappaissa liikkeellä. Enkä nähnyt kuin kaksi miestä saapaissa kylläkin vanhempia miehiä. Naisia oli kyllä vaikka kuinka. Meidän miesten/poikien pitäisi kyllä skarpata kumisaappaiden käytössä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kyllä itse olen nuorempiakin miehiä nähnyt kumppareita käyttämässä. Hunterit ja mustat hait ovat yleisimpä bongauksia :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse olen yliopistossa huomannut että kumppareiden käyttö ei ole enää noloa vaan niitä käyttävät niin naiset kuin miehetkin kun on tarvetta.

Kyllä tulee ihaltua niin naisia kuin miehiäkin pitkin päivää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
9 VASTAUSTA:
Ootteko nähneet miehillä mitään värikkäämpiä kumppareita? Tänä keväänä en itse ole valitettavasti nähnyt yhtään, ja yleensäkin hirveän harvoin. ltse viihdyn keltaisissa Hai-saappaissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
haifani kirjoitti:
Ootteko nähneet miehillä mitään värikkäämpiä kumppareita? Tänä keväänä en itse ole valitettavasti nähnyt yhtään, ja yleensäkin hirveän harvoin. ltse viihdyn keltaisissa Hai-saappaissa.
Muutamilla olen nähnyt sinisiä/keltaisia/punaisia hai-saappaita mutta esimerkiksi värikkäitä huntereita tai kontioita en ole miehillä nähnyt :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
20yo kirjoitti:
Muutamilla olen nähnyt sinisiä/keltaisia/punaisia hai-saappaita mutta esimerkiksi värikkäitä huntereita tai kontioita en ole miehillä nähnyt :)
Onko tuo asenne kumppareita kohtaan tosiaan muuttunut noin paljon?

Hienoa jos on!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ihmettelijä20 kirjoitti:

Hienoa jos on!
Ei nyt ehkä niinkään muuttunut, jo 70-luvulla miespuoliset käyttivät keltaisia, vihreitä saati ruskeita kumppareita. Katsokaa vaikka YLE-areenalta MUISTI: teiniliiton loppu, siinä on hyvä näkemys mitä kumpparit olivat kelläkin tuolloin.
Ei siis ole muuttunut, alettu vain palaamaan siihen mitä aikoinaan oli
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ihmettelijä20 kirjoitti:

Hienoa jos on!
Onhan tuo asenne iän mukaan muuttunut. Yläkoulussa ja lukiossa kumpparit ovat "noloja" mutta aikuisuuden mukana ne ovat yleisiä niin miehillä kuin naisilla.

Nykyään kun yliopistolle menee sadepäivinä niin suurella osalla niin miehistä kuin naisista on kumpparit. Hait ovat selvästi suosituimpia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yliopistolainen21 kirjoitti:
Onhan tuo asenne iän mukaan muuttunut. Yläkoulussa ja lukiossa kumpparit ovat "noloja" mutta aikuisuuden mukana ne ovat yleisiä niin miehillä kuin naisilla.

Nykyään kun yliopistolle menee sadepäivinä niin suurella osalla niin miehistä kuin naisista on kumpparit. Hait ovat selvästi suosituimpia.
Saattaa olla kumppareiden värikkyys ja mallien lisä vaikuttimena, pitkäänhän oli lähinnä tylsiä ja noloja kontioita tarjolla, nyt on varaa mistä valita ja se alkaa myös näkymään katukuvassa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kontiot mitään tylsiä ja noloja ole. Hyviä, riittävän pitkävartisia saappaita, ja väreinäkin mustan lisäksi punaista ja luumua. Kerropa, mitkä olisivat pitempivartisia, otan tiedon vastaan mielelläni, kiitos.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kontiokas kirjoitti:
Kontiot mitään tylsiä ja noloja ole. Hyviä, riittävän pitkävartisia saappaita, ja väreinäkin mustan lisäksi punaista ja luumua. Kerropa, mitkä olisivat pitempivartisia, otan tiedon vastaan mielelläni, kiitos.
Kyllä nuo kontiot taidetaan nuorten mielessä mieltää vähän metsäsaappaiksi. Pitkät kumpparit jos kaupungilla on niin ne ovat yleensä Hunterit
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Retroa_tänä_päivänä kirjoitti:
Saattaa olla kumppareiden värikkyys ja mallien lisä vaikuttimena, pitkäänhän oli lähinnä tylsiä ja noloja kontioita tarjolla, nyt on varaa mistä valita ja se alkaa myös näkymään katukuvassa
Näen lähes päivittäin yhden söpön ja poikamaisen näköisen kundin ulkoiluttamassa koiraa ja aina hänellä on mustat kontiot jalassa. Nam! Kyllä tykkään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä tulee katseltua. Omassa kaveripiirissä iso osa kavereista käyttää hai-saappaita, varsinkin kun muutamalla on tyttöystäviltä lainatut värikkäät saappaat niin kyllä on vaikeaa olla katsomatta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kyllä! Näkispä tollasta aina sateella!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä näkyy ainakin täällä:) Olen sisällä punaisissa kumisaappaissa ja voisin olla ulkonakin. Punaisessa tuuliasussa saappaiden kanssa tekee ihmeitä olotilaan. Ihme vaan, että viestit poistetaan mitä joku on kommentoinut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kuulostaa kiihottavalta! Viestejä varmaan poistettu kun on jaettu yhteystietoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tämmöisenä punaisena voisin olla toisen iloksi vaikka kylässä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Meille voisit tulla kylään... Kaikki värit käy ;-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tuo herättää mielenkiinnon:) Keltaisessa asussa ja musta kiiltävät kumisaappaat jalassa kylässä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kiinnitän aina huomioni ensin kumisaappaisiin ja vasta sitten siihen kenen jalassa ne ovat. On totta että varmaan 90 prosenttia kumisaappaiden käyttäjistä on naisia. Nuorilla miehillä kumisaappaita näkee valitettavan harvoin. Olen usein kaupungilla liikkuessani ainoa mies jolla on kunnon Kontio-kumisaappaat ja sadetakki sadesäällä. Siksi varmaan saan paljon kummeksuvia katseita, muuta siitä vaan.
Ilmianna
Jaa
Kyllä se on niin,että Hai-Saappaat Valtaavat koko Euroopan.Väri kirjo on niin Mahtava.Tuntuvatkin niin Ihanalta,vois pitää vaikka koko yön jaloissa.Kyllä siinä kulli tutisee.Itselläni on useita Hai- saappaita,Keltaiset ,Turkoosit,Tummansiniset.Lisäksi löytyy naisten pikävartisia kiiltävä pintaisia kumisaappaita ,useissa väreissä.Nokia,Aigle,Esprit 69.ym.Punaiset Kontiot,Lime Kontiot,ym.185€
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kontiot ovat sekä lasten että miesten että naisen jalkaan valmistettu.
ei siis vain "naisten pitkävartinen" kuten edellinen virheellisesti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Oma kokemukseni on, että kyllä huomataan. Omistan Kontiot ja Hunterit, joista jälkimmäiset ns. kaupunkikäytössä.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Onko kumisaappaissa todella jotakin seksikästä? Minä en kuvittelemallakaan löydä, enkä kai kohta uskalla edes kumppareita käyttää, kun alkaa pelottaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
On. Sen varteen voi työntää löylykauhan ja sieltä on nopeasti saatavilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nuori mies kumisaappaissa

Onko kumisaapasfettarien joukossa naisia ja miehiä, jotka kiinnittävät huomiota nuoriin miehiin kumisaappaissa? Tällä palstalla huomataan kumisaappaat nuorten naisten jaloissa, mutta ei nuorista miehistä kumisaappaineen ei ole juurikaan keskusteltu.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta