Valmennuskurssi 2016

Vk16

Mikä on paras valmennuskurssi tällä hetkellä? Kokemuksia?

32

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiturained

      Ekonomivalmennus! Moodleympäristö on ihan loistava ja hinta-laatu suhde kohdillaan. Paljon tehtäviä ja videoita pystyy netistä katsomaan useampaan kertaan. Itsellä siis kokemus ainoastaan nettiopiskelusta. Puolesta pisteestä jäi kouluun pääsy kiinni 2015 ja tänä vuonna uudestaan ja samaan valmennukseen. Ei ollut puolikkaat pisteet kuin omasta päästä kiinni, niin hyvän valmennuksen sai tuolta :)

    • Tyytyväinenkylteri

      Ekonomivalmennusta minäkin suosittelen, erittäin hyvä kokemus ainakin itselläni. Juurikin verkkoympäristö (tehtävät ym.) on erittäin hyvin toteutettu. Erityismaininta videoista, todella hyvä lisä kirjojen pänttäämiseen ja asioita on kiva kerrata niiden avulla. Lisäksi opetus oli omasta mielestäni huippuluokkaa! Ja hinta todellakin maltillinen, etenkin siihen nähden miten hyvän paketin sillä saa.

    • Dldkdkfk

      Ei ole mikään yllätys että firman pojat käyvät mainostamassa omiaan. Puoleettomana voin sanoa, että puljulla ei ole mitään väliä. Saat sieltä välineet menestyä valintakokeessa, mutta työn joudut tekemään itse. En usko että tämän vuoden sisäänpääsyni tai pistemääräni olisi muuttunut jos olisin käynyt ekonomivalmennuksen kurssin. Saman tuloksen sieltäkin olisin saanut.

      T. 38p 2015 mursu

      • masterofmoney

        joopajoo jaapajaa


    • Jaajaajaajaaa

      Mä oon kyllä sitä mieltä että kaikista eniten hyötyä on lisätehtävistä mitä valmennuskurssien itseopiskelumateriaalit pitävät sisällään. Eli valkkaa kurssi joka tarjoaa eniten niitä. Tosin noissaki laatueroja esim valmennuskeskuksen itseopiskelumateriaaleissa oli ihan höpöhöpö tehtäviä osa mihin kuka vaan olis osannu vastata.

    • 2356236236

      Itse pääsin Aaltoon yli 40 pisteillä ilman mitään kursseja. Se on susta kiinni. Monet hentusen kurssin käyneet ovat nyt valitelleet kuinka aikaa meni tuhottoman paljon matkoihin, aamuvalmisteluihin yms. kun taas ne jotka eivät käyneet kursseja voivat herätä kello 9.00 ja alkaa lukea 9.05.

    • asdfghjklöäää

      Mä ajattelin ostaa jonku nettivalmennuksen. Eka mietin Winneriä, mutta en kyllä maksa noin vitusti vaan itseopiskelumatskun vuoksi. Enkä mä Aaltoon pyrikään, Vaasa riittää mulle mut Turku ois jepa kans. Toki Aaltoonki vois hakee sit jos siltä tuntuu ennen koetta, mut täl hetkel Turku ykkösenä. Ekonomivalmennus vaikuttaa hyvältä ja on "halpa", taidan ostaa sen.

    • Hentunenonilmaa

      Hentusesta sen verran, että kaveri ei kykene ottamaan kritiikkiä vastaan. Vaikka hän olisikin itse väärässä, hän vääntää asian niin, että hän olisi jotain kaukaa haettua kautta oikeassa. Kurssin aikana jos hänelle lähettää spostia, hän kertoo spostien kysymykset tunnin aikana ja usein haukkuu nämä henkilöt. Hän jopa sanoi "Opettajan ei kuuluisi sanoa, että olipa tyhmä kysymys, mutta tässä tilanteessa olisi tehnyt mieli sanoa niin" käyttäessään edellisen vuoden kurssilaista esimerkkinä.
      Matematiikassa filosofian maisterina Hentusella ei myöskään ole osaamista itse pääsykoekirjoja enempää eikä siten kykene vastaamaan diipimpiin kysymyksiin, vaikka hän itse luuleekin tietävänsä kaiken. Hän ainoastaan osaa perseelle potkimisen ja saa tyypit lukemaan paljon, mutta nyt jonkin aikaa kauppiksessa olleena olen huomannut että hän opetti monet asiat ihan väärin.

      • ksksk

        Muistan kyseisen kommentin jonka itse tulkitsin pieneksi kevennykseksi vain. En nostaisi sitä enempää esille. Hentunen vastasi asiallisesti kysymyksiin. Ei kylläkään tarvinnut kysyä juuri mitään sillä vastaukset löytyivät tiivistelmistä ja kirjoista. Hentunen tietää enemmän kuin riittävästi siihen jota vaaditaan sisäänpääsyyn. Kurssi oli erinomainen oppimisen kannalta ja kurssilla vallitsikin asiallinen oppimisen meininki.


    • kauppis2016

      Onko siis winner-nettikurssi mistään lähtöisin? En koe itse tarvitsevani "opetusta", pelkästään materiaaleja ja tehtäviä (paljon)

      • ilmaaonhinnassa

        Materiaalit on ihan hyvät mutta hinta täysin järjetön. Maksat 600 egeä nipusta paperia. Ei ole senn arvoinen.


      • hintalaatusuhdehyvä

        Winneristä ei kokemusta mutta suosittelen ekonomivalmennuksen verkkovalmennusta, materiaalit ja tehtävät tosi hyviä


      • kokemustaon

        Joo jos verkkokurssiin päätyy niin ehdottomasti ekonomivalmennus! Saat pienemmällä hinnalla sieltä aika paljon muutakin kuin paperia.


      • kauppis2016

        Kiitos vinkeistä! Kysyisin vielä, että onko nettikurssi fiksu valinta ihmiselle joka on kaikki kirjoissa olevat aineet suorittanut avoimessa hyvin arvosanoin vai onko pääsykoekirjoissa syvällisempää ja vaikeampaa tietoa.. ?


      • riittänee

        No melko varmasti nettikurssi riittää, turhautuisit ehkä vain luennoilla ja tavallaan se aika mitä valmennuskurssin luentoihin kuluu matkoineen on pois itsenäisestä opiskelusta. Jos vielä valitset nettikurssin mihin kuuluu videot niin voit kuitenkin tarvittaessa turvautua niihin :)


    • opiskelupaikkacheck

      Hentunen täysin ylivoimainen, se mitä edelle puhuttiin ko herrasta pitää kyllä paikkansa, muttei kuitenkaan poista sitä faktaa, että Hentunen on osaavin kurssinjärjestäjä. Henkilöille, jotka eivät oikein tiedä kursseista mitään (kuten minä viime vuonna), suosittelen luottamaan historiaan ja tilastoihin: 1. Hentusella kovin (tai lähes kovin) sisäänpääsyprosentti joka vuosi 2. Kurssi yleensä täynnä ilman sen suurempaa markkinointia jo marraskuun aikoihin (esim. eximia markkinoi kurssejaan vielä helmikuussa jne).

      Yllä olevat faktat on fatkoja, vaikka kurssi on helvetin kallis ja mitään takuuta ei ole. Mielestäni nuo kertoo kaiken oleellisen

      • gdfgfds

        EI TODELLAKAN OLE YLIVOIMAINEN! Ihan jees kurssi mutta ei todellakaan järjettömän hintansa arvoinen. Taitaa olla Hentusen ylihypetys laskussa kun kursseilla on vieläkin hyvin tilaa.


    • Jyväskylälä

      Nopealla googlauksella pörssin kauppatieteiden valmennus olisi tämän hetken halvin: http://kauppatieteidenvalmennuskurssi.fi/ Hintaa näyttäisi olevan 560€ eli hakkaa ainakin Eximian mennen tullen :D

      Noilta näyttäisi myös saavan itseopiskelumateriaalin vähän päälle huntilla joka on ainki musta ihan ok hinta

      • niih

        Täytyy myös huomata, että kurssi on kuukauden pitkä.


      • hohoh21

        Mitä ihmeen väliä sillä on? Mielummin minä istun kuukauden tiiviisti jollain kurssilla kuin puolivuotta jokatoinen viikko.


      • Pörssin_oma_mainos_osa_2

        Hei

        Vähän parempaa pörssin kurssin mainostajat. Pörssin sivut päivitetty tänään klo 13 ja samaan aikaan 2 kurssia ylistävää kommenttia tänne. Älkää viitsikö mainostaa omaa kurssia näin läpinäkyvästi.

        Vai oliko kaikki vain sattumaa ;-)


      • kurssilainen-09

        En tiedä onko sattumaa kun en ole alkuperäinen postaaja, mutta Pörssin valmennuskurssia on käsittääkseni järjestetty jo vuosikymmeniä. Eilen facebookin mukaan uudistavat sivunsa. Nyt ovat ilmeisesti hommanneet vain uuden osoitteen, kun aikasemmin sivut löytyivät osoitteesta porssiry.fi/valmennuskurssi/

        Itse kurssista en keksi erityistä huonoa sanottavaa. Vähän tietenkin tuurista kiinni minkäläiset opettajat kukin kurssi saa, mutta ainakin oma kurssikokemukseni oli hyvä. Kaikki on loppupeleissä kiinni hakujista, ei kurssista. (:

        Nimimerkillä, kurssilainen -09.


    • älkääainakaan

      Älkää ainakaan valmennuskeskuksen kursseille menkö. Oli oikeasti aivan paskaa koko kurssi.

    • tomperi

      Komppaan edellistä. Kokonaisvaikutelma valmennuskeskuksen kursseilta jäi kyllä huonoksi. Itse osallistuin ensimmäisen kerran intin jälkeen kurssille 2013. Noh lukuaika jäi muutenkin lyhyeksi, mutta koin etten saanut kurssilta juuri apuja. Pari opettajaa osasi hommansa kyllä hyvin, mutta sitten loppujen opetuksesta en juuri pitänyt. Lisäksi kurssi oli laatuun nähden aivan hiton kallis. Ja ottaa huomioon, että itse omilla säästöilläni tuonkin kustansin.

      Seuraavana vuonna otin Finanssin valmennuskurssin, koska kuulin tutulta sen olleen hyvä hinta/laatu suhteeltaan. Matskut oli aika kattavat, ja tehtäviäkin runsaasti - tosin itse olisin kaivannut niitä vielä jonkin verran lisää. Ainakin tuona vuonna maikat olivat myös mieleen. Muutenkin hyvää motivaatiobuustia sain, kun muutaman kerran luennon jälkeen maikan kanssa jäin rupattelemaan opiskelijaelämästä. Hintakaan ei ollu paha valmennuskeskuksen jälkeen :) Kokonaisuutena jälkimmäinen 4,5/5

      • tomperi

        niin ja oleellisin jäi äskeisestä: pääsin jälkimmäisellä sisään Turun kauppikseen.

        t. edellinen


    • kylteri.to.be

      Moi,

      onko jollain kokemusta Valmennuskeskuksen verkkokurssista, winneristä tai korkeakouluun.fistä?

      T. Desperate

      • tällätavalla

        Valmennuskeskus roskaa. Winner ok. Korkeakouluun.fi roskaa.


    • leepoli

      Mä olen katellut eximian, supermasterin, kylteriksi.comin ja korkeakouluun.fin materiaaleita ja miettinyt että minkä niistä valitsisis. Eximian tehtävistä oon kuullu pahaa ja supermasteri on kauheen kallis. Sitten nää kaks muuta on jotain vähän oudompii ja tost korkeakoulusta on sanottu et se olis huono ja tosta kylteristä en kauheesti tiiä. Ihan kivoi tekstei siel ainaki on. Kauheen vaikeeta kun näit vaihtoehtoi on niin paljon mut ei kai sil oo hirveesti välii et minkä valitsee. Oishan niitten tosin oltava sellasii hyvii tehtävii..

      • KauppaT

        Ehdottaisin nuiden edellä mainitsemiesi sijaan Ekonomivalmennuksen kurssia. Järjettömän paljon tehtäviä ja nettiluennot ja tiivistelmät. Nähtyjen kommenttien perusteella vaikuttaa parhaalta kokonaisuudelta.


      • Zonjapp

        Mul on toi korkeakouluun.fi. Ei maksanu paljoa ku ostin eka vaan yhen kirjan. Hintaan nähden sisältää aika paljon tehtäviä jotka on ihan hyviä. Itestähän se on loppujen lopuks kiinni eikä kurssista 8)


      • leepoli
        KauppaT kirjoitti:

        Ehdottaisin nuiden edellä mainitsemiesi sijaan Ekonomivalmennuksen kurssia. Järjettömän paljon tehtäviä ja nettiluennot ja tiivistelmät. Nähtyjen kommenttien perusteella vaikuttaa parhaalta kokonaisuudelta.

        Oon kuullu tosta mielipiteitä puoleen ja toisee. Jotkut tehtävät kuulemma ihan hyvii mut jotku tehtävät huonompii. Pitää kuitenki ny tutustuu tarkemmi. kiitti vinkist!


    • Hukassa_

      Onko kellään vielä viime hetken vinkkejä valmennuskeskuksista? Olin niin keskittynyt ylppäreihin että jäi pääsykokeeseen valmistautuminen vähän sivummalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe