Haaveena aisurin rooli

TulevaAisuriko

Morjesta! Olen ollut nykyisen muijani kanssa 2 vuotta yhdessä ja n. puoli vuotta sitten aloin haaveilemaan aisurin roolista. En vain rohkene puhua asiasta, vaikka muija saattaisi olla jopa halukas tekemään minusta aisurin. Hän tykkää käydä silloin tällöin bilettämässä ilman minua ja mietin kotona usein kuinka hänen muotojaan ihaillaan ja vietellään jatkoille. Myös yhteisellä lomamatkallamme taannoin hän käytti koko ajan erittäin paljastavia vaatteita ja näinollen keräsi katseita ja silmän iskuja paikallisilta miehiltä. Myös rannalla loman ensimmäisenä päivänä hän halusi ottaa rajatonta rusketusta ja riisui yläosan pois. Sain nauttia monta tuntia siitä kuinka muija makoili tissit paljaana ja miehet katselivat häntä. En vain tiedä rohkenisinko ehdottaa tätä aisuri hommaa vai pitäisinkö sen vain omana tietona ja nauttisin salaa.

32

2401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdota vaan asiaa rohkeasti, mutta painostamatta. Mulla on myös hyvin ihailtu vaimo ja aluksi hän torjui ajatukseni toisen miehen kanssa nautiskelusta. Nyt myöhemmin useiden lämminhenkisten keskusteluiden jälkeen hän on alkanut varovasti hyväksymään ajatuksen, ja nyt kutkuttaa kun tiedän asian varmastikin etenevän, kunhan hänelle koittaa sopiva tilaisuus... :=)

      Olen itse ollut kolmantena pyöränä eräälle tuttavapariskunnalle ja siellä tämä juttu meni myös justiin samalla tavoin, hiljaa kypsytellen. Se on ollut erittäin antoisaa niin heille kuin minullekin, joten rohkaistu vain juttelemaan vaimollesi.

    • tuleva aisuri, laita mailia ;)

    • jelppiäsaanut

      Meillä se lähti aikanaan liikkeelle, kun ehdotin vaimolleni 3kimpan kokeilua ja hän suostui tähän. Niinpä yksissä tuumin etsimme vanhemman miehen leikkiin mukaan. Joka sitten alkoikin käydä säännöllisesti luonamme panemassa vaimoani ja minä sain vaan katsella miten vaimo nautti isosta ja kestävästä kalusta. Tunnin mies jaksoi panna yhtä soittoa ja monessa asennossa. Tapailivat toisinaan kahdenkin, kun en kotona ollut, koska vaimo halusi,että hänet tyydytetään kunnolla.

    • rouvanauttii

      Samoin meillä meni jonkin aikaa, että vaimo ymmärsi "jutun juonen". Juteltiin aiasta pitkään ja sitten tehtiin päätös ottaa mukava hieman vanhempi mies kolmanneksi. Nautin todella paljon katsella, kun oma vaimo nauttii vieraasta. On piristänyt meidän sexielämääkin. Nyt on jo tutustuttu alustavasti toiseen , hieman nuorempaan mieheen. Luulen, että rouva saa hänen kanssaan myös nautinnot ja minä saan katsella ja nauttia . Se on myös amhtavaa katsella, miten rouva laittautuu tapaamisiin ja miten kiihkeänä hän odottaa vierasta.

    • Saakokeilla

      Meillä se lähti oikeastaan siitä kun vaimo oli kova tanssimaan ja sitten sovittiin että voihan sitä hän mennä sinne hakuriviin ja minä tietysti saan hakea kanssa ketä haluan. Useasti huomasin miten vaimo oli välistä aika painautunu lähelle miestä ja suoraan näytti miten kiihkeää tanssi oli. Kysin kerran että oliko hänellä halukas jonku tanssikaverin kanssa seksiin. Monesti tanssien jälkeen ei päästy kotiin kun piti ajaa sivummalle ja harrastettiin seksiä autossa ja parhaiten tanssilavan parkkiksella joten ajettiin auto vähän sinne taaimpaan riviin. Muutaman yhteisten vuosien jälkeen otin asian puheeksi kesken seksin ja kerroin että olisi fantasia katsella kun hän saa vierasta. Hänellä ehtona oli että hän valitsee itse miehen ja ajankohdan. Senjälkeen oikeastaan nautin kun näen miten hän saa miehen joka hänelle sopii iskettyä. Kerran leikittiin että olen hänen veljensä kun ajelin auton sivutielle ja poltin ulkona tupakan kun vieras pani vaimoa takapenkillä. Sit vietiin mies kotio kun vaimo sanoi että ei voi tulla koska mies oottaa kptona.
      On myös monesti kokeiltu auringon ottoa nakuna ja yleensä se nakunainen vetää katselijoita vaikka siinä mies on lähellä. Vaimosta onkin siinä helppo valita koska näkee sen koon ja miehen livenä. Parhain oli kerran kun yksi pari tuli lähelle ja lopuksi mentiin heille jatkoille.

    • miesehdottaa

      Luulisin, että paras "avaus" olisi pelkästään vain jotenkin jossain sopivassa kohtaa puhua asiasta, mainita/kertoa kuinka sinua kiihottaa se ajatus. Älä "ehdota" sitä suoraan että tehtäisiinkö näin, se tuntuu todennäköisesti ensimmäisenä jotenkin liian oudolta ja hullulta naisen mielestä. Mutta, kun ns. vihjaat alkuun sinun innostuvan moisista, hän saa aivan omin ajatuksin pureksia sitä ja siemenen mieleensä, ja kertoo kyllä mitä mieltä asiasta on. Ja jos hän innostuu asiasta, ihan varmasti pääsette etenemään siinä.

      Pitää kuitenkin muistaa että se on täysin hänen päätöksensä hänen puoleltaan. Anna hänen siis tehdä päätöksensä ihan itse, vaikuttamatta ja "painostamatta"

    • Mmmmmh1

      Mitenkähän sais oman miehen lämpenemään ajatukselle.... helppohan se miehen on ehdottaa naiselle mutta entäs kun ehdottaja onkin nainen.

      • miesehdottaa

        No samaa tarjoaisin, "heitä ajatus ilmoille" että sinua kiihottaa sellainen jo ajatuksena..

        Mutta noinpäin asian ollessa, sanoisin että todella, todella usein saat vain ongelmia. Mies panikoi ja menettää itsetuntonsa tms. kun vaimo haluaakin vierasta, varsinkin jos sanot ehdotat suoraan että tehtäiskö näin. Jos ja kun sattuu kohdalle mies joka myös asiasta haaveilee, sitten menee kyllä ongelmitta, mutta miehelle joka ei ollenkaan innostu ajatuksesta, kertominen kusahtaa kyllä käsille pahemman kerran..

        Sen takia siis heitä vain ilmoille se että innostut itse sellaisesta fantasiasta, katso mitä mies sanoo ja miten reagoi, siitä sitten eteenpäin.

        Ihan sama on myös niinpäin, että mies menee ehdottamaan naiselleen että haluaisi vierasta naista. Ajatelkaa itsenne sen toisen asemaan niin saatte käsitystä siitä millä tavoin asian pystyy sulattamaan kokematta loukkaavana, millä tavoin asian esiin tuominen tökkäisi.


      • OllaanNaituKavereita

        Tuo asia esille rohkeasti unelmointi ei ole kiellettyä.
        Ehdotin itse miehelleni että haluaisin kahden miehen naivan minua.
        Mieheni sanoi että taudit pelottaa häntä ja on mielekkäämpää naida paljaalla.
        Kysyin että tunnetaanko ketään mahdollista miestä jonka kanssa voitaisiin kokeilla.
        Mieheni ehdotti omaa ystäväänsä kokeeksi.
        Niinpä kutsuimme hänet viikonlopun viettoon meille hän sanoi tulevansa töistä suoraan perjantaina.
        En ollut koskaan tavannut häntä joten olin jännittynyt myöskin mieheni reaktiosta kun toinen alkaa naimaan minua.
        Mieheni oli kiihkeä perjantaina hän nai minua vähän ennen vieraan tuloa jo toisen kerran.
        Ovikello soi ja aloin pukea niin mieheni sanoi että ollaan alasti ja sekoitetaan pakkaa käski minun avata oven.
        Olin alasti tuntemattoman miehen edessä ja toivotin hänet tervetulleeksi.
        Olimme kaikki jännìttyneitä ja mieheni sanoi että mennään heti sänkyyn että jännitys helpottaa itse olin pelkästä ajatuksesta pillu märkänä.
        Miehet asettuivat kummallekin puolelleni ja toinen imi toisen puolen tissiä ja heidän kätensä vaelteli vartalonI joka sopukassa kunnes en kestänyt enää ja tahdoin heitä ottamaan minut.
        Mieheni asettui 69asentoon kanssani kyljellään ja alkoi nuolemaan klitoristani ja nosti ylemmän jalkani itsensä päälle levittäen pakaroitani jolloin säpsähdin vieras työntyì pilluuni nyt oli unelmani täyttymys.
        Miehet naivat ja ja vaihtoivat paikkoja.
        Tien nai takaa ja toinen hoiti etupuolen ja itse sain nauttia täysin.
        Siitä on 20 vuotta aikaa ja naimme kimpassa edelleen miehiä on nykyään useampia tykkäämme naida 1N 2-3M kerralla myös ystävämme on käynyt kaverinsa kanssa naimassa meillä.
        Myös yksi kaveri on ollut kimpassa 17v poikansa kanssa (on perhetuttuja) mieheni on nainut hänen vaimonsa kanssa.
        On ainoa isä poika nainti meidän kohdalla


      • Kiihottunut76
        OllaanNaituKavereita kirjoitti:

        Tuo asia esille rohkeasti unelmointi ei ole kiellettyä.
        Ehdotin itse miehelleni että haluaisin kahden miehen naivan minua.
        Mieheni sanoi että taudit pelottaa häntä ja on mielekkäämpää naida paljaalla.
        Kysyin että tunnetaanko ketään mahdollista miestä jonka kanssa voitaisiin kokeilla.
        Mieheni ehdotti omaa ystäväänsä kokeeksi.
        Niinpä kutsuimme hänet viikonlopun viettoon meille hän sanoi tulevansa töistä suoraan perjantaina.
        En ollut koskaan tavannut häntä joten olin jännittynyt myöskin mieheni reaktiosta kun toinen alkaa naimaan minua.
        Mieheni oli kiihkeä perjantaina hän nai minua vähän ennen vieraan tuloa jo toisen kerran.
        Ovikello soi ja aloin pukea niin mieheni sanoi että ollaan alasti ja sekoitetaan pakkaa käski minun avata oven.
        Olin alasti tuntemattoman miehen edessä ja toivotin hänet tervetulleeksi.
        Olimme kaikki jännìttyneitä ja mieheni sanoi että mennään heti sänkyyn että jännitys helpottaa itse olin pelkästä ajatuksesta pillu märkänä.
        Miehet asettuivat kummallekin puolelleni ja toinen imi toisen puolen tissiä ja heidän kätensä vaelteli vartalonI joka sopukassa kunnes en kestänyt enää ja tahdoin heitä ottamaan minut.
        Mieheni asettui 69asentoon kanssani kyljellään ja alkoi nuolemaan klitoristani ja nosti ylemmän jalkani itsensä päälle levittäen pakaroitani jolloin säpsähdin vieras työntyì pilluuni nyt oli unelmani täyttymys.
        Miehet naivat ja ja vaihtoivat paikkoja.
        Tien nai takaa ja toinen hoiti etupuolen ja itse sain nauttia täysin.
        Siitä on 20 vuotta aikaa ja naimme kimpassa edelleen miehiä on nykyään useampia tykkäämme naida 1N 2-3M kerralla myös ystävämme on käynyt kaverinsa kanssa naimassa meillä.
        Myös yksi kaveri on ollut kimpassa 17v poikansa kanssa (on perhetuttuja) mieheni on nainut hänen vaimonsa kanssa.
        On ainoa isä poika nainti meidän kohdalla

        Kuulostaa aika kiihottavalta nämä teidän seikkailut? Varsinkin tuo kun isä ja poika ovat panneet sinua yhdesssä. Onko tuo poika käynyt joskus teillä yksinään kylässä?

        Onko muilla pareilla kokemusta nuorista miehistä/pojista vaimon kanssa?


    • turhakepoisvaan

      Tuossahan on oiva tilaisuus vaimolle katsella parempaa miestä ihan luvan kanssa ja potkaista turhake pois, kun löytyy oikea mies, joka on kiinnostunut naisesta enemmänkin. Teille jää tuosta vaan luu kätee.. tai oma kalu paremminkin mutta riski on syytä tiedostaa ja hyväksyä eikä ruveta meuhkaamaan sitte myöhemmin.

      • halujahalu

        Ensinnäkin se että haluu olla yhtä aikaa kahden miehen kohteena ei ihan helppoa ole koska suurin osa miehistä haluu vain omistaa yksin.
        Nainen joka haluaa nauttia kimpasta muulloinkin kun vain sen yhen kerran, niin ei halua vaivoiksi miestä joka on mustis.


    • Kannattaa kysyä mielipidettä. Katsoo sitten mihin se johtaa.

    • Onhan nuo suhteet ja liitot paljon avoimempia nykyisin. Itseäni tosin harmittaa lähinnä se miksi miehen pitäisi olla se aloitteentekijä aina. Minusta nainen voi tehdä ja kysyä ihan yhtä hyvin..

    • jelppiäsaanut

      Me puhuimme silloin kyllä mitä kaikkea haluaisi kokeilla vielä seksin saralla ja mitä fantasioita haluaisi toteutuvan. Vaimo itse etsi fiksun ja kohteliaan miehen,joka uskalsi tulla selvinpäin. Monet jostain syystä ovat kännissä kuin käet ja homma menee puihin siksi. Meillä vaimo saneli ehdot miten edetään touhuissa. Hyvin on homma toiminut ja on myös naispuolisia ollut meillä mukana kimpassa ja nekin henkilöt vaimo on saanut päättää. Ei ole ollut mitään ongelmia tai mustasukkaisuutta meillä ainakaan niin siksi ehkä toimii hyvin.

    • Mulla toi lähti siitä että suhteeseen tuli alkuvaiheessa pieni katko. Vähän yli viikon. Riidan takia... No se muija pani parin "rakkaan ystävänsä" kanssa siinä välissä.

      No muutaman viikon sen tauon jälkeen se koki tarvetta tunnustaa. Se teki sen ensin "leikisti", mitä jos... en oikeasti... Mä olisin...

      Ja mua kiihotti tää leikisti tunnustus, olihan se vaan leikisti. Ja mulla alko seisomaan. Ja ku mä panin sitä mä tivasin ketä se on pannu, niin se leikisti nimes sen kundin. Ja mä laukesin ku se sano toisen miehen nimen siinä pannessa.

      Puol tuntia sen jälkee se sano, että se oli itseasiassa totta. No mä en tienny oliko, mut kiihotuin taas ja panin sitä ja tivasin puoli aidon mustasukkasesti siltä pannessa lisää tietoa.

      No panin sitä sen aiheen tiimoilta sinä yönä 6 kertaa. Mua selvästi kiihotti ihan vitusti asia ja aamuun mennessä tiesinkin, että se on ihan oikeasti pannu sitä jätkää, ekana iltana, ku olin paukannu vihasena ulos ovesta. Ja se vaan kiihotti mua.

      Tää toinen tapaus selvisi mulle vasta kuukausien päästä. Sitä se ei halunnu tunnustaa, koska vissiin pelkäsi että saan kompleksin. Sen pelon se mulle kerto sillo ku se ekaa kertaa "leikisti" kertoili, mutta jätti asiasta lisää avautumisen siihen, vaikka siitä vähä kyselin... Ja tunnusti vaan toisen.

      Tää toinen nimittäin on mies, jolla on isoin kyrpä johon muija on ikinä törmänny. Ja mun muija on kiertäny.
      Kuulemma kirjaimellisesti kaksi kertaa isompi, kuin minä.

      No joo. Mun muijalle selvisi että mä kiihotun näistä jutuista todella paljon. Ja tällä muijalla on tapa haluta miellyttää. Ja sit se mun mieliksi paria kundia panikin reissuillaan. Paras oli eka kerta, ku se tuli baarista kotii. Ei kertonu mitää. Halus panna ja mä sain huomata, että ihan hetkeä ennen ku se tuli kotii, oli joku pumpannu lastisa sen sisään.

      No joo. Pari kokemusta siitä vaan tuli. Nyt muijalla, tod. näk. lääkityksen takia halut menneet niin minuun ku kaikkiin muihinkin.

      Mulla oli yksi ongelma asian kanssa, se tuntu tekevän noi jutut, vain koska mä halusin. Mulla taas kiksit tulisi nimenomaan siitä, että nainen itse haluaisi hakea parempaa.

      No vaan jahka alkaa muijalla homma taas toimimaan, niin enköhän saa taas kiksejä siitä, ku se jakaa itteään.

    • jatkuvastihimottaa

      Joillain lääkkeillä on sivuvaikutuksena halujen totaalinen menetys. Vaikka oireet mainitaan sivuvaikutuksissa vähäpätöisenä, ne saavatkin valitettavasti fysiologisia muutoksia aikaan, jolloin halut eivät palaa enää koskaan. Koskaan on pitkä aika parikymppiselle nuorelle.
      Asia kannattaa ehdottomasti tarkistaa omalta lääkäriltä ennen lääkkeiden syöntiä.

    • Naitunvaimonmies

      Meillä tämä aisurihomma alkoi, kun olin työmatkalla Turussa ja päätimme jäädä sinne myös perjaintaiyöksi. Niinpä otimme hotellin. Saunottuamme syötiin hyvä illallinen ja pätimme lähteä tansseihin. Siihen aikaa siellä oli sellainen tanssipaikka kuin Thrinax, tai jotain sinne päin. Olimme vähän pohjustaaneet ennen lähtöä viniillä ja jatkoimme sielläkin. Sitten yksi meistä paljon nuoprempi mies alkoi hakemaan vaimoani tanssiin, kysyen ensin kohteeliaasto minulta luvan. Hän hakikin muijaani aika usein, toki muutama muukin kaveri teki saman. Katselin kuinka vaimo hieroi ihan selvästi itseään kaveria vasten ja minulla alkoi kulli seisomaan. Sanoin vaimolle, että pyytää kaverin pöytäämme ja pian seurassamme oli varsin mukava puhelias mies.

      Miehen käydessä vessassa, kysäsin muijalta suoraan, että jos hän halusi sitä miestä. Ensin teeskenteli epäröivää, mutta huomasin selvästi, että hän kävi kuumana ja sanoin, että pyydetää mies jatkoille hotelliin. Siitä se alkoi. Huoneessamme muiden käytyä vessassa, laittelin ryyppyjä meille ja sanoin sitten itse meneväni vessaan. Jätin oven hiukan raolleen ja minulla oli hyvä näköala eteisen peilin kautta suoraan sohvalle, mihin vaimokin oli siirtynyt miehen viereen. Siinä ei aikailtu yhtään, miehellä oli jo käsi hameen helman alla, samalla kun vaimokin hamuili hänen etumustaaan. annoin heidän leikkiä vielä vähän aikaa ja astuin sitten takaisin huoneeseen. Ensin eh vähän yrittivät huonosti näytellä viatonta, mutta kun sanoin, että jatkakaa vaan, niin eivät enää häpeilleet yhtään kilpaa riisuivat toisensa ja siirtyivät siitä heti parivuoteelle. Itse istuin nojatuoliin kulli kädesssäni ja sain seurata ihan ensimmäistä aisuripeliä. En uskonut minkä tunteen se antoikaan, kun sain ihan vierestä nähdä, kuinka vieraan miehen kulli työntyi vaimini litimärkään pilluun. Runkkasin vimmatusti ja nousin ylös kun tunsin orgasmin lähestyvän. Kumpikaan ei yrittänytkään laittaa vastaan, kun polvilleni mentyäni heidän viereensä laskin spermani suoraan vaimoni kasvoille ja lensi sitä vähän vieraallekin. Hämmästyin kovasti kun tämä jatkaen naimistaan nuoli spermani pois vaimoni ihanilta poskilta.

      Siitä miehestä tulikin sitten meidän vakituttavamme. Aina kun olimme Turussa, olimme hänen luonaan ja vaimoni taas sai luvan käydä muuallakin aina kuin vain halusi. Laivaristeilyt olivat suosittuja ja usein hän palasi kotiin hyvin naituna kertoen minulle juurta jaksain kaikki tapahtumat siellä.

    • Kyminlinna

      Puhu imeessä,kerro kauneudesta,ihailusta,jota tunnet,mys muitten miesten,varmaan tulee samalle mielelle.Mikä hinompaa kun komea isokyrpänen ori vaimon pesässä.

    • Make49pks

      Kuulostaa ihanalta teidän juttunne. Itse ole haaveillut ja kerran ehdottonutkin 10v sitten, mutta silloin tuli ehdoton ei.
      Nyt vaikuttaa siltä että voisi innostua, ajattelin että vuokraan jostain leffan, jossa nainen on 2-3 miehen kanssa. Siitä saisi hyvän varovaisen puheenaiheen.
      Itseasiassa aisuri jutut ei kiihota, mutta vaimon jakaminen vieraan kanssa olisi mahtavaa. Eniten haaveilen sellaisesta, että vaimoni imisi vierasta kalua kun nain häntä.
      Voisin myös ehdottaa, että katzelisin kun hän tyydyttää itsensä dildolla. Mitä sanotte kumpi purisi paremmin?

      • Olin kolmantena kaverin ja hänen tyttöystävänsä kanssa,se lähti siitä että kaverini valitti ettei nainen saa orgasmia.Myöhemmin kyllä selvisi että se oli tekosyy...mutta kun pääsimme itse asiaan selvisi että hän on myös bi,ja halusi nuolla toisen spermaa pillusta. Minusta oli ihanaa imeä hänen kalunsa kovaksi ja ohjata se pimppaan ja pidellä juuresta kun se laukesi


      • kaakontrans kirjoitti:

        Olin kolmantena kaverin ja hänen tyttöystävänsä kanssa,se lähti siitä että kaverini valitti ettei nainen saa orgasmia.Myöhemmin kyllä selvisi että se oli tekosyy...mutta kun pääsimme itse asiaan selvisi että hän on myös bi,ja halusi nuolla toisen spermaa pillusta. Minusta oli ihanaa imeä hänen kalunsa kovaksi ja ohjata se pimppaan ja pidellä juuresta kun se laukesi

        Tosi hyvältä tuo tuntuu. Nautinto olla vaimon kanssa kuuysissä kun mies tulee naiseen takaapäin.


    • bimies58

      Kyllähän se on aivan parasta , kun saa imeä toisen kyrpää joka on juuri vedetty vitusta laueneena, märkä ja limainen.
      Oispa ihanaa ohjata isoa aisaa reiälle ja seurata läheltä kuinka nussii.

      • Kun puolijäykkä tulee pillusta ulos. Poikaystävänä imet se jäykäksi niin tyttöystävä on innoissaan saadessaan sen uudestaan puhtaana sisäänsä.


    • nius

      Jos tulee tarvetta tutustua ja hyödyntää luotettavaa ja turvallista ei poika enään, niin olen mielelläni mukana ja käytettävissä. Saat lisätietoa ja kuvia tarpeen vaatiessa.
      Kokemusta muutamasta kerrasta kolmantena mukana olevana sekä muutaman kerran katsojan roolissa ja tuuraten omistajaa.
      pk alueella !!

    • Kaarlenkoski

      Rohkaise vain, ja lähtekää mukaan nautintoihin. Me olemme vaimoni kanssa harrastaneet kimppahommia useasti. Samoin on vaimo yksikseen käynyt vieraissa. Joskus usemmankin miehen kanssa peräkkäin lomareissulla. Kiihottaa minua kovastikin hän kertoo reissulta tullessaan monenko kanssa oli pannut ja minkä kokoisia vehkeet olivat ja millainen oli työn jälki. Kimppahommissa minusta on mahtavaa päästä liukkaille toisen tai toisten jälkeen. Pillu on niin vastaanottavainen ja liukas, että siinä on pidättely ettei heti tule oma laukeaminen.

    • Virranviemää

      Varsin usean miehen toive, fantasia olla mukana kimpassa, aisurin roolissa. Kiihoittaa kummasti kun tiedostaa vieraan miehen himoitsevan, haluavan omaa naista ja päästä naimaan toisen halukasta vaimoa. Näin varsinkin varttuneempana, joten nauttikaa ja naikaa.

    • Mies50veee

      Kuulun tähän samaan sarjaan haluttaisi ihan hirveästi päästä katsomaan kun joku naisi paljaalla avovaimon posliini pillua. Olisin valmis vaikka maksamaan siitä näystä. Tällaisia me yli 50 vee miehet olemme.

      • nius

        Ei muuta kuin tuumasta toimeen ja yhteydenottoja, niin asia lähtee etenemään ilman maksuja. Tällaisia me yli 50 vee miehet olemme.


    • Virranviemää

      Niimpä niin. Kokemuksesta voin sanoa ihanaa oli, kiihoitti, kuumotti ja se loppuhuipennus vieraan halukkaan naisen kera.

    • Hoidan_naisesi

      Asun pääkaupunkiseudulla ja tulen mielelläni naimaan vaimoasi/tyttöystävääsi, jos haluat. Yhteyttä voi ottaa: timo123 ät luukku.com

    • Lahjapanot

      Perskules ! Tuohan on kuin ilmaislehteä jakelisi eikä tiedä mitä vuosikerrat maksavat, rahastakaa nyt ne akkanne jotka nauttivat.....

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe