Lauran saama sanoma!

211357871

Lauran 28.10.2015 saama sanoma

Oi rakkaat lapseni. Pian alkaa ennen näkemätön herätys. Oi katsokaa, minä vuodatan henkeni teidän päällenne ja te saatte uuden voiman, ennen näkemättömän voiman te saatte.

Keskinäinen rakkautenne palaa, kun kaikki tekevät minun valtakuntani työtä omaa kunniaansa tavoittelematta.

Voi lapseni, kuinka sieluni on mielissään, kun näen teidän tekevän sitä, mikä tavoittaa minun mielisuosioni.
http://www.jouko-piho.fi/211357871

23

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

      "Oi rakkaat lapseni. Pian alkaa ennen näkemätön herätys. Oi katsokaa, minä vuodatan henkeni teidän päällenne ja te saatte uuden voiman, ennen näkemättömän voiman te saatte."

      ******************************************************************************

      SAMAA OLEN KERTONUT JA . . . TOTEUTAN Jumalan tahdon . . . !

      ******** MEILLÄ ON YHTEINEN TEHTÄVÄ ********

      ******************************************************************************

      TIE ON AUKENEVA

      ........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31


      40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

      ********

      Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.

      Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:

      *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . !

      NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

      ********************************************************************

      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19,23 --->Johannes Kastajan todistus

      Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

      Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

      --------

      Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

      Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

      Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

      Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

      **********************************************************************

      TIE ON AUKENEVA

      ........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31

      Jesaja 40:3-8

      40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

      40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

      40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

      40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

      40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

      40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

      Jesaja 40:25-31

      40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

      40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

      40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

      40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

      40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

      40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

      40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        "Keskinäinen rakkautenne palaa, kun kaikki tekevät minun valtakuntani työtä omaa kunniaansa tavoittelematta.

        Voi lapseni, kuinka sieluni on mielissään, kun näen teidän tekevän sitä, mikä tavoittaa minun mielisuosioni."

        ******************************************************************************
        SAMAA OLEN KERTONUT JA . . . TOTEUTAN Jumalan tahdon . . . !

        ******** MEILLÄ ON YHTEINEN TEHTÄVÄ ********

        ******************************************************************************

        Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi.

        ----------------------------------------------

        Kolossalaiskirje 3:12-14 ---> Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi

        Te, jotka olette Jumalan valittuja, pyhiä ja hänelle rakkaita, pukeutukaa siis sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, lempeyteen ja kärsivällisyyteen.

        Pitäkää huolta, että tulette toimeen keskenänne, antakaa anteeksi toisillenne, vaikka teillä olisikin moittimisen aihetta. Niin kuin Herra on antanut teille anteeksi, niin antakaa tekin.

        Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi.

        ----------------------------------------------

        Jatkuu . . .


      • Jumalan_henkäys

        . . . Jatkuu.

        raamatusta

        5.9.2015 10:23

        "Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

        Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille

        Luku 12:12-27 ja 13

        12. kuten ruumiston yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kiakki ruumiin jäsenet, vaikkan iitä on monta, ovat yksi ruumis, nin kuin Kristuskin.

        13. Me olemme näet kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi [surakunta]ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita. Me kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

        14. Eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on monta.

        15. Jos jalka sanoisi. Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.

        16. Jos korva sanoisi: Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.

        17. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? jos taas kuulona, missä olisi silloin hajuaisti?

        18. Jumala on näet asettanut jäsenet, kunkin niistä, niin kuin on tahtonut.

        19. jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi?

        20. Nytpä jäseniä onkin monta ja vain yksi ruumis.

        21. Silmä ei saata sanoa kädelle: En tarvitse sinua, eikä pää jaloille: En tarvitse teitä.

        22. Päin vastoin, juuri ne ruumiin jäsenet jotka näyttävät heikoimmilta, ovat välttämättömiä.

        23. Ne ruumiin jäsenet, jotka meistä eivät ole erityisen arvokkaita, me me verhoamme sitä huolellisemmin. Ne, joita häpeämme, me sitä häveliäämmen peitämme.

        24. Ne taas joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Jumala on näet liittänyt ruumiin yhteen siten että on antanut halvempiarvoisille suuremman kunnian,

        25. ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toisistaan.

        26. jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki kärsivät sen kanssa, jos yksi jäsen saa kunniaa, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.

        27. Te olette Kristuksen [seurakunta]ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniään.

        13

        1. vaikka minä puhisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

        2. vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulla ei olisi rakkautta, en olisi mitään.

        3. Vaikka jakelisin kaiken omaisuuteni nälkäisten ruokimiseksi ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, se ei minua mitään hyödyttäisi.

        4. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile.

        5. Ei käyttäydy sopimattomasta, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

        6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.

        7. Kaiken se peittää, kaiken se uskoo, kaiken se toivoo, kaikkea se kärsii.

        8. Rakkaus ei koskaan häviä. Mutta profetoiminen katoaa, kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto häviää.

        9. Tietomme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista.

        10. kun tulee täydellinen, katoaa vajavainen.

        11. kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja ajattelin kuin lapsi.

        Tultuani mieheksi hylkäsin sen, mikä kuuluu lapsuutee.

        12. Nyt me näemme vielä kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin.

        Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta silloin tiedän täydellisesti, kuten itsenikin täysin tunnetaan.

        13. Niin pysyvät nämä kolme usko, toivo, rakkaus.

        Mutta suurin niistä on rakkaus.

        aamen


      • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Jumala on rakkaus . . .

        . . . Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. . . . !

        ----------------------------------------------

        Ensimmäinen Johanneksen kirje, 1. Joh. 4:17-18 ---> Rakkaudessa ei ole pelkoa

        Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa.

        ********************************************************************

        UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

        ********************************************************************

        MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on . . .

        . . . SUORITETTAVA LOPPUUN . . .

        . . . LÄHETYSKÄSKY ---> VIIMEISTEN PÄIVIEN . . . HERÄTYS . . . !

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        ----------------------------------------------------------------------

        NÄMÄ KAKSI ILMOITUSTA . . . OVAT YHTEYDESSÄ TOISIINSA

        ******** Näky pettyneistä ihmisistä !!! (Julkaistu 21.8.2015)

        ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? (21.8.2015 12:17)

        ********************************************************************

        Näky pettyneistä ihmisistä !!!

        Julkaistu 21.8.2015

        Evankelista profeetta Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä, jotka eivät tienneet että heidän on kaduttava pahoja tekojaan ja tehtävä parannus synneistään.

        "Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." - Sananlaskut 28:13

        ----------------------------------------------------------------------

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13839680/naky-pettyneista-ihmisista-!!!

        ----------------------------------------------------------------------

        ************************************************************************

        Jumalan_henkäys

        21.8.2015 12:17

        Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

        Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

        UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

        --------------------------------------------------------------

        Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

        ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

        UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

        KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

        ----------------------------------------------------------------

        Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

        Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

        Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

        Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

        TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

        . . . HERÄTKÄÄ ---> Jumalan TAHDON toteuttamiseen . . . !

        . . . LOPUN AJAN HERÄTYS ---> TULEE - MEIDÄN - KAUTTAMME . . . !

        . . . OLETTE ---> Kristuksen ruumis - Jumalan seurakunta . . .

        ------------------------------

        Näky :SKORPIONI astiassa joka on täytettu vedellä

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13915997/naky-skorpioni-astiassa-joka-on-taytettu-vedella

        -------------------------------------------------------------------------------

        Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. - Sananlaskut 9:10

        *****************************************************

        ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

        *****************************************************

        MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on . . .

        . . . SUORITETTAVA LOPPUUN . . .

        . . . LÄHETYSKÄSKY ---> VIIMEISTEN PÄIVIEN . . . HERÄTYS . . . !

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        *****************************************************

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakkaat Jumalan Lapset !

        Jumala SANOO . . .

        . . . OLETTE . . . Kristuksen ruumis - Jumalan seurakunta . . .
        . . . .............. . . . .......................................................................... . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin 5.2.2016 14:07

        Näky :SKORPIONI astiassa joka on täytettu vedellä

        makedonial

        1.11.2015 2:46

        "SEURAKUNNAN ON HERÄTTÄVÄ.MENTÄVÄ TEILLE JA AITOVIERILLE ja lopetettava odoottamasta ihmisä rakennelmiinsa.Jumala ei ole uskovaisten Juuoksupoika vaan IHMINEN on hänen juoksupoikansa. ei ole palvelija Herraansa suurempi.Jeesus ei kaukoparantanut kuin yhden ihmisen muut kerrat hän käveli joskus monta päivää parantaakseen ja pelastaakseen yhden ihmisen.Rukoilkaa että seurakunta astuisi niihin lupauksiin joita se hokee ja uksoisi sen että se puhditusi.ja alkaisi herätys .ihan pian se alkaa."

        Jumala SANOO . . .

        . . . SEURAAVA NÄKY . . . TOTEUTUU . . . MYÖS . . . !

        TÄSSÄ - LAINAUS TEKSTISTÄ . . .

        ******* Jukka Rokan näky Kristuksen ruumiista keväällä 1980 *******

        "Nyt ilmestyivät sanat PYHÄ HENKI ja KARISMA, LIITTYKÄÄ TOISIINNE RAKKAUDEN SITEILLÄ ... olettehan samaa ruumista! jotka kaikuivat pään vaatimana huutona. Ja ihmeekseni näin, että yhä uudet ja uudet jalkaparit alkoivat astua tasatahtia, ja samalla nämä tasatahtiset kuin näkymättömän voiman kautta alkoivat irrottautua lahoamaisillaan olevasta ruumiista, jonka yhtäkkiä huomasin olevan ilman päätä! Se oli päätön ruumis!"

        "Samalla näin näiden tasatahtiin päässeiden muodostaneen todellisen ruumiin, joka nyt oli kiinteästi liitettynä päähän."

        "Päästä lähtenyt rakkauden virta pyyhkäisi pois kaiken lian ja saastan, kaikki haavat ja vammat, jotka nyt kuin kirouksena laskeutuivat tuon vanhan kirkkokuntaruumiin ylle saaden senkin käymistilaan."

        "Todellinen Kristuksen ruumis seisoi ylväänä päähän liitettynä, kuin jotain odottaen."

        "Ja nyt sen ylle sidottiin leveä kultainen vyö, jossa luki: RAKKAUS - TÄYDELLISYYDEN SIDE."

        "Tämä täydellisyyden side - Rakkaus - liitti yhteen kaikki patsasruumiin eri osat, lihaston, luuston, elimistön - koko uudestisyntyneiden ruumiin!"

        "Niinpä tähän elävään patsaaseen ilmestyivät sanat: Kristuksen ruumis - Jumalan seurakunta."

        KOKO NÄKY - SEURAAVAKSI . . .

        Jukka Rokan näky Kristuksen ruumiista keväällä 1980

        JATKUU . . .


      • Kristuksen ruumis . . . Jumalan seurakunta . . . !

        Jukka Rokan näky Kristuksen ruumiista keväällä 1980
        -------------------------------------------------------------

        Näin edessäni patsaan. Se oli kuin Danielin näkemä kuvapatsas, mutta tämä näkemäni kuvasi Kristusta ja seurakuntaa. Tämän patsaan pää säteili rakkautta. Ruumiskin näytti vahvalta ja voimakkaalta.

        Sen rintakehässä luki sana ISRAEL. Pää katseli sitä ja huokasi syvään. Sydämen kohdalle ilmestyi sana ALKUSEURAKUNTA.

        Se valtasi koko ruumiin - jopa sana Israel katosi. Ruumis näytti vahvalta ja elinvoimaiselta.

        Mutta sitten vatsan kohdalle ilmestyi kirjoitus: ROOMALAISKATOLINEN KIRKKO, YKSI JA AINOA. Mutta nyt koko vatsa joutui kuin synnytyskipuihin, ja se muuttui visvaa valuvaksi paiseeksi. Ja totisesti: siitä SYNTYI ulkopuolisen voiman vaikutuksesta ELÄVIÄ LAPSIA.

        Mutta sitten tapahtui kauheaa: NÄMÄ SYNTYNEET LAPSET JOUTUIVAT KIDUTETTAVIKSI JA NIITÄ TAPETTIIN.

        Mutta jatkuvista vainoista huolimatta myös SYNNYTYSKIVUT JATKUIVAT: syntyi sanoja: luterilaiset, anglikaanit, presbyteerit, episkopaalit, metodistit, baptistit, helluntailaiset ym. - ja pää ... itki!

        Kuulen jatkuvana huutona eri ryhmien taholta: Lähtekää siitä ulos, te minun kansani. Mutta tuo huuto oli kuin kuolleiden luiden kolinaa: huuto ei ollut Pyhän Hengen vaikuttamaa huutoa, vaan kiihkeää opinkiistojen ilmaisua.

        Yhtäkkiä kävi kuin humahdus, ja se sai liikettä luihin. Käsivarret alkoivat liikkua huitoen sinne tänne. Samoin jalat alkoivat käydä, mutta nekin vetivät eri suuntiin. Koko ruumis näytti kuin repeilevän kappaleiksi, sillä nyt ruumiiseen ilmestyi sinne tänne kiskovia jalkoja ja käsivarsia sadoittain, ja ne kaikki olivat toinen toisensa tiellä, eikä matka edistynyt.

        Päästä valuivat kyyneleet, kun koko ruumis oli kuin rikkirevittyä, runneltua lihaa. Pää itki, sillä olivathan kristityt itse ristiinnaulinneet Herransa ruumiin, repineet pyhien seurakunnan ... Se oli täynnä oppia, riitaa, kateutta, vihaa.

        Nyt ilmestyivät sanat PYHÄ HENKI ja KARISMA, LIITTYKÄÄ TOISIINNE RAKKAUDEN SITEILLÄ ... sillä olettehan samaa ruumista! ... kaikui pään vaatimana huutona. Ihmeekseni näin, että yhä uudet ja uudet jalkaparit alkoivat astua tasatahtia, ja samalla nämä tasatahtiset kuin näkymättömän voiman vaikutuksesta alkoivat irrottautua tästä lahoamaisillaan olevasta ruumiista, jonka yhtäkkiä huomasin olevan ilman päätä! Se oli päätön ruumis!

        Samalla näin näiden tasatahtiin päässeiden muodostaneen todellisen ruumiin, joka nyt oli kiinteästi liitettynä päähän.

        Päästä lähtenyt rakkauden virta pyyhkäisi pois kaiken lian ja saastan, kaikki haavat ja vammat, jotka nyt kuin kirouksena laskeutuivat tuon vanhan kirkkokuntaruumiin ylle saaden senkin käymistilaan.

        Todellinen Kristuksen ruumis seisoi ylväänä päähän liitettynä, kuin jotain odottaen.

        Ja nyt sen ylle sidottiin leveä kultainen vyö, jossa luki: RAKKAUS - TÄYDELLISYYDEN SIDE.

        Tämä täydellisyyden side - Rakkaus - liitti yhteen kaikki patsasruumiin eri osat, lihaksiston, luuston, elimistön - koko uudestisyntyneiden ruumiin!

        Niinpä tähän elävään patsaaseen ilmestyivät sanat: Kristuksen ruumis - Jumalan seurakunta.

        Ja sen rinnalla seisoneeseen, eri uskontokuntien kuolleista luista koostuneeseen kyhäelmään, joka ulkonaisesti näytti mahtavalta, mutta sisäisesti oli täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa, kirjoitettiin sanat: SUURI BABYLON.

        Ja sitä katseli kauhistuneena SYNNYTYSKIVUISSAAN KIEMURTELEVA VAIMO - ISRAEL ...

        Yhtäkkiä kävi kuin väkevä tuulispää, joka tempasi ylös tämän Hengestä syntyneen, Herransa tuloa odottavan Kristusruumiin, joka oli lopullisesti liittyvä päähän.

        Alhaalla maan kansat vaikeroivat, ja siellä kuului myös viimeinen uloskäsky, koskien Israelia ja kaikkia vielä jäljellä olevia pyhiä: ’Tyhmät neitsyet! Lähtekää siitä ulos, minun kansani, ettette tulisi osallisiksi hänen synteihinsä ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa (Ilm.18:4).

        Mutta Kristuksen ruumis, seurakunta-morsian, kohosi ylös. He nousivat kuin kirkkaat tähdet kaikista kansoista, heimoista, kielistä ja sukukunnista, kaikista uskovien piireistä yli seurakuntarajojen…’.”

        - Jukka Rokka

        . . . . .

        https://suomiprofetiassa.wordpress.com/jukka-rokka-jarkyttava-naky-aamulla-16-03-2001/


      • Kristuksen ruumis . . . Jumalan seurakunta . . . !

        . . . . .

        Rokan näky Messiaan seuraajista

        Jukka Rokka (1913-2002) oli Messiaan ilosanoman levittäjä. Vuonna 1950-luvulla hän oli myös Japanissa kertomassa ilosanomaa ja hän sai monia ihmeellisiä näkyjä tulevista tapahtumista. Vuonna 1980 keväällä hän näki merkillisen näyn patsaasta, joka oli ikään kuin profeetta Danielin mainitsema patsas, mutta se kertoi Messiaan seuraajien muodostamasta joukosta eli niin sanotusta Messiaan ruumiista.

        ”Sinä näit, kuningas, katso, oli iso kuvapatsas. Se kuvapatsas oli suuri, ja sen kirkkaus oli ylenpalttinen. Se seisoi sinun edessäsi, ja se oli hirvittävä nähdä.”
        – Daniel 2:31

        Jatkuu . . .

        https://ennustuksia.com/2014/10/20/rokan-naky-messiaan-seuraajista/

        . . .

        Mauno Mattila & Muinaisia Ennustuksia

        . . . . . . . .

        "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne. "
        – 2. Pietari 2:19


    • Näkökulmaa1

      Ei ala .
      Alkaa ennen näkemätön kurjuus,ja kristittyjen,ja kantasuomalaisten vaino.
      Pedon palvojien suunnitelmat etenevät.
      Olen usein ihmetellyt sitä,että koska suomen hallituksen johtohahmot ilmiselvästi vihaavat maamme kantaväestöä,ja etenkin kaikkein vähävaraisimpia,tahtoen tilalle muslimeja ulkomailta,miksi he eivät helpota kantaväestön maastapakoa?.
      Niin he pääsisivät meistä lopullisesti eroon,ja saisivat tilalle tahtomaansa monikulttuurisuutta muista maista kenenkään valittamatta.

      Ratkaisu olisi yksinkertainen.
      Lasketaan muuttoon vaadittavaa tulorajaa vaikkapa 900 euroon kk,nythän useimpien maastamuuttoa haluavan tuloraja jää selkeästi alle vaaditun,muistaakseni 1200 euron rajan.

      • Rakas uskonveljeni "Näkökulmaa1" !

        ******** VALTAVA . . . HERÄTYS . . . Jumalan KUNNIAKSI ********

        KYLLÄ SE ALKAA . . . MIKÄÄN EI PYSTY ESTÄMÄÄN . . .

        . . . Jumalan tahdon mukaisen SUUNNITELMAN TOTEUTUMISTA . . . !

        MINÄ PIDÄN SIITÄ HUOLEN . . . TOTEUTAN Jumalan tahdon . . . ;-)

        ********************************************************************

        TODISTAN . . . Jumalan OLEMASSA OLON . . . MAAILMANLAAJUISESTI . . . !

        ELI VALTAVA . . . HERÄTYS . . . Jumalan KUNNIAKSI.

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Aika-on-se

      Alkaa se, mikä on kirjoitettu Jesaja 59:14-21, erityisesti jae 19.

    • odotatkosinä

      Herätys profetia on aina ehdollinen, riippuen siitä, onko uskovilla jano antautua rukoukseen ja odotukseen ja pyhitykseen tullakseen kelvolliseksi Jumalan antamalle voitelulle, jota herätys aina tarvitsee.
      Tuo profetia voi siis toteutua, mikäli sinä elät odotuksessa ja rukouksessa kaivaten ja janoten Jumalan Pyhän Hengen voitelua ja armolahjojen vuodatusta.

      Mikäli uskovat vain puuhastelevat edelleen entisenlailla - herätys ei tule. Valmistettuihin astioihin Jumala voi vuodattaa voimansa. Lue asiasta Apostolien tekojen alusta, mitä opetuslapset tekivät odottaessaan Jumalan Pyhän Hengen voitelua ja saivat sen ja silloin alkoi myös herätys ...

      • mitenmitään

        herätystä pääsee syntymään jos uskovat on tottelemattomia ja 90% elää salasynneissä jota eivät miellä synneiksi?


      • uskovatonrappiolla

        Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968

        90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.

        Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.
        Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:

        TÄÄ ON TIIVISTELMÄ TÄSTÄ PROFETIASTA!!!

        Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

        Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.

        Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.


      • uskovatonrappiolla

        1 Samuelin kirja luku 15:22-24

        22. Samuel sanoi: Haluaako Herra polttouhreja ja teurasuhreja yhät hyvin kuin KUULIAISUUTTA HERRAN ÄÄNELLE?

        Katso: Kuuliaisuus on PAREMPI kuin uhri ja TOTTELEMINEN parempi kuin pässien rasva.

        23. TOTTELEMATTOMUUS on TAIKUUDEN syntiä ja NISKOITTELU VALHETTA ja kuin KOTIJUMALIEN PALVELUSTA.

        Koska sinä olet hylännyt Herran sanan, on hänkin hylännyt sinut, etkä sinä enää saa olla kuninkaana.

        24. Saul sanoi Samuelille: Olen tehnyt syntiä, kun olen rikkonut Herran käskyn ja sinun sanasi.

        MINÄ PELKÄSIN KANSAA JA KUULIN HEIDÄN ÄÄNTÄÄN.

        Kielletty Totuus

        24.12.2010 11:20

        HELLUNTAIHERÄTYKSEN KIELLETTY PROFETIA

        Tauno W. Rantala, Suomen Helluntaiherätyksen pitkäaikainen työntekijä, Helsingin Siion seurakunnan evankelista sai 1996/97 seuraavan profetian, jonka sen saaja ymmärsi olevan helluntaiherätyksen johtavilla paikoilla oleville, mutta jota helluntaiherätyksen lehti Ristin Voitto ei hyväksynyt julkaistavaksi lehdessään (!):

        Te minun aseenkantajat ja johtavilla paikoilla olevat; jotka johdatte minun verelläni ostettua laumaa. Teidän tulee panna pois elämästänne se, joka on ollut teille lankeemukseksi pois vanhurskauden tieltä.

        Tehkää parannus; ylpeydestä ja inhimillisestä korskamielestä. Lopettakaa toinen toisenne lyöminen, alas painaminen ja kadehtiminen. Myös puhutte pahaa toisistanne ja vitsailette minun sanaani käyttäen. Levitätte valheellista tietoa toisistanne painaaksenne toista alas. On sellaisia, jotka herkuttelevat irstaiden televisio-ohjelmien edessä näin ruokkien aistillista ihmistä.

        Myös minä näen keskuudessanne salasynneissä eläjiä, vallan ja taloudellisen edun tavoittelijoita.

        Miksi köyhdytätte minun seurakuntiani suurten velkataakkojen kanssa ja näin teette seurakunnistani kykenemättömiä evankelioimaan, kun varat menevät muualle.

        Te ette huomioi vähäosaisia vaan varakkaita te arvostatte.

        Heittäkää yltänne pois farisealaiskaapu ja pukeutukaa veljelliseen rakkauteen. Antakaa toisillenne sydämestänne anteeksi, sopikaa riidat ja erimielisyydet ja hyljätkää se elämästänne, jonka tiedätte olevan vastoin minun sanaani.

        Pelastusarmeijan perustajan William Boothin

        1900-luvun alussa saatu profetia lopun ajoista Jumalalta elämänsä loppuhetkissä saama profetia siitä, millainen on maailma, ja ns. kristikunnan hengellinen tila “päivää ennen Jeesuksen tulemusta”.

        Tässä ilmestyksessä on kuusi pääkohtaa, jotka sisältävät mm. seuraavat asiat:

        “1. Silloin on politiikka ilman Jumalaa.

        Tulee päivä, jolloin koko läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että kukaan ei missään hallitsevissa tasoissa enää pelkää Jumalaa. Uusi sukupolvi poliittisia johtajia hallitsee Eurooppaa, sukupolvi joka ei pienessäkään määrässä pelkää enää Jumalaa.

        2. Silloin on taivas ilman helvettiä.

        Tulee päivä, jolloin tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää

        täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin Raamatun profetian mukaisesti saarnataan korvasyyhyyn.

        Kuulijat määräävät, mitä saarnatuoleista julistetaan. Ja silloin yleinen määräys saarnatuoleille on tämä: ”Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa

        taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.”

        3. Kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen tekemistä.

        Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, että anteeksisaamista synnistä ei voi olla ilman, että tehdään parannusta synnistä.

        4. Päivä ennen Jeesuksen tuloa on täynnä pelastusiloa ihmisillä,

        JOTKA EIVÄT OLE UUDESTISYNTYNEET YLHÄÄLTÄ.

        5. on paljon uskontoa, ilman pyhää henkeä.

        Tim. 3:5. Juuda 18,19.

        6. Kristikunta ilman Kristusta.

        Kristus ei ole siellä, missä “veri ja tuli” eivät ole voimassa - kieltäkää noista sanoista toinen, ja teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta


      • uskovatonrappiolla

        Tuomarien kirja luku 6:30-32

        30. Silloin kaupungin miehet sanoivat Jooaalle: Tuo tänne poikasi hänen täytyy kuolla, sillä hän on kukistanut Baalin alttarin ja hakannut maahan asera-pylvään sen vierestä.

        31. Jooas vastasi kaikille ympärilleen seisoville: Tekö ajatte Baalin asiaa, tekö autatta häntä?
        Joka ajaa hänen asiaansa, rangaistakoon luolemalla ennen huomis aamua. Jos hän on jumala, ajakoon itse asiansa, koska kukistettu alttari oli hänen.

        32. Sinä päivänä Gideon sai nimekseen Jeerubbaal, Sillä sanottiin: Baal ajakoon itse asiansa häntä vastaan, koska hän on kukistanut tämän alttarin.

        ymmärrättekö? ;)

        suosittelisin jokaista lukemaan tuomarien kirjan luvun 6 itsekseen!


    • KTS--

      Ei tuu herätystä mikäli kristityt ovat pelkkiä luusereita jotka pelkäävät maahanmuuttavia muslimeita eivätkä Jeesuksen linjan mukaisesti toivota heitä rohkeasti tervetulleiksi!

      Niinsevaan menee!

    • Jeesusonrakkaus

      Oikein sanottu. Maahanmuuttajat ovat syvästi pettyneet Islamiin, koska he ovat joutuneet ääriislamistien vainon kohteeksi.

      Heille pitää siis osoittaa, että on olemassa tie, jolla rakkaus itse kulkee ja jossa lyötyä ei lyödä.

      • NäinMuslimi

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!


    • lähimmäisenrakkaus

      Vastustatko sinä siis rakkautta, hyväksyntää ja arvostusta ja lähimmäisistä huolehtimista?

      Ethän sinä ole mikään ääri.... ethän?

    • pelkuri666

      "40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä. "
      saatanaa joka on valheen ja petoksen isä ja äiti?
      kurjaa koiraa joka ulisee jos näkee saatanan ?
      koiran ripulipaskaa ?
      petollinen paskianen joka pelastaa oman perseensä ja hukuttaa miljardit ihmiset että itse pelastuu?
      naistan saastaiseen kuukautis-suojaa? se on sinun tuoksusi.

      • Rakas "pelkuri666" !

        Jumalattoman osa

        *******************

        "Ei hän vältä pimeyttä. Tuli korventaa hänen versonsa, . . .

        . . . Jumalan henkäys . . . pyyhkäisee hänet pois." Job. 15:30

        --------------------------------------------------------------------

        "Ei hänen kannata luottaa olemattomiin, hän vain pettyy.
        Pelkkää tyhjää hän voittaa kaupoissaan." Job. 15:31

        --------

        "Se mies kuihtuu ennen aikaansa,
        hänen lehvänsä eivät koskaan puhkea kukoistukseen." Job. 15:32

        --------

        "Hän on kuin viiniköynnös, joka varistaa raakileina rypäleensä, kuin oliivipuu, joka karistaa äsken auenneet kukkansa." Job. 15:33

        ************************************************************

        Jobin kirja 15 luku, Job. 15:17-35

        ------------------------------------

        Jumalattoman osa

        *******************

        17 Minä puhun sinulle, kuuntele nyt!
        Kerron sinulle, mitä itse olen nähnyt,
        18 kerron, mitä olen oppinut viisailta miehiltä.
        He eivät salanneet isiensä tietoa.
        19 Näille yksin oli maa annettu, muukalaista ei heidän keskellään nähty.


        20 Jumalaton viettää kaikki päivänsä
        ahdistuksen alla,
        sortajan vuodet jäävät vähiin.
        21 Hänen korvissaan kaikuvat uhkaavat äänet,
        keskelle rauhaa iskee tuho.
        22 Enää hän ei kuvittele, että voisi paeta
        pimeyttä,
        hän tietää, että miekka jo odottaa.
        23 Hän harhailee ruokaa etsien mutta ei löydä,
        hän tietää, että pimeyden päivä saapuu.
        24 Hätä ja ahdinko valtaavat hänen mielensä,
        ne hyökkäävät kuin sotaan valmiit kuninkaat.
        25 Hän kohotti kätensä Jumalaa vastaan!
        Uhmaten hän kävi itseään Kaikkivaltiasta vastaan,
        26 hyökkäsi niska köyryssä
        paksu kilvenkupu suojanaan.
        27 Jyhkeät olivat hänen kasvonsa,
        muhkeat hänen reitensä!
        28 Hän asettui autioiksi tuomittuihin kaupunkeihin,
        taloihin, joissa kukaan ei saa asua,
        jotka on määrätty pysymään raunioina.
        29 Enää hän ei rikastu, hänen mahtinsa ei kestä,
        hänen menestyksensä ei ole pysyvää.
        30 Ei hän vältä pimeyttä.
        Tuli korventaa hänen versonsa,
        Jumalan henkäys pyyhkäisee hänet pois.
        31 Ei hänen kannata luottaa olemattomiin, hän vain
        pettyy.
        Pelkkää tyhjää hän voittaa kaupoissaan.
        32 Se mies kuihtuu ennen aikaansa,
        hänen lehvänsä eivät koskaan puhkea kukoistukseen.
        33 Hän on kuin viiniköynnös, joka varistaa raakileina rypäleensä, kuin oliivipuu, joka karistaa äsken auenneet kukkansa.

        34 Hedelmätön on jumalattomien joukko,
        lahjuksilla rakennetut talot syö liekki.
        35 Jumalattomat kantavat sisällään pahoja aikeita, he synnyttävät tuhoa, heistä sikiää pelkkää petosta.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Näkökulmaa1

      Ei minulla ole mitään herätystä vastaan.Olen lukenut sellaisenkin profetian jostakin,että herätys ei ala mistään ihmiskäsin rakennetusta rakennuksesta,kuten kirkot,vaan Jumalan temppeleistä,eli ihmisistä.

      Jumalan paikaliistaminen liittyy usein siihen, että paikallistettu jumala saadaan myös
      omaan hallintaan eli tekemään sitä, mitä juuri sen paikan ihnmisetkin jumalaltaan toivovat ja odottavat. Ihminen voi jopa kuljettaa
      siten jumaliaan, minne haluaa.

      Raamatun elävä Jumala kieltäytyy tällaisesta.
      Hän itse haluaa kuljettaa meitä, Hän
      haluaa hallita meitä eikä Jumalan läsnäoloa voida sitoa mihinkään temppeliin.

      Paavali sanoo:
      "Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan
      Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmiskäsin palvella,
      ikään kuin hän tarvitsisi jotakin, hän, joka
      itse antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken.
      "
      (Apt. 17:24-25)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe