vihamielisyys???

olen seurustellut nyt reilut 2 vuotta naisen kanssa jolla on todettu kaksisuuntainen.kuuluuko tautiin hirveä vihamielisyys jos erehtyy kysymään omasta mielestä ihan tavallista asiaa esim.auton pesusta tuli aivan jumalaton 3 päivän riita ja haukkuminen..aina kun tulee kännykkään textari niin käy mielessä joko toinen on taas eroomassa ja niitäkin on tapahtunut lukemattomia kertoja.nyt on vaan tullut mitta täyteen viime riidan jälkeen tuli viestejä jossa toivottiin mun kuolemaa ja muuta

8

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoAikaErikoistaOn

      Ei tuollainen vihamielisyys kyllä minusta bipoon liity, vaan johonkin muuhun, joko persoonaan tai sitten muuhun mt-ongelmaan.

      Itsekin kyllä huomasin sen että bipon kanssa suhteessa oleminen oli välillä vähän taitelua sen suhteen mitä kannatti kysyä ja mitä ei. Meillä rouva sai ihan hirveitä suuttumuskohtauksia jos utelin vääränä päivänä sitä onko hänellä paha olla tai että pitäisikö tänään vain jäädä kotiin. Yleensä nuo(kin) kysymykset eivät mitään erikoista rektiota aiheuttaneet, mutta väärinä päivänä kylläkin. Onhan se puolisollekin raskasta jos toinen itkee yksin kotona kun puoliso tulee töistä ja kun puoliso kysyy että mitä on sattunut niin toinen vain alkaa huutamaan ja häipyy sisarensa luo kylään eikä puolisi edes saa häntä puhelimella kiinni eikä tiedä tuleeko hän edes kotiin yöksi vai ei.

    • fjsjaäjfoifj

      No ehdottomasti ainakin omalla kohdallani kuuluu. Äärimmäinen vihamielisyys/aggressio. Toisten ihmisten kuolemaa en toivo, enkä sellaisesta kenellekään puhu, mutta vihamielisyys on voimakasta ja sekunnissa päällä. Myös noi äärimmäiset tunteet, kuten ero oon mielessä heti, kun vähänkin on suksi ristissä-välittömästi. Tunteet ovat ääripäistä ja itsellä todella nopeasti vaihtuvaa lajia. Erostakaan en puhu, mutta on mielessä, itseasiassa joka päivä.

    • ihmeissään

      No kuuluuko taudin kuvaan, sitten kun alkaa tuo masis vaihe, että pitää kauheasti hakea säälipisteitä kumppanilta ym. Tekstaria pukkasi kaverilta, että hän on ihan maassa ja hän on täysi nolla ym ym. Joka kerta sama, ensiksi ollaan kovasti yhteydessä. Sitten ei kuulu eikä vastaa minnekään vähään aikaan. Sitten ottaa yhteyttä ja alkaa surkuttelut. Kunnes taas kohta kaikki hyvin...

      • dskjaöfhnöaq

        Itsellä kuuluu, mutta se kuulunee myös naisena olemiseen, joten mene ja tiedä.


    • NuoriBööna

      Mä oon ollut jo teini - iästä raivohullu, mitä vanhemmat tietenkin luuli astetta rankemmaksi "teini angstiksi". Todella moni saa mut aivan raivon partaalle, ihan pikku juttujen takia. Huomaan vihaavani esim viheltämistä. Varsinkin jos sen tekee tietyn näköinen ihminen. Ja liian rennosti. Jos joudun törmäämään tälläiseen henkilöön, on mun pakko poistua paikalta välittömästi. Huomaan myös ajattelevani kyseisestä henkilöstä kamalia asioita, mitä en viiti tähän kirjoittaa. Viheltäminen oli nyt vain yksi esimerkki. Se raivo mitä mun sisällä on, on aivan käsittämätöntä. En oikein itsekään aina tiedä miksi tulistun niin hurjasti. Harvemmin näytän sitä muille (joskus tietysti napsahtaa täysillä). Tällä hetkellä vituttaa kaikki ihmiset niin paljon että töistä piti ottaa saikkua ja ulkona en ole kuukauteen käynyt. Meneehän tämäkin ohi 8) kunnes palaa taas

    • ev5i7rgf8

      Kai sitä on agressiivinen ja impulsiivinen, jos kamaa vetää. Ja oletan, että kumppanisi on saanut valtion virallisen 'diagnoosin', joten pilleri varmasti on käytössä ollut siitä lähtien ellei toisetkin.

      • jfiodghdpåpgioj

        Sulle ei marssijärjestys ole selvinnyt. Ensin se syy, sitten diagnoosi ja sitten vasta hoito. Ei hirveesti tarvitsisi sitä omaa pääkoppaa käyttää, että selviäisi. Ei kannata sitä aivotoimintaa ihan täysin ulkoistaa.


    • voimiasinulle

      omalla miehelläni oli kauheita raivokohtauksia ja vihamielisyyttä eri ihmisryhmiä kohtaan.tuttavamme pelkäsivät häntä eikä meillä enää käynyt vieraita.lopulta sain hänet menemään lääkäriin,hän sai diagnoosin ja lääkityksen.tilanne rauhoittui ja nyt elämä alkaa olla normaalia.kyllä se kuuluu taudinkuvaan ja se on hänelle itselleenkin raskasta.yritä ymmärtää että se ei ole henkilökohtaisesti sinuun suunnattua vihaa.olen huomannut että sairaalle me läheiset olemme vielä tärkeämpiä kuin muille,näytä että hyväksyt hänet sellaisenaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe