Rankikset ne vaan osaa

PSAEiNarraa

PSA on vissiin nyt sitten ainoana ilmoittanut että missään Citroenissa tai Peugeotissa ei ole ikinä mitään huijauskoodia käytetty, luin tuolta Peugeoottipalstalta. Tais olla joku linkkikin.

Ja koska kaikki autot pärjäävät normitetussa testissä paljon paremmin kuin maantiellä, niin PSA rupeaa normikulutuksen lisäksi ilmoittamaan myös arvionsa siitä, miten paljon auto kuluttaa normaalissa ajossa.

Tämä lämmittää vanhan sitikistin mieltä, rehellisyydellä pärjää.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljaaovatmuut

      Joo, muut on olleet kuin kusi sukassa. Siis luulis että asiakkaita tosissaan kiinnostaa, ja joku saksalainen tutkimus mainitsi ainakin pökötin autona joka kulutttaa enemmän tavallisessa ajossa kuin testissä...yllätys yllätys, kaikki tekee samoin, tämä oli vaan puolustusliike vw:ltä. Ehkä tuo testi on aikansa elänyt kun sitä on helppo huijata, ja ehkä uusi fiksumpi testi on tulossa. Loppujen lopuksi, toi testi ajetaan vähän niinkuin tyyppihyövksyntänä per automerkki, se on ihan sama meneekö siihen vähän enemmän vai vähän vähemmän aikaa. Ei pitäis mennä montaa kuukautta eikä montaa miljoonaa kun koko Euroopan tai maailman myynnissä olevalle autokannalle tehdään samanlainen mittaus. Ei vaikka mittaus tehtäisiin varmuuden vuoksi parilla eri yksilöllä. Hyvä juttu jos pääsee olemaan edelläkävijänä tässä

    • Todellinenkansanauto

      Sitikka on rehellinen. Sopii rehelliselle suomalaiselle miehelle. Pikkuvikoja, ei mitään totaalihajoamisia kuten "saksalainen laatu".

      • niin_ja_ruoste

        Niin tai Toyotan dieselit ja manuaalilaatikot


    • rehillisiätosiaan

      Jopas on propagandaa. Jos Cititikan tehtailla on ollu niin rehellistä porukkaa, niin miksi ne on työntänyt markkinoille vuosi sutta ja sekundaa. Polttoaineen kulutus on vain murto-osa auton kuluista. Ja siinä Ranskalaiset on olleet aina peränpitäjinä. Autoa ei ole saanut viedä USA.an koska se oli niin huono! Kaikenlaiset hilavitkuttimet joita ranskikset on lisänneet autoihinsa ei tosi automiestä ole pystyneet huijaamaan.

      • faktaa

        Helpottiko? No, valehtele lisää, tai pistä linkkiä väitteiden tueksi.


    • Ootkoskokeillut

      "Tosi automies" tietää - se on ollut essonbaarissa korvat auki kun ISI jutteli kaverien kanssa.

    • vähänSinnePäinTehty

      Onhan nuo Sitikat olleet koviakin harmeja monien erikoisuuksiensa takia ja niiden hankala ja kallis korjaaminen vieneet maineen meillä surkeaksi.
      Talvi on Sitikolle ollut aina paha paikka. Itse olin edellistalvena ison paremman tila Sitikan kyydissä useampana päivänä ja ainakin sellaisia pikku harmeja tuntui riittävän siinäkin autossa. Monen näkököistä "edistyksellistä" himmeliä oli kabiini täynnä, mutta mikään osa ei oikein sopinut keskenään ja toiminnat hankalia käyttää.
      Ihan kuin olisi joku ensimmäinen koevedos josta parannusten jälkeen tehdään lopullinen tuote, mutta kun ei.

      • käyttäopasavuksi

        Ai, että oikein kyydissä. Tunnistitko yhtään näitä edistyksellisiä himmeleitä, joita ei ilmeisesti löydy isäsi autosta?


    • Hyvätalviauto

      No en ole huomannut mitään talviongelmia. Tai no: kun pakkanen putoaa alle kolmenkymmenen ei autoa saa kovin lämpimäksi. Jossain aikaisemmassa oli muoviovenkahvat jotka edellyttivät tiivisteiden hyvää silikonointis ettei tarvinnut kiskoa. Muuten huippuauto myös talvella, eteni hyvin ja käynnistyi aina.

      • anttiPOLLUTIONfailed

        Ei ranskalaisilla "autoilla" saa ajaa pakkasilla: ämpärimuoviverhoilut halkeaa ja huohottimet huutaa lämpöä...mutta psa tuotteen kuskilla naamarissa pysyy rusketus talvellakin: vikavalot palaa kuumasti !!!


    • VarmaanAla-AsteenPojuja

      "Rankikset ne vaan osaa" Kerrotkos poju mitä on RANKIKSET ?

      No oli mitä hyvänsä niin ketjun aloittaja ei ainakaan osaa kirjoittaa !

      • PsaEiNarraa

        Jaxuhali sulle. Ja mä oon tyttö. Kännykällä tulee painovirheitä. Ja onko KUKAAN vielä antanut vastaavaa lausuntoa, miksi ei?


      • Eisiinämitäänpahaaole
        PsaEiNarraa kirjoitti:

        Jaxuhali sulle. Ja mä oon tyttö. Kännykällä tulee painovirheitä. Ja onko KUKAAN vielä antanut vastaavaa lausuntoa, miksi ei?

        Uskotaan.Varsinainen "neiti"


    • xDrTfCvGyUhv

      essonbaarissa kuulin että ranskalaiset romumerkit tullaan EU:taholta määrättäväksi käyttökieltoon ongelmajätteenä.niin sanoi API ite ja API tietää aika paljon.maaningan API TIETÄÄ!!!!!

      • Rankiksetporskuttaa

        Harmittaa, kun mulla on vain skååda ja siitäkin jakohihna pamahti.


    • Rankiksetonihansieltä

      Rankikset on tosi "jäätäviä osaamaan"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe