40 + ja vauvakuume

täälläketään

Onko täällä ketään muuta vauvakuumeista, jolla olisi ikää jo 40 ja ?

13

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalusto.ratkaisee

      Eipä ole tullut edes 4-kymmpisenä. Että voi varmasti jo huokaista, ettei tarvitse tehdä ollenkaan.

      Mutta onhan monet saanut lapsen vielä tuossa iässäkin. Oma tätini oli joskus 70-luvulla tehnyt lapsen 47-vuotiaana. Terve, normaali aikuinenhan tuosta kasvoi.

    • ei-pelotteluksi-vaan

      varotukseksi,

      -
      Jos alotuksen tekijä suunittelee vauvaa, katso että mies on terve, katso onko perinnöllisiä saurauksia paljonki suvussa,
      varsinki cb tyypiset miehet kannataa kiertää kaukaa,
      kasvoista usein jo näkee mahdollisen perinnöllien CB perinnöllisyyden,
      muutenki yli 30kymmpisten pitää olla hyvin tarkkana vauvan isän valinnassa, ja terveyden hyvin tiiviistä seurannasta raskauden aikana,
      mahdolliset cb vamma näkyy jo ultraäänessä varhain,
      jotku cb vammat ei valitettavasti paljastu edes ultrassa, joten riskitekijöitä riittää ijäkkäällä synnyttäjällä,
      lapset kannatasi tehdä aina nyvin nuorena noin 17-25 vuotiaana,
      koeputki lapsia en misää nimessä suosittele kenellekkää,
      koska ikinä ei tiedä lopulta minkänäkösen vauvan saa,
      ja muutenki koeputki lapsissa t a h t o o olla jotain vajaasti,
      vaikka ei missää tutkimuksessa olekkaan ennen synnytystä ollu löydöksiä,
      eikä luoja ole tarkottanu ihmisen lisääntyvän koepuken avulla,
      luonnolinen seksisuhde on paras tae terveen lapsen saamisessa,

      • harkitse-pitkään-

        lisäys,,,,
        on myös tapahtunu ihmeitä,
        on 50v saanu aivan terveen vauvan oman vanhan puolison kanssa,
        heillä kyllä oli jo muistaaksei kymmenen aikasemmin syntynyttä lastaa,
        tämä on kyllä ihme,
        joten ihmeitäki voi tapahtua,
        mutta
        enimmäkseen vanhana synnytetyt vauvat on aina cb vammasia,


      • Mistäputkestaitseolet

        Sinun kannattaa keskittyä pääasiassa omiin ongelmiisi ja pitää iäkkäiden ym. lastentekotavat ja varsinkin niitten arvostelu ja arviointi omana tietonasi.


    • Ensaanut

      Minä toivoin kolmatta lasta 40-vuotislahjaksi mutta lasteni isä oli muuta mieltä.

      • täälläketään

        Tämä miehen negatiivisuus vauvahankintoihin on myös minun ongelma. Olen 41 vuotta ja lapsia on kolme ja neljäs olisi saatava. Miten pääsit yli tästä vauva-asiasta? Minusta tuntuu ihan kauhealta, että mies voi päättää puolestamme että emme saa lisää vauvoja.


      • Elämässäonmuutakin

        Kun vauvaunelma ei täyttynyt, niin aloin 'kiipeillä' kohti muita unelmia. Ts. aloin harrastaa sitä aihetta, jota minun olisi pitänyt tehdä koko ikäni ja jättää mieluummin kaikki muut jutut tekemättä ja hankkimatta.

        Kyllä em. ajatuksesta huolimatta saamiani lapsia rakastan, mutta keskiajalta oleva jäänne nimeltään avioliitto esti sen suurimman haaveen. Jos sinulla on jo kolme lasta, niin keskity jo itseesi ja kasva omaksi itseksesi. Maailma on täynnään vauvoja ja lapsia, joita voi ihailla ja joista voi nauttia, ei niitten tarvitse omia olla.


      • täälläketään

        Kiitos paljon kannustuksesta keskittyä muuhun kun vauvoihin. Vauvoista on tullut mulle varmaan pakkomielle, kun mikään muu elämässä ei tunnu arvokkaalta. Helposti tulee ajateltua ihmisestä, joka on estänyt raskaaksi tulemisen 30-40 ikävuoden välillä, että hän on ihan hukannut elämänsä suurimman mahdollisuuden. Mutta siis vielä kerran kiitoksia tsemppauksesta. Minun on tosiaan aika saada elämääni muuta sisältöä kuin vauvat. Olethan täysin oikeassa, kolme lasta on jo hyvä määrä. Saanko kysyä, että mikä on tuo sinun harrastuksesi, jota sinun olisi pitänyt tehdä koko ikäsi? Mitä sinun avioliitollesi kuuluu? Minun avioliittoni tuntuu olevan eron partaalla.


      • Turvattutausta

        Huomaathan, että kaikki ne pienet haaveet, unelmat ja toiveet, joita sinulla on jossain syvällä mielessäsi, ovat myös kuin vauvoja, pieniä taimia, joita voi kasvattaa ja kehittää, ohjata eteenpäin aivan kuten ihmistaimiakin.

        Harrastukseni liittyy musiikkiin ja siipan oli sitten loppujen lopuksi vain pakko hyväksyä että alan toteuttaa itseäni ja omaa tarvettani. Ilmoitin hänelle että aion kasvaa omaksi itsekseni ja jos se ei hänelle sovi, niin sitten hänen täytyy tehdä mitä täytyy.

        Kyllä se on samassa huushollissa pysynyt, joten tulipa todistettua että kaikki estelyt ja kieltelyt tarkoittivat pelkoa menettämisestä. Sangen raukkamaista aikuiselta (?) mutta kai siinä on jotain hyviäkin puolia kun itsekin olen tähän jäänyt.


    • Papparainenvaari

      Eikös sitä jo mummukuumeessa pitäis olla?

      • Eimummovieläkään

        Miksi sekaannut juttuihin joista et ymmärrä mitään?

        Omat viihdevuoteni olisivat kyllä viivästyneet eli alkaneet myöhemmin jos olisin nelikymppisenä saanut vielä vauvan. Jotta ehkä se oli paree näin, vapaana viilettäminen on mukavaa. - Vaikka vauvatkin ovat ihania. Kasvavat vain liian nopeasti isoiksi ihmisiksi.


    • Jesse355

      Voisin kenties auttaa vauvakuumeisia naisia ketkä eivät eri syistä saa tahtoaan läpi. [email protected]

    • tekemään

      Mitä outoa tuossa on. Moni nykyään saanut lapsen yli 4-kymppisenä. Esim. Halle Berry 48-vuotiaana!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe