Saisinko koulutuksen noidaksi/velhoksi?

Noitalapsi

Eli kuten otsikko kertoo, haluaisin että joku kouluttaisi minut sähköpostilla, jos mahdollista, VALKOISEN magian harjoittajaksi. En tiedä onko totta että monet eivät tykkää kouluttaa sähköpostin välityksellä, mutta eräs parhaimmista ystävistäni kouluttautuu jediksi sähköpostin välityksellä Suomen Jedisuurmestari Kars Skywalkerin oppilaana, joten en näe syytä, miksei joku valkoinen maagi voisi kouluttaa minua sähköpostin välityksellä? Ja olen varma päätöksestäni, muutaman viikon ajan olenkin jo kahlannut nettiä läpi löytääkseni tietoa wiccalaisuudesta ja noidista ja velhoista, eikä kiinnostukseni ole hiipunut. Hieman harmistunut olen, kun netistä ei kovin paljon löydy suomeksi aiheeseen liittyviä tekstejä tai ohjeita, joten kaipaisin kipeästi valkoisen magian opettajaa. Mieluusti wiccalaista sellaista. Well, pitemmittä puheitta, tässä alhaalla näette sähköpostini:

[email protected]

16

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eleasar

      Olet kietoutumassa saatanan pauloihin. Ei valkoista magiaa ole olemassakaan. Kaikki se on pimeyttä. Jos tahdot löytää valkoista, niin Jeesus on maailman valo. Hän yksin on sitä. Hänen luokseen johdattaisin sinut mielellään.

      • kiitän

        Hieman hillitymmin yhdyn edellisen kommentoijan viestiin: vaikka et itse uskoisikaan niin ethän mustamaalaa toisten uskontoja. Sinulle Jeesus voi olla ainut valo, mutta kaikki eivät koe samoin.


    • KristinuskoOnPerseestä

      Täysin samaa mieltä. Kristittyjen riivattu propaganda pitää saada pois alueilta, joihin se ei kerta kaikkiaan kuulu. Pitäisköhän tehä topic kristinuskon hävittämiseksi suomi24: sivuilta?

      • kaikelleonpaikkansa

        Et kai tarkoita kaikilta S24-sivuilta? Olen samaa mieltä siitä että yksittäisten kristittyjen pelotteluviestin olisi loputtava muiden uskontojen palstoilla. Kyllä kristinuskollakin kuitenkin paikkansa on, ainakin omalla S24 palstallaan, ja muuallakin jos kristityt osaavat kunnioittaa toisten vakaumuksia.


    • Noitalapsi

      Vieläkään en ole löytänyt kouluttajaa. Ilmoitan kyllä kun sellainen löytyy, joten ei tarvitse pelätä facepalm-tilanteita.

      • berserkki_itte

        Laita hakemus Tylypahkaan. Eiköhän sinussa ole ainesta.


    • themoondancer

      Kouluttaminen vie todella paljon aikaa ja vaivaakin ja se lienee monen vuoden prosessi. Helpoiten pääset, jos opiskelet itse (kirjastosta löytyy kyllä kirjoja aiheesta). Neuvoa voi toki aina kysyä, mutta loppujen lopuksi me kaikki luomme oman tiemme. Ja magia on vaan magiaa, päämäärä on se, mikä määrittää sen tekeekö sillä hyvää vai harmia. Eli siis mitään koulutusta valkoiseen magiaan ei varsinaisesti ole olemassa jos minulta kysytään. Jedeistä taas ei minulla ole tietoakaan ja karsastan kaikkea populaarikulttuurista vaikutteita saanutta... Noituus ei myöskään ole välttämättä sitä, mitä luulet sen olevan, siis sitä, mitä mediassa ja kirjoissa yleensä esitetään. Myös Youtubesta löytyy monia videoita Wiccasta ja noituudesta, siitä vaan etsimään!

    • kerty

      Noidat jäävät Uuden Jerusalemin ulkopuolelle!
      Lue vaikka Jihanneksen Ilmestyskirjasta Raamatusta!

    • VIOOOOOOOLE

      kaipaatko noita frendejä noin muutenvaan? en halu turhaan viestittää jos et.

    • täällä kans kaipais oulun seudulta mielellään kouluttajaa ja opastajaa wiccalaisuuteen yms 39v luonnonlapselle historiaa on monesta aiheista satanismista ja muusta mistä en ole ylpeä enkä pelleile aiheella

    • No valmistuko kaverisi jediksi? 😄 Pelottavaa kuinka hukassa te olette. Lukekaa urantia kirjaa siinä on jännitystä teidän elämään.

    • Noitalapsi

      Puolitoista vuotta on kulunut. Olen vanhempi ja viisaampi, mutta kouluttajaa ei ole vieläkään löytynyt. Siksi sanonkin, että unohdetaan koko juttu.

      • seyyyysysys

        Hienoa, hienoa.


    • Kerberos69

      Miksi et hakeudu jonnekin luonnonuskontojen harrastajien piireihin? Sieltä voisi löytää vinkkiä.

      Epäilen nimittäin, että mahdolliset oikeat noidat eivät haaskaa aikaansa suomi24ssä.

      • no kyllä täällä on joitakin noitia itse tiedön pari mutta yksikään ei ole aktiivisesti täällä, hyvä kos köy edis kerran kuukaudes, hyvä että jos edes kirjottaa viesti ekrran vuodessa.

        kaikki halukkaat voi saada kouutksen meiltä löytyy jediakatemiasta valon noitia ja veloja kotisuvlta löytyy sähköpostiosite laita mailia mulle pyydä koulutsta valon bisaksi tai velhoksi tai ym. må voin löhettää omasta puolestani niille jotka tunnen noidiksi ja jos niille sopii voin kertoo nile sun ositteen ja saan koutuksen katotaan sitten jatkossa lhetä mailia.


    • TomppaBombadil

      Kaksi faktaa:

      1. Milla Vanhatupa on trolli.

      2. Noidaksi voit ryhtyä vaikka heti, mutta suuri typerys on se joka luulee että taikuutta on olemasssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe