Lahjaidea?

oliskosesiinä

26

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapu-kalle

      Buahahahaa! :D Varmasti olisi mieluinen!!! Tapukka ihastuisi tuohon välittömästi. Ja saisihan Tapukka tosiaan sanoa, että nyt on kassit täynnä/tyhjät riippuen tilanteesta. Muutenkin kun tykkää puhella kaksimielisiä.

      Toinen Tapukalle mieluisa kassivaihtoehto olisi varmaan sellainen karvainen äijätakapuolen näköinen olkalaukku jolloin Tapukka voisi sanoa "vetää perseet olalleen" kun ottaa sen mukaansa. Kehityskelpoinen idea? Ralph Lauren? DKNY? Patrizia Pepe? Burberry? Prada? Longchamp? Kassi-Justiinax?

      • ainamennäänmuttomuuksiin

        Senkus rupeet sitten ite vaan tehtaileen niitä äijäperse-laukkujas. Muista laittaa haju mukaan... ja itse asiassa voisit vetää yhden sellasen päähäskin.


    • Gillas

      Olette OKSETTAVIA! Tapsa on visuaalinen ihminene ja pitää kaikesta kauniista. Ei tollasista ällöttävyksistä mitä te ilmeisesti suositte.

    • KänsäHaluaaMustaa

      JESH! Juuri tuollaiset. Sopii kuin nakutettu Känsälle. Ja ehdottomasti mustana. Känsä kun tykkää negridisestä rodusta kuin hullu puurosta. ;-)

    • Sopivalahjatapanille

      Tarkoitat varmaan "kullinnupulleen..." ? Ehdottamasi idea on kyllä kuin piste tuon i:n päälle.

    • Te kullinnupit voitte ostaa ittellenne tommosen , kun olette siihen kerran niin tykästyneitä näköjään. Mä en ikimaailmassa ostais Tapsalle tommosta hirvitystä. Sitäpaitsi JOS se tommosen ylipäätään haluisi, niin eiköhän se voi ostaa semmosen ihan itsekkin. Enemmän sillä rahaa on kuin mulla.

    • Sopiikyllä

      Hahhahaa. Olisi se näky kun Tapsukka kulkisi tuommoinen selässään. Nauran niin että vatsasta ottaa jo pelkästä ajatuksesta.

    • 2nenEsimerkki

      Lisäksi pari kahvakuulaa jotta Tapsukan kroppa pysyisi timmissä kunnossa nyt kun vanhuus lähestyy kiihtyvää vauhtia. Tässa malli modernista kahvakuulasta jota Tapsukka salaa toivoo ja suuresti arvostaa (Tapsukkahan arvostaa estetiikkaa) :
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Pack-man-silicone-packer.png
      Yksi tällainen Tapsukan molempaan käteen ja johan rupeaa kuulat heilumaan ja Tapsukan kroppa kiittää.

      • Tapsankelpaa

        VOI JÖSSES ;D;D Nyt ei meinaa tulla naurusta loppua. Mainio lahjaidea tuokin :D


      • EiVoiOlla

        OMG! :D


      • loimii

        HOHHOIJAKKAA!!! Mistä ihmeestä te aina löydätte tälläisiä kikkeli-aiheisia juttuja ? Ihmettelen vaan.


    • KylläTapsuliininkelpaa

      Heh. Joko pian ruvetaan pistämään reput ja kuulat lahjakääröön??? Olisi se Tapsuliinin ilme näkemisen arvoinen kun lahjansa avaa!!!!! :D :D :D :D :D Ja noi samat lahjat voisi osoittaa myös tämän palstan hihhulifaneille!!!!

      • siitäsaat

        Taitaa kyllä sopia nuo lahjat parhaiten teille seksihulluille antifaneille.


    • Ideoita
      • Lorujaje

        Tommosiin asuihin voi pukee kaikki poliitikkomme ja ahneet yritysjohtajat, kun he menevät Itsenäisyyspäivän juhliin presidentinlinnaan.


      • Samaamieltä

        Aamen!


      • Samaamieltä
        Lorujaje kirjoitti:

        Tommosiin asuihin voi pukee kaikki poliitikkomme ja ahneet yritysjohtajat, kun he menevät Itsenäisyyspäivän juhliin presidentinlinnaan.

        Aamen! Juuri näin.


    • HyvääIsänpäivää
    • HyvääIsänPäivää
    • Höhjapöh

      Teillä on aika ykspuolienen mielikuvitus, kun kaikki lahjaideanne liittyy joteskin tollaseen alapää juttuihin ( ja nimenomaan miesten alapäähän ). Tapsa ei varmana tykkää saada lahjaks mitään munapussi-reppuja, kulli-kahvakuulia, munapukua tai mitään helkkarin pumpattavaa Justin Bieberiä.

      Jos mä ostaisin Tapsalle lahjan, niin se olis kyllä musiikkiin liittyvää.

    • Suksikaakuuseen

      Voitte tunkea nuo typerät lahjaideanne hanuriinne ! Tapsa on miesten MIES ! Mutta te olette säälittäviä, kateellisia, katkeria ja kaunaisia pikkupilejä, joiden ajatukset liikuu vaan siellä vyön alapuolella.

      • Kivenkorva

        Kun kukaan ei ole kirjoittanut tälle palstalle pitkään aikaan niin Forssan Nina aka Justiinax päätti esittää martyyriä ja heittää tuollaisen kommentin ja toivoa, että keskustelua syntyy. Hänen, Ninan eli Justiinaxen elämässä kun ei ole mitään muuta kuin Tapsukka. Myönnän toki, että keskustelua syntyi tämän verran (Ninan pissahousut kostuvat nyt) ja odotamme reaktioita. Toivottavasti ei tule.

        Onnittelut Justu! Tämä jää toivottavasti vasta-argumenttina tämän keskustelun viimeiseksi. Ja koko palstan saisi poistaa.

        Meillä on palkattuja psykiatreija Nina-Justiinaxia varten.


      • No anteeksi vaan, mutta en ole kyllä tuota viestiä kirjoittanut johon kommentoit. Tämä lahjakeskustelu kun ei ole siinämäärin meikäläistä kiinnostava , että yrittäisin sitä tuollaisilla viesteillä jatkaa. Olen sitäpaitsi tietääkseni jo kerran kommentoinut tähän ketjuun ja se riittää. Ei tämmöinen soopa ole useamman viestin arvoinen. Mua kiinnostaisi lukea ja kirjoittaa ennemminkin Tapsan musiikista ja keikoista .
        Ei sitäpaitsi tarvitse olla kummoinenkaan Einstein , että pystyisi tuollaisella provosoivalla tyylillä kirjoittamaan , kuin mitä " suksikaakuuseen" on kirjoittanut.
        Tarkoituksena on ollut saada vaan riitaa aikaiseksi ja haukut ja syytökset meikäläisen päälle ja siinä näköjään onnistuikin.
        Mun mielestä tämän viestiketjun voisi ylläpito poistaa , eikä olisi katastrofi vaikka koko keskustelupalsta suljettaisiin.
        ps. Et näemmä tiedä elämästäni mitään ( Et edes oikeaa nimeäni) , joten älä kirjoittele tänne vääriä todistuksia .


      • Kivenkorva
        Justiinax kirjoitti:

        No anteeksi vaan, mutta en ole kyllä tuota viestiä kirjoittanut johon kommentoit. Tämä lahjakeskustelu kun ei ole siinämäärin meikäläistä kiinnostava , että yrittäisin sitä tuollaisilla viesteillä jatkaa. Olen sitäpaitsi tietääkseni jo kerran kommentoinut tähän ketjuun ja se riittää. Ei tämmöinen soopa ole useamman viestin arvoinen. Mua kiinnostaisi lukea ja kirjoittaa ennemminkin Tapsan musiikista ja keikoista .
        Ei sitäpaitsi tarvitse olla kummoinenkaan Einstein , että pystyisi tuollaisella provosoivalla tyylillä kirjoittamaan , kuin mitä " suksikaakuuseen" on kirjoittanut.
        Tarkoituksena on ollut saada vaan riitaa aikaiseksi ja haukut ja syytökset meikäläisen päälle ja siinä näköjään onnistuikin.
        Mun mielestä tämän viestiketjun voisi ylläpito poistaa , eikä olisi katastrofi vaikka koko keskustelupalsta suljettaisiin.
        ps. Et näemmä tiedä elämästäni mitään ( Et edes oikeaa nimeäni) , joten älä kirjoittele tänne vääriä todistuksia .

        Mutta miten voi olla mahdollista, että sinä olet täällä heti kärppänä sen jälkeen kun nikkisi mainitaan? Ja nuo muut kommentit haiskahtavat forssalaisille.


      • Kävin katsomassa ,että onko täällä jotain juttua Tapsan eilisestä Muuramen konsertista jasitten näin ,että tähän viestiketjuun on tulut jotain kommentteja. Ei mun tähän ketjuun pitänyt enää mitään kirjoittaa, mutta kun aletaan vääriä faktoja kirjottamaan ja turhasta syyttämään, niin sitten kirjoitin.

        Mä en tykkää kaikista laulajista , mutta en myöskään tippaakaan ole heille kateellinen tai tunne mitään katkeruutta inhoamiani artisteja kohtaan. Senpä vuoksi ymmärrän senkin , että kaikki ei tykkää Tapsastakaan, eikä se suinkaan ole kateellisuutta jos hänestä ei tykkää. Makuasiat on makuasioita , eikä siinä tarvi olla minkään katkeruuden tai kateuden kanssa mitään tekemistä.


    • Siis väärillä faktoilla tarkoitin, että en asu Forssassa ( aika lähellä Forssaa kylläkin ), enkä ole Nina nimeltäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      371
      3282
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1292
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      140
      1038
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe