Porin huonoin asiakaspalvelu

MääSanonEttä

Muistakaa myös perustella.

Mä sanoisin että se yks vanha eukko joka on ollut töissä BeBopin vieressä Ärrällä. Nykyisin kuulemma työskentelee Isokarhua vastapäätä olevalla Ärrällä (??). Joka kerta ollu niin vittumainen asenne että en yhtään ihmettelisi vaikka joku muukin olisi huomannut tämän naishenkilön tarjoaman vittumaisen asiakaspalvelun.

69

2161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jupisematon

      Huomattu on. Ei hän kuitenkaan ole kovin vanha.
      Ei Porissa muuten huonoa asiakaspalvelua olekaan.

      • lutilöllö

        eihän ainakaa eläkkeellä ole viä kun ärrälä..elikkä eimikään vanha eukko.


    • Porihyväpaikka

      Hienoa, että Porissa ei ole huonoja asikaspalvelijoita.
      Joskus jollakin voi olla huono päivä, ettei palvelu suju.

      • naamarutussa

        Toejoen nesteen rouvalla aina huono päivä, ilmeisesti kauppiaan vaimo.


      • naakelisti35

        Samaa mieltä, ei sovi palveluammattiin..


    • kartanonkipakka

      Kartanon kipakka keskuskartanossa. Ilmeisesti omistaja, joka suhtautui ylimielisesti asioidessani paikassa. Enää ei kiitos.

      • Kylli89

        Olen myös saanut kokea tuon ylimielisyyden kartanon kipakassa :D


    • Dementikkoko

      Pitäisin K-kauppojen palvelua varsinkin kassoilla erittäin ala-arvoisena, tiuskivat asiakkaille löytyyks sitä plussakorttia kuin dementikoilta

      • tyytyväinenasiakas

        K-kauppoja on Porissa useita. Ainakin Isolinnankadun marketissa on aina ollut hyvää ja asiallista käytöstä.
        Jos joskus unohdan käyttää plussakorttia, niin on hyvä, että kysytään.


      • Dementikkoko
        tyytyväinenasiakas kirjoitti:

        K-kauppoja on Porissa useita. Ainakin Isolinnankadun marketissa on aina ollut hyvää ja asiallista käytöstä.
        Jos joskus unohdan käyttää plussakorttia, niin on hyvä, että kysytään.

        Yksi niitä pahimpia, saa verrata melkein lottovoittoon jos ei satuta kysymään tuota täysin turhaa turhaketta Plussa korttia, eipä ole edes annettu palaute muuttanut palvelun tasoa parempaan, ei auta vaikka kuinka kassalla huomauttaisi asiasta.

        Tiesitkö muutoin ettei plussakortilla oikeastaa saa alennuksia K-ruokakaupoissa, ilmoituksissakin lukee ainoastaa etu % se ja se K-kaupan normaalihinnasta joka saattaa olla tuon "edun" verran (vähintäin) kalliimpi kuin vataavan tuotteen ostaminen jostain toisaalta, kaupoista joissa ei makseta ylimääräisiä kanta asiakasjärjestelmän ylläpito kuluja.

        Hyvä vain sinulle jotta olet tyytyväinen asiakas kortteinesi. ainoa kuka todellisuudessa hyötyy korttisi vinguttelusta on tuo kauppias vaikka muuta mainosten uhrina saatat kuvitllakin


      • bonustuttaa
        Dementikkoko kirjoitti:

        Yksi niitä pahimpia, saa verrata melkein lottovoittoon jos ei satuta kysymään tuota täysin turhaa turhaketta Plussa korttia, eipä ole edes annettu palaute muuttanut palvelun tasoa parempaan, ei auta vaikka kuinka kassalla huomauttaisi asiasta.

        Tiesitkö muutoin ettei plussakortilla oikeastaa saa alennuksia K-ruokakaupoissa, ilmoituksissakin lukee ainoastaa etu % se ja se K-kaupan normaalihinnasta joka saattaa olla tuon "edun" verran (vähintäin) kalliimpi kuin vataavan tuotteen ostaminen jostain toisaalta, kaupoista joissa ei makseta ylimääräisiä kanta asiakasjärjestelmän ylläpito kuluja.

        Hyvä vain sinulle jotta olet tyytyväinen asiakas kortteinesi. ainoa kuka todellisuudessa hyötyy korttisi vinguttelusta on tuo kauppias vaikka muuta mainosten uhrina saatat kuvitllakin

        En ole uhri enkä kuvittele, mutta määrätyistä tuotteista saa alennusta, kun vinguttaa korttia.
        Ei siitä bonusta tule montaa kymppiä vuodessa, mutta sekin kelpaa.


      • Kauppias_kiittää_tuesta

        "En ole uhri enkä kuvittele, mutta määrätyistä tuotteista saa alennusta, kun vinguttaa korttia."
        Ei sillä kortilla tosin luvata edes alennuksia, vain etu kaupan normihinnoista, yleensä nuo K-kaupan normihinnat vain ovat sieltä hintahaitarin yläpäästä vertailussa muihin kauppoihin, mutta tunnut olevan tuon korttisi orja kuten -Kkauppias on toivonutkin,
        Välillä oikein hymyilyttää nuo Plussan "etu-hinnat" , muualta saa ilman korttia saman tuotteen alempaan hintaan, edullisemmin

        Kuvittelet saavasi alennusta vaikka kyse on vain tuo etu kaupan normihinnoista


      • omistajakortti

        Taas joku osuuskaupan uskovainen kommentoimassa


      • Plussa_etu_hinta
        bonustuttaa kirjoitti:

        En ole uhri enkä kuvittele, mutta määrätyistä tuotteista saa alennusta, kun vinguttaa korttia.
        Ei siitä bonusta tule montaa kymppiä vuodessa, mutta sekin kelpaa.

        Onhan tuo "alennus" määrätyistä tuotteista kova, HK:n sinisestäkin luvataan peräti 32% etu plussakorttia K-kaupassa käyttäen. Tosin toisessa kaupassa on tuon lenkin normaalihinta vain vain 2% kalliimpi kuin tuo plussakortin "etuhinta", ei siis mikään alennettu hinta, ainoastaan etuhinta. Tuokin on vain yksi esimerkki plussa kortin eduista.
        Juhlamokkaa sai plussa edulla 3 pakettia kympillä, toisessa kaupassa normihinta oli 3,25€/paketti.


      • bonustuttaa
        omistajakortti kirjoitti:

        Taas joku osuuskaupan uskovainen kommentoimassa

        Olen ateisti osuuskaupan suhteen.
        Uskon vakaasti, että K-plussakortti on ainoa oikea kortti. En ole kuitenkaan uskossani fanaatikko, vaan käyn joskus vaikka Lidlissä, ainakin oluet kannattaa ostaa sieltä.


      • Ei_kortin_orja
        bonustuttaa kirjoitti:

        Olen ateisti osuuskaupan suhteen.
        Uskon vakaasti, että K-plussakortti on ainoa oikea kortti. En ole kuitenkaan uskossani fanaatikko, vaan käyn joskus vaikka Lidlissä, ainakin oluet kannattaa ostaa sieltä.

        "Uskon vakaasti, että K-plussakortti on ainoa oikea kortti."

        Juu, eihän noista korteista hyödy kuin niiden myöntäjät, maksat korttia käyttäessäsi kaikkia kanta asiakasjärjestelmän ylläpitokluja, aivan sama osuuskaupan etukortin kanssa.
        Mutta kesko on markkinoinnissaan onnistunut jos sinä vannot noiden korttiesi suhteen. mutta hyvä usko sinä sitä mitä kortista markkinoidaan, minä uskn jatkossa siihen mitä omilla silmilläni näen ja koen, S- ja Plussakortteja ilman pärjää aivan täysin. monä en usko lainkaan noihin kortteihin, eivät edes K-kaupan kassalla yritä puolustella kun korttia tivallessa kerron ettei tuolla kortilla tee mitään, halvemmalla pääsee, samoin teen S-marketeissa harvoin käydessäni ...


    • Minja12345

      Rinta-joupin Autoliike (Myynti,ei huolto), Käyttöauto (Myynti, sekä huolto), Kalaholman Siwa, Paanakedonkadun Lidl, Porin pääkirjasto

      • Eirahallakaan

        Rintajouppi taisi olla vielä silloin Auto-sari on muuten paljon kulunut aikaa eikä ole vieläkään unohtunut. Soittelin tj,lle ja keskustelimme asiasta pitkän tovin, hänelle kyllä asiakas oli tärkeä, tarjoutui itse esittelemään kyseisen auton kotiini ja kiitti vielä automyyjän törkeilyn ilmoittamisesta. Eipä ole tuossa puljussa tullut poikettua tapauksen jälkeen vaikka aikaa on kulunut ja monta autoakin jälkeen hankittu.


      • kikkeliskokkelismies
        Eirahallakaan kirjoitti:

        Rintajouppi taisi olla vielä silloin Auto-sari on muuten paljon kulunut aikaa eikä ole vieläkään unohtunut. Soittelin tj,lle ja keskustelimme asiasta pitkän tovin, hänelle kyllä asiakas oli tärkeä, tarjoutui itse esittelemään kyseisen auton kotiini ja kiitti vielä automyyjän törkeilyn ilmoittamisesta. Eipä ole tuossa puljussa tullut poikettua tapauksen jälkeen vaikka aikaa on kulunut ja monta autoakin jälkeen hankittu.

        Eihän tuosta pitkä aika ole. Autosari oli tuossa 70-luvulla. Eli 45 vuotta? Ei ole mitään tekemistä tuon nykyisen pohjanmaan tissijoupin kanssa.


    • Herra1948

      Olen käynyt Kartanon Kipakassa sekä Yrjönkadun R-kioskeilla monasti ja saanut aina niissä hyvää palvelua, johtuuko siitä että maksan aina ostokseni rutisematta enkä koita ensin pummata niitä piikkiin kuten sinä?

      • kipakkakakka

        Kipakakassa tulee paskaa palvelua heti kun koitat maksaa kortilla.Alkaa vinkuminen siitä miten kallista se on arvon yrittäjälle.
        No ehkä hieman helpottaa kun asiakas ostaa sitten muualta tuotteensa?


      • kipakkanouthanks

        Kipakassa on ollut nuivaa palvelua.


      • Käteinenkin.maksaa
        kipakkakakka kirjoitti:

        Kipakakassa tulee paskaa palvelua heti kun koitat maksaa kortilla.Alkaa vinkuminen siitä miten kallista se on arvon yrittäjälle.
        No ehkä hieman helpottaa kun asiakas ostaa sitten muualta tuotteensa?

        Kysyin aikoinaan eräältä tutulta liikkeen pitäjältä kumpi tulee hänelle edullisemmaksi, maksaa kortilla vai käteisellä, kertoi ettei kumpikaan ole hänellä maksuton toimi pankin kanssa, joten kopputuloksena totesi että aivan sama maksatko kortilla vai käteisellä, kummatakin hän maksaa pankille palvelumaksut.

        No ehkä hieman helpottaa kun tietäisit edes mitä kirjoitat ja mistä kirjoitat ilman parempaa tietämystäsi, etkä sitä mitä sylki suuhusu on tuonut


      • Opettelelukemaan
        Käteinenkin.maksaa kirjoitti:

        Kysyin aikoinaan eräältä tutulta liikkeen pitäjältä kumpi tulee hänelle edullisemmaksi, maksaa kortilla vai käteisellä, kertoi ettei kumpikaan ole hänellä maksuton toimi pankin kanssa, joten kopputuloksena totesi että aivan sama maksatko kortilla vai käteisellä, kummatakin hän maksaa pankille palvelumaksut.

        No ehkä hieman helpottaa kun tietäisit edes mitä kirjoitat ja mistä kirjoitat ilman parempaa tietämystäsi, etkä sitä mitä sylki suuhusu on tuonut

        Mitä siinä uliset pelle? En minä ole tehnyt kortillamaksamisesta ongelmaa vaan MYYJÄ.Opettele lukemaan ja YMMÄRRÄ LUKEMASI,dorka.


      • wdswert
        Opettelelukemaan kirjoitti:

        Mitä siinä uliset pelle? En minä ole tehnyt kortillamaksamisesta ongelmaa vaan MYYJÄ.Opettele lukemaan ja YMMÄRRÄ LUKEMASI,dorka.

        Ymmärrä sinä tekemisesi. Opettele olemaan ulisemasta koomikko.
        Itku tietysti helpottaa.


      • onneks-eitartte-kattella
        wdswert kirjoitti:

        Ymmärrä sinä tekemisesi. Opettele olemaan ulisemasta koomikko.
        Itku tietysti helpottaa.

        ylläolevia mulpereita riitelemäs omalla työpaikalla.


      • liianvaikeaako
        wdswert kirjoitti:

        Ymmärrä sinä tekemisesi. Opettele olemaan ulisemasta koomikko.
        Itku tietysti helpottaa.

        Käsitä, että kaupan omistaja alkoi valittamaan että "on kallista" kun maksetaan kortilla.
        Asiakkaalla ei ole paljon vaihtoehtoja paitsi kuunnella valitusta.Vastaisuudessa tosin ostokset tehdään ihan muualla ettei vaan tule vaikea hetki myyjälle.


      • mitä-et-itse-ymmärrä
        liianvaikeaako kirjoitti:

        Käsitä, että kaupan omistaja alkoi valittamaan että "on kallista" kun maksetaan kortilla.
        Asiakkaalla ei ole paljon vaihtoehtoja paitsi kuunnella valitusta.Vastaisuudessa tosin ostokset tehdään ihan muualla ettei vaan tule vaikea hetki myyjälle.

        Siitähän juuri kommentissa kirjoitin, mitähän sinä et kirjoituksessa käsittänyt, no se on vain oma päänvaivasi. Aikoinaan opettajat kertoivat kertauksen olevan opintojen äitinä, koetahan jos se tepsisi sinunkin kohdallasi


    • mialumminnnn

      porin ärsyttävimmät asiakkaat?

    • Päivystäjänukkuu

      Pori Energia ! Koko Isomäki perjantai illalla pimeenä, jäi lenkki tekemättä #&/%#&%#"...

      • reittejäonmielikuvitusta

        Mitä änkeet sinne mettään. Kaupungissa on paljon pitkiä katuja, mielenkiintoisia reittejä , joissa voi kävellä vauhdikkaastikin. Monilla pyöräteilläkään ei pahemmin tarvitse hiljennellä.Ympäri Uuttakoivistoa, Koivulan kautta, Etelärantaa Tikkulaan saakka. Maantiekatua takaisin. Tietysti haluat mennä ensin autolla Maauimalan parkkipaikalle.


    • autoonauto

      Porin autoluojuksen automyyjät. Pyörit uusia autoja katsomassa hallissa ostomielessä...kukaan ei tuu palvelemaan! No menin autopalinille ja palvelu pelasi...nyt ajan uudella autolla!

      • kysyreilusti

        Älä höpötä Olet se tavallinen renkaanpotkija. Sinut erottaa jo kaukaa. Ei kannata kevittää. Kun kävin kauppaa Luojuksella, niin menin reilusti myyjän koppiin ja sanoin, että haluan ostaa pakun. Hän millaisen ja vastasin, että........ Siitä se kauppa lähti käyntiin.
        Toiset valittaa kun ei saa rauhasssa katsella autoja, heti tulee myyjä kyselemään tyhmiä. Mistä se myyjä tietää sen katseleeko tuo vakavissaan, vai närkästyykö, jos tarjoaa palvelua. Vain porilainen on niin v..tumainen, että valittaa joka tapauksessa.


      • Ollakovaieiköolla

        Koitahan päättää.. Juuri aluksi kerroit että tunnistaa jo kaukaa..


      • ölkngvsz
        Ollakovaieiköolla kirjoitti:

        Koitahan päättää.. Juuri aluksi kerroit että tunnistaa jo kaukaa..

        Poliisikuulustelussa käytettäisiin sanontaa: Puhui itsensä pussiin.


      • Maketsuikkeli

        Sen verran ainakin ovat palvelleet, että kaksi autoa olen lähivuosina sieltä ostanut ja vielä huollattanutkin ne samaisessa firmassa. Erinomaista palvelua on Autoluojuksella!


    • suomalainekirjakauppa

      Suomalainen kirjakauppa. Ostin lähes sadalla eurolla tavaraa. Kauppaan ei kuulunut muovikassia. Huomasin tämän vasta laitettuani lompakon kassiin. Vauvan kanssa alkoi olla kiire pois, joten joten en alkanut kaivaa rahaa esiin. Lisäksi asiakaspalvelu oli tympeää.

      • lkhgh

        Ei kauppaan kuulu muovikassi. Pitäisi olla itsestään selvyys.


    • heeb

      Porissa ei ole mitään vikaa, pori on paras kaupunki suomessa ylivoimaisesti.
      Porilaisissa ihmisissä ei ole mitään vikaa, onhan meillä ollu Ahlasten heikki, Porin matti, Reunasen hantta, Binko lappu simo ja Saarisen volu,, ihan vain muutamia mainitakseni.
      Mutta yhtä kaikki porilaista ei saa kun nakkikioskilta, mutta on tää paras paikka maailmaa vaikkei joesta tullut sitä appuraa.
      Vain kerma perseet haukkuu PORIA.

      • porkkalainen

        Unohdit Kiiskisen Ullan.Oikea pulimummolegenda.


    • Ei..ikinä.sinne

      Kilopultista sain niin töykeää palvelua tai se ei ollut palvelua suoraa vittuilua meinasi se vanhenpi mies tulla silmile kun kysyin koska on tulossa ruuveja jotka oli loppu laatikoista,ei kuulu hänelle mitä hänelle valitat,ei hän niitä tilaa ei kuulu hänen töihinsä,olin hetken hiljaa ja sanoin kukahan tietää tuleeko niitä ....ei vastausta kuulunut,lädin pois ja sanoin että teen valituksen palvelusta.

      • oikeasuunta

        Kannattaa aina tehdä valitus todella huonosta palvelusta.
        Sillä tavoin palvelu kehittyy, kun palautetta tulee tarpeeksi.


      • Näinseetenee

        ..ja teit sitten valituksen tänne..


      • oikeasuunta
        Näinseetenee kirjoitti:

        ..ja teit sitten valituksen tänne..

        Tietysti ko. liikkeeseen. Ei ole pahitteeksi, että asia tulee myös yleisesti tietoon.


    • jekunauta

      Porissa palvelu pelaa, tai ainaki niissä paikoissa missä olen käyny. Samaa ei voi sanoo närpiön kahesta kaupasta, vanha halpa halli ja lidlistä yks myyjä, se nyrppy nokka myyjä ei koskaa hymyile asiakkaille, aina naama peruslukemilla. Ja halpa hallin kaks akkaa kommentoi mitä asiakkaat ostaa, lasten tasolla tollaset myyjät.

      • twh

        Huonoa palvelua BePOP Rajalan kuva. Tai itse.asiassa ei palvelua lainkaan, pelkkää vittuilua. Teetän kuvat muualla


      • Pulju..kii

        Täysin sairas paikka,tuo rajala en mee enää ikinä. En jaksa peerustella mutta todetkaa jokainen itse asia.


      • Anonyymi
        twh kirjoitti:

        Huonoa palvelua BePOP Rajalan kuva. Tai itse.asiassa ei palvelua lainkaan, pelkkää vittuilua. Teetän kuvat muualla

        Täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä.

        Eihän sitä ole ollut enää vuosikausiin?


    • hyviäsämpylöitäoli

      Tämän jo täällä mainitun "kioskin" emännän suoranainen vittuilu kortilla maksaessa oli legenda jo 6-7 vuottakin sitten, meno ilmeisesti jatkuu ja paranee vaan? :-)

    • muhonen

      Kyllä on huonoa ollut asiakaspalvelu täällä Porissa.

    • HaistakeePaska

      Porin poliisilaitos. Konttori tinanapit maijoilla liikkuvat siat.

      Miten rikostutkijana voi olla uskovainen joka öisin heittäytyy sänkynsä juureen ja pyytää apua mielikuvitusolennoilta (jumalilta) https://www.youtube.com/watch?v=zRfN3_NkIU0

      Miten voi tutkia rikoksia, jos ei käsitä edes alkeellisesti, tieteellistä maailmankuvaa.

    • Jäi.kaivelemaan

      Maantikadun abteekki ja siellä se vanha kana einasin lätkäistä poskelle avokämmenellä olin hakemassa lääkär määrämiä särkyääketätä tämä saatanan lumppu öiti minua varmaan narkkarina sellainen palvelu oli siltä kanalta,en ove aukaise ikinä enää.

      • samankokenut

        Aivan samaa mieltä varmaan Porin huonoin asiakas palvelu en mene enää ikinä yksi kerta riitti.


    • Eiikääenääsinne

      Isokarhun Kookengän n. viiskymppinen, lyhyt vaaleahiuksinen myyjätär! Miesasiakkaat joutuvat älyttömän kovaäänisen kiherryksen ja kikattelun ja flirttailun kohteeksi. Naiset toisaalta saavat ihan rauhassa luuhata ilman, että palveltaisiin.

      • koulutukseen

        Tiedän tyypin, todella ärsyttävä! Oliko aiemmin joku pizzanpaistaja tms?


      • Erkkinenk
        koulutukseen kirjoitti:

        Tiedän tyypin, todella ärsyttävä! Oliko aiemmin joku pizzanpaistaja tms?

        Juurikin hän


    • zxcbgqwfåzxzcwqbå

      Porilainen asiakaspalvelu?Eihän sitä edes ole.

    • ppppppuuuuuuu

      Puuvillassa, lähes kaikissa liikkeissä.

    • asetyylisalisyylihappo

      Te-keskuksen virkailijat. Kysyvät ja vastaavat itse! Pitäisi heti lakkauttaa nämä tyhjänpanttina olevat toimipisteet Suomesta ja virkailijat laittaa työelämävalmennukseen.

    • nainen67v

      Messin Oy:n pitkäaikainen naishenkilö, olisiko itse perheeseen kuuluva omistajajäsen. Aito ja ystävällinen, asiantunteva asiakaspalvelija, kärsivällinen, joustava ja miellyttävä nainen. Olen tehnyt useasti kauppaa siellä ja hän on aina ollut palvelemassa. Viimeinen kaupankäynti vaati häneltä pitkäjänteisyyttä ja todella osoitti palveluhalukkuutta. Kannattaa tutustua tämän sänkyjä ym. makuuhuoneen kalusteita valmistavaan firmaan. Olen ikuisesti kiitollinen hänen avuistaan. En olisi selvinnyt kaupanteosta ilman hänen asiantuntemustaan.

      • LopetaItsesiKehuminen

        Lyön 1000€ vetoa että olet itse juurikin tuo kyseinen myyjätär. On niin läpinäkyvää. Idiootti.


      • nainen67v
        LopetaItsesiKehuminen kirjoitti:

        Lyön 1000€ vetoa että olet itse juurikin tuo kyseinen myyjätär. On niin läpinäkyvää. Idiootti.

        "LopetaitsesiKehuminen" Hävisit 1.000 euroa :) Olen tehnyt kaupat Messin Oy:n valmistamasta sängystä tori . fi :n kautta. Koska sänky on 80-luvulta, jouduin ostamaan uuden rungon ja välituet sekä runkopatjasängyn. Myyjän avulla sain pitkälti yli 30 vuotta vanhaan sänkyyn sopivat, uudet tarvitsemani osat ja puuttuvat messinkipallukat. Vanhat päädyt ja uudet osat ovat nyt käytössäni. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että jossain annetaan kiitettävästi palvelua ja tukea kaupanteon yhteydessä. Suosittelen sinullekin tätä myymälää Lattomerellä. Et tule katumaan. Messin takaa, että tuotteet ovat täydennettävissä ja ovat todella kestäviä sukupolvesta toiseen. Tämä on minunkin mielestäni enemmän kuin asiakasystävällistä :) Sänköpostia kulki kymmeniä meidän välillä, sain joka asiaan kaipaamani vastaukset ja tavarat tulivat kotiin kannettuna. Tämä tarina on tosi!


      • HaenJyskistä
        nainen67v kirjoitti:

        "LopetaitsesiKehuminen" Hävisit 1.000 euroa :) Olen tehnyt kaupat Messin Oy:n valmistamasta sängystä tori . fi :n kautta. Koska sänky on 80-luvulta, jouduin ostamaan uuden rungon ja välituet sekä runkopatjasängyn. Myyjän avulla sain pitkälti yli 30 vuotta vanhaan sänkyyn sopivat, uudet tarvitsemani osat ja puuttuvat messinkipallukat. Vanhat päädyt ja uudet osat ovat nyt käytössäni. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että jossain annetaan kiitettävästi palvelua ja tukea kaupanteon yhteydessä. Suosittelen sinullekin tätä myymälää Lattomerellä. Et tule katumaan. Messin takaa, että tuotteet ovat täydennettävissä ja ovat todella kestäviä sukupolvesta toiseen. Tämä on minunkin mielestäni enemmän kuin asiakasystävällistä :) Sänköpostia kulki kymmeniä meidän välillä, sain joka asiaan kaipaamani vastaukset ja tavarat tulivat kotiin kannettuna. Tämä tarina on tosi!

        Sinä jäit kiinni valehtelusta ja itsesi kehumisesta, en siis mitään hävinnyt, vaan voitin. Lopeta siellä lattomeren korvessa se itsesi kehuminen ja keskity työntekoon. Tai saat kohta potkut.


      • nainen67v
        HaenJyskistä kirjoitti:

        Sinä jäit kiinni valehtelusta ja itsesi kehumisesta, en siis mitään hävinnyt, vaan voitin. Lopeta siellä lattomeren korvessa se itsesi kehuminen ja keskity työntekoon. Tai saat kohta potkut.

        Turha sinun kanssa on vaihtaa ajatuksia, kun et ota vastaan tosiasioita. Oikein aurinkoista kesää sinulle!


      • MeneMyymäänHopiHopi
        nainen67v kirjoitti:

        Turha sinun kanssa on vaihtaa ajatuksia, kun et ota vastaan tosiasioita. Oikein aurinkoista kesää sinulle!

        Minä otan aina tosiasiat vastaan. Sinä sen sijaan näytät jatkavan tosipuheiden sijaan tuolla valehtelun kunniattomalla polulla.


      • ostamassahahhahhaa
        MeneMyymäänHopiHopi kirjoitti:

        Minä otan aina tosiasiat vastaan. Sinä sen sijaan näytät jatkavan tosipuheiden sijaan tuolla valehtelun kunniattomalla polulla.

        Ämmä on varmaan vanhuudenhöperö eikä ole enää syyntakeinen, vaikka valehteleekin.


    • nainen67v

      voih... tulipa vähän väärän otsikon alle tuo ed.viestini, sorry

    • Hyvä-vitsi

      Asiakaspalvelua Porissa?Hyvä vitsi !!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe