Seksitön parisuhde

NeverEver724

Asia on vaivannut mieltä jo pidemmän aikaan. Tapasin poikani äidin vajaat nelisen vuotta sitten. Alussa seksi oli todella kiihkeää, ja sitä oli paljon. Poikani äiti myös kertoi ettei ole koskaan nauttinut seksistä kenenkään kanssa yhtä paljon. Luonnollisesti raskauden loppuvaiheessa ja synnytyksen jälkeen seksi jäi pois. Noh, jonkinverran se palautui, ja naiseni otti myös sillointällöin suihin. Jonkinlaisia naistenvaivoja ilmeni ja se oli (teko)syy kieltäytyä seksistä. Olen aina pyrkinyt huomioimaan naiseni sängyssä. Vuosi sitten saattoi olla naiseni aloitteesta suihinotto kerran viikossa. Ei muuta. Nykyään ei pyynnöistäni huolimatta ole mitään. Joskus naiseni ihmetteli kun en "vongannut" olisin kuulemma saanut. Noh, sitten kun vonkasin, en saanutkaan. Nykyään hoidan seksielämäni öisin omin käsin.

Olen myös miettinyt entisiä avoliittojani. Niissä seksiä oli paljon ja se oli monipuolista. En ennen ole ollut tilanteessa missä seksiä ei saa ollenkaan. Pettää en halua, mutta pistää miettimään että elänkö loppuelämäni ilman seksiä, ikää on alle neljäkymmentä.

Vielä loppukommenttina että olen itsestäni huolta pitävä mies, urheilen säännöllisesti ja minua on sanottu komeaksikin. Jostain syystä en kelpaa nykyiselle kumppanilleni.

11

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YourBruhh

      Ehkä oisi hyvä asia pitää asiasta pitkä keskustelu. Mikään ei ole tärkeämää kuin että olette samalla aaltopituudella parisi kanssa. Jos haluat että parisuhteenne pysyy vahvana niin pitää olla valmis avautumaan.

    • xcccvjjj

      Voi voi onneks oma ukko ei ole tollanen itkupilli meillä ei mokomasta kättä väännetä ollaan sillon ku siltä tuntuu ja se siitä kyllä on nykyään yliarvostettua koko naiminen....vedä käteen jos ei muijaa kiinnosta

    • kotuy

      Sanot että pyrit huomioimaan vaimosi. Kuitenkin sanot että naistenvaivat ovat tekosyy seksistä kieltäytymiseen.
      Kuvittele että kannat lasta 9 kuukautta ja sitten pusket monta tuntia kolmen kilon möykyn ulos ruumiistasi! Paikat repeilee, kivut kauheat, lääkäri kursii alapäätäsi. Ja jonkin ajan päästä puoliso vaatii seksiä ja sanoo että vaivasi ovat teeskentelyä!
      Kai tajuat, typerä valopää, että vaimo antoi suuseksiä koska varsinainen seksi sattui ja koko homma inhotti?!
      Jätä vaimo rauhaan. Olet sydämetön inhotus.

    • Uuttayritystä

      Ei ne halut mihinkään häviä. Muutama seksilelu ja -asu piristämään touhuilua. Jos paikat tuntuu löysiltä ja vaimo ei saa tästä johtuen fiiliksiä, niin harjoitusta geisha palloilla ja kiristystä anustapeilla. Rohkeasti vain päälle, muuten vaimosi innostuu 40 kymppisenä muiden kanssa

    • jjklkkyyyujyujy

      Partneri vaihtoon vaan. Kannattaa hakea sellainen kumppani, jonka kanssa haluaa seksiä.

    • jejee

      Ei muuta ko vieraisiin. niin olen ite tehnyt kun vaimo ei anna

    • zzzzzdfff

      Ei muuta ku löylykauha perseeseen siitä se lähtee

    • mekkk

      Olette te miehet sitkeitä sissejä jos pystytte olemaan ilman seksiä noin kauan ja normaali mies rupeaa hakemaan seksiä muualta jos puhe ei auta 2 kuukauden jälkeen ja jos homma ei normalisoidu normaaliin eli 2-5 kertaa viikossa niin naisen vaihto on edessä tai sitten vakipanon etsintä niin ei tarvitse kärsiä parisuhteessa.

    • LopultaEronnut

      Aika epätodennäköistä että seksuaalisuus palautuu parisuhteeseenne. Mutta tieädt itse miten kauan jaksat ja miten asian hoidat. Joko tyydyt kohtaloosi, harrastat irtojuttuja, hankit vakipanon tai eroat. Hankalia päätöksiä.

      Kipuilin 10v saman dilemman ympärillä, koska tunteita oli kuitenkin. Lopulta tunteet viileni kun ei saanut mitään seksuaalista vastakaikua, Erosimme. Olen kuitenkin levollinen, koska tein (teimme) kaikkemme tilanteen korjaamikseksi. Tosin puolisoni ei varmaan oikeasti koskaan sisäistänyt sitä, että kaipaan seksiä ja läheisyyttä enkä minä voinut ymmrätää miksi hän ei kaipaa seksiä ollenkaan.

      Erotessamme tajusin, että kärsin kaikki vuodet seksittömyydestä ja hän puolestaan siitä että toivoin seksiä. Halu tai haluttomuus ei kumpikaan ole sairaus tai väärin. Ne on ominaisuuksia, jotka vaan ovat. Parisuhteen haasteeksi/kompastuskiveksi tämä tulee silloin kun ne eivät kohtaa.

    • carita-88

      Tsemppiä!Eikö teidän kannattaisi käydä yhdessä jonkin terapeutin pakeilla?Kyllä terveeseen suhteeseen seksikin kuuluu ja ei toista sais huomioitta jättää!Jos nyt naistenvaivojakin on ja alapäätä koskee ei kai se liikaa pyydetty jos edes suihin ottaa sulta-siinä tietty epähygieenisyys saa karttamaan päätään haaroihin laittamasta mutta mainitsit siisti olevasi joten kaipa se puolisolleen ok ois tehdä ettei omin käsin tarvis!Ikävä tilanne,toivotaan että toisenne vielä löydätte!

    • Roadman2000

      Sinulla on sentään hyviä muistoja seksielämän varrelta. Muistele niitä hyvällä!

      T: ei seksielämää 36-vuotiaalla...tai olisi jos ottaisi mitä muualta tarjotaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe