Mies ei tykkää

Shavingyes

kun olen täysi posliini. En tiedä miksi. Sanoo, että karvojen täytyy kasvaa, itse en voi sietää jotain pöheikköä alakerrassani! Tulin vastaan ja sheivaan sivut ja häpyhuulet, pieni viiva olkoon hänen ilona. Ei ymmärrä ei. Itsellä ainakin on puhtaampi olo ollut jo vuosia kun pisti kaikki sileeksi mutta, olkoot.

37

1618

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvoja

      Karvainen hoidettu puutarha on paras, avopuolisolla sellainen on, Aahhh.

    • Ihanatkarvat

      Miehenä pidän kun naisella siistitty lyhyeksi ajeltu karvoitus, muutaman millin pituinen tumma karvoitus kruunaa ihanuuden.

    • urpourputtaja

      siis karvathan ovat tärkeitä feromonien levittämiseen. Mies aistii feromonit ja sen milloin nainen on kiimassa.
      siksi karvoja pitäisi olla alapääsä ja kainaloissa.

      • urpourputtaja

        Siis miehellehän on tärkeää tavata feromoneja erittävä nainen ainakin kuukauden välein. Menopaussin jälkeen naiset eivät eritä feromoneja ja siksi vanhemman miehen on saatava tää feromoniannos jostain muualta.
        Se antaa voimaa ja viriiliyttä miehelle. Jos sitä ei saa niin vaipuu haluttomuuteen ja kyvyttömyyteen.


      • Nainenkeskisuomesta

        Siis ymmärsinkö oikein, nainen ei tuota miehelle enää seksuaalista hyvää kun kuukautiset loppuu. Aika paha.


    • urpourputtaja
    • Karvoilla tai ilman...aina kelpaa ;)

    • HerrLederhose

      Minusta seksi vaan tuntuu paremmalta, kun sekä mies että nainen ovat posliineja. Jos vain toinen saisi olla posliini, niin se olisin ehdottomasti minä. Karvat vievät aistimuksia, mutta karvainen pimppa tuntuu hyvältä, kun itsellä ei ole karvoja.

    • Miesonmies

      Älkää miehet ikinä ajelko itseänne posliiniksi. Hyi olkoon.

      • Nelikasimies

        Pidän kyllä aina posliinina ja samoin vatsan


    • RonJeremy66

      Siisti viivapimppi on kiihottavan näköinen!

      • Myös_karvaton

        Aivan! Viivapimppi on parhaimmillaan paljaana... Aaaahhh...


    • timbe83

      Kyllä posliini on seksikäs, mutta ei pieni kolmio tai kiitoratakaan ole huonot. Pääasia kuitenkin, et häpyhuulet on sileet. paljon mukavampi nuolla. Itse olen posliini tai sitten jätän pienen siistityn karvotuksen kalun päälle.

    • NoMuttaMutta

      Jätä se sika !

    • eräskinmies

      Tämä on tätä nykyajan hömpötystä. Jos nainen kokee itsensä viehättävämmäksi ajeltuaan itsensä, niin kai se on hänelle suotava. Minulle on tärkeää, että se on puhdas. Muita vaatimuksia ei ole ;)

    • 45vNormaaliMies

      Vähän sama kuin kulmakarvojen nyppiminen: Ilman näyttää luonnottamalta..

      Ei voi mitään mutta posliinista tulee mieleen lähinnä lapsen värkki ja se kun on taas omalla kohdalla totaalinen turn off.

      • lerppakulli

        karvoitus on aikuisen naisen merkki,,,, posliinia ihailevat - varsinkin miehet - tuntuu kuin etsisivät lapsuuttaan,,,, karvat on aito NAINEN!!


      • Karvakolmio

        Täysin samaa mieltä,luonnottoman näkönen kun on karvat ajeltu. Näyttää ihan nypityltä kanalta. Naisen ja kanan erottaa karvoista :D Kyllähän naisen pitää olla luomu!


    • Lotta26

      meillä taasen mies tykkää posliinista mutta se ei liity tuohon lapsen värkkiin vaikkakin minun värkki seivattuna onkin erehdyttävästi sellainen. Tuntuu vaan suuseksi paremmalta ja on myös hygieenisempi.

      • posliinikalu

        Juuri näin....ei posliinin voittanutta!!! Kaikin puolin siistinpi ja kiva kieli ym leikeissä......


      • Meillä kanssa, molemmat posliineja !!!


    • sulla on ääliömies. sheivattu mirri on parasta!

    • Alkuper.kirjoittaja

      No hei vaan taasen, yritin hänen iloksi kasvattaa karvojani mutta en tykännyt itse, sänki kutisi ja punoitti jne. Hän tietysti innoissaan hymyillen kun sanoin että yritän kasvattaa…en oikein tiedä mikä miehille yleensäkään kelpaa. Mutta itse kuten jo totesin tykkään kun on freshi olo :-) Mutta katsotaan nyt…jätän häpyhuuliin jotain ja sivuille hieman, se saa riittää. Omapahan on häpykumpuni :D

      • Karvakolmio

        Kai se kutisee ja punoittaa kun olet itse sen ajellut.


    • Alkuper.kirjoittaja

      No nyt sitten on se kovasti kehuttu "viiva" alapäässäni. Itse….en tykkää. Tein tämän vain mieheni takia. Kyllä tämän kanssa elää mutta tuntuu että karvat keräävät esim. virtsasta hajuja (pesen monta kertaa päivässä alapääni-tapa) ja muuta…mutta nainen tekee mitä naisen pitää-miehen takia-näköjään.

    • Alkuper.kirjoittaja

      Mies on aina sanonut että maistun hyvältä….nyt asia on niin että kyllä on miehen halut jo sitä luokkaa että…"anna pimpin karvojen kasvaa" sanoi tänään. Kuulosti miltein käskyltä ja minua ei käsketä se on saletti. Sanoin "ajan alahäpyhuulet ja sivut, sanot mitä sanot". Oli hiljaa. OMA ALAPÄÄNI, OMA KEHO.

      • Karvakolmio

        Vieläkö ihmettelet ,en kyllä koskis minäkään posliiniin. On niin mahtavaa haistella karva pehkoa pitkin päivää ja vaikka lipastakin.Yläpää ei tykkää sulla alapään karvoista joten ajeleppa se yläpääkin samalla kuliks


    • Jari-33

      Kyl mä miehenä en valittaisi ollenkaa jos oma misu pitäs posliinia, paras se ;)

    • Sileät häpyhuulet ja siisti karvoitus teke naisesta paljon seksikkämpi miten ihanaa katella ja nuolla sellaista pillua.

    • urheilijahhuhh

      Anna välil vähä kasvaa karvat kiihottavii terv.m30 maajouk

    • Myös_karvaton

      Moi! Olen täysin kanssasi samaa mieltä. Paljas häpyalue on ihana äläkä kuuntele hölmöläisiä jotka haukkuvat sitä. Ovat laiskoja kaateellisia jotka eivät tahdo huolehtia itsestään eivätkä viitsi joten haukkuvat siistiksi ajettuja. Eläköön täysi posliini! (Minullakin on täysposlari ja nautin siitä kuin myös naisystäväni).

    • Mäkin olen ihan kovana kun näenkin sileän posliinin. Karvoissa on aina jonkun asteinen epähygieniafiilis.

    • Eläköön poslaripimut ja ne, jotka kirjoittavat nimimerkilleni 2neloseen! Puolipäiväkeritsijä 135 astetta.

    • Risto1977

      Kyllä naisella pitää karvat olla alapäässä.

      • Wej

        Posliini kiihottaa on ihana nuolla ja kielellä leikkiä kun ei oo karvoja suussa nypittävänä suukkoja kaikille posliini pimpeille!!


      • poslari.rules

        Makuja on yhtä monta kuin miestäkin - ja naista :)
        Kuka tykkää mistäkin, melko turhaa kinaamista makuasioista, eikö - makkarasoppa vai hernekeitto, siinäpä pulma :D
        Mutta laitanpa kuitenkin sen verran lusikkani soppaan (hehheh), että joko täysin tai melkein posliini on mun mielestä parasta.
        Pilluahan on aivan huikean kiihottavaa nuolla - ellei karvoja mene suuhun. Joskus kun siinä tilanteessa ei jostain syystä :) viitsi pitää heti karvojen suustapoistamis -taukoa, karva/-t menee niin syvälle suuhun/nieluun että poistamisesta tulee - noh, suomeksi sanottuna vi**umaista.
        Ihan siis käytännön syistä - posliinia minulle, kiitos.
        Ja tykkään kyllä posliinista sen ulkonäönkin takia, mun mielestä se vaan on hiton seksikäs, ja nuoltava, ja pantava..
        Kuusysissä on mahtavaa nuolla täysin posliinia, märkää ja ihanan liukasta pillua samalla kun nainen imee ja nuolee kullia - siis ajeltua kullia - ihan jo tasa-arvonkin nimissä posliinia tarjolle myös naiselle :)
        Samalla voi eritteiden valuessa liukasteeksi ujuttaa sormea peppuunkin, ja sitten kun nainen saa nuolemisesta orgasmin, voi myös itse antaa kalun laukaista kuumat lastit ajellusta kullista suoraan naisen ahnaaseen, kiimaiseen suuhun...


    • Posliini on parasta! Aivan mahtava nuolla posliinia, ei tule karvoja suuhun ja häpyhuulet kimaltavat kosteudesta ihanasti. Vaihda miestä jos muu ei auta.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe