salaa laihduttaminen

Fatidiot

Mitä teen kun jäin kii mun laihduttamisest ku huomas et paastoin viimeviikol 7pv ja ku välttelin ruokaa nii sit ne rupes epäilemään tai no ne kyl rupes jo aikoi sitte jo epäilee ku tein sitä ennenki ka nyt ne tyrkyttää syömään ja kaikkee ku putos -6kg NESTETTÄ ja sit ne valittaa edelleen et oon anorektikko plaaplaaplaa ärsyttää enkä saa olla mitenkää syömättä kuseest ja lihoin 6kg takasi tosi kivaa kaikki oli turhaa nii oisko mitää vinkkei mite laihduttaisin salaa en kestä olla läski!!! Help me nii ja paino siis 53/157 ja tavoite 38

10

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fatidiot

      Nii ja siis vanhemmat huomas ja kaikkee eli siis mite mä salaan sen niiltä??!!

    • aijonlaihduttaa

      Sano et ostais sulle kaupasta esim jotaa karkkii ja sit heität roskiin ja pidä "isoja" vaatteita ettri huomaa . Itsekkin alan täs ny laihduttaa ja sama paino ja mitat tai no oon 157-158 painoa 52 ja 13v

      • Fatgirl

        Juu oon kokeillu tehä sillee et oon sillee et pyytäisin et ostais kaupast karkkei mut sit monesti ne ei haluu ku emmä tiiä ne vaa et "KARKKIAKO MIKS KARKKII MIKS ET SYÖ TERVEELLISESTI!!!???" Nii siks en nykyää viitti mut vois pitää enemmän löysii vaatteit ja sillee peittää luut ku äiti vaa yks päivä et "sult näkyy noi luut tavallista selvemmin!!" Ja olin ihan vaikeena :/


    • haluanlaihduttaa

      Juu. Toki voit pyytää jotain muutakin mutta nuo vaatteetkin on hyvä alku. Haluaisitko koittaa semmosta että tänne päivän jutut laitettaisiin ja autettais toisiamme tässä :)

      • Fatgirl

        Juuu mulle käy! :)


      • haluanlaihduttaa

        Onko sulla kikkii tai jotaa mis puhua


      • Fatgirl
        haluanlaihduttaa kirjoitti:

        Onko sulla kikkii tai jotaa mis puhua

        Joo se on juanitaadelgadoo
        Tuu kik


      • haluanlaihduttaa

        Juu. Mun on siirimeeria


    • Oskbdbflfosuydjbxö

      Ite oon 176/51 mitat ja noi on ihan hyvät

    • N-25-

      En haluaisi kuulostaa niin paasaavalta kuin mitä tulen kuulostamaan, mutta en mahda tälle nyt mitään, anteeksi jo etukäteen.

      Aika moni tähän ketjuun kirjoittanut näyttää olevan tosi nuori. Teillä on murrosikä meneilään ja kehon muuttuminen kuuluu siihen. Ei se välttämättä ole helppoa koettavaa, varsinkin kun murroiässä niin moni muukin juttu muuttuu.

      Jos haaveilee hoikasta kehosta (jota teillä kaikilla ainakin mittojenne perusteella onkin jo), niin ainakin kannattaisi lykätä kaikkia laihduttamishaaveita edes sen verran eteenpäin, että teidän keho pääsee yli suurimmista murrosiäin mukanaan tuomista muutoksista.

      Terveellisesti syöminen ja liikunta tekee kaikille meille hyvää ja niitä kannattaa harrastaa enemmän kuin mitään paastoja. 13-vuotias keho ei ole vielä valmis sellaiseen, vaan tarvitsee hyvää ravintoa voidakseen muuttua hiljalleen aikuisen kehoksi.

      Minä olen ollut koko ikäni normaalipainon ylärajalla. Aina välillä olen soimannut itseäni lihavaksi, mutta sitten taas mennyt uudelleen peilin eteen, katsonut itseäni silmiin ja kertonut, että mie oon tosi hyvä tällaisena. Mulla on kauniit silmät, kiva tukka ja naiselliset muodot. Lihavaa tästä kropasta ei saa tekemälläkään.

      Meitä ihmisiä on kauhean monen mallisia. Toiset on pieniä ja siroja ja toiset muodokkaampia ja siihen välille mahtuu hirmuinen kirjo erilaisia kehoja, jotka on useimmiten kaikki omalla tavallaan kauniita.

      Anorektinen keho ei ole kaunis, se on useimmiten vain tosi surullinen näky. Musta olisi ihanaa nähdä, että ne ihmiset oppisivat rakastamaan itseään niin paljon, etteivät tekisi itselleen sellaista. Musta olisi ihana nähdä, miten nuoret ja vanhat naiset oppisivat rakastamaan normaalipainoista ja tervettä kehoa niin, että pitäisivät siitä huolen.

      Sulla on kuitenkin vain yksi keho, etkä koskaan tule saamaan toista. Miksi haluaisit riuduttaa sen sellaiseen pisteeseen, jossa on vain surkastuneet lihakset ja löysänä roikkuva nahka luiden päällä, kun voisit myös pitää siitä huolen ja nauttia siitä kaikesta, mitä terveellä keholla voi tehdä? Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Sen lisäksi, että terve keho näyttää poikkeuksetta hyvältä, se myös tuntuu hyvältä paikalta olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe